datum berekenen, ik zit nu even een alternatieve berekening te doen voor mijn bevalling volgens de Mittendorf Williams methode en wat blijkt, bij mij , door dat ik hoger opgeleid ben zou het de 16 zijn, was ik lager opgeleid dan beviel ik een dag eerder hahaha lekker betrouwbaar
Jij hebt lekker geshopt dus! Heerlijk Feetje heeft inderdaad leuke kleertjes. Fijn dat je een betere nacht hebt gehad! Ja we zitten al bijna tegen de 30 weken aan joh! Jeej Heb je goed gedaan! En wat lief van je vriend zeg Hebben jullie een leuke verjaardag gehad? Zo fijn dat je weer thuis bent meis! Vind het echt heel heel heel fijn voor je. Ook omdat je zo positief bent! Dit gaat lukken hoor! Jullie mannetje blijft lekker zitten tot minimaal 37 weken. Daar gaan we voor Mijn tandarts heeft me gelukkig gered Oh nee he.. Dat is balen joh! Mira was laatste ook zo aan het spoken, zal wel weer één of andere periode zijn Hoop dat ze vannacht wel lekker slapen, je zal wel bekaf zijn! Was een leuke boel dus op het werk Lekker laten gaan inderdaad Gelukkig was het wel gezellig! Ik wou ook graag naar de 9 maanden beurs gaan, maar denk inderdaad ook niet dat het haalbaar is.. Wel heel jammer! Ja hoor, heel herkenbaar! Bij beide zwangerschappen gehad. Dus lijkt me heel normaal allemaal Jaaaaaaa! Heerlijk joh dat het zo goed gaat!! Natuurlijk kan je gewoon weer mee kletsen Welkom terug! Gelukkig gaat het goed met je bekken! Ik heb er ook best veel last van.. Maar red het nog wel zonder fysio.. Ik heb niets met Neutral gewassen, ook bij Mira niet. Gewoon met Dash (wat we zelf dus ook gebruiken) en dan met Silan wasverzachter/babyzacht. Maar we hebben dan ook geen allergieën etc. in de familie. Hoop dat jullie snel een autotje voor jou vinden! Whaaaaha! Dat slaat inderdaad echt nergens op joh
Zoo, ik ben weer bij! Vandaag de laatste verf spulletjes gehaald, het hele huis schoongemaakt en boodschappen gedaan. Morgen gaat manlief de kamer verven Dan komen maandag alle spulletjes, kan niet wachten! Net even gedoucht, dus ik ga met mijn warme chocolademelk languit op de bank. Ben moe joh!
Bloem, jouw banner gaat echt als een speer hih, al richting de 29 weken! Was ik alvast maar zover! De tijd vliegt, vinden jullie niet???!
Ja joh, zelfs ik schrik er steeds van.. Omdat het ook zo goed gaat (klopt af) en het zo anders is dan de zwangerschap van Mira tel ik de dagen niet.. Bij Mira was ik bij elke dag blij dat ze een dag langer bij me had gezeten.. Ik vind alleen die 31 week grens even slikken. Blijft toch een soort van angst, maar voor de rest ga ik inderdaad als een speer
Haha skatje, graag!!! Zou ik ook wel willen Mwa ik tel dus de dagen wel. Maar moet zeggen dat ze redelijk snel voorbij komen. Vandaag de hele dag aant repertoire van de band gewerkt, je moet wat he haha. En moet ook nog mn administratie doen, kleertjes uitzoeken.. Dus heb nog wel wat te doen!! En verder hele dag spelletjes doen, slapen, tv kijken, appen.. Forummen haha. Maar ik kan me nog steeds niet voorstellen dat ik nu bijna niek zijn termijn ben.. Zoo raar! Kan me voorstellen bloem dat jij die 31 weken ook raar vindt! Geen harde buiken nu trouwens??
