16 - 30 april 2013 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 6 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb het ook hoor Loes. Dan voel ik even niets en ben ik bang dat het mis is. En gisteravond ging ik naar bed en dacht ik ineens: stel dat die testen gewoon niet goed waren??!! Gelijk maar weer weggestopt. Ik heb er hier ondertussen 4 liggen met allemaal uitslag zwanger. En voor de zekerheid (omdat ik bang was dat MvM zou meten dat ik niet zwanger was) heb ik vanochtend ook nog even een digtale gedaan van CB... 2-3 weken zwanger. Dus ik ben wel weer gerust gesteld nu :). Zal straks nog foto's plaatsen. Hopelijk stelt dit je wat gerust, dat anderen het ook hebben. Het is ook zo moeilijk voor te stellen.

2. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    #222 unexpectedmom, 15 aug 2012
    Laatst bewerkt: 15 aug 2012
    MvM is net weg. Ze kwam op een ander tijdstip dan afgesproken maar dat kon de pret niet drukken. We deden gelijk de test omdat ik toch wel de zenuwen had (ondanks die cb digitaal 2-3 weken). Heel aardige vrouw waar ik een leuk gesprek mee heb gehad. Ik kreeg de informatie, de kan, een tijdschrift een boek, een armbandje en.....

Bijgevoegde bestanden:

3. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Ja ontzettend herkenbaar, je hebt nog geen echo gehad.. dan pas word het werkelijkheid hoor!

Ik weet nog niet of ik mee doe met MvM... aan de ene kant wil ik wel, maar aan de andere kant, ik heb het al 2x gedaan en misselijk dat ik was en die bakken stinken, niet te geloven...!
    Dus misschien dat ik wacht tot 8 weken ofzo en als ik dan nog niet misselijk ben dat ik er dan mee begin...

Voelen jullie je allemaal goed? Of zijn er al kwaaltjes?

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    ----------------------------------------------------------------
    ♥ ZWANGERSCHAPSLIJST ♥
    - Minnie22 (26 jaar) Derde Kindje Uitgerekend op: 12 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Pookie66 (35 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 14 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Bloemmm (23 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Mamamooimeisje (28 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Babyfotograaf (24 jaar) Eerste Kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Fleurop (26 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 16 april 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Zara75 (36 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Annekeruiter85 (27 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Monica076 (35 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 17 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Moon81 (30 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 18 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Tinusjeikke (27 jaar) Eerste Kindje Uitgerekend op: 18 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Geranium32 (32 jaar) Eerste Kindje Uitgerekend op: 18 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Sonjaa (32 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 19 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Unexpectedmom (33 jaar) Eerste Kindje Uitgerekend op: 19 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Mone (35 jaar) Derde Kindje Uitgerekend op: 21 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Loes1990 (21 jaar) Eerste Kindje Uitgerekend op: 21 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Missiemaartje (25 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 27 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)

♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥
    Monica076: 8 augustus - Moeders voor Moeders
    Bloemmm: 13 augustus - Moeders voor Moeders
    Unexpectedmom: 15 augustus - Moeders voor Moeders
    Babyfotograaf: 20 augustus - Afspraak Huisarts
    Sonjaa: 20 augustus - Moeders voor Moeders
    Zara75: 20 augustus - Moeders voor Moeders
    Pookie66: 23 augustus - Eerste echo!
    Monica076: 27 augustus - Eerste echo!
    Loes1990: 27 augustus - Verwijsbrief halen + Bloed prikken
    Zara75: 27 augustus - Eerste echo!
    Bloemmm: 31 augustus - Intake Verloskundige
    Mone: 3 september - Afspraak Gyn
    Sonjaa: 4 september - Intake Verloskundige
    Annekeruiter85: 10 september - Eerste echo!
    Loes1990: 10 september - Intake Verloskundige
    Fleurop: 11 september - Eeste echo!
    Bloemmm: 17 September - Eerste echo!
    Annekeruiter85: 17 September - Intake Verloskundige
    Monica076: 21 september - Tweede echo
    Loes1990: 21 september - Eerste echo

♥ BEVALLEN ♥

-
    -
    -
    -

Even aangepast!

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Heel herkenbaar hoor.. Heb dat gevoel ook zo af en toe.
    Ik probeer er maar zoveel mogelijk op te vertrouwen en dat gevoel weg te stoppen..

Waar ga je werken vanaf September? Denk je dat ze er moeilijk over gaan doen als je het verteld?
    Ja dat over afleiding begrijp ik wel.. Ik was bij Mira de hele zwangerschap thuis en dan gaan de dagen dus echt niet voorbij. Nu ben ik wel thuis, maar ben ik natuurlijk de hele dag bezig met Mira.. Heb ook echt mijn handen vol aan haar :D Dus ik merk dat het veel sneller gaat nu!

Mooie test! Dat boek ben ik al in begonnen, vind 'm erg mooi en boeiend!
    Ben benieuwd wat jij ervan vindt!

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Nou de vermoeidheid gaat niet weg, voel me zo ongelofelijk moe!
    Mira ligt net in haar bedje, dus ik denk dat ik ook maar even mijn bed in ga, even rust :D

7. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Heel herkenbaar! Had het er zeker met de laatste helemaal mee gehad, en toen besloten dat nooit meer te doen ;)
    En ik heb nu al last van lichte misselijkheid (dus dat helpt ook niet)

8. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    @onzeker, bij P en J heb ik veeeel testen gedaan, had er inderdaad moeite mee om het te geloven. Gek genoeg dit keer niet, heb maar 1 test gedaan maar voel me vreselijk zwanger! Voelde me al zwanger voor de test op zaterdag ondanks een neg test op vrijdag....

@thuis, ik heb ontslag genomen om huismama te worden, en nu zo thuis is idd wel even wennen, maar goed bij de vorige had ik heel veel moeite het niet iedereen te vertellen en nu kom ik wat minder mensen tegen :D maar maandag begint hier de school en gaat Pieter voor het eerst naar school! En Janneke is dan volledig thuis!

@unexpected, mooie test hoor!

9. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Heel herkenbaar! Heb precies hetzelfde! Heb me aangemeld voor MvM maar ben zelfs bang dat ik dan negatief test. En dat na 3 posi testen!
    Speelt ook mee dat ik, afgezien van wat buikpijn, helemaal niks voel. Nou ja, we zullen zien!

10. moon81

moon81 Actief lid

22 apr 2010
    230
    0
    0
    Utrecht
    Spannend zeg de VK-praktijk belde net voor de intake en eerste echo!

06-09: 11.30 intake en 12-09: 09.45 eerste echo. Pfff nu al zenuwachtig!

11. moon81

moon81 Actief lid

22 apr 2010
    230
    0
    0
    Utrecht
    ♥ ZWANGERSCHAPSLIJST ♥
    - Minnie22 (26 jaar) Derde Kindje Uitgerekend op: 12 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Pookie66 (35 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 14 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Bloemmm (23 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Mamamooimeisje (28 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Babyfotograaf (24 jaar) Eerste Kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Fleurop (26 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 16 april 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Zara75 (36 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Annekeruiter85 (27 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Monica076 (35 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 17 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Moon81 (30 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 18 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Tinusjeikke (27 jaar) Eerste Kindje Uitgerekend op: 18 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Geranium32 (32 jaar) Eerste Kindje Uitgerekend op: 18 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Sonjaa (32 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 19 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Unexpectedmom (33 jaar) Eerste Kindje Uitgerekend op: 19 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Mone (35 jaar) Derde Kindje Uitgerekend op: 21 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Loes1990 (21 jaar) Eerste Kindje Uitgerekend op: 21 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Missiemaartje (25 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 27 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)

♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥
    Monica076: 8 augustus - Moeders voor Moeders
    Bloemmm: 13 augustus - Moeders voor Moeders
    Unexpectedmom: 15 augustus - Moeders voor Moeders
    Babyfotograaf: 20 augustus - Afspraak Huisarts
    Sonjaa: 20 augustus - Moeders voor Moeders
    Zara75: 20 augustus - Moeders voor Moeders
    Pookie66: 23 augustus - Eerste echo!
    Monica076: 27 augustus - Eerste echo!
    Loes1990: 27 augustus - Verwijsbrief halen + Bloed prikken
    Zara75: 27 augustus - Eerste echo!
    Bloemmm: 31 augustus - Intake Verloskundige
    Mone: 3 september - Afspraak Gyn
    Sonjaa: 4 september - Intake Verloskundige
    Moon81: 6 september - Intake Verloskundige
    Annekeruiter85: 10 september - Eerste echo!
    Loes1990: 10 september - Intake Verloskundige
    Fleurop: 11 september - Eerste echo!
    Moon81: 12 september - Eerste echo!
    Bloemmm: 17 September - Eerste echo!
    Annekeruiter85: 17 September - Intake Verloskundige
    Monica076: 21 september - Tweede echo
    Loes1990: 21 september - Eerste echo

♥ BEVALLEN ♥

-
    -
    -
    -

12. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Bloem: Over de lijst: is het handig als we de afspraken die geweest zijn verwijderen? En voor het overzicht onze namen verdelen onder de verschillende uitgerekende data? (zoals bij 1-16april mama's). Ik wil dit gerust doen, maar ik wil jouw niet passeren.

Morgen komt MvM bij mij. Ik ben erg benieuwd naar de test!!!! Net als iedereen hier toch lichte spanning. Ik vind die flessen ook stinken trouwens, bah, ik hield altijd mijn adem in, haha. Het scheelt dat ik de vorige keer niet misselijk was en nu ook (nog) niet. Maar kan mij heel goed voorstellen dat je om die reden niet zou willen!!!

Ik zag nog een collectie buikfoto's van mijn vorige keer. Mocht er interesse zijn dan wil ik die hier best plaatsen. De laatste weken sprongen de streepjes op mijn buik ondanks 2x smeren. Dus heb echt het idee dat dat niet helpt... aan de andere kant, het kan ook geen kwaad!!!!

13. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Jullie mogen best de lijst zelf aanpassen en dingen veranderen hoor!
    Gewoon doen :D Is voor mij ook handiger, dan hoef ik het niet steeds aan te passen :D
    Dus ben benieuwd Fleurop! :D

Hier geen striae gehad bij Mira (buikfoto's in mijn album!)
    Maar ben bang dat ik dat deze zwangerschap niet meer tegen kan gaan :p
    Ach het maakt ook allemaal niet uit! :D

14. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Ga werken bij een gesloten jeugdinstelling, pittig werk, maar super veel zin in.. al vind ik het nu wel spannend nu ik weet dat ik zwanger ben..
    Volgende week afspraak Mvm, 20 augustus.. 1e echo is verplaatst van 10 september naar 30 augustus ivm trainingen op het werk die ik niet mag missen.. Poeh das al over 2 weken, ben dan 7w2d...

15. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Jaloers! Dat je dan al naar een knipperlichtje mag kijken (en ook heel spannend of het idd knippert)

16. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    om mezelf toch even gerust te stellen even een testje gedaan.. gewoon nog een knaller dus niets aan de hand.. buikje lijkt trouwens ook al wat bol te worden.. vooral na een drukke dag.. op deze foto hou ik me buik zelfs nog zoveel mogelijk in!

liefs,

Loes

Bijgevoegde bestanden:

17. geranium32

geranium32 Niet meer actief

@loess: goh jij ook al??? ;) Ik kon het ook niet laten! Maar het was nog steeds een knaller hoor!!! Denk dat ik het pas echt geloof als ik de echo heb gezien!

18. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow, ik met nog bijkomen. Daarnet even gaan liggen en in slaap gevallen. En toen: keiharde nachtmerrie. Levendig in geuren en kleuren. Dat heb ik normaal niet. Hebben jullie dat ook?

19. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Dat had ik bij Mira heel erg de eerste weken!

20. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had je dat vaak, Bloem? Het is best heftig. Fijn te weten dat jouw kindje nu gezond en wel op de wereld rond loopt. Ben nog in de fase dat ik bang ben dat mijn nog ongeboren beeb er enorme last van heeft.

Heb dat ook al! En dat terwijl de beeb nog maar enkele milimeters is.

Deel Deze Pagina