16 - 30 april 2013 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 6 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frommel

frommel Fanatiek lid

26 apr 2010
    1.042
    0
    0
    haha, geeft niet :)

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Smaakte de frikandel lekker Frommel? :D

3. frommel

frommel Fanatiek lid

26 apr 2010
    1.042
    0
    0
    haha.. hij ging er goed in :)

Ben alleen vandaag zooo misselijk. Voel me nu iig flink zwanger. :)

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Oh dat is wel balen.. Wel fijn dat je je zwanger voelt natuurlijk..
    Maar toch :p

5. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mopperkonijn, wat een nare dromen meid! ik schreik er zelfs van. Hoop dat het snel over gaat. Maar volgens mij hoort het een beetje bij zwangerschap, je gaat je toch onbewust zorgen maken en in je dromen komen die zorgen dan eruit.

6. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Echo;

Jahahaaa! De kleine gezien! Alles erop en eraan. Zag gelijk hoofdje armen en beentjes. En het heeft een kloppend hartje, en ons kind zit op de goede plaats! Was zo leuk om ons kindje te zien bewegen, de armpjes en de beentjes te zien bewegen, te zien trappelen. :D

Moest echt zo nodig plassen tijdens de echo, had een veel te volle blaas. Bleek dat het ook weer niet zo vol hoefde te zitten. Ben zo blij. Loop de hele tijd te stralen. Maar vooral toen we de baby zagen waren we zo onder de indruk, hoe moet je dat zeggen..we waren er gewoon stil van.

Kan nu geen foto's plaatsen alleen, dus doe ik later.

Ohja ik ben exact een dag langer zwanger dan ik zelf dacht :D

Mijn uitgerekende datum is nu 18 april
    mijn volgende echo is 5 oktober

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Jeeeeej unexpected!!!!! Gefeliciteerd!
    Fijn fijn fijn :D

8. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Dank je wel! Nu hoor ik er weer bij. :p

Meiden met een echo succes vandaag! En ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend! Ik ben de rest van de dag druk met boodschappen, bakkie doen bij mijn ouders :D en vanavond The Voice kijken. En met mijn lieve meisje natuurlijk.

Volgende week zijn we 6 jaar getrouwd en heb ik een etentje gepland. Zin in! Is alweer te lang geleden, we zijn altijd druk met verjaardagen of we kunnen geen oppas krijgen. Maarrrrr.....het is gelukt. jammer dat ik geen carpaccio kan nemen als voorgerecht. ;)

9. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    @unexpectedmom jeee super hoor nu lekker genieten.
    @mopperkonijn dat je de dagen niet telt is toch niet zo gek. Bij V.era kon ik echt merken dat ik alle dagen telde maar nu bij deze zwangerschap heb ik dat ook niet heb toch veel meer om handen en V.era heeft ook gewoon haar aandacht nodig en daarnaast huishouden en werken en sporten dus heb nog niet eens tijd om de dagen te tellen ;)

10. Janneke1904

Janneke1904 Actief lid

17 mei 2010
    216
    0
    0
    Gefeliciteerd unexpectedmom!!! Wat fijn! Geniet ervan!!

En dat bij een 2e er minder mee bezig zijn herken ik wel. Bij de 1e ging ik echt elke week kijken wat er gebeurde in mn buik. Nu vergeet ik het ook vaak. Idd omdat je drukker bent met de kleine die al rondloopt.

Frommel: vervelend dat je misselijk bent. Ik ook.... niks aan, heb emesafene ervoor. dat helpt wel wat gelukkig!

11. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    frommel hoe voel je je deze week

ik zie dat je op 9,3 staat een mijlpaal!! zei toch een beetje vertrouwen hebben in je lichaam het komt goed!;):D

12. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    Ook ik droom de vaagste dingen en t erge is idd dat t net echt is, word vaak helemaal in tranen wakker of schuddend van t lachen :p
    Slaap ook heel onrustig en moet er nog steeds 4-5x uit om te plassen zo irritant!
    Mja is allemaal voor een mooi doel :)
    xx

13. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Hallo meiden!