Nee, heb het alleen als ik veel te druk ben geweest of een groei spurt heb. Dus lijkt me vrij normaal! Bij Mira had ik nu ook al bedrust.. en dan nog had ik ze de hele dag door! Dus dit is inderdaad heel heel anders. Gelukkig gaat het rust houden goed Maartje
Ja idd, gaat goed.. Net toevallig voor de 1e keer 1 korte harde buik gehad, omdat ik naar de wc moest haha. Das eigenlijk de eerste weer sinds ik thuis ben. Ben echt blij maar moet ook weer niet te positief zijn.. Kan in een keer omdraaien denk ik.. Maar goed, dan heb ik in ieder geval wel mijn uiterste best gedaan he!
@bloem. Hihi weer even uitgebreid gereageerd als altijd petje af Volgens mij komen onze kwaaltjes qua manier van bandenpijn e.d. Toch aardig met elkaar overeen ofnie hihi, eigenlijk best grappig @maartje, joh meid, voor je t weet, 30 weken mijlpaal! En dan blijft ie gewoon nog even wat langer zitten hoor @aftellen, ik zit af te tellen in zoverre dat elke week verder is ze meer levensvatbaar mocht ze besluiten er alvast uit te willen Zit meer af te tellen naar mn verlof al heb ik nog niet t aantal werkdagen te gaan geteld haha , kijk er wel naar uit! Niks moet, alles mag fase niet meer erg vroeg opstaan om te gaan werken, maar gewoon alles op t emakkie @u expected, heeft je vriend een grote(re) auto dat je kijkt voor een kleintje erbij? Mijn man heeft namelijk een grote (hyundai elantra) en ik heb een aygo, voorwaarde kinderwagen was dat ie in mijn ubergrote kofferbak moest passen en past makkelijk Kan ik gewoon lekker in mn eigen dinkytoy rondtuffen, en is met parkeren toch wel zo handig elk klein gaatje past ie tussen En eeeeeeeerrggg zuinig, en voorlopig ook nog geen wegenbelasting Dacht eerst altijd dat ze te klein waren, maar heb gewoon eens proefrit gemaakt en hij voelt niet klein als je voorin zit...je hebt echt alle ruimte ik moest wel heel erg wennen aan de achteruitkijkspiegel (kwam uit oude corolla, dus tja dan is alles ff net wat groter ), en zolang je eigenlijk gewoon niet achterom kijkt (en schrikt "aah waar is de rest van mn auto!?") voelt ie gewoon ruim en stevig En ben nu echt blij, ben zo klaar met krabben en sneeuw eraf halen kon zowaar overal bij met buik en al hihi had ik met mn corolla niet hoeven proberen Ik gaat dr maar eens een eind aan breien....hele dag al zeurende buik en regelmatig harde buiken, daar was t dutje denk ik nog te kort voor. Kruip dus zo lekker mn mandje in Slaap lekker alvast allemaal!
Liever niet....(paniek breekt uit), ik wil nog even genieten van dit wonder IN mijn buik! Gaat mij al snel genoeg!
@Maartje: Wat fijn dat het goed gaat thuis en dat je je rust kunt nemen! Laat ukkie nog maar héél lang binnen blijven! @shahrazed: Wat een 'vreemde' collega's heb jij zeg, rare reacties allemaal! Dat iedereen wel een mening heeft over je buik ben ik inmiddels wel gewend, maar dat je pijn aan jezelf te danken hebt en dat er een ongevraagd aan je buik gezeten wordt vind ik ronduit onbeschoft! Ik had laatst wel een collega die tegen mijn leidinggevende had gezegd (waar ik bij stond) dat zij wel een stapje harder moest lopen als ze met mij werkte, ook zo'n fijne opmerking... Heb het maar gelaten, maar leuk is het niet. Ik doe mijn best, maar kan nu eenmaal niet meer zo hard lopen als voorheen en heb gewoon echt last van mijn bekken/heupen als ik teveel buk en til. Gelukkig is het meerendeel hartstikke lief, een collega komt het weekend zelfs extra werken in de ochtend om mij te ondersteunen! Werd er gewoon een beetje emo van... @bfg: Ook al zo'n 'fijne' collega dus... Spui maar lekker hier, nog een paar weekjes en ze kunnen het lekker allemaal zelf doen... @butterfly: Wow, nog maar 1,5 week werken... Ik geef toe, ben best beetje jaloers, ik moet nog 6,5 week... @unexpected: Goh, wist niet dat opleidingsniveau ook al met je bevaldatum te maken heeft, hahaha! @auto/kofferbak: Hier ook kleine auto (Hyundai Getz), maar Joolz past rechtop achterin de kofferbak, dan kan er nog een flinke tas boodschappen naast. Weet niet welke wagen jullie hebben unexpected? @ego: Ik heb geluk: de cursusdag volgende week dinsdag gaat niet door! Ben dus gewoon de hele dag vrij en hoef er niet 7 achter elkaar, heerlijk! Vanavond werken van 15.30 - 22.00, morgenochtend komt Eneco voor onderhoud aan de CV-ketel en moet ik 's middags naar de VK. Vrijdag komt de kinderkamer en wagen (!) en moet ik 's middags naar de Cesartherapeute...Druk? Welnee...ppfff!!! Fijne dag allemaal!
