@ontwikkelingspsychologie, wat toevallig! Ik ben er van de week ook aan begonnen. Heb hem ook nog ban m'n studie en vond het toen al een interessant boek De zwangerschapsmassage was trouwens erg lekker! Was helemaal ontspannen en ook m'n buik gelukkig
Haha, wel grappig, onze Rita is bekend. Hij ligt nu op mn nachtkastje, ben er pas in begonnen. Verder nu net even de online store van Noppies geplunderd. Ruim 80 euro aan babykleding, woeps!
Zucht. Al 16:00 en de garage heeft nog steeds niet gebeld..... Hij zou vanmiddag klaar zijn. Heb echt geen zin een heel weekend zonder auto te zitten..........
Misschien moet ik Rita dan maar eens gaan lezen. Op zich ben ik niet zo van het lezen van al die boeken op voorhand, ik wil vooral mijn gevoel en mijn kind volgen. Maar als ik het zo hoor is dit een goed naslagwerk?
ik zat vroeger op de Kohmstamschool, telt dat ook Nee hier geen psychologie boeken/naslagwerken. Bepaald niet mijn vakgebied.
Zwaai! Bijgelezen maar geen puf om te reageren. Verder gaat alles goed hoor. Wij hebben de ikea kinderstoel en die bevalt goed. Ik vind het blad wel handig omdat dochterlief aan het hoofd vd tafel zit en anders overal bij kan. Blad kan er desgewenst af, makkelijk schoon te houden en mee te nemen. Onze dochter is er nog nooit mee gevallen. Heeft ook eigenlijk nooit vast erin gezeten want ze is heel rustig in de kinderstoel. Misschien dat ie met drukke kindjes instabiel is? Hier nooit gemerkt in ieder geval. Wij kopen ook geen stoel bij tegen de tijd dat baby in de kinderstoel kan mag dochterlief wel op een gewone stoel. Ze is dan 3. Fijn weekend allemaal!
Kohnstamm is idd een goed boek. Vind het persoonlijk geen boek wat je even doorleest. Afgelopen juli afgestudeerd als pedagoog, dus ff genoeg van dat soort boeken haha,. Ze staan nog wel in de kast en bij twijfel zal ik ze vast nog eens pakken.. Boeken van Martine delfos zijn ook interessant, gaat vooral over communiceren met kinderen.. @ kinderstoel. Wij hebben de triptrap stoel aangeschaft incl. Newborn en kinderset.. Een behoorlijke uitgave, maar hoor er veel positieve verhalen overl vd week gaan we hem ophalen... We hebben een donker paarse, vonden we leuk.. Ons huis is zwart wit met paarse accenten..
@ego, op mijn kop gehad van de therapeut. Ik moet echt veel minder doen om mijn lichaam te sparen. Mag bijna niks meer maar het is voor het goede doel. Straks wil ik wel mijn kindje gewoon kunnen tillen.
@ Minnie; schrikken meis, hoe gaat het nu met je? @ verlof; haha ik hier dus al verlof! @ ontwikkelingspsychologie; heb hem hier ook nog liggen van de studie @ Unexpected; wel rustig aan doen hoor meissie.. Let op jezelf! @ shahrazed; fijn dat alles goed was bij de verloskundige. Moet je in verband met je vorige bevalling nu over naar de gynaecoloog? @ Geranium; alvast veel plezier dit weekend! @ BFG; jij ook een druk weekend zo te lezen! Veel plezier alvast! @ kinderstoel; hier ook trip trap alleen duurt het ff voordat ze erin kunnen. Voor erbij en mee te nemen een ikea kinderstoel gekocht en die is ook echt super handig. Daar kunnen ze eerder in trouwens. @ Elina; hoe gaat het meis? Nog harde buiken gehad? Hoe was je massage? Lekker! @ ego; pff ik word jaloers als ik al jullie verhalen lees over kamertjes doen, voorbereiden etc.. Ik lig hier maar niks te doen. Nouja, als ik thuis ben, moet manlief maar eens de kleine babykleertjes tevoorschijn halen, kan ik ze mooi uitzoeken. Heerlijk nu al zin in!
@Unexpected; Goed je rust pakken hoor!! Het is voor het goede doel inderdaad.. Knuf! @Maartje; Jij ook een dikke knuf! Hier eindelijk languit op de bank. Heb een warme douche genomen en een warme kruik gemaakt.. Lekkere dingetjes erbij en ik kan weer rusten. Ik moet ook echt opletten dat ik niet teveel doe, merk het gelijk! Ik zal even de lijst en buddy's update'en voordat GTST begint.
Woerdie - Frommel Bloemmm - Missiemaartje Geranium32 - TumTum Mamavandrie - Zora Shahrazed - Meriam22 Minnie22 - Elina1985 Unexpectedmom - Moon83 Mone - Wondertje1985 Amezen - Femmelepem BabyFG - Skatje *De meiden die nu nog even geen buddy hebben doordat ze weinig mee kletsen of dit zelf niet willen; Isaa, Butterfly12, Wondertje1985, Fleurop, Pookie66, Annekeruiter85, Juul75 Deze meiden kunnen zodra ze zich melden aan elkaar gekoppeld worden! Juul, laat je even weten of je een buddy wilt of niet.
Helleuh! Vanmiddag hebben wij de pretecho gehad, in 4HD, bij Jan Koning in Ochten. Het was zooooo gaaf! Hij nam echt ruim de tijd, heb bijna een half uur bij hem in de stoel gelegen, terwijl hij er toch wel een beetje om bekend staat iedereen binnen 15-20 minuten de deur uit te werken Dametje lag steeds met haar handen voor haar gezicht. En soms ook met haar voeten Maar na wat gepor heeft ze toch haar snoetje laten zien:
@ skatje, oooh zo leuk! Morgen zijn wij aan de beurt voor de 3/4D echo. Heb er echt zin in @maartje, hoe voel je je nu? En je buik? Mijn buik is rustiger dan gister, maar tvoelt nog niet ontspannen. Dus hoop maar dat het in deze lijn door blijft gaan.
De baby ligt trouwens wel al zo'n beetje ingedaald.. Ze kan er nog wel uit hoor, maar verklaart wel waarom ik soms zo'n zwaar gevoel down there heb Mijn ontplofte boobies zijn sinds gisteravond ook nog eens gaan lekker. Hij's fijn. Maar ja, dan doet alles het tenminste hè?
@skatje, wat een leuke foto's!!! *smelt* @elina, veel plezier morgen! @3d echo...8 februari pas....nog heeeeeeeeeeel even geduld, ben wel heeeeeeeel erg nieuwsgierig hoe ze er nu uitziet! @unexpected, idd wel echt rustig aan doen hoor, hoe k.u.t. T ook is....wel zo goed idd voor jezelf en jullie knul *knuf* @maartje, voor jou ook een knuf! Kan je je nog wel een beetje vermaken daar?? Mag je idd morgen naar huis? Ik heb toevallig vanmorgen alle babykleertjes geinventariseerd, was erg leuk hihi @uhhhhh *zeef* @hier, bij mams gegeten, en taart opgehaald die van vorig jaar was echt t toppunt dus deze valt daar toch wel beetje bij in t niet maar hij is vrolijk en dat was de bedoeling En geen middagdutje kunnen doen na t slopende schoonmaakwerk (echt hoor meiden in de zorg, hoe jullie t doen respect echt waar) dus ben echt helemaal verrot...als ik nu mn ogen dichtdoe en hoofd neer leg ben ik vertrokken, weet t zeker... Dus meiden, slaap lekker alvast en fijn weekend! X