16 - 30 April 2013 Mama's (Deel twee)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 16 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    Jeetje ben een hele middag bezig geweest om een roze doomoo seat te bestellen...
    Overal uitverkocht en minimale wachttijd van 2weken...
    Uiteindelijk bij Prenatal nog eentje weten te scoren,hoop alleen dat ie ook voor t weekend bezorgd word...
    Mijn zusje net opgebeld,ze appte ook een foto van der meisje D
    T is een mooi lief dikkertje zo'n schatje om te zien!
    High tea was gezellig...hadden nog bon van kerst van t werk
    was 30euro voor 2pers...we waren met zn drietjes gingen we afrekenen zegt die vrouw bij inleveren van 2bonnen (4pers),ja dat is goed zo dank u,zegt mijn collega opeens dat snap ik dat dat goed is mw,we betalen 15euro teveel! Ja maar ik kan geen geld terug geven,dat hoeft ook niet zegt mijn collega...doe die 2aooeltaartjes maar van 7.50/stuk hahaha en we kregen ze nog mee ook :D
    Verder niet veel nieuws,ff bordje leegeten en omkleden en dan gaan we naar Yoga :D hopelijk weer zo leuk als vorige keer!
    Fijne avond meiden...tot strakkies xxx

2. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @tumtum, jeeej witte boom! *jaloers* :p hihihi, ziet er ook mooi wit uit bij jullie!!

@minnie, knuffel voor jou!

@woerdie, haha goeie actie met die taartjes! Veel plezier bij de yoga!

@hier, wandeling was denk ik (weet wel zeker) toch iets teveel....echt een enorme bandenpijn :( zo erg nog niet gehad...net ff kruikje erop gelegd, hoop dat t beetje wil helpen ervoor, geen idee eigenlijk of dat kan :D
    En ben echt onwijs moe, zou zo kunnen slapen, dus vroeg naar bed vanavond (proberen) en dan morgen vroeg opstaan om bijtijds file te gaan rijden ;)
    Mjah, lag vanmorgen dan ook vanaf zo'n uur of 5 wakker ;)

3. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ BFG; hm vervelend meissie, rustig aan!!

@ Minnie; knuffel voor jou!

@ Bloem; wat fijn dat de fysio goed ging!

@ Frommel; hoe is het met je buik?

@ Skatje; wat een lastige situatie zeg.. Ik vind het lastig om advies te geven!!

4. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Vandaag alles gelezen, maar weinig gereageerd.
    Maartje, sterkte hopelijk blijft jullie hummel nog ff zitten
    Ik vanaaf weer zwanger en fit!! Nog ff relaxen met manlief en de diertjes!!
    Vanmiddag beetje op zoek geweest naar een geboorte kaartje!! Wat een keus, gelukkig beetje idee wat we willen!

5. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    @katten, als die eenmaal ergens geplast hebben dan kunnen ze dat ruiken en de eerstvolgende keer als je je tapijttegels weer terug legt denkt je kat: "heee dit is kennelijk een plasplaats want ik ruik urine" en hopsakee, daar plast ie weer op je tegels. Enige wat dan werkt is tegels weggooien, betonnenvloer schoonmaken met dettol. Tijdje wachten tot kat er niet meer plast. En dan gloednieuwe tegels. Met andere spullen ook, of zorgen dat de kat er niet meer bij kan of wegdoen. Heb ook een zieke kat gehad, en dit is de enige oplossing om het te stoppen. Hopelijk werkt het bij jou ook, maar ik begrijp dat ze het vroeger ook al deed? Dan heb je misschien een iets lastigere kat. MAar echt, nieuwe tapijttegels!
    Ohja en wat gezegd is, het speciale voer blijven geven.

@buddysysteem, wij hebben al contact gelegd en het systeem misbruikt :D om een beetje geintjes te maken.

@maartje, als plat liggen helpt dan echt doen hoor! Hele dikke knuffel meid!

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik zou elkaars Facebook ook wel leuk vinden!!!
    Dus als iemand me op FB wilt stuur me een Pbtje :D

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hier net zelf wok gemaakt en 2 borden gegeten haha!
    Zo Mira naar bed en ik met warme choco op de bank, daar is het wel weer voor!

8. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Bloemmm je hebt PB :)

Zo, kinderen in bed, die slapen al. Dat gaat zo onwijs goed 's avonds, ze keten bijna nooit meer.

Hmmm ik typ dit en ik hoor de jongste beginnen te mekkeren. Slaaaaaaaap Kyran!!!

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Mira heeft weer al dagen geen ontlasting.
    Dus het is weer huilen huilen huilen hier..
    Heb net een extra zakje medicatie gegeven, ze mocht er nog 1 vandaag. Hoop dat het snel helpt want ze is doodmoe en moet naar bed!

10. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @skatje, jah dat zul je net zien ;) hihi goden verzoeken he ;)

@uhhhh....ben t alweer kwijt ;)
    Ik moet ook niet alles willen onthouden he als mn hersens al in slaapstand staan ;)...wordt echt geen latertje vandaag :D

Dusss slaap lekker alvast!

11. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Wel alles gelezen, zeer weinig onthouden.

Bloem je hebt pb.
    We kunnen ook een geheime groep aanmaken op Facebook. Erg leuk en werkt ook goed.

Maartje hoop dat het allemaal goed blijft gaan. Maar jeetje wat zal jij geschrokken zijn.

Klusjesman; nou we hebben een andere. Deze man is echt top. De muren staan, we hebben extra lichtpunten en electriciteitspunten erbij. Alles wordt netjes geverfd. Alles wordt ook netjes opgeruimd na een dag klussen. Morgen wordt er nog een dakraam geplaatst aan de voorkant van het huis. En dan nog netjes afgewerkt. Hopelijk donderdag of vrijdag klaar. En dan volgende week woensdag komt de vloerbedekking. Van het weekend gaan we alles poetsen en wassen. En we gaan een nieuwe bank bestellen!

12. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Bloem ach gossie. Hoop dat de medicatie gaat werken.

Skatje hoop dat kyran snel gaat slapen. Heb jij tenminste effe rust

13. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja dat is misschien voor later als de kids er zijn wel leuk.
    Niet iedereen heeft FB, en dan vind ik het zo zonde van hier!!
    Dit kan je altijd nog terug lezen, als de FB een keer doodvalt is dat zo zonde.

14. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Skatje, Gaat helemaal goed komen joh met de kids bij elkaar. :)

@Bloem, ach arme schaap, wat moet ze zich rot voelen. Sterkte voor je meisje... en voor je moederhart.

@ego, wilde eigenlijk vanavond nog wat naaien maar ben kapot en lekker rozig. Hopelijk kan ik nu wel lekker slapen. Even een rennie tegen het maagzuur (anders lig ik daar van wakker) en lekker mijn bed in. Als jullie mij niet meer zien verschijnen hier voor morgenochtend dan ben ik in dromenland. ;)

15. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @bloem, ach gut de arme meid :( hoop dat t gauw weer beter gaat!

@unexpected, slaap lekker ;)

@fb, hmm weet niet :)

@fem, fijn dat t nu allemaal goed gaat in huis!! :):)

@hier, ik ben pissed....en de hormonen spelen heeeeeeel erg op!
    Door alle emoties krijg ik t zuur, had sowieso alweer harde buiken, en natuurlijk die onwijze bandenpijn, oftewel voelde me al niet helemaal prettig...
    En nu omdat die kneuzen van een collega's van ml niks snappen en niks zelf kunnen bellen ze hem op zn vrije avond en nu issie dus onderweg naar zn werk :x en dan is t ook nog een glad en er rijden ook nog eens genoeg idioten rond op de weg :x
    Wist niet dat ie tegenwoordig ook al de storingsdienst was :x
    Dan mag die salarisverhoging verdomme wel goed zijn zeg! (Hij moet nog meer betaald gaan krijgen omdat ie functie omhoog was gegaan "uhhhh ja uhhh budget uhhhh reken nergens op" rot toch op je regelt dst budget maar, iemand in die functie kost nu eenmaal een bepaald salaris dus je zorgt er maar voor)!:x*bries bries*
    Ik ben t er dus in elk geval niet mee eens dat hij nu de weg op moet naar zn werk, maar zn gaan t maar wel uitbetalen aan m, incl reistijd en incl km vergoeding!

A fijn...tranen prikken achter mn ogen en wil nu gewoon knuffelen met ml....:(
    Stomme hormonen toch ook

Sorry van dat briesende bericht ;):)

16. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Facebook: goed idee! Zo'n geheime groep, hoe werkt dat dan?

17. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Ik heb geen facebook. En ook geen twitter. Ik ben een nieuwe media mastodont :D

18. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    @maartje, wat een rotnieuws! Ik hoop dat het nog een beetje langer duurt, duim er voor!

19. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    @buddysysteem, ik heb vast een kop als een zeef maar wat is hier de bedoeling van? Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik nog al aan mijn intenet anonimiteit hecht dus moet er nog even over nadenken :)

@reizen: ik heb mijn koffer al weer ingepakt en ga morgen maar weer eens op pad.

@sneeuw: ik was vanmorgen zo dom om op de fiets te stappen met twee kinderen, maar vanavond zo slim om gewoon met de fiets in de hand naar huis te lopen :D Nu wel een zere rug van dat lopen trouwens

20. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thnx.. Zit weer in bad. Tis echt onrustig. Geen regelmatige contracties of zo maar gewoon zo gevoelig. Met een enorm drukke beeb die eroverheen schopt. Niet fijn...

Deel Deze Pagina