16 - 30 april 2013 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 6 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Ik moet ook nog eventjes op de polonaise wachten maar ik haal jullie wel weer in. Deze uk wordt met een geplande sectio gehaald uiterlijk met 39 weken :D

Hier hebben we alle spulletjes ook nog, gekregen van mijn zus. Dus wij hebben eigenlijk nooit wat uitgegeven en zou ook niet weten wat alles kost. Maar ja, die spullen zijn nu ook al zo'n 9 jaar oud maar ach, verslijten doet het toch niet en we weten dat er nooit ongelukken mee zijn gebeurd.

Ik denk wel dat ik een duo kinderwagen op de kop moet tikken, nu de kleintjes zo dicht op elkaar zitten......

Vandaag naar het pretpark geweest, superleuk! Maar wel gesloopt, gisteren was ook al zo'n pittige dag maar het straatwerk ligt erin dus dat kan ook weer van het lijstje af ;)

2. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babydump is daar inderdaad erg makkelijk in. Van Asten (waar wij het kamertje gekocht hebben voor Niek) niet, die willen wel 'bewijs' hebben zeg maar. Bij babydump komen ze het gewoon meteen weer ophalen.

We gaan trouwens niet weer een dure kamer kopen. Als de kleine komt is Niek 15 maanden, of misschien zelfs 12 maanden. Dus het wordt denk ik gewoon simpel een ledikantje en een kast of zo. We moeten het nog maar eens bekijken!

3. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    @MOON: is goed hoor dat ik de schuldige ben ;) hihi
    @babyfotograaf: super leuk geschreven boek,beetje erotisch (nja best veel sex haha) en als je begint kan je t haast niet weg leggen ;)

@polonaise: Gefeliciteerd aan degene die ingestapt zijn ik hoop dat ik over een weekje ook opgepikt mag worden :D

@vandaag verjaardag gevierd van ons nichtje was best gezellig en er kwamen spontaan mensen op me af,goh gefeliciteerd meis je kan t echt al gaan zien nu he...ik krijg echt al een heel buikje (BLOOS),nja laten we er dan maar van uitgaan dat beebje lekker groeit daarbinnen ;)

Ik heb t al de hele dag steenkoud! Dalijk toch echt ff de kachel aan!
    Fijne avond allemaal en sorry voor de gene waar ik niet op heb gereageerd,ben echt heeeeeeeuuul moe ;)

Liefs,
    xxx

4. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Iedereen bedankt voor de lieve woorden. Morgen gaan we op vakantie voor een weekje. Niet heel ver weg.
    Dinsdag om 10 uur moet ik weer naar het zkh. dan gaan we op en neer naar het ziekenhuis. Daar krijgen we weer een echo en gesprek met gyn. En dan ook vervolgafspraken voor vwp en of vlokkentest

5. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Femmelepem; sorry voor mijn late reactie. Heel veel succes met alles. Hopelijk komt alles goed... Dikke knuffel.

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik duim keihard voor je dinsdag Fem!
    Hoop dat je toch een beetje van jullie vakantie kan genieten..
    Dikke knuffel!

7. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes fem, wie weet ziet het er dinsdag wel heel anders uit

@babyspullen; jeetje zeg, wat zijn jullie vroeg! Ik durf daar echt nog niet naar te kijken, laat staan aanschaffen! Maar misschien is dat na de 12 weken voor mij ook wel anders. Het is eigenlijk heel gek, ik kan me wel voorstellen dat we hier straks een minimensje hebben, maar ik kane totaal geen voorstelling maken van mezelf hoogzwanger. Ik zie er ook best wel tegenop om het publiek te maken, het liefst zou ik gewoon helemaal niets zeggen, omdat ik ergens gewoon me niet voor kan stellen dat het allemaal goed blijft gaan. En dat terwijl ik als het goed is toch zelfs al de dik 10 weken gehaald heb.

