Jaaaaa! We hebben een kloppend hartje gezien en gehoord!! Pff, wat was ik zenuwachtig! Maar we zagen gelukkig direct het hartje kloppen. We hadden een hele mooie echo. Iets minder duidelijk omdat het nu uitwendig was en niet meer inwendig, maar alles was toch goed te zien! Placenta ligt wel aan de voorkant (buik). Las dat dat kan betekenen dat ik het kindje wat later voel.. ach.. als dat het ergste is Kindje was lekker aan het bewegen ook Ben helemaal verliefd op ons kleintje. Armpjes, beentjes, handjes, voetjes. Zelfs al wat vruchtwater in het maagje Ben 3 dagen vooruit gezet. Wel grappig dat we precies weten wanneer de eisprong/inseminatie was, maar dat ze dan toch van de meting uit gaan.. Ben nu op 10 weken 4 dagen, dat maakt de uitgerekende datum 20 april. Prima, een paar dagen eerder kan geen kwaad lijkt me zo Ben nu bekaf door alle wisselende emoties. Maar heel erg gelukkig Kom later even bijlezen hoe het met iedereen is.. Even een foto erbij van ons mensje!
haha babyfotograaf, zit je ondertussen alleen maar op zwangerschapspagina.nl, of ben je ook nog wel een beetje echt aan het werk ondertussen? Fijn Frommel! gefeliciteerd met het goeie nieuws!!!! mooie echo ook!
Frommel: de 3e op rij En dan ook allemaal 8+ weken, getsie! Hoe was jouw echo? Ego: ik voel me gaarrrr en ben de laatste paar dagen zo moe! Nou ja, nog iets meer dan 2 weken voor de 12-wekenpolonaise Eigenlijk ergens meeten en in polonaise door de stad he?
Nog heel heel heel even! &de eerste van ons topic kunnen vooraan gaan staan voor de 12-weken polonaise!!!!!!!!!!!!!!!!!! 14 april - Pookie66 16 april - Bloemmm - Mamamooimeisje - Babyfotograaf - Fleurop (26 jaar) - Zara75 (36 jaar) - Annekeruiter85 - Tamjedebamje - Geranium32
Ja ik ben ook belachelijk moe de laatste paar dagen. Gewoon echt hangerig en chagrijnig ben ik ervan! Komt ook niks uit mijn handen.. Moet nog een armband maken voor zaterdag en ik ben nog niet verder gekomen dan de materialen uitzoeken.. (word ook veel te veel afgeleid door ZP ) En jaaaa! Bijna polonaise! Waar gaan we hem lopen?
FRommel: gefeliciteerd!! SUper zeg! Geniet er maar lekker van!! Hier toch maar ff gyn gebeld. Blijf maar bruin verliezen met iets rood erin. Morgen voor de zekerheid een echo... wel fijn! Diep van binnen voelt het goed, maar helemaal gerust ben ik er niet op door mn verleden.
@Frommel, wat fijn dat de kleine zo actief was! Mooie echo! @Janneke, hopelijk is de bloedprop geslonken!
Fijn dat je morgen voor een echo mag Janneke! @hier: Toen wij vorige week heeeeeeeel lang in de wachtkamer zaten voor de echo lagen er wat zwangerschapsmagazines om doorheen te bladeren. in 1 daarvan stonden een aantal thuistestjes die je zelf kunt doen om het geslacht te bepalen, grotendeels gebaseerd op ph waardes in de urine. Nu is mijn vriend scheikundige en als het goed is neemt ie vandaag ph papier mee naar huis...K ben benieuwd wat er uit komt en nog benieuwder of dat uiteindelijk ook klopt!
Daarom gaan we het ook wat grootschaliger aanpakken en ga ik testen of ik op verschillende dagen verschillende resultaten ga krijgen. Ik hecht niet heel erg veel waarde aan de uitkomst, maar het lijkt me wel een leuk experiment.
Ik geloof dat zuur een jongen was en basisch een meisje, maar k heb t zelf niet gelezen dus ik zal het vanavond mijn vriend even navragen.
Goedemiddag dames! @frommel: JJJJAAAAA!!! Wat een opluchting meis!! Van harte gefeliciteerd, ik vind het een prachtige echo! Overigens wat naar van je zus, knuff voor haar! @wondertje: Vervelend dat je zo ziek bent (geweest?) Heeft de medicatie geholpen? En gelukkig is alles met uk goed! @Bloemmm: Gefeliciteerd met de goede controle! @loch: kloppend hartje, jeej!!! @Woerdie: Hoe voel je je nu? Hopelijk al een stuk beter!! Knuff voor jou!! @babyfotograaf: Klagen mag hóór!! En dat van de zenuwen begrijp ik helemaal! Ik vind het ook allemaal maar spannend! @Janneke: Goed dat je de gyn hebt gebeld en dat je morgen al een controle-echo krijgt. Duim voor goed nieuws! @tumtum: Grappig experiment, de uitlsagen krijgen we toch wel te horen hè?! Vandaag weer gewerkt, volgens een collega van mij (zij weet van de zwangerschap) zie ik er zwanger uit...hahaha! Ze doelt niet op mijn buik hoor, maar op mijn uitstraling?!? Zal wel... Vanavond naar het stadion, hoop dat het droog blijft (we zitten op de 1e rij, als de wind verkeerd staat ben ik dus verzopen!) en natuurlijk dat FC Utrecht wint... Fijne avond allemaal!
Kwam dit 'oude' topic tegen tumtum: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/278789-rode-kool-test.html
idd grappig tumtum. zo kende mijn moeder een spel met naald en draad die ook vaak uitkomt bij me vriendin kwam tie uit ze zou 3 kinderen krijgen en nu is ze in verwachting van de 3e en het zou een meisje worden en vorige week had ze echo en ja hoor een meisje. zo zou ik nu weer een meid krijgen. en dat gevoel heb ik zelf ook. @janneke fijn dat je morgen voor een echo mag hopelijk dat de prop geslonken is en dat je was meer gerust word gesteld want dit is ook behoorlijk stressie.
@ Frommel, wat fijn voor je meis! lekker genieten nu! @ Janneke, spannend heel veel succes morgen! zal voor je duimen! @ alle meiden die een knuffel nodig hebben *knuf* @ego, vandaag hele dag extra gewerkt. deze week dus 5dagen.. buikkramp is wel wat minder door die zakjes voor de ontlasting. het trekken onder in de buik des te erger vrijdag weer echo..spannend...