@ bloem, succes met verven! @tumtum, heerlijk zeg zulke dagen rijd je ook nog streeds paard? Wij hebben zelf een paardenpension maar heb m'n eigen paard een half jaar terug verkocht helaas.ik had er te weinig tijd voor en met een kindje op komst werd dat natuurlijk steeds minder! Maar als de kleine er is kan ik wel weer lekker bezig zijn bij de paarden en af en toe op een ander paard rijden @maartje, fijn dat je buik rustig is. Onze baby is ook enorm druk en daar reageert m'n buik ook soms op.maar de vk zei inderdaad dat daar geen weeën van komen zolang het natuurlijk niet echt pijnlijk word. @ego, de baby uitzet is zo goed als rond! Heb wel een vraag, misschien dat jullie het weten... Het matras van de wieg is 37x70 cm. Maar de hoeslakens die ik zie zijn allemaal 40x80. Is dat oke? Hou je dan niet een stuk over wat dan niet mooi sluit?
@Elina: Nu rij ik ff niet, maar dat is meer omdat er sneeuw ligt. Net wel een lekkere wandeling met haar gemaakt, maar ik ben als de dood dat ze uitglijdt terwijl ik er op zit, ondanks winterschoenen. Als de sneeuw straks weg is, en ik er nog op kom wil ik gewoon wel weer 'rijden' (lees: me te paard in stap laten vervoeren door het bos ) Een beetje in de wei rondkeutelen met -10 en een zonnige lucht is ook al heerlijk hoor. En waar ik normaal 2 kruiwagen vul in een half uurtje, doe ik het nu op een gemakje, maar wel lekker om ff bezig te zijn (en gelukkig heb ik maar 2 poep7voer dagen per week ) Edit: ben trouwens nog niks opgeschoten met mijn lijstje, maar wel lekker de hele middag buiten geweest
Oh leuk bloemm ben benieuwd hoe het word! Hier word nog druk gewerkt aan de zolder voor de oudste, al paar weken, maar word mooi hoor. Ben wel blij als alles lekker klaar is hoor.
Ik heb wel feesboek Zo pff druk dagje, 2 oppaskids. Leuk hoor dat gespeel, maar het is niet zo'n hele goeie combi met nesteldrang Elina: ik heb nooit gemerkt dat mijn matras kleiner is dan de hoeslakens.. Heb je iets van de Ikea? Want die hebben geloof ik wel wat andere maten. En anders stop je het gewoon wat strakker in. Komt wel goed denk ik! Lasagne staat in de oven, straks lekker eten! Hongerrrrr haha! Ik ben ook gewoon al 6,5 kilo aangekomen. Ik ben heel bang voor de laatste 10-15 weken die we nog moeten...
6.5 kilo....pff das niks! Ik zit op 86 nu, vorig jaar deze tijd zat ik op 68....Nu ben ik tijdens de zwangerschap geen 18 kilo aangekomen, das al begonnen bij de 1e miskraam. en toen nog een paar kilo bij de 2e, maar tijdens deze zwangerschap toch wel al zo'n 13 kg denk ik. Ach ja, wat wil je ook als je ontbijt met chocoladecake Ik had trouwens de eerste 10 weken een enorme honger, maar daarna eigenlijk helemaal niet. Ik eet wel wat ongezonder dan normaal (waarom ontbijten met brood als je ook cake kunt eten ) en beweeg heeeel veel minder, maar om nou te zeggen dat ik de hele dag door snaai...bepaald niet. vandaag staat de teller op een stukje chocoladecake, dropjes en 2 stukjes brood. Owh ja, ik heb ook facebook, maar mij kun je niet vinden als het goed is, dus als je vriendjes wilt worden moet je me ff PB'en dan kan ik jou toevoegen.
Stuur me ook maar ff pb wie vriendjes wil worden op fb! Oh enne 6,5 kilo is super netjes!!! Hier nu op 7.en ja ik doe nu niks he de hele dag dus ja dikke kans dat het er nu bij gaat vliegen.
Wie er met mij fb vriendjes wilt worden, mag ook pb-en Zo te horen kan ik dus een gewone maat hoeslaken kopen. Dat is mooi Ik ben tot nu toe ook een kilo of 7 aangekomen. Vooral de laatste 3 weken gaat t hard! Terwijl ik echt niet veel snaai. Mja normaal sport ik veel en nu doe ik zo goed als helemaal niks. Dus denk dat je lichaam ook daar zeker op reageert!
Uh ja maar ik was al een dikzak met m'n 111 kg Dus ik kan getver eigenlijk niet bij hebben. Ik heb wel steeds honger, echt irritant. Niet gewoon trek, maar mijn maag gaat dan irritant zitten rammelen Nu heb ik alweer trek in appeltaart en chocoladecake..