@maartje, als je maar geen weeen krijgt van je drukke ukkie hihi @moon, sommige "collega's" zijn gewoon liever lui dan moe en stel je voor dat ze ook eens een stapje harder lopen.... gelukkig is de rest wel lief ik ben normaal ook iemand die nooit te beroerd is om een stap harder te lopen, wat langer te blijven, werk over te nemen van een ander etc. maar nu doe ik t gewoon echt niet... ik werk 5 uur per dag, bij uitzondering wil ik nu heus wel 6 uur blijven (ben tenslotte voor 2 uur ziekgemeld en niet 3 uur), maar langer doe ik gewoon echt niet omdat ik dan mezelf en ons meisje ermee heb.... heb weer elke avond harde buiken en die houden 's nachts helaas ook aan...sta er ook mee op, maar gelukkig zakken ze daarna wel af...anders zou ik nog minder moeten gaan werken... @hier, er waren 2 opties vanmorgen, of ze zou erover beginnen, of ik zou worden dood gezwegen werd t laatste maar blijkbaar vond ze t toch te vermoeiend, want ze is ermee opgehouden....helaas vind t altijd wel lekker rustig en net gebeld door de baby dump dat de kinderwagen, maxi cosi en familyfix binnen zijn! dus die gaan we zaterdag ophalen!! rib uit ons lijf...maar dan heb je ook wat hihi ben allang blij dat we nu maar 1 familyfix gedaan hebben....voorlopig redden we t er met eentje prima, 2e is pas nodig als ik weer ga werken en dat duurt nog wel ff
@Collega's: Vervelend hoor meiden! das dan weer een voordeel van geen collega's hebben, ik heb ook geen lastige (gelijk ook het enige voordeel trouwens) @Maartje: Fijn dat je buik rustig is! Helemaal als je wel een drukke beeb hebt! @ego: ik heb al 2 schandalig luie dagen achter de rug. Gister al halve dag voor de tv gehangen (die staat echt nooooooit aan overdag) En vandaag na het paarden voeren weer in bed gekropen, om daar pas om 12 uur weer uit te komen. Vervolgens ontbeten met chocolade cake en dropjes, factuur verstuurd, klant gemaild en CV van zusje vertaald. (gaat naar Afrika). Nu heb ik een lijstje gemaakt, en die dingen er ook maar opgezet zodat ik wat af kan strepen, voelt het toch nog een beetje nuttig. Er staan tussen werkdingen ook nog een afwas en poepscheppen op het lijstje, zodat ik me straks nog nuttiger kan voelen Nu eerst maar eens pyjama uit en douchen....
Ja de vk had me al gewaarschuwd. Ik zal tot de bevalling vaak harde buiken houden omdat de kleine ook zo druk is en mn baarmoeder dan meteen tegensputtert. Maar weeen krijg je daar niet van. Das echt door de beeb, tis niet zo dat mijn lichaam dan zegt hup bevallen. Gelukkig maar... Tis zo rekken nu voor mijn gevoel! Maar idd het is zo 3 weken verder denk ik!!