16 - 30 April 2013 Mama's (Deel twee)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 16 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb haar ook 1x gehad.. Zelfs ik vond het vreemd hoor :D
    En ze bleef steeds Turks praten tegen Mira, vond ik ook niet zo nodig.....
    Ben daar niet zo van :p Gelukkig bleef het bij mij gewoon Nederlands. Anders had ik er wel wat van gezegd :p
    Maar ze is geen invalster toch? Ze heeft net haar opleiding afgerond en blijft toch? Of had ik dat verkeerd begrepen.

2. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt knap bloem dat je het zo lang hebt kunnen uithouden. Ik had nog lang geen ontsluiting die eerste keer opname..

En ik vind het al knap dat ik het toen nog 4 weken heb kunnen uithouden!!

Ik lig trouwens nog heerlijk in bed *schaam!*.
    Maar ukkie is zo lekker aant schoppen en bewegen, lig er zo van te genieten!!

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja, is niet knap van mij hoor.. Het was gewoon of die weeënremmers doen hun werk en mijn lichaam accepteert ze, of je gaat met spoed naar het AMC en laten het kindje komen..
    De bedrust erna is misschien wel in mijn handen geweest, maar ik heb gewoon geluk gehad. Het sloeg direct aan.. Binnen een uurtje hielden de weeën al op. En zolang ik niets deed erna ging het gewoon goed.. Heb wel lang met ontsluiting gelopen inderdaad.

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik duik zo ook mijn bed in hoor, als Mira naar bed gaat :p
    Lekker lui, maar ben ook nog zo ziek!!

5. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bloem, mag ik vragen of je last van stress of iets dergelijks had de vorige zwangerschap? Mij is vertled dat vrouwen die extreem misselijk zijn en te vroeg ontsluiting vaak last van stress hebben. Als je het te persoonlijk vindt hoef je niets te antwoorden hoor! Dan even gooede forumvrienden. :)

Bij mij waren die harde buiken op een nacht wel echt spanning gerelateerd. Ik heb een nachtje liggen woelen met zorgen en harde buiken dus... Maar toen de zorgen verwerkt waren, heb ik er geen last meer van gehad gelukkig. (Verder even afkloppen; klop klop klop)

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja op de HG en de opnames voor het uitdrogen na had ik geen stress..
    Zoals ik al zei ben ik vrij nuchter, raak niet snel in paniek en vond die opnames voor het uitdrogen niet een hel ofzo.
    Het moest gewoon, ik zet me daar overheen en klaar :p
    Dit keer ook evenveel misselijk geweest maar gelijk kunnen remmen met medicatie. Denk niet dat mijn harde buiken daarmee te maken hadden in ieder geval :D

7. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    #1047 pookie66, 13 jan 2013
    Laatst bewerkt: 13 jan 2013
    Dat kan ook, ik dacht dat zij de tijdelijke invalster was voor het zw-verlof.
    Grappig dat jullie onderling nl spraken, ik kan mij goed voorstellen dat als je beiden van turkse afkomst bent dat je dan in die taal spreekt.
    Al hangt dat er ook vanaf wat je thuis als taal hebt.

En je hebt het zeker goed volgehouden met Mira!
    Maar hoe dat gegaan is maakt het nu ook wel weer spannend.

JOEHOE!!!!!!!!!
    Wat ben ik blij met mijn archief. Ik heb het proefkaartje teruggevonden wat het destijds bij Y niet geworden was.
    Ik vind het nog steeds een leuk kaartje maar ik hoop dat ik nu iets kan regelen dat we een eigen ontwerp maken wat hierop geinspireerd is dan zou het helemaal top worden.

8. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @pookie, oh dat kunnen ze hoor bij een drukkerij! Vriendinnetje heeft ook laten ontwerpen door drukkerij, maar wel gebaseerd op bestaand kaartje, alleen was die gewoon niet goed genoeg :):)

@bloem, vind t knap hoor dat je er zo nuchter in staat! Ookal voelt deze zwschap anders, ik zou er denk ik toch we even de zenuwen van hebben :) hihi

@hier, hmmm wat ik altijd aanzie voor dat ons meisje met mn buikwand komt knuffelen, zou dat ook een harde buiken kunnen zijn??
    Dat duurt namelijk altijd wat korter, en is ff heel vervelend, maar is ook zo weer weg?
    Alleen is t alleen onderste gedeelte van baarmoeder en niet heel mn baarmoeder ofzo??
    Of is t wel gewoon ukkie die even komt knuffelen?

En verder, hmmm vandaag roze band voor 2e keer geverfd, vloer leeg gehaald, geveegd, gestofzuigd en gedweild (en toen ging t echt mis)...toen visite gehad, en daarna hebben we ledikantje in elkaar gezet! :)
    Ook badje maar even in de kinderkamer gezet want vond m in de badkamer toch iets in de weg staan ;)
    En dus tadaaaaaaaaaa

9. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Oh en bericht terug van beheer, moet mn naam wijzigen dus ik ga BabyFG doorgeven, dus dan weten jullie dat vast ;)

10. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk BFG!!

Enne een harde buik is bij mij ook alleen beneden, niet heel mijn buik. Je kunt ook een harde buik krijgen van het draaien van de kleine!

11. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Maar volgens vk was wat ik altijd heel mn buik heb ook harde buiken??
    Ach ja weet t ook niet meer hoor :D
    Behalve dat wanneer heel mn buik is t gewoon constant, en net (en ook wel eerder gehad) echt maar heel kort eventjes minder prettig hihi

Zal wel goed zijn ;)

E ml is nog even creatief geweest met zn panoramastand op de iphone :D
    Dus verhoudingen zijn beetje ver te zoeken, maar zo hebben we toch een totaal overzicht ;)

12. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk BabyFG! :D

Hier wil ik ook het liefste alles klaar hebben staan maar omdat er toch nog 3 maanden te gaan zijn zal alles dan alleen maar stoffig worden. Je maakt het natuurlijk wel schoon, maar vind het toch een beetje zinloos om alles al klaar te zetten. Heel raar, 2 weken geleden wilde ik echt alles al helemaal klaar hebben alsof hij elk moment kon komen. Haha

13. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Bfg: wat gaaf! De muurschildering is echt erg mooi geworden!

Unexpected: gek he. Ik heb het juist andersom. Nu we eenmaal begonnen zijn kan het me niet snel genoeg klaar zijn! Hahahaha!

Hier: vandaag nog ff weer over de top emo-momentje, compleet met huilbui, maar nu weer helemaal fris en fruitig :D
    Eerst even lekker met vl het huis aan kant gemaakt en toen met een boek op de bank gekropen. Ook nog even wat afspraakjes gemaakt met vriendinnen om te gaan shoppen voor onze uk en even lekker thee te leuten! Heerlijk!

14. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    You go girl!!! that's the spirit! xx

15. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    Gaaaaaaaf!!!!!!!!:d

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Jeej! Wat fijn dat je het terug gevonden hebt :D

Een harde buik is eigenlijk heel makkelijk te herkennen.. Maar of het ook alleen aan de onderste gedeelte kan? Ik zou het niet weten.
    Denk wel dat iedereen het in een andere mate heeft. Bij mij is een harde buik bijvoorbeeld zo erg dat ik echt even rustig moet zitten, word er anders naar van en het is echt mijn hele buik..

Wauw! Wat leuk dat roze! Ja helemaal mijn smaak :D
    Ik vind het heel leuk :D :D De boom en de uiltjes zijn ook zo schattig!
    Je naam hebben ze veranderd zie ik ;) Zucht!

Ik had/heb het bij beide met ongeveer 30 weken helemaal klaar. Toen stond echt alles zeg maar! Gewoon een doekje eroverheen als je de kamer schoonmaakt en klaar.. En de geurbuiltjes van Zwitsal zijn ook heel lekker voor in de kast!!!! :D

Gelukkig gaat het nu weer beter met je, kan gebeuren toch.. Lekker eruit gooien die emoties :D
    Shoppen! Leuk! :D

17. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Even zwaai vanaf de bank, ik heb niet bijgelezen. Net terug van ons weekendje weg. Het was superleuk maar toch wel wat te veel gedaan. Twee avonden pas om 11 uur in bed, en misschien was het ook niet zo verstandig om door valkenburgse mergelgrotten te gaan kruipen met bijna 26 weken zwanger :D Ik heb nu wel last van mijn rug en wat harde buiken. Oh ja, en spierpijn in mijn bovenbenen van dat gebukt rondlopen met die dikke buik ;)

De kinderen waren bij opa en oma en die hebben we helemaal uitgeput en uitgespeeld opgehaadl. Opa en oma waren ook best moe ;) Mijn zoontje heeft wat onder de leden want hij heeft net ml ondergekotst maar is wel vrolijk, dus het zal wel los lopen.

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Welkom terug Juul! Fijn dat jullie het leuk hebben gehad..
    En de kids ook bij opa en oma natuurlijk :D

19. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @bfg; wat is het kamertje leuk geworden! En je nieuwe naam is goedgekeurd zo te zien. Gelukkig niet te verschillend van je eerste.

@juul; leuk weekendje weg dus. Hopelijk blijft ht bij een eenmalige actie van je zoon en is het niet een virus ofzo.

Ik zat net dat Sbs programma te kijken over het kinderiekenhuis.
    Niet echt een goed plan, de tranen blijvn stromen....
    Zou je een programma ook kunnen blokkeren.......hier moet ik niet nog een x per ongeluk langs zappen.

20. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Gaaf kamertje bfg!!!

Ik wil alle kamertjes zien hoor! :-D :-D Ben zo benieuwd.
    Ik ga op de kamer haar naam schilderen binnenkort, dus als t af is maak ik eerst foto en dan pas met naam beginnen ;)

Deel Deze Pagina