Gewicht: zit nu op 91 kg, volgens de weegschaal bij de vk nu op + 8 kg. Valt nog mee, maar wil wel onder de 100 blijven! Vraagje: sinds een week of zo heb ik het vreselijk warm. Zweet me een ongeluk, zelfs met deze kou. Kan gewoon een dun shirt met lange mouwen aan en heb het nig loeiheet! Herkend iemand dit????? Verder: echt helemaal op! Vanavond weer lekker op tijd naar bed!
Geranium; herken wel dat ik het warmer heb tijdens mijn zwangerschap. Anderen zeggen continue heb jij het niet warm? Maar heb ook enorm hoge hartslag.. @ gewicht; ik wil ook wel onder de 100 blijven, zit nu op 86, dus gaat me wel lukken denk ik! enne chocoladecake... doe mij ook wat!!! Brownies of zo hihi!
Ik had zelf kladdkaka gebakken, een zweedse cake versie van brownies, met een 'moushy' binnenkant, maar dat doe ik de komende 2 maand niet nog eens! veeeeels te lekker! zelfs mijn vriends zelfbeheersing was weg, en dat ding is in 2 dagen door 2 personen helemaal opgegeten! Zwangert jullie wederhelft trouwens ook mee? De mijne zit tegenwoordig wel wat strakker in zijn kleding Komt ook omdat hij het al een tijdje veel te druk heeft om te sporten, maar hij snoept toch ook wel regelmatig met me mee. Normaal eten we heel gezond, maar nu ik wat meer mag van mezelf, ist voor hem ook wat lastiger geloof ik en normaal is hij toch echt degene die ervoor zorgt dat ons boodschappenmandje grotendeels gezond voedsel bevat
Ik hoor altijd drama verhalen over inleiden. Bij mn eerste zijn ook de vliezen gebroken met 4 cm en kreeg ik n weeenstorm. Moet zeggen dat ik dat geen doorslaand succes vond....... Ja ze bedoeld zeg maar omdat de zwangerschap een bewuste keuze was..... Nah ja. Het slaat nergens op. Maar is gewoon een raar mens. Ben gewoon al dat commentaar beu. Iedereen heeft maar een mening over je omdat je toevallig zwanger bent, en voelt zich dan geroepen om je dat mede te delen. Ik snap het gewoon niet zo, die behoefte. @ geranium, Elina en BFG; Ik kon me inderdaad nog net inhouden m klappen te gaan uitdelen. Maar ik ben het echt helemaal beu. Gelukkig heb ik ook heel lieve collega's en een fijne manager. Maar sommige mensen........ @ missie: super dat het zo goed gaat thuis! Hoop dat je je bedregime goed kan volhouden. Maar je weet waar je het voor doet! @ werk. Ik heb het nu zo geregeld dat ik tussen de middag 2 uur pauze heb. Dan ga ik naar huis (woon vlakbij mn werk) en ga ik even liggen. Heerlijk! Had vandaag zelfs een powernap gedaan. Denk dat ik nu veel beter kan volhouden> En heb met manlief afgesproken dat ik de dag na mn werkdagen gewoon lekker niks doe de hele dag. @ babykleertjes; ik heb gisteren mn noppies bestelling binnen gekregen. Super schattig allemaal dus ben weer helemaal happy. T begint er echt op te lijken nu qua garderobe. Jeetje wat een kutopmerking zeg. Bij mij was dat dus dezelfde collega als degene die het nodig vond om mijn manager alvast op de hoogte te brengen van mijn zwangerschap (ze had een buikje gezien) toen ik dat zelf nog niet gedaan had. Ook al zo'n naaistreek. :x Nu is mijn manager hartstikke blij met mij, dus niks aan t handje. Maar voor hetzelfde geld had ze even lekker me ruiten ingegooid. @ Kilo's; ik ben nu 7 kilo aangekomen. Ik zit nu op 72 kilo. Wat ik als netjes beschouw.... Hopen dat het op het laatst niet ineens heel hard gaat zoals de vorige keer. Mijn man zwangert niet mee trouwens. Maar de nesteldrang is volgens mij wel besmettelijk. Ineens heeft ie allemaal klusprojecten in huis die NU gedaan moeten worden..........
Ik zit nu op 60 kilo. Kom eindelijk aan nu! Manlief zwangert ook lekker mee hoor! Hahaha Die vind het niet zo leuk Oh meiden, ik zit op mijn telefoon. Dus pb me even voor fb! Vind ik hartstikke leuk
Zo, ben ik ook weer even. Ik heb 'drukke' dagen achter de rug. Vorige week heb ik de letters van haar naam gefiguurzaagd en ik had leuke stofjes gekocht om die mee te bekleden, maar ik had veel meer stof dan nodig, dus moest nog wat bedenken Nu heb ik dus van mijn schoonmoeder haar naaimachine gekregen en ik zit voor het eerst in mijn leven te naaien! Dat had ik echt nooit gedacht! Ik heb al een kussentje gemaakt en ben er echt supertrots op. Dat voor een allereerste project! En nu ga ik nog een knuffel maken :-D