@tumtum, ja dat scheelt bij jullie rijdt t OV gewoon door, en doen ze er tenminste alles aan dat in elk geval de doorgaande wegen vrij zijn haha hier daarentegen.....1 sneeuwvlokje en de treinen rijden niet meer, heel NL staat in de file en weeralarmen worden afgegeven al hadden ze (vooruit) deze keer wel beetje gelijk t heeft hier lekker gesneeuwd en dat doet t nog steeds heeft overigens geen nut meer om nog naar t werk te gaan, staat nog steeds flink file van hier tot aan t werk dus eer t beetje minder is heb ik er al 5 uurtjes op zitten nu wel weer even gauw verder
Pfff ja dat weer. Jozef vindt het geweldig maar ik vind het koud haha. Straks controle in het ziekenhuis dus zal maar op tijd aanrijden. En een van onze autos had het dus gister begeven.. Startte niet meer. Man vd garage zei dat ie t gister om 7 uur zou ophalen, maar om 10 uur wassie er nog steeds niet. Had hem een smsje gestuurd en kreeg terug dat ie em dan vandaag kwam halen. Dus hopelijk komt ie zo!! Manlief had al wel mijn auto ook sneeuwvrij gemaakt, yeah!! Dat scheelt weer.
hahaha.. hier gistermiddag al de laatste 2 danoontjes van dochterlief opgegeten.. Moest het arme kind aan de yoghurt... hahahaha! OOKAL herkenbaar! @buddy´s, lekker bezig bloemmm @kruikjes, gebruik ze hier ook, tot nu toe altijd heel ontspannend voor m'n buik @creabea/naaimachine, hier bezig met een dekentje breien voor de kleine. Had bij dochterlief al veel meer (voornamelijk jurkjes) gebreid met 26 weken, maar door de zwangerschap veel last van m'n pols, dus zal deze het met alleen een dekentje moeten doen. Misschien nog een mutsje oid. Wil nog wel ff achter de naaimachine kruipen, o.a. voor een omslagdoek in de maxi-cosi, naamslinger, speelbal voor in de box.. Ideeen genoeg... hoop dat het ervan komt.. @heupen/rug, hier een drama snachts! Wordt echt 10 keer per nacht wakker met pijn in mn rechter dan wel linkerheup of onderrug. Probeer wel wat met kussens, maar kan geen houding vinden die lekker ligt.. Althans, niet voor langere tijd. Meer mensen zoveel last? @woerdie, gefeliciteerd met je nichtje! @sneeuw, ik durf niet te rijden in de sneeuw.. Vind het rijden sowieso al eng nu ik zwanger ben.. maar nu begin ik er niet aan. Wordt de bus dus, of ik laat me brengen door vrouwlief als dat uitkomt. Niet dat die vandaag ergens komt met die sneeuw! Ze heeft net ruim anderhalfuur in de file gestaan om de stad uit te komen en is na die anderhalf uur toch maar weer thuis gekomen om hier te wachten tot de weg vrij komt. Kan gewoon Den Haag niet uitkomen, en moet naar Rotterdam.. dus dat is redelijk kansloos in de spits Maar ze zal wel moeten want ze heeft vanmiddag examen. Dus straks weer proberen. Ben nu al bang voor de avondspits waar ze straks in zit. Denk dat ze niet op tijd thuis gaat zijn zodat ik naar Yoga kan.. En heb ook geen andere oppas oid. Dus dat wordt waarschijnlijk Yoga nu al een keertje overslaan.. Jammer... Wordt zelf wel blij van het uitzicht. Achter op de tuinen lijkt het nou wel een kerstkaart.. en voor bij ons is een plein waar er volop sneeuwbalgevechten zijn, en een hoop aanloop, dus altijd leuk om naar te kijken. Proberen om straks nog ff met dochterlief naar buiten te gaan
Hier zo maar ff mn tas inpakken, voort geval dat de gyn zegt datk moet blijven. Verwacht het niet maar ja je weet nooit. Ben toch wel weer benieuwd!
Nee nee niet schrikken, tis een gewone controle. Maar aangezien mn bmm iets korter was afgelopen week.. Weet je het nooit he!
@frommel, nee die a13 is geen doen geloof ik, al rijd t wel langzaam door (tenminste, als je nederland 1 gelooft ) hoop dat het je vrouw gaat lukken! examen is idd wel belangrijk! @hier, collega heeft vrij genomen, ken haar ook prive (heb haar tenslotte aangebracht) en ze woont hier om de hoek, dus wij gaan vanmiddag even een wandelingetje maken camera gaat mee!
Sterkte dan maartje. Bid nog steeds dat je niet voor de 37 weken gaat bevallen. Deze blijft zitten! Knuffel
Goed zo! Als we met zovelen bidden, moeten onze gebeden wel verhoord worden toch? eerst maandag maar s voorbij en dan zien we wel weer. Komt goed!
Haha, dat heb ik nu ook! Echt lastig! En ml gaat laat naar bed, of is er niet, en dat helpt ook niet....
