@femmelepem, hele dikke knuffel voor jullie!!! Hoop dat jullie met de volgende echo toch goed nieuws mogen ontvangen! Ik ga in elk geval hard voor jullie duimen!
Hoi lieve meiden!!! Daar ben ik weer,welliswaar nog een beetje gammel maar aardig opgeknapt! Nog flink hoesten af en toe en wat snotteren maar ben weer bijna de oude Heel erg bedankt voor de lieve berichtjes allemaal! @femmelepem: heel veel sterkte meis,weet niet zo goed wat te zeggen maar hoop uit de grond van mijn hart toch dat alles goed komt!!*dikke knuffel* @alle niet lekkere meiden: Heel veel beterschap en hoop dat jullie weer gauw opknappen,ook een knuffel voor jullie! Vandaag ben ik naar de paranormaalbeurs in Rijswijk geweest.. Daar is mijn eigen gevoel bevestigd...ik heb een reading gehad en die paragnoste vertelde ook dat we een dochter krijgen...dus nu nog benieuwder naar de 20weken echo Verder heb ik van de week (voor ik ziek werd) de prenatal nog leeggekocht hihi...20% korting op alle mama kleding dus deze mama in spe heeft 2 leuke vestjes gekocht en een witte longsleeve... Nog iemand leuke tips voor leuke mama kleding? Verder is er hier niet zo veel gebeurd,heb veel geslapen en ben flink aan t lezen: Christian Grey vs Anastacia Steel PART2 Deel 3 ligt ook al klaar hihi Nou meiden t kaarsje begint aardig te doven hier,ga lekker mijn bedje opzoeken! Fijne avond en een fijne zondag allemaal,wij vieren morgen de 1e verjaardag van ons nichtje! Liefs, Woerdie xx
@Woerdie: Op jouw aanraden ben ik ook begonnen in die boeken, ben nu ook aan deel 2 begonnen... heerlijk... Deel 1 had ik in 2 dagen uit...
Oooh Moon Heerlijk hé zit nu ook iets over de helft van deel twee! Heb deel drie ook maar gelijk gekocht Kan jij ze ook zo moeilijk wegleggen als je begint te lezen? Ml heeft al en paar Xmijn boek willen verstoppen Hihi... Liefs, Xx
Als je erin begint wil je zeker weten hoe het eindigt. Ik had mijn 3 boeken in een week uit en een week later weer verkocht via MP.
Wat voor boeken zijn dat? Hier een drukke maar leuke dag gehad gisteren! Heerlijk uit eten geweest en lag om 21.00 helemaal KO in bed gelukkig begin ik Mira nu pas te horen, dus ga maar eens opstaan haha
de 12 weken polonaise kan beginnen!!!!! Welkom tweede trimester!! Ben zo blij Net even naar het hartje geluisterd.. Zo fijn!!
Als het goed is zit nu ook alles erop en eraan, dus nu 'alleen' nog maar groeien, zo bijzonder! Een mini mensje van 5-6 cm!
Gefeliciteerd met het behalen van deze mijlpaal Bloemm! Voor mij nog exact een week wachten! Wij hebben gisteren via Marktplaats een kamertje gekocht en meteen een kinderwagen bij de Babydump. kinderstoel en box hebben we al gekregen.. Net 11 weken onderweg en we zijn al bijna compleet
@bloem, jeeej 12 weken! Ik moet nog wachten tot vrijdag @amezen, haha ach je kan t maar in huis hebben en als t een buitenkansje is waarom niet @woerdie, wat zijn dat voor boeken??? En fijn dat je je weer wat beter voelt! @hier, heerlijk geslapen wederom en zit nu in dubio....vandaag nog gauw naar de babydump om kinderwagen te bestellen met laagste prijs garantie, scheelt dan zo'n 150 euro voorlopig! Of deze kans even laten varen en hopen dat er nog eens zo'n aanbieding voorbij komt? Aanbieding geldt namelijk maar t/m vandaag....alleen ml heeft niet zo'n zin om naar roosendaal te rijden (uurtje rijden), dichtsbijzijnde winkel (10 min rijden) is vandaag dicht..... wat zouden jullie doen???? Ik vind 150 euro uitsparen wel erg leuk namelijk...
@Fem, heel veel sterkte meis, knuffel. @fotograaf, zat met hetzelfde, maar moet dan nu ineens halsoverkop een wagen gaan uitzoeken en wil er gewoon nog even goed over nadenken. Maar het is wel echt achterlijk duur zeg. Ook al wil mijn moeder de kinderwagen kado doen, ik vind sommige prijzen gwoon te ver gaan. Maar om terug te komen op je vraag; als jij al goed hebt rond gekeken en je weet zeker welke je wil hebben waarom dan even niet snel naar de winkel? 150 euro is een hoop geld, kun je nog iets anders van kopen voor je kind.
Ja moeilijk banyfotograaf.. Wij hebben op het geslacht gewacht toendertijd. Dus kan je niet echt advies geven..