16 - 30 april 2013 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 6 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Balen van het werk van je vriend zeg Skatje!!
    Hoop dat hij snel iets vind

2. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou ook graag BV willen geven. Heb er ondertussen ook al informatie over gezocht. Tot mijn grote schrik kwam ik er achter dat kunstvoedingsfabrikanten met opzet foute informatie verspreiden over het geven van bostvoeding! :$:$ Zodat het dan niet lukt en moeder kv gaan kopen omdat ze denken dat ze het op de juiste manier geprobeerd hebben! :$:$ De gratis folders en posters worden zelfs verspreid bij HA en VK... Heb al de gekste dingen voorbij zien komen, zoals dat het kinnetje en het neusje van je baby dicht tegen de bort aan moeten zitten... in werkelijkheid krijgt je kind zo dus geen lucht en zal het stoppen met drinken om adem te kunnen halen.. Ik vind dat echt schandalig dat ze ons dat zo voorschotelen, het is dat ik er toevallig achter kwam via ervaren bv moeders.... Dus ik ga het zeker op de juiste manier proberen, lukt het dan nog niet, dan is er geen keus natuurlijk. Ik hoop zelf ongeveer 5 a 6 maanden bv te kunnen geven (ook afkolven). Maar eerst maar zien hoe het gaat.

3. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Hier ook weer bv proberen (andere 2 hebben beide een jaar gehad). Voor info kun je kijken op borstvoeding.com ze hebben ook een leuke groeicurve daar die je kunt bij houden :)

En ook dit keer haal ik alvast kv in huis voor het geval het niet wil lukken!

En ja ze zeggen de gekste dingen, J kwam ook niet voldoende aan vonden ze, waarschijnlijk omdat ik teveel produceerde en het dus erin gespoten werd, en daarna er weer uitkwam, wilde ze dat ik eerst wat kolfde en dan J aanleg....tja als je wilt dat ze niet aankomt is dat DE oplossing. Meeste voeding zit toch echt in de voormelk! Maar net als cb gaat dat bij mij ene oor in, andere uit :D

4. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    @Skatje wat vervelend dat zijn contract niet verlengd wordt!

@echo's wat fijn al die goede verhalen te horen!

5. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Balen Skatje! Hopelijk vindt hij gauw iets anders..

En ik wil ook starten met BV. Als het lukt. Maar niet te lang.

6. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @skatje, klote nieuws zeg van je vriend! Is t idd een baan en branche waar "makkelijk" weer een baan in te vinden is??....succes!

@voeding, ik wil wel bv proberen, ook wel met lactatiekundige als t niet gelijk lukt, maar heb vooralsnog de instelling lukt t niet jammer dan dan word t flesvoeding. Ben er zelf ook groot mee geworden ;)

@hier, studeren moet ik duidelijk voor half 3 doen....half 3 stort ik in (dagelijks) en komt er niks meer van...ogen vallen dan ook bijna dicht enzo....schiet niet op. Zo aankleden en mezelf toonbaar maken en dan naar bbq van mn werk :) komen niet veel geloof ik, maar word vast gezellig :)

7. Janneke1904

Janneke1904 Actief lid

17 mei 2010
    216
    0
    0
    Hier net terug van een goede echo!!! Blij! Ben een week terug gezet. Snap dr niks van, heb gerekend vanaf t moment dat ik een positieve test heb.... Maar goed over 2 weken weer echo omdat er nog een hematoom zit van de miskraam, dat willen ze nog even in de gaten houden. Ze zeiden dat ik nog bloed kan verliezen, niet te hopen want dan ben ik direct weer gestresst!
    Over 2 weken zouden ze precieser gaan kijken naar de termijn!!
    Ik blij!

8. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Janneke: van harte gefeliciteerd met de goede echo, wanneer zou je nu uitgerekend zijn? Heb jij ook 5 oktober je volgende echo?

9. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Janneke; fijn dat je ook een goede echo hebt! De dag dat je een positieve test had is niet heel betrouwbaar om vanaf te rekenen. Als je een idee hebt wanneer je eisprong geweest is dan is datbetrouwbaarder. Daar tel je dan 2 weken bij op, die krijg je er altijd gratis bij omdat de meeste vrouwen hun 1e dag laatste menstruatie twee weken voor de eisprong hebben.. En dan moet het dus kloppen..

10. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    @5 okt echo; leuk zitten we allemaal tegelijk naar ons kindje te kijken :D

11. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Wij 'mogen' pas om 16.00 uur:$, ml kon echt niet eerder weg van het werk zonder dat iedereen op de hoogte zou zijn, en dat willen we van deze echo af laten hangen...
    Als we positief nieuws krijgen maken we het wereldkundig, ik ga toevallig diezelfde avond met een groep vriendinnen uit eten, dus dan heb ik gelijk GROOT nieuws!:D

12. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Oh, vergeten te vertellen, ik ben enorm trots op mijn meiske! Vanmorgen bij het schisisteam waren ze vol lof. Ze praat heel goed, meer en beter dan meisjes van haar leeftijd, en bijna niet nasaal. Ze hoeft dus ook geen gehemelteverlengende operatie en op dit moment ook geen logopedie.

***:D:D:Dtrotse moeder zit op de bank:D:D:D***

13. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Wil iemand voor mij 28 sept combinatietest invullen op de lijst

Ook ben ik 4 dagen teruggezet. Van 23 april naar 27 april

14. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    wow al een uurtje honger maar wacht op de man, daar word je wel misselijk van zeg........:$

15. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Juul, wat een knappe meid!

16. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Voor mij mag 10 oktober op de lijst voor de combinatietest.

Fijn Juul, snap dat je nu een hele trotse mama bent!

Hebben jullie ook 'leuke' kwaaltjes?
    Ik heb dus sinds een aantal dagen dat ik ineens gekke dingen ruik. Van de week rook ik 2 dagen lang steeds de geur van plasluiers (en die heb ik echt niet in huis of zelfs maar in de buurt), gisteren was het benzine en vandaag kokos! Geen idéé hoe ik aan die luchtjes kom, maar ik vind het wel grappig eigenlijk ;)

17. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2257 tumtum, 21 sep 2012
    Laatst bewerkt: 21 sep 2012
    @Skatje, wat naar van je vriend!

@Juul: knappe dochter, en ik geloof dat ik een hele week zou moeten bijslapen van jou werkdagen, pffff hoop dat je iig in het vliegtuig een beetje kon slapen, geen wonder dat je nu moe bent!

@ruiken: Ik vind wel een paar dingen extremer stinken, maar ruik geen geurtjes die er echt niet zijn.

@voeden: Ik wil ook voor borstvoeding gaan als het lukt, K heb toch een jaar 'mammaledig' dus qua tijd hoef ik het niet te laten. Daarnaast schijnt het ook de snelste manier zijn om de zwangerschapskilos weer kwijt te raken, en gezien ik die nu al heb, zijn dat straks vast vrij veel kilos die weg moeten :( Alleen maar voordelen dus! (als het tenminste lukt)

@vertellen: Mijn zusje zei net dat we nog wat voor mn moeders verjaardag moeten bedenken (oktober) Dus k zei, ik heb al wat. Ze wilde weten wat dan, dus k heb r maar een foto van de echo gewhatsappt, met de melding dat ze de enige is die t weet en echt aan niemand verder mag vertellen :) hahaha moet die arme meid het nog 3 weken helemaal stil houden, maar ze was wel erg blij :)

18. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Juul, en terecht dat je trots op je meisje bent! Echt heel erg goed van haar zeg!

19. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    @goede echo's super meiden

@skatje he wat vervelend dat je vriend zijn werk kwijt is. Is er in zijn branche wel voldoende werk te vinden.

@voeding. Ga ook weer BV geven net zoals bij Mirre. Heb het bij Mirre 10 maanden gedaan en ga dat nu weer proberen. Heb bij Mirre 3 dagen in het kraamhotel gelegen en moet zeggen dat ik daar zo super geholpen ben met de bv.

@moe hier ook ben blij dat ik nu lekker weekend heb. Morgen is me broertje jarig maar zondag ga ik lekker niks doen.

20. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    goedemorgen :)

@mopperkonijn, dat eet je toch wat kleins...je gaat jezelf toch niet misselijk laten worden :p

@juul, wat goed van je kleine meid!! terecht dat je trots bent! :)

@echo's, jeej weer allemaal goed!! houden zo :D:)
    wij mogen woensdagavond weer, zoooooooooooo'n zin in!!! kijk er echt naar uit!

@vertellen, inmiddels verspreid t vuurtje zich door de wandelgangen hoor op t werk ;) mjah...echt verstoppen gaat ook niet meer.....
    gisteravond etentje met mn werk, waren niet eens zo heel veel collega's eigenlijk, maar bijna iedereen had partner bij zich en een aantal ook de kinderen, was echt heeeeeeeeeeeel gezellig :)
    maar ik liep op een gegeven moment langs mn baas naar buiten, en ik hoor m mn naam zeggen...maar ik wist nou niet of ie riep ofzo, dus ik stond stil, denk ff afwachten...ja riep ie me toch...zegt ie "je gaat hard meid"*straalstraal* ja klopt :D
    dus nog even staan kletsen met zijn vrouw ook :)
    en daarna pakt de secretaresse mn arm en sleurt me mee "ja ik heb t net even aangekondigd :)" haha, werd ik naar groepje collega's geleid en jahoor "gefeliciteerd! wat leuk! ik wist t niet!"
    en eentje die zegt "ja ik wist t wel"...waarop ik dacht "nou dan had je best ook eerder wel gefeliciteerd mogen zeggen :p"...maar ik zei t maar niet hardop :D haha
    maar was echt heel gezellig :)

@weekend, hebben jullie nog leuke plannen?
    wij hebben zo een verjaardag van zoontje van vrienden, is vandaag 1 geworden :) (tijd gaat hard!), dus daar gaan we heen, dan moet ik nog even naar de winkels...oogpotlood is echt op dus moet nu echt een nieuwe...;) en vanmiddag gaan we alvast foto's maken voor de aankondiging op facebook volgende week :) (na de echo :)) ben wel benieuwd hoe ze worden :)
    als jullie t leuk vinden kan ik de winnende foto hier ook wel plaatsen ;)
    en morgen gaat ml naar TT Assen met een vriend en mn stiefpaps, stiefpaps heeft kaartjes, mogen ze ook in de paddock :) gaaf natuurlijk! als ik niet zwanger had geweest en dus niet zo moe, en als ik geen examen had hoeven doen 10 oktober was ik meegegaan! :D heerlijk die herrie! :)
    maar ik ga morgen heel gezellig aan de studie ;) maar t scheelt wel dat ml niet thuis is :) lekker rustig in huis :)

@tumtum, een jaar??

@hoe is t nu met de misselijke dames?? voelen jullie al wat verbetering??

@polonaise, de 12 weken polonaise komt steeds dichterbij meiden! :):)

Deel Deze Pagina