Oh man ik ben moe! Vanochtend eerst de kindjes naar het kdv gebracht, toen gelijk door naar huis en alle zooi en stoeltjes uit de auto geladen. Naar de carwash, auto laten wassen en toen heb ik hem nog helemaal uitgestofzuigd. Daarna naar de fietsenwinkel om de fiets van mijn oudste op te halen (had een beurtje gehad). Nog naar de Hema geweest, een kledingzaak voor een winterjas voor de jongste, toen door naar Albert Heijn.. Dus zat net rustig, belt mijn schoonzusje en daar hang ik dan bijna een uur mee aan de lijn. Hihi! Dus druk geweest en ik ben moeoeoeoeoe!

Gister heeft mijn vriend te horen heeft gekregen dat zijn contract niet wordt verlengd :mad: dus die zit per half oktober thuis. Lekker dan.

Jeej vandaag 9 weken!

14. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh Skatje, wat naar zeg! je hoort het steeds vaker. Wat een klap als jullie net weer een kindje verwachten. Hoop dat hij snel weer een nieuwe baan kan vinden.

15. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    hey balen zeg skatje hopelijk vind hij snel een nieuwe baan!!

16. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @unexpected: YIPPIIEEE! Gefeliciteerd met de goede echo! Ik heb 5 oktober ook de volgende echo, zelfde dag dus, leuk!

@Skatje: Vind je het gek dat je moe bent, je bent veels te druk, en dat in jouw toestand...:p En wat vervelend zeg dat je vriend zijn contract niet wordt verlengd! In welke branche is hij werkzaam, is daar een beetje werk in te vinden? Succes in ieder geval!

@ego: Hier weinig klachten, blijft maar onwerkelijk hoor, over 2 weken hebben we eindelijk de 2e echo, dan ben ik 10w5d... Wel blijf ik kramp houden onderin mijn buik als ik druk ben geweest, iets pijnlijk boobs en heb verder geen bloedverlies ofzo, dus dan zal het wel goed zitten...;):(

@MvM: plassen in een kannetje gaat gelukkig goed, ik word nog een ster in het inhouden van mijn adem...:D

Zit nu met een half oog Eerste Hulp Bij Opvoeden te kijken, wie weet heb ik er later nog wat aan...:D:$
    Wat een draken van kinderen zeg, maar ik ben van mening dat een hoop gedrag echt door de ouders versterkt/veroorzaakt wordt...:)

Weten jullie overigens al of je BV gaat geven of KV? Ik neig naar BV, maar denk wel dat als het te lastig wordt ik snel zal overgaan naar KV... Ach, nog een hele tijd om daar over na te denken gelukkig!

Hoop op meer goede echo-berichten vandaag

Liefs

17. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik ga bv geven. Aiden heeft 16 maanden gehad en Kyran bijna 14. Maar nu wil hij niet meer.

Maar het is me supergoed bevallen en het is voor die kleintjes ook het lekkerst (doorgaans) dus ik ga het bij deze gewoon weer doen :)

18. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Hallo dames! Ik heb niets bijgelezen sorry, maar zag wel iets over goede echo's, gefeliciteerd!

En Skatje, wat vervelend van je vriend, ik hoop dat hij snel wat anders vindt!

Hier ook zo moe. Vanmorgen met de kinderen naar het schisisteam geweest voor mijn oudste, duurt ook zo weer 2,5 uur. En ik heb eergisteren dus van half 8 tot 5 gewerkt, vervolgens 1,5 uur naar het vliegveld gereden, 2 uur gevlogen,2 uur naar mijn eindbestemming gereden dus checkte pas om half 1 in het hotel in. En toen om 8 uur alweer vergadering, hele dag in touw, en toen de hele riedel weer omgedraaid gedaan, ik was om half 10 thuis.

Dus vanavond patat. Moeders kookt niet :D

19. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    O, en ik ga ok BV geven. Heb ik mijn twee oudsten ook gedaan maar niet zo heel lang, 5 maanden bij elk kind. Maar het is altijd zo'n knusse en leuke start. :D

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hier geen BV, vond het verschrikkelijk bij Mira..
    Daarnaast kwam ze niet aan.. Van alles geprobeerd, een deskundige kwam thuis en heb nog geprobeerd te kolven, maar dan kwam er in 40min maar 30cc uit.....
    Dus nee, dat doe ik nooit meer.

Deel Deze Pagina