Morgen intake bij de 'barnmorska' ben benieuwd of ze ook hartje gaat luisteren of dat ik haar ervan kan overtuigen dat ik nog een echo nodig heb voor ik volgende week naar nl vertrek. Zonder hartje of echo durf ik anders echt niets bekend te maken en ben op mijn moeders verjaardag precies 12 weken, en ik ben ook nog in Nederland dus eigenlijk moet ik het dan wel vertellen...

8. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    goedemorgen allemaal!

@femmelepem, succes dinsdag!! hou je ons op de hoogte??...*knuf*

@boeken, soort 50 tinten grijs ofzo??? :D

@babydump, ja maar als je wil dat ze de lagere prijs van een bepaalde aanbieding gaan hanteren moet die aanbieding nog wel geldig zijn :p dat was t probleem van mij van gister.
    maar kreeg uiteindelijk op de valreep tip van mn vriendin, andere aanbieding, die wel klopte. die meegenomen, zegt die man, ja nee dat kan niet want daar zit de reistas niet bij en bij ons wel, dus je kan die prijzen zo niet vergelijken. dus ik dacht okee nou misschien heb ik verkeerd gezien dan ofzo dat die tas er wel bij zat. uiteindelijk thuis zegt mn vriendin nee die tas zat er wel gewoon bij! dus ik kijken op internet, ja hoor, ze leveren allebei gewoon exact hetzelfde!! dus ik kwaad joh, die stomme vent heeft gewoon glashard staan te liegen! dus ik ga vandaag maar even bellen, als t me 120 euro kan schelen :)
    die actie van de prenatal ging toch niet op, daar zat nog geen maxi cosi enzo bij dus zou je uiteindelijk toch weer op de 1000 euro komen....
    goed, babydump is open dus ik ga maar even bellen :)

maar t scheelde wel dat al vast stond welke kinderwagen t zou worden ;) anders had ik niet halsoverkop naar Roosendaal gereden om hem te bestellen :D

oh en mn vriendin heeft inmiddels al veel ervaring ermee als de aanbiedingen elders lopen, en bij haar zijn de prijzen nu redelijk vaak al aangepast! als ik t niet voor elkaar krijg vandaag dan gaat zij t nog even voor me proberen :)

9. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ff snel ego: net intake gehad, en tegenwoordig krijg je als er geen bijzonderheden zijn helemaal geen echo's tijdens je zwangerschap, alleen 1 rond 18 weken. Ze snapte mijn ongerustheid en voorzichtigheid wel, maar door sterk artsentekort is dat geen reden voor een echo. Maar....ze keek ff in de computer en er bleken nog best veel vrije tijden te zijn op donderdag, dus ze zei ik verzin er wel een verhaaltje omheen :) en dus heb ik 4 oktober lekker toch nog 1 echo voor ik naar NL ga :D jeeeej helemaal blij! Als het dan nog goed is kan ik eindelijk gaan genieten, al moet ik dan nog 7/8 weken wachten op de volgende echo :)

10. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Goedemorgen allemaal,

Hoe is het met iedereen?
    Bloemmm, voel je je nu ook beter nu je de 12 wkn grens bent gepasseerd? Moet in ieder geval een lekker gevoel zijn ;)
    Femmelepem; Schrok van je bericht, heel veel sterkte en succes de komende tijd..en hopelijk kun je toch genieten van je vakantie!
    Babyspullen; Wij moeten wel het een en ander aanschaffen maar hebben ook heel veel. Enige grote is een kinderwagen, maar die koop ik via marktplaats.
    Hier; Het gaat hier redelijk, ups en downs..enige dat gaat het wel goed, andere dag weer ziek. Maar goed we komen de weken wel door!
    Fijne dag allemaal
    X

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hier alleen nog heel moe. Maar dat is inderdaad ook met ups en downs!
    Ik ga vandaag lekker de stad in en eens flink shoppen voor dochterlief.
    Die heeft echt veel winterkleding nodig :D
    Fijne dag allemaal!

12. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    echo dag voor mij over een kwartier
    hoop op activiteit he, ben kei onzeker!

13. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Succes mopperkonijn. Ik duim voor je