16 - 30 april 2013 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 6 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    @Bloemm,

Wauw, echt al een ieniemienie mensje!! gefeliciteerd!!!! heerlijk over 3weken weer!!

2. Janneke1904

Janneke1904 Actief lid

17 mei 2010
    216
    0
    0
    PFff wat een drukte hier ;) Heb het weer bijgelezen, maar weet niet alles meer ;)!
    Alle meiden met goeie echos! Geniet er lekker van!
    EN meiden die morgen moeten suc6!

Hier gaat t redelijk, ergggg moe... En heb nu al bekkenklachten Balen dat het zo vroeg al begint (heb het de vorige zwangerschap ook gehad dus was te verwachten)

Nu lekker lui op de bank vanavond! Heerlijk!

Oja hier nog een foto van mn lieve ventje:D

Bijgevoegde bestanden:

• Levi.jpg
      Levi.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,6 KB
      Weergaven:
      4
  3. Janneke1904

Janneke1904 Actief lid

17 mei 2010
    216
    0
    0
    Mooie echo boemm!! En wat een geluk dat je met 3 wk weer mag :D!!! Geniet ervan!

4. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    @Juul, gatsie zeg wat balen dat al het werk nu op jouw bordje komt, niet meer doen dan je aankan he!

@vertellen, zolang je je mond kan houden..knap toch!
    ik ben al 4,5kilo aangekomen en heb al een flinke buik.(ben normaal.echt plat;)
    ik hoop dat ik vlg week weer een echo krijg en dan ga ik het wel naar buiten brengen.
    hier in de straat weten een aantal het al wel aangezien de alarmbellen begonnen te rinkelen toen de flessen van MvM werden opgehaald :)
    wel heb ik ze vriendelijk verzocht om het nog even stil te houden, ben benieuwd!!

succes en veel plezier met je echo!
    iedereen trouwens die morgen een echo hebben :)

5. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    mooi manneke, Janneke :)

6. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zo dames daar ben ik ook weer eens. Heb jullie echt verwaarloosd de afgelopen week. De opleiding op mijn nieuwe werk is nu afgelopen en hoef nu nog maar max 24 uur te werken dus weer wat meer tijd voor andere dingen.
    Donderdag heb ik mijn leidinggevende in gelicht zij was erg blij voor mij en het was ook helemaal geen probleem gelukkig.

sorry voor mijn ego bericht

7. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nog even een foto van mijn kleine meisje

8. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Hi dames,
    Kwam even snel kijken, vandaag dagje efteling en ben nu helemaal gesloopt!
    @Bloemm wat een mooie echo!

@foto's wat een boel mooie kindjes hebben jullie al gemaakt!

@nieuwe mama (ben even de naam kwijt) gefeliciteerd en welkom!

@echo's morgen heel veel plezier!

@tumtum, fijn dat alles goed gaat daar in het noorden (op de internetverbinding na dan...) succes met de echo woensdag!

9. loch88

loch88 Lid

23 apr 2012
    13
    0
    0
    wil iemand dit even toe voegen 25 september - Termijnecho.

10. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    goedemorgen meiden :)

@juul, je hebt maar 2 handen hoor, dan blijven er maar wat dingen liggen, jammer dan...niet jezelf voorbij lopen hoor! zeker nu niet! :)

@nieuwe mama, welkom en gefeliciteerd!

@echo's, veel succes, plezier, etc. vandaag meiden! hoop dat er weer mooie plaatjes voorbij komen!

@kindjes, erg leuke mooie kindjes al gefabriceerd hier! hoop dat ons kindje ook zo'n goed exemplaar wordt ;) hihi

@hier, rotnacht gehad, vanmorgen file dus te laat op t werk, not amused...en drukdrukdruk

11. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een mooie kindjes! En wat een mooie echo.s zijn er weer gescoord! Top! Hier sinds gister last achter in de rug naast stuitje links en rechts....kon er me dochters niet mee tillen. Na nachtrust niet veel brter. En mag ik nog de hele dag weken ook

12. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Goedemorgen allemaal,

Bloem; mooie echo!!En wat fijn dat je over 3 wkn weer mag, bofkont ;)

Butterfly; nog 3 uurtjes dan mag je...spannend!

Janneke; Lastig zeg dat je al last krijgt van je bekken... ik heb het de vorige keer ook enorm gehad..kon niet eens de straat uit lopen. Voel het nu ook af en toe al steken, maar hoop zo dat het me een beetje bespaard blijft... Doe je wel rustig aan dan? Sterkte.

Ik; Heb net mijn oudste dochter mee gegeven op schoolreisje...spannend hoor...1e keer...mijn kleine droppie in zo'n grote bus...ze gaan naar de Juliana toren...is toch een uur rijden vanaf hier dus best lang. Maar komt vast goed...om 16.00 mag ik haar weer ophalen gelukkig :D

Fijne dag allemaal

13. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @bekken, doen jullie al oefeningen ervoor?? ik heb ze wel meegekregen alvast van mn fysio :) vroeg ernaar ;) als ik t ff zou kunnen voorkomen....;) (ben hypermobiel, dus ietsjes meer kans/risico op bi)
    maar nu wil dat ik de helft van de oefeningen alweer vergeten ben :cool:.....zucht :D

14. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Hè meiden. Even een kort berichtje van mij. Ik heb morgen de termijnecho en zie er vreselijk tegenop. Ik ben zó bang dat het er niet meer is.. Ik voel echt niks maar dan ook echt helemaal niks. Ben alleen heel erg moe maar ja dat zal wel komen door de zorgen..
    Ik sluit me ook helemaal af en heb daardoor zelfs ruzie met mijn vriend..

Pfff was het maar over 24 uur. Dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben..

15. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0

OOOOH gaaaaf :)
    Nu zie ik echt een mini-mensje!!!
    Super meis! Geniet ervan

xx

16. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    Hoi Meiden,

Heb even gauw bijgelezen...
    Heb na mijn eerste nachtdienst een mega migraine aanval gekregen...waar ik twee dagen mee gelopen heb :(
    Paracetamol helpt dan ook niet erg moet ik zeggen...
    Gister kwam mijn lief thuis met zo een gezichtsmasker wat in de vriezer of koelkast moet bewaren en daar ben ik mee in slaap gevallen en ben vanmorgen haast hoofdpijn vrij opgestaan! GELUKKIG!!
    Vandaag dagje vrij (lees huishouden en was bijwerken)
    En morgen start mijn werkweek weer...

@alle echo's : heel veel succes!!!

@alle plaatjes van eerdere kids: allemaal plaatjes zeg! :)

Ik wens iedereen een fijne dag vandaag

Liefs,
    Woerdie xx

17. Janneke1904

Janneke1904 Actief lid

17 mei 2010
    216
    0
    0
    Meid... ik kan het me heel goed voorstellen! Heb je helemaal geen bloedverlies meer? Das eeng oed teken toch?!Wanneer ben je voor het laatst geweest? heb je al wel een kloppend hartje gezien?
    En had je eerder wel zwangerschapsverschijnselen dan? (sorry ben niet van alles op de hoogte ;) )
    Sterkte!! Snap dat de dagen dan erg langzaam gaan. Zal voor je duimen dat het meevalt!!

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hoop dat je je snel wat beter voelt Woerdie!

Echt prachtige foto's van alle kindjes!! :D

19. Janneke1904

Janneke1904 Actief lid

17 mei 2010
    216
    0
    0
    @Bekken: Ja heb vorige keer een hele hoop oefeningen gehad, maar weet idd ook nog maar een paar oefeningen ;) Ik wacht t wel af... maar werk in de zorg, veel tillen. Dus moet wel op tijd mijn grenzen aangeven ( en daar ben ik niet zo goed in ;) )

20. Janneke1904

Janneke1904 Actief lid

17 mei 2010
    216
    0
    0
    Wil iemand mijn vlinder er ook bij zetten. (zo voelt het toch wel, t is toch een tweeling geweest....)

Deel Deze Pagina