@slapen: heb ik ook, halve nacht klaarwakker in bed naast snurkende vriend, om er dan 's ochtends bijna niet uit te kunnen komen, schiet lekker op @sneeuw: ik ging ook de bus pakken, maar ik was natuurlijk weer te laat, dus toen toch maar met de auto. Andere bestuurders hebben me vast gehaat want ik weiger harder dan 60 te rijden in die slushsmurrie die er nu ligt! (klopt babyFG, ze handelen hier de sneeuw heel prima, maar als het op dat momment naar beneden komt kunnen ze het nu ook weer niet zo snel van de weg schuiven, morgen is de weg weer goed) Ik HAAT Sneeuw. @verloskundige: Ik ben weer goedgekeurd Suiker goed, 4.5, HB goed, 125, bm grootte goed, 24cm, hartje goed 139 (en we hebben een gehoorbeschadiging nu, wat de doppler kreeg een flinke trap En ten slotte de bloeddruk 79/106 ook goed 'T is maar goed dat ik niet bang voor naalden ben, deze verloskundige heeft er elke keer flink moeite mee. Gelukkig kwam er toevallig een andere binnenlopen, dus het is dit keer bij 5 prik gaatjes gebleven Nu nog wachten op de rhesus antistoffen en m'n schildklierwaarden, maar die laaste is meestal wel op peil met mijn medicatie dus ik ga er maat vast van uit dat ik helemaal goedgekeurd ben ¨ @maartje, succes bij de controle, en hopelijk pak je de tas voor niets!
@tumtum, hihih dan ben je echt in een goed werelddeel gaan wonen met haat aan sneeuw achja, t scheelt, je woont nog niet in Lapland en jeeej goedgekeurd! @maartje, hoop ook dat je je tas voor niets meeneemt!
Zo, ik heb vanmorgen de oudste met de slee naar school gebracht, en heb er gewoon 45 min over gedaan...en daarna nog terug met alleen Janneke, de arme meid heeft de laatste 10 min aan een stuk gehuild omdat haar neus au deed....dus toen voelde ik me schuldig, want eigenwijs dat ik ben dacht ik dat ze nog wou lopen door de sneeuw (spelen etc) en had het aanbod met iemand mee te rijden dus afgeslagen....
Jeeeetje wat word hier gekletst zeg! @bloem, zeker goed bezig geweest! @tumtum, iewww ik had al lang plat gelegen met dat prikken. Gelukkig dat alles oke was. @maartje, hopelijk is je tas voor niks @woerdie, gefeliciteerd! @nachtrust, ik heb sowieso veel energie sinds ik zwanger ben... Beetje jammer voor m'n nachtrust.. Heupen/rug inderdaad ook vooral in de nacht last van @ego, net terug van zwangerschapshaptonomie. Het was echt super! Heb goede ontspannings oefeningen gedaan en wat voel oefeningen. Hierna de baby kunnen voelen samen met m'n vriend. Ze zwom zo onze handen in. Heb wel wat traantjes moeten weg pinken...!
Ik kijk erg uit naar een jaartje californische zon Overigens denk ik dat Lapland beter was geweest dan hier, wat ik het vervelendst vind is sneeuw die dooit en weer opvriest, en dat gebeurt soms wel 10x per winter. Doe dan maar gewoon 4 maand -15 tot -30 en 2 meter sneeuw Vorig jaar een weekje in Lapland geweest en dat was dan ondanks (dankzij) alle sneeuw errug gaaf!
Even zonder te lezen via mijn telefoon, heb net fysio gehad en boodschappen gedaan en moet alles nog uitpakken. Buddynieuws; Maartje had een normale controle.. Maar het is niet best! Haar berichtje; Bmm weer korter geworden en het hangt er nu om.. Eerste meting wassie 2,3 cm (2,5 is de grens).. 2e meting die iets nauwkeuriger was, was 3 cm maar waarschijnlijk zit ie daar nu ergens tussen.. Ze mag wel naar huis nu, maar wou dat ik het jullie even liet weten! Ik kom zo uitgebreid!!!
@maartje, veel sterkte meid! Gelukkig hoef je niet te blijven maar logisch dat je flink de zenuwen krijgt hiervan. Knuffels!
owh bah wat een naar bericht! Moet je nu helemaal plat met strikte bedrust? (wat een snelle werking van het buddysysteem trouwens, hoop het voorlopig echt nog niet nodig te hebben!)
He bah maartje, kan me voorstellen dat dat ff schrikken is. Ik schrik er zelf ook wel van... Wel onduidelijk welke meting je nu het beste vanuit kan gaan. 3 cm is (dacht ik) nog een prima meting, maar 2,3 is meteen ook 7 mm verschil! Is nogal wat.. Moet je nu eerder terug op controle komen? Hebben ze al iets gezegt over rust nemen? of voor nu nog gewoon zo doorgaan. Spannend hoor meis, hoop dat de 2e meting gewoon klopt en je kindje voorlopig blijft waar ie zit