16 - 30 april 2013 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 6 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Gelukkig was alles goed mamavandrie! Jeej!!!
    @unexpected; Haha lekker een lachfilm kijken inderdaad!!! :D

Ik ga was hapjes maken alvast, morgen komen mn schoonouders terug van vakantie en ze blijven hier eten.
    Fijne avond meiden :D

2. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    wat heerlijk al die goede echo s!! gefeliciteers meiden!

ik wens jullie een heel fijn en gezellig weekend!

ik ga nu lekker op de bank hangen!!

3. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    @Zora en Femmelepem : JEEEEEEEEEEJ goeie echo <3 !!!

@ oppas: als t goed is gaat schoonmoeder oppassen hier, ik wil 24u gaan werken en alleen avonddiensten dan ga ik 14.30 weg en Ml komt meestal 16.30-17.00 thuis. de ene week werk ik t weekend de andere week wil ik vb di woe do avond werken dan hoeft oma maar een paar keer in de week een aantal uurtjes op te passen.
    Ook denken we erover om ukkie 1x in de week naar een gastouder te brengen ipv oma en opa dan heb ije ook altijd iemand achter de hand als opa en oma niet zouden kunnen...

@vanavond lekker bankhangen en filmpje kijken!!

Fijne avond meiden!

Liefs
    Woerdie xxx

4. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Die van ons is heel groot, heeft zelfs 2/4 vestigingen in onze wijk (2 alleen BSO, 2 kdv en bso) en in onze vestiging dubbele groepen....En doen niet zo moeilijk, boden zelfs aan dat als ze ziek zijn dat je ze een andere dag brengt....

5. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    @echo's fijn dat ze allemaal weer goed zijn! Fijn hoor!

6. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Hallo allemaal

Ff weer een tijdje alleen meegelezen. Ben 's avonds echt kapot en heb nergens puf meer voor!

Woensdag de eerste echo gehad, wat is dat geweldig om te zien!!!! Alles was prima! Een fanatiek kloppend hartje en nu al eigenwijs:D

Ben wel 4 dagen verder dan ik dacht, dus de uitgerekende datum wordt 16 april!

7. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    @ geranium, gefeliciteerd met je.goede echo! en lekker toch 4dgn verder :)

@kdv, tja, ze kijken niet meer zo nauw, zijn veel te bang dat ouders opzeggen ;)

8. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn geranium dat je een goede echo hebt!

9. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Dit is bij ons nog niet anders geweest....en 4 jaar geleden was er nog een wachtlijst van 1,5 jaar....nu is alleen de zwangerschap de wachtlijst...

10. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Nadeel van go vind ik, hoe gaat het met de opvang van je kind als de go ziek is? Of als ze op vakantie gaat?

11. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Bedankt meiden!

Alle goede echo"s van vandaag: van harte! Sorry dat ik vaak niet uitgebreid reageer maar zit veel via iPhone online en dan is dat lastig.

Hier net rondje ouders broer, zussen neefjes etc. Gedaan iedereen was helemaal door het dolle toen ze hoorden dat we zwanger zijn niemand had het verwacht. Dus echt super. Neefje van acht vloog me dolenthousiast om mijn nek dat was echt hartverwarmend.

Fijne avond en ik kom snel wat uitgebreider op iedereen reageren.

12. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Gastouder: ik ben gastouder en als ik ziek ben, vraag ik meestal mijn sm om te helpen en vakanties gaan in overleg. Als de ouder zelf niks kan regelen, ga ik op zoek naar een vervanger voor die periode. Doe ik ook in mijn verlof, dan zoek ik een vervanger voor 16 weken.

13. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Sm?

14. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Schoonmoeder denk ik...

15. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Uh ja. Wordt toch altijd gebruikt, die afkorting hier op het forum??

16. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    We moeten de vakanties wel afstemmen, dat is wel en nadeel. Maar onze GO is eigenlijk nooit ziek (afkloppen). Ze is in 3 jaar tijd nog maar 4 dagen ziek geweest vanwege een curettage. Je moet er wel eentje hebben met verantwoordelijkheidsgevoel en werkethiek, die niet bij het minste of geringste hoestje ziek meldt. Maar dat moet je eigenlijk bij alle werknemers hebben ;)

Wij hebben uiteindelijk een GO gedaan omdat het veel flexibeler is. We kunnen gerust een half uurtje uitlopen (proberen we nooit te doen maar het gebeurt soms vanwege files en zo) en de kinderen kunnen mee eten als het helemaal spaak loopt. Mijn dochtertje eet er bv op donderdag altijd mee want dan is haar vriendinnetje er ook en spelen ze zo veel dat ze allebei om etenstijd zo moet zijn dat ze anders niet meer kunnen eten :D

17. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Heeft mijn GO ook, een achterwacht in geval van nood vanuit het GOB en ook haar buurvrouw. Maar dan belt ze eerst alle ouders. Bv haar zoontje moest pas geleden naar de SEH omdat ze dachten dat hij zijn ar had gebroken. Toen nam de buurvrouw het over, maar dan belt ze eerst alle ouders om te waarschuwen en als mensen het niet willen kunnen ze hun kindje ophalen. Maar ik ken de buuf ook en mijn kinderen zijn ook dol op haar dus geen probleem ;)

18. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Over een uurtje staan we waarschijnlijk weer buiten na de echo.
    Toch weer zenuwachtig al heb ik er al 2 gehad met prachtig kloppend hartje!

19. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Succes Pookie!!!! :D

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Heb je 'm gewoon in Zaandam trouwens?
    Ik had 'm eerst ook vandaag, maar toen kreeg ik een brief dat ie verplaatst was naar Maandag.

Deel Deze Pagina