Ik had dat met mijn 2e zwangerschap zo erg! Kon amper liggen, lang zitten of opstaan. Echt flinke b.i. 1e zwangerschap totaal niet gehad en bij deze ook niet, wat ik echt heel gek vind maar helemaal niet erg. Ik kon toen ook amper mijn sokken aantrekken of me omdraaien in bed. Op mijn rug liggen deed zooo zeer! Vanaf een week of 11 kon ik dat echt niet meer. Nu slaap ik soms nog zelfs op mijn rug!
Ja en als ik dan zittend mijn legging aan wil doen krijg ik maagzuur. Zucht zucht zucht hahaha.. Bij Mira was dat helemaal niet zo.. Ik heb zo'n zin in een soepstengel
Skatje, ja voor langere tijd moet je het goed regelen inderdaad. Lijkt me nog best lastig om gastouder te zijn. Hoewel het natuurlijk ook z'n voordelen heeft (thuis kunnen zijn met je eigen kinderen en toch werken tegelijk). Iemand kwam met het idee dat ik mijn moeder wel kon betalen voor het oppassen maar volgens mij moet ze dan ook de papieren gaan halen. Ik denk niet dat ze dat ziet zitten. Ze is vooral erg blij dat ze af en toe kan oppassen omdat ze dan de kans krijgt om een goede band op te bouwen met haar kleinkind. Ze bood het trouwens helemaal zelf aan. Ideaal, ze staat te popelen. Terwijl ik zelf nog wel terughoudend was omdat ik niet zo mijn moeder wil vast leggen. Misschien dat ik wel kies voor een GO erbij, zodat mijn moeder ook nog tijd voor andere dingen heeft. Dit moeten we nog maar eens goed doorspreken.
Ik had het wel. Ook onwijze bilpijn en soms als ik liep deed het heel zeer in mijn liezen en voelde het alsof ik 1 been een beetje moest slepen of zo. Lopen kon ik in ieder geval niet lang.
En wat kan je daar tegen doen? Ik heb geen last van mijn rug en billen.. het zijn echt mijn liezen.. Doet zo'n pijn met lopen na het zitten bijvoorbeeld.. omdraaien in bed begint ook (nu al?) Een probleem te worden.. en aankleding (sokken, broeken en leggings) dus..
Hoort bilpijn bij BI? Heb het soms wel dat de pij in 1x in mijn bil schiet en dat ik dan ongemakkelijk loop. Ik kan gelukkig nog wel op mijn rug slapen. Lijkt me heel verveldend Skatje om BI te hebben.
Ik heb niet echt wat gedaan, zat te twijfelen over een osteopaat maar heb uiteindelijk niks gedaan, gewoon uitgezeten zeg maar haha
Zo ben weer terug van een weekje vakantie. Heb wel alles gelezen maar nu even geen puf om te reageren. Morgen jarig huisje is aan kant gelukkig dus nu alleen nog ff boodschappen doen morgen vroeg
Ik had met de 2e ook bi, en bij mij uitte zich dat door pijn in m'n bil. Moeite met lopen etc. En ik ben ervoor naar de fysio geweest. Nu weet ik dat ik een hernia heb (ja begin al een echt wrak te worden) en heb dus bewust veel gesport (voor mijn doen) en nu dus ook zwangerfit en heb echt heel veel minder last van de hernia en (nog) geen bi
Wondertje: gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!!!! Heb je een leuke vakantie gehad? Pijn in liezen/buik: heb ik sinds vorige week ineens last van. De vk vroeg wel of ik last had met plassen, want de pijn in m'n buik kon ook duiden op een blaasontsteking. Maar dat is het geloof ik niet, kan niets raars ontdekken met plassen. Ik heb het met name 's avonds en 's nachts in bed. Het wisselt een beetje tussen links, rechts en in het midden. Kan natuurlijk ook een groeispurt zijn! Nieuw deel: jeetje, alweer een nieuw deel! Wat gaat dat snel zeg! Ben even 2 dagen niet online geweest en meteen alweer 10 blz! Hier: nog 3,5 dagen werken en dan eindelijk vakantie! Ben best wel kapot nu! Maar ja, we houden het nog vol!
Wondertje; proficiat meid. Hier geen pijn in mijn liezen maar wel op hoogte van mijn schaambot. En zeer zeg! Lopen kan ik amper, maar heb er alleen dan last van. Gisteren ook wat steken. Zat me niet helemaal lekker. Maar nu gaat het wel. Maar ja bij Niek had ik dat precies zo. Mijn groeit wel enorm dat wel.. Waarschijnlijk zal het wel daaraan liggen. Zolang ik rustig aan doe, gaat het goed! Zo met mn lieverdjes naar t cb voor niek zijn prikjes. En vanmiddag zelf een prik halen en controle. Ben benieuwd!!
Succes bij het CB maartje! Zijn dit zijn laatste prikjes? Blijft sneu! Hoop dat hij er geen last van heeft. Jij zelf ook succes. Wij hebben om 13.30 de begravenis.. Dan snel door racen naar de controle bij de vk om 15.30. Hoop dat Mira het een beetje trekt.
@wondertje, gefeliciteerd met je verjaardag! @bloem, sterkte vanmiddag! @hier, meubeltjes in elkaar zetten
Bekkeninstabiliteit; ik heb dat dus..behoorlijk.. en dat doet PIJN! Inderdaad het meeslepen van 1 been, het voelt alsof je bekken loshangt en aan een spier hangt dus als je dan loopt kan je bijna je been niet optillen. Steken naar je bil toe hoort er ook bij. Ik had het bij de 2e enorm en nu ook al vanaf 14 weken bij de fysio Kan en mag dus ook geen ene drol doen.. ja moet toch 8x per dag naar school lopen en daarna weer plat... maar goed..met het meisje in mij gaat het goed..daar hebben we alles voor over toch ? Wondertje gefeliciteerd met je verjaardag! Bloemm sterkte vandaag! Hopelijk voelt Mira zich ook alweer wat beter! Leuk Elina meubeltjes in elkaar zetten! Beetje bij beetje word het dan al wat he?
Niet van de liezen maar wel van de rug vandaag. Alles knakt en schuift, dus maar even voorzichtig doen vandaag.