Babyfotograaf: ik zou het doen! 150 euro is een hoop geld! En als er tóch een betere aanbieding voorbij komt, kun je het zo weer annuleren. Welke ga je kopen? Wij hebben de Mutsy Evo gekocht, die wilden we graag en hij is ook nog eens leuk geprijsd.
@ Fotograaf; hmm... lastig!!! Wij hebben ook nog wat langer gewacht, maar ja, als het goed voelt, moet je het gewoon doen! Wij hebben de kinderwagen gekregen trouwens, maar tis inderdaad veel geld @ Bloem; proficiat met je 12 weken!!! Ik mag nog 2 weekjes wachten hihi. Maar da's inderdaad weer een hele mijlpaal!! Hier ff flink aan de shop voor onze Niek. PFf wat groeien die kleintjes toch hard he! Hier sterk het gevoel dat we een meisje krijgen, dus tegen die tijd, kan ik alle kleren gaan uitzoeken, want sommige kunnen ook voor een meisje... Mochten we een jongen krijgen, is dat dus ook helemaal prima want ik heb zoveel... en de kindjes worden in hetzelfde seizoen geboren!
Hier ook 2 kindjes in hetzelfde seizoen straks. Als mijn gevoel gelijk heeft en het een meisje is heb ik bergen met kleding! Maar dat houdt me niet tegen om weer leuke dingetjes te shoppen hoor haha!
Vooral omdat hij makkelijk en compact in te klappen is. En daarbij vinden we hem mooi/stoer én heeft hij een vriendelijke prijs. We hebben er een mooie verzorgingstas bij gekregen en een Maxicosi cabriofix bij gekregen (hier moesten we iets voor bijbetalen, normaal gesproken krijg je de Citi SPS) Dit is de tas:
Mn moeder en stiefvader betalen mee aan de kinderwagen, maar die wij willen is best duur we willen namelijk de joolz day earth Turtle green en die is normaal dus 1000 euro, en nu in de aanbieding voor 850...vind dat toch stuk leuker! En als we m later nog goedkoper zien krijgen we t verschil weer terug, maar ik ben zo bang dat ie niet goedkoper gaat worden ergens en dat we dus dit mislopen. hopelijk krijg ik ml zo ver dat ie ff wil gaan vandaag, kunnen we ook gelijk kamertjes kijken .) ben benieuwd welke we allebei mooi vinden
Wij krijgen de wagen ook van mijn schoonouders. Ik vind dat echt te gek zo'n duur kado, maar ze willen het echt graag. Schoonzus heeft 2 kids van 11 en 14 en daar wordt al hun hele leven heel veel voor betaald dus ze vinden het wel zo eerlijk. En helaas zal mijn schoonmoeder niet zo heel lang meer bij ons zijn, dus ze wil nu doen (en geven) wat ze nog kan..
Ja die is zeker mooi! Was mijn vriend in eerste instantie ook helemaal verliefd op. Maar die vind ik echt té duur.
Het helpt ook niet dat ik van de week een belastingaanslag van bijna 1000 euro kreeg. En daarbij net een nieuwe auto gekocht, dus we moeten even creatief zijn. Kamertje wat we via MP hebben gekocht is ook echt supermooi (vind ik). Het moet wel geschilderd worden, maar dat wilden we juist want we willen het deels in 'onze' kleuren schilderen. Voor 150 euro + wat verf (en dat regelt mijn vader voor weinig) hebben we nu een complete kamer!
Ja hij is zeker duur, maar echt de wagen die we beide wilden.. En je bent hem zo weer voor veel geld kwijt. Ik had eerst een beige (gekocht compleet voor 950euro) toen kwam de roze uit en die bleef maar in mijn hoofd zitten, dus heb ik de beige verkocht voor 875 euro! Er wat geld opgelegd en de roze gekocht. Dusja, je krijgt het geld er wel voor terug.. Als het een jongen is nu, ga ik weer hetzelfde doen. De reiswieg zit nog nieuw in de doos, dus ben 'm zo kwijt.
Die cadeaus erbij schelen ook weer. Vind het toch iets genants hebben om mijn moeder te zeggen; nou mam, deze is het, 1000 euro.. Ze bood het aan voordat ze wist wat die wagens tegenwoordig kosten en toen heb ik haar wel gezegd dat ze tegenwoordig erg duur zijn. Maar ze vindt het goed. Alleen ik moet nog even aan het idee wennen dat ik haar even een wagen van 1000 laat neertellen. Dus de mutsy (liep erg soepel en klein opvouwbaar en mooi en een lichte binnenkant) vond ik ook wel een goede optie. Vooral als je er ook een maxicosi bij kunt krijgen en een tas. (hoewel we ook alletwee de buggaboo cameleon erg goed vonden) Leuk trouwens hoe de tijden veranderen. Mijn moeder ging mee een idee krijgen van de wagens van tegenwoordig. Bij het onderwerp 'hoe krijg je het in de auto' zegt ze: maar de reiswieg moet je wel in de gordel vast zetten hoor, dat is veiliger. Dus ik zeg gelijk; mam, tegenwoordig mag dat niet eens meer, je baby moet in een maxicosi in tegengestelde richting, anders krijg je een boete.
@babyfotograaf: Dit haal ik van de babydumpsite af: Staat niet bij dat het een bepaalde periode geldt...
Ja wij hebben gisteren de wagen besteld bij Babydump en de verkoopster gaf ook aan als er straks een betere aanbieding komt, we daar gewoon gebruik van mogen maken. Maar goed ik vond dit al echt een goeie aanbieding en heb dus besloten hem maar alvast te bestellen.
Moon: Ja mijn sm is ernstig ziek. Zo heb ik haar leren kennen. Vind het heel erg moeilijk en ben verschrikkelijk dankbaar dat ze in elk geval deze zwangerschap nog mee mag maken. We hebben geen idee hoe lang ze nog heeft. Geen jaaaaren meer in elk geval. Maar april gaat ze wel halen hoor, al is het op pure wilskracht. Dit moet en zal ze nog meemaken. Hopelijk zal ze nog wel een verjaardag meemaken ook maar op meer durf ik echt niet te hopen. Dit zijn foto's van ons kamertje. Dit is niet DE kamer die wij gekocht hebben, maar wel exact dezelfde meubeltjes. Alleen dan wit met grenen en wij gaan het dus zelf in deze stijl (maar andere kleur) schilderen.
Het kamertje zoals hierboven staat is trouwens ook nog te koop. En daar zit ook nog een plafondlamp en gordijntjes bij. Ze willen er 300 euro voor hebben.
Ja de Babydump heeft de laagste prijs gedurende de zwangerschap. Dus als je iets wat je al heb aangeschaft ergens anders ziet voor een lagere prijs, of als de babydump zelf een actie heeft krijg je dat geld terug. Heel fijn!
Heeft iemand daar ervaring mee met het terug krijgen van geld? Heb altijd verhalen gehoord van winkels met die actie dat het het in de praktijk onmogelijk is om geld terug te krijgen. Mensen moeten dan vaak in die andere mwinkel een hele bevestiging gaan vragen, de site of het krantje is dan niet genoeg.
Geen ervaring mee. En ik denk eigenlijk ook niet dat ik het zou doen, tenzij de actie bij Babydump zelf is. Maar ik heb wel veel verhalen gehoord en (hier) gelezen dat Babydump behoorlijk makkelijk is daarin.
jeej! de polonaise is gestart over ruim een week dans ik er ook achter aan! @ spulletjes, wij hebben alles nog, scheelt weer! maar we moeten zo wel.2kamers in orde maken! fijne zondag nog lieve meiden!! xxx