16 - 30 april 2013 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 6 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    @nieuwe mama welkom!

@babyfotograaf, leuke foto's!

@pookie, leuk de dam tot dam loop!

@weekend wij hebben een nachtje gekampeerd met een aantal van het dispuut van ml, met kinderen. Erg leuk, P heeft heerlijk in de bossen gescharreld, hout en takken gezocht en meegeholpen met het kampvuur. En 's avonds met z'n 4-en in een iglo tent, dat vond J helemaal het einde!

2. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    En ik ben vast mensen vergeten...wel bijgelezen, helaas niet alles onthouden...sorry!

3. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Wij gaan het volgende week vertellen tegen de oma's zussen broers en verdere familie. Ouders weten het al. We gaan zonder Lars.
    Maar nu vroeg ik me af wat nu een leuke manier is om het te vertellen.
    Tshirt bij Lars kan dus niet. Echofoto geven in fotolijstje vind ik niet leuk. Iemand ideeën?

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Oh wat naar meis :( Daar zou ik ook ondersteboven van zijn hoor!!!
    Lekker van je afschrijven... Hoop dat je het een beetje van je af kan zetten! Knuf!

Ook een dikke knuf voor jou!!

Lekker gegeten meis? :D

Vertellen; Hier weet iedereen het dus al :)
    12 weken; EINDELIJK! Nog heel even en de eerste van ons topic gaan het tweede trimester in.. Deze week zal vast heel langzaam gaan!
    Morgen gelukkig controle bij de VK, even naar het hartje luisteren etc. altijd leuk!

5. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Zo, weekend gewerkt, net nog even lekker uit eten geweest met ml en nu kan ik eindelijk reageren op jullie!

@Juul: Wat fijn dat het zo goed gaat met jullie dochter, en natuurlijk hartstikke goed dat ze geen operatie nodig heeft!
    En hoe was het in het pretpark?

@Gekke geurtjes: geen last van, heb wel het idee dat ik alles sterker ruik... Ook niet altijd prettig met 2 katten (en dus 2 kattenbakken:$) in huis...;)

@Janneke: Hoe zijn je late diensten verlopen? Ben je al wat minder misselijk? Fijn dat je geen bloedingen meer hebt gehad!

@tumtum: klinkt goed hoor, zo lang verlof!! Maar ik ben ook wel benieuwd waar jullie misschien heen gaan verhuizen!

@shahrazed: welkom!!

@Amezen: gefeliciteerd met je nieuwe auto, wat voor merk/type heb je gekocht? Nog kunnen slagen op de rommelmarkt?

@babyfotograaf: prachtige foto's zeg!

@Woerdie: Hè jakkes, wat een nare droom! Kan me voorstellen dat je helemaal ondersteboven was! knuff! Bijna 5 dagen vrij, hou vol!

@Mone: voor jou ook een dikke knuffel, vreselijke herinnering!

@butterfly: krampen herken ik, gisteren ook veel last van gehad, vooral toen ik naar bed ging. Best een beetje onzeker word ik daarvan!

Zo, een heel verhaal, hoop dat ik niemand vergeet, en anders, sorry!! Morgen ben ik lekker een dagje vrij, beetje in huis rommelen, geen grote dingen in de planning.

Fijne avond iedereen!

6. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha ha, kan me er wat bij voorstellen. Heb gister en eergisteren donner gegeten. Had gewoon een onstilbare zin in VLEES. Vandaag weer braaf aan de bloemkool met aardappeltjes.
    Eten houdt mij deze zwangerschap wel errug bezig. Vorige keer had ik voornamelijk zin in vis en groenten. Was k heel blij mee. Deze zwangerschap droom ik van broodjes kroket, stroopwafels en vooral alles waar chocolade in zit. Niet echt verantwoord allemaal......

7. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    :DThaanks meis.

Owww bah zeg. Vreselijk. Ik heb de laatste tijd ook van dat soort dromen, vreselijk. Bij mij zijn ze vooral allemaal heel warrig en rommelig. Ik slaap er heel onrustig van. Kan me goed voorstellen dat je helemaal van streek wakker wordt. :(

8. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ pookie, ik ben heel nieuwsgierig hoor, maar wat betekend die reeks cijfers in je handtekening? Staat ergens voor neem ik aan.

9. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Femmelepem. Hmmz lastig, wij hebben dat met een shirtje gedaan, van hoera ik wordt grote zus bij onze jongste.
    En vorige keer hadden we een kaartje gegeven met gefeliciteerd dat jullie opa en oma worden.

Ja iets geven is altijd leuk, kaartje, speentje met "I love oma/opa", of een slabbetje met dezelfde tekst.

10. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Dat is mijn cyclus sinds de geboorte van mijn dochter.
    Een geheugensteuntje.
    Nu dus bijna niet meer nodig dus:)

En uit eten was lekker, het zit mij nu alleen al dwars.....maagzuur:)
    Ook vandaag te veel gelopen/ gestaan. Pijn in mijn kont. Dat kan wat worden over een paar weken:(
    Bij de zwangerschap van mijn dochter kon ik niet eens meer een rondje markt doen bij 25 weken zoveel pijn;)

Zo lekker veel smileys misbruikt.

11. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Goedemorgen meiden!

hoop dat ik t een beetje heb onthouden :)
    @woerdie, ja met statief en zelfontspanner kom je een heel eind ;) ml mocht nu alles klaarzetten :D en hij mocht steeds op t knopje drukken en scherpstellen :D haha

En ook een hele dikke knuffel voor je nare droom! Bah!

@mone, voor jou ook een dikke knuffel!

@shahrazed, ik moet eigenlijk juist heel weinig van vlees hebben tegenwoordig, maar wat was die burger lekker zeg!:):) maar over t algemeen heb ik tegenwoordig t liefste gekookte aardappeltjes en groente met appelmoes of een groentesausje :D

@butterfly, krampen zijn herkenbaar, ik heb tegenwoordig ook steeds vaker enorme steken en krampen als ik opsta....en met niesen enzo, maar had al de tip van mn vriendin gekregen dat ik mn benen dan even op moest trekken als ik voel aankomen :D t werkt wel :D

@rest, sorry weet niet meer :)

@hier, mooooooeeeeeeeee, en halfontstoken ogen, dus heb even vrij genomen vandaag, kanik even bijslapen en hopelijkzijn mn ogen morgen weer normaal....?leuk hoor allergische reactie :(, eigen schuld, had ik gister maar niet moeten kroelen met mn lieve kat bij mn mams.....normaal krijg ik daar echt niet van deze ogen van....

12. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    O en hebben jullie ook "last" van rare banners? Hij staat bij mij nog op 10 weken en 5 dagen, terwijl ik op 10.6 zit...? Straks staat ie weer wel goed, maar goed...

13. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ligt dat niet gewoon aan de tijdzone van de site waar jij je jammer maakt?

14. Janneke1904

Janneke1904 Actief lid

17 mei 2010
    216
    0
    0
    @babyfotograaf: Wat een gave fotos zeg!
    @ nieuwe mama: Gefeliciteerd en welkom!
    @Moon: Mn late diensten gingen prima :) Vind het altijd heerlijk werken de late diensten! Misselijkheid gaat ook wat beter in de loop van de dag gelukkig :)

@ego: Hier sinds gisteren bruin verlies (sorry voor de details) Gelukkig geen rood of helder rood. Maar maak me er toch wel een beetje druk om. Gyn zei vrijdag nog wel dat het niet raar was als ik nog wat bloedverlies had. Daar maar vanuit gaan dan... Heb gelukkig ook geen buikpijn ofzo.

15. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    hoi meiden, heb een druk weekend gehad dus wel mee gelezen maar niet mee geschreven zaterdag tenniscompetitie en daarna verjaardag en zondag hele dag verjaardag van m'n moeder daarnaast nog een klein meisje die elk uur van de nacht wakker wordt dus ben nu behoorlijk gesloopt. hoop dat iedereen een goed weekend heeft gehad.
    @Janneke hopelijk gaat het snel over kan me voorstellen dat ondanks dat ze zeggen dat het kan je er toch zorgen over maakt.
    @babyfotograaf echt hele mooie foto's - dat wordt straks nog een zwangerschapsnavelpiercing aanschaffen ;)
    @banner denk ik idd ook tijdzone waarin je hem maakt mijn banner klopt ook niet.

16. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0

Wij hadden bij Greetz.nl een kaartje besteld met een gedicht erin waarin de kleine laat weten dat ie ff wil storen om te laten horen dat ie ergens inApril word geboren...en dan nog een hele riedel :D
    Me moeder berste in tranen uit,had t helemaal niet verwacht en aangenaam verrast :)
    Of je kan ook een slabbetje met voor de liefste oma en opa ofzo?
    Je hebt verschillende teksten ;)
    Succes
    xx

17. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    @iedereen:Bedankt voor de knuffels!!!
    Ik ben begonnen in het beruchte boek "50tinten grijs" vannacht kon ik t pas om 1.30 wegleggen en heb daar heerlijk over gedroomd hahaha!
    Een echte aanrader voor degene die er nog niet aan begonnen zijn ;)

@temperatuur: ik heb t al onwijs koud de hele zwangerschap,nu bij deze temperaturen helemaal...de kachel net lekker aangezet :D'

Ík wens iedereen een mooie dag vandaag...ikm ag vanmiddag nog werken en dan morgen nog een dagdienst en dat lekker 5dagen vrij!

Liefs,
    Wendy xx

18. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Hoi hoi,
    Ik kom me even melden ;)
    Even niks van me laten horen...
    Alles gaat goed hier, wel erg veel krampen in m'n onderbuik.. dat vind ik wel spannend maar ja dat hoort erbij!

Misschien kan ik vanv even bijlezen
    X

19. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Oja wij hebben zaterdag 3 november een geslachtsbepalingsecho!!
    Zooo leuk, ben zooo benieuwd! Eigenlijk doen we deze echo voor de kids, want de eerste 2 is alleen de jongste mee geweest (voor het geval het niet goed is, hoef je dat niet ter plekke uit te leggen en aan de oudste wel...) dus mijn oudste heeft nog nooit een echo gezien in het echt. Maar pretecho's zijn zo duur! En we willen toch heel graag weten wat het word en dus mogen we over 6 weekjes gaan spieken, heb er zin in!

20. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mone, knuffel, dat moet zwaar zijn, zulke herinneringen.

@woerdie, ook een knuffel. Bah, wat een nare droom kan me vorstellen dat je er ondersteboven van bent.

Deel Deze Pagina