Oh hihi ja ik geloof dat steken ook bij indalen te maken kunt hebben.. Alleen nu is dat nog vroeg haha. @ buddys; goed idee!!
Leuk idee dat met die buddy's! Wie wil mijn buddy zijn? Denk dat buddy's het beste niet vlak na elkaar uitgerekend moeten zijn hihi!
Woerdie, spannend! Wat een eer dat je peettante wordt! @kleertjes aprilbaby, nou ben blij dat ik het vroeg, maakte me dus zorgen dat ik veel te warme kleertjes had, maar dat zal dan wel meevallen. Moet nog wel wat bij kopen, maar dan zal ik niet te zomers shoppen voor die eerste maatjes Dochterlief kon zich ook moeilijk warm houden.. maar toen lag er ook een enorm pak sneeuw en was het ijskoud buiten.. @hema, ik laat vl van de week ff langsgaan of bellen. @afscheiding, weet niet of het erbij hoort, maar heb het hier ook. Veel wateriger ook dan voorheen, maar wel wit.. Hopelijk hoort het er gewoon bij @buddy's, goed idee! Ik wil ook wel een buddy hier last van m'n buik. De kleine man is erg rustig vandaag.. probeer me er maar niet te druk om te maken, maar zou het wel fijn vinden als ik ff een trap kreeg dat alles nog goed gaat daarbinnen. Maar dat is wel vaker de ene dag meer dan de ander, en heb ook een enorm gespannen en harde buik vandaag. De eerste wasjes zijn gedaan en hangen hier te drogen Zo'n schattig gezicht al die kleine rompers aan de waslijn <3 Sinds we (een deel van) de babyspullen uit de opslag hebben gehaald staat hier het hele huis vol. Zal blij zijn als er straks het een en ander in lades/kasten ligt.. Vraag me wel af waar ik het allemaal kwijt moet Nou ff rustig voor de tv fijne avond!
Ja als iemand niet een bepaald voorkeur voor iemand heeft ga ik regelen dat inderdaad de uitgerekende datums niet dicht bij elkaar liggen! Denk niet dat iemand een voorkeur voor iemand heeft? P) Maar ik vraag het toch even Heb de mama's die langer dan een maand niet mee kletsen van de lijst gehaald.. Die kunnen uiteraard altijd weer terug op de lijst als ze dit aangeven, maar zo blijft het overzichtelijk.. En hoeft Skatje het niet steeds te doen Even kijken of nog meer meiden de buddy's een leuk idee vinden, dan zal ik ons allemaal van een buddy voorzien haha
Ik had serieus maar 1 wasje wat ik van Mira's spullen kon gebruiken.. De rest was echt meiden spul! Erg toch eigenlijk haha *Schaam*
Ik denk het wel, N was er ook bij en je kon over 3 weken komen maar ook over 2 weken en je wilde aan het eind van de middag. Maf hoor dat ze geen wachtmuziekje gebruiken!
Leuk idee een buddy! Ik ga volgende week baby wasjes draaien want dan krijgen we nog kleding van familie erbij
Dat was ik N was er alleen niet bij, het was K N is er pas weer over 4 weken.. Helaas. Had me er zo op verheugd haar weer te zien vandaag. Dus nu mag ik over 2 weken weer en daarna over 2 weken nog een keer ipv over 3 weken
Doe maar ja! Alleen de meiden die (bijna) nooit meepraten, deel die maar even niet in, hihi! De lijst mag ook weer opgeschoond worden, zal ik misschien straks nog even doen. Eerst even private practice afkijken hihi!
Ik deel nu even alleen de meiden in die ook op de afsprakenlijst staan! Dat zijn toch wel de 'echte' mee praters! Dan kan de rest aangeven of ze ervoor zijn, of ze het willen of niet.... Er zijn namelijk wel een paar meiden die deze maand hebben mee gepraat, maar dan maar 1 keer bijvoorbeeld Ik wacht nog heel even of iedereen het een goed idee vind (lees; ben online aan het shoppen.. Sst! ) dan ga ik aan de gang
Wat een leuk idee!!! Een buddy lijkt me erg handig, zo kun je in geval van 'nood' toch iedereen op de hoogte houden! I'm in! Zal morgen ff op iedereen reageren, nu lekker slapen! Ben hartstikke moe. Truste meiden!
Ik wil ook wel een buddy! Ik vind het moeilijk om echt heel actief te zijn hier. Lees wel veel, maar heb gewoon echt niet altijd de puf om ook te schrijven. Zeker nu de kleine meid 's avonds echt wel een beetje lastig begint te worden. Dan wil ik alleen maar liggen met mijn benen gestrekt en niet achter de laptop.. Vanavond zit ik er wel achter, ben op zoek naar leuke ideetjes voor aankleding van de kamer. Ik wil zelf een naamslinger o.i.d. gaan maken en ben nu aan het uitzoeken hoe of wat. Heb helaas geen naaimachine, dus ik denk dat het toch houten letters worden die ik ga bekleden met stof, i.p.v. genaaide letters. Maar goed, figuurzagen vind ik ook wel heel erg leuk om te doen!
Amezen, hier ook lekker met voetjes omhoog hoor ik lees gewoon bij via mn tel, ideaal vind ik en makkelijker om bij te houden! Enne figuurzagen, creatief!