16 - 30 April 2013 Mama's (Deel twee)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 16 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Wij zijn weer terug van de babydump, hebben een nieuwe triptrap, de new born set en een co sleeper (wordt over 5 weken geleverd) gekocht! Dus alles is nu in huis :) nou ja, wil nog wel een geboortepakje kopen (heb al heel wat, maar die eerste dag worden er zoveel foto's gemaakt, dus wil ik echt een ander pakje :D

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Juul; Kan me voorstellen dat je je man hebt gemist na zo'n week :D
    @Mone; Leuk!!! Nieuwe dingetjes kopen is altijd leuk.

Manlief is bijna thuis, kan ik eindelijk mijn bed in..
    Tel gewoon de minuten! Haha ben net een zombie.

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Heel veel plezier!!

4. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @geranium: Gefeliciteerd met vl!

@bfg: Gefeliciteerd met jezelf...;)!

@babykamer: rolgordijnen worden volgende week ingemeten en besteld, meubels komen volgende week vrijdag en komende week gaan als het goed is de plinten erop. Dan is het zo goed als klaar, accessoires etc. moet ik nog wel kopen.

@doorgroeistoel: Ga ik aan denken als de kleine er is, paar vriendinnen van mij zijn erg te spreken over de stoel van Ikea, andere vriendin heeft de stoel van Bloom, maar die vind ik persoonlijk niet mooi, te duur en véél te zwaar om te verzetten.

@trouwen: wij zijn ruim 2 jaar geleden getrouwd, op een dinsdagmorgen (=gratis:D). Was meer zodat we alles gelijk goed geregeld zouden hebben én ik wilde graag dezelfde achternaam als ml en kind. We hebben de zaterdag erna nog wel een groot feest gegeven, was erg leuk!

@Skatje: Leuk hoor jullie 4D-echo!!

@shahrazed: Hè wat vervelend van jullie auto!

@unexpected: Balen dat je minder moet/mag doen, maar je hebt tenslotte maar één lijf!

@Maartje: Balen dat je het weekend nog niet weg mag, maar alles in het belang van jou en je kindje! Sterkte meis, dikke knuffel!

@Bloemmm: Welterusten...;)

Fijn weekend allemaal!

5. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Bfg: alvast gefeliciteerd!!!!!

Hier: geef het voor nu ff op en kruip in bed. Ben zo moe! Vl is met een vriend hapjes aan het maken dus die vermaken zich wel!

6. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff vandaag beetje een moeilijke dag.. Jozef en Niek waren er maar een uurtje, niek was erg moe. Mis ze zo.. Niek zie ik pas maandag weer en jozef zou vanavond komen maar hij kan geen oppas vinden duis dat zit er niet in..

7. geranium32

Maartje: aaaaah meid wat vervelend! Dikke knuffel voor je! Hopelijk heeft ml nog iets kunnen regelen zodat hij toch even langs kan komen!

8. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    He meiden,

Ben dr weer ;)

Elina; Gefeliciteerd met jullie ondertrouw!!
    En wat vervelend die harde buiken zeg...doe je rustig aan? X

Trouwen; Wij zijn ondertussen alweer 5,5 jaar getrouwd :D

Unexpected; haha daar zou ik ook niet aan denken hoor als je bloed moet prikken, dat je dan 's nachts niet mag eten, ach ja.

Glucose prikken; ik hoef dat niet? Waarom moeten jullie dat?
    Ik moet wel maandag geprikt worden voor het Rhesus factor? Die schijnt negatief? te zijn bij mij..geen ideee wat het inhoud..nou ja als het niet goed is hoor ik het wel :S

Skatje, supertoffe echo!!

Iedereen met pijn/kwaaltjes etc DIKKE KNUFFEL !!!

Nou hier is het allemaal weer wat afgezakt, maar de schrik zat er goed in. Verder rustig aan gedaan..gisteravond wel weer ff wat krampen, maar niet zo erg. Kindje moet nog ff binnen blijven hoor!!!

Nou ik zit te knikkebollen achter de computer, dus ga gauw naar de bank!

XX

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Maartje wat balen!!! :(

Ik heb vanmiddag lekker geslapen, nu weer languit op de bank een film kijken.. Merk dat het rusten heel goed helpt!
    Eerst maar even wat vitamientjes voor Mini maar binnen werken :D

10. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Minnie ze prikken hier op al die dingen tegelijk,
    Glucose, Rhesus etc.. Weet niet wat allemaal precies, geen verstand van :p

11. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Hier ook standaard glucose chech, rhesus hebben ze in het begin gedaan. Ik ben positief :) als je negatief bent en je kind positief kan dat problemen geven. Maar daar krijg je dan spuiten voor (even kort door de bocht).

12. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Maartje dikke knuffel meid! Kan me voorstellen dat het zwaar is en dat je je mannen mist!

13. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Arme maartje, tuurlijk mis je ze, dikke knuffel voor je. Ik vind je ontzettend dapper en sterk hoe je hier doorheen gaat. Knuffel

14. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    dikke knuffel voor Maartje!
    Xx.

15. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bloed prikken, Rhesus hebben ze in het begin op geprikt. Nu kijken ze naar glucose, ijzer en vitamines geloof ik. Bij mij was er de vorige keer kans dat de glucose te hoog was, maar was een twijfel geval, het kon toen ook komen doordat ik dus net gegeten had.

@bekken en rug klachten, Ben heel braaf geweest vandaag. Heb zo min mogelijk gedaan. Wel een verjaardag gehad maar ben gaan zitten en daar gebleven. Voelde de pijn net weer in mijn bil schieten door even van de bank naar de keuken te lopen. Het gaat al snel mis hier. Maar het helpt wel als ik zo min mogelijk doe want dan zakt het weer. Ik kreeg de tip om steungevende broekjes te kopen voor zwangere vrouwen, die schijnen te bestaan. Het houdt dan je bekken een beetje bij elkaar. Deze tip wilde ik even delen, of misschien heeft iemand ze al en weet waar ze te koop zijn.

@nu even uitbuiken van al het eten en dan lekker naar bed!

16. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Das lief meiden, thnx...

Pff ja het is zwaar, maar probeer me sterk te houden. Voor al mijn mannen haha. 3 stuks maar liefst. We gaan er vast goed doorheen komen!

Morgen mag ik meer mobiliseren, en kijken hoe mijn buik erop reageert. Vandaag de laatste medicatie gehad. Ben echt zo benieuwd hoe het dan gaat.

Net wel ff goed gesprek gehad met verpleegkundige. In Veldhoven was ik vorig jaar echt een nummer en moest ik gewoon naar huis terwijl ik dat zelf niet wou.

De verpleegkundige zei net, als het niet goed voelt, laten we je heus niet zomaar gaan en mag je heus nog wel even langer blijven.

Nou, das dan toch fijn te horen he, dat je wel series genomen wordt...

17. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    @maartje: bah zulke dagen zitten er tussen en klaag er gerust over, het is gewoon vet k**** dat je weer in het ziekenhuis ligt. Maar wel fijn dat ze je niet als een nummer behandelen, daarom ben je toch ook voornamelijk in dit zkh gebleven? En ik ben er van overtuigd dat het komt omdat je nu een 'ziekenhuisveteraan' bent, je spreekt hun taal, kent de procedures, weet hoe alles werkt en dat praat een stuk makkelijker, en daar reageren ze ook beter op. Ik ben nu zo ongeveer en halve dokter en dat heeft als voordeel dat ik heel goed met de medici en verpleegkundigen kan :D

@glucose, rhesus etc. Wat mone al zei. Ik ben aan het begin even een rondje op alles getest. Ze hebben 2 weken geleden weer glcose gedaan, ik moet weonsdag weer even bloed en urine inleveren voor eiwitten, leverfunctie, bloedplaatjes en de hele mikmak. Ondanks dat mijn BD wel goed is maar ze kennen mijn voorgeschiedenis, bij een paar procent van de vrouwen komt HELLP zonder dat je een verhoogde BD hebt en aangezien ik bijna alle kleine percentages ook meepak ;)

@hier: moe en een dipje. Is niet gek na zo'n week, dat weet ik. Maar ik denk dat ik de kinderen straks in de auto mik en naar mijn ouders rij. Kunnen ze me even helpen met de boel badderen en heb ik even hulp en rust.

18. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ juul; nee de reden dat ik hier lig is omdat de situatie nog niet zo risicovol is, dat ze me naar een academisch zh sturen. Dit is geewon mijn regulier ziekenhuis dus vandaar.

Net kwam de verloskundige langs. Normaal moet je mobilisieren, 3 x half uur dan. Dat moeten mensen zonder voorgeschiedenis. Maar omdat ik thuis ook al veel rustte, en mijn buik meteen reageert op kleine stukjes lopen, gaat hem dat toch niet worden. Heb ook aangegeven dat ik dat echt niet ga doen, ik voel me daar niet goed bij.

Ben nu dus van de medicatie af en ze moet nog overleggen met de gyn maar ik mag misschien toch vandaag naar huis en anders morgen. Heb er een goed gevoel over maar ben wel bang dat het thuis weer begint. Was de vorige x ook.

Alleen toen had ik dus wel echt gemobiliseerd, dus ging ik gewoon nog boodschappen doen etc. Geen haar op mijn hoofd die daar nog aan denkt nu. Denk dat ik met rust het veel langer vol kan houden.

19. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Goed dat je op je strepen blijft staan Maartje!
    Absoluut niets doen waar je je niet goed bij voelt.

Hier weer een verschrikkelijke nacht..
    Mira was wel 1023672181 keer wakker en op momenten dat zij eindelijk sliep kon ik niet slapen..... Dat wordt weer een vreselijke dag :( Zal wel weer aftellen worden tot 14.00, dan is manlief weer thuis :(

20. geranium32

Maartje: fijn dat je waarschijnlijk naar huis mag! There is no place like home! Goed dat je dan ook je rust pakt. Komt vast goed!

Bloemmm: balen is dat he, als je niet kunt slapen! Hopelijk houd je het een beetje vol tot ml weer thuis is! Sterkte!!!!!

Juul: voel je je al wat beter? Dikke knuffel voor jou meid!

9 maanden beurs: nog maar een keer weer het onderwerp aanslingeren. Twijfel enormnof ik wel ga. Hoor zulke verschillende verhalen! En dan ben ik ook al 32 weken dus weet niet ik het volhoud. Voor mij is het ook nog eens een eind reizen.

Hier: erg gezellige verjaardag gehad met vrienden gisteravond. Vanmiddag mog de familie, gelukkig maar 5 mensen. En vanavond lekker met z'n 2tjes!

Deel Deze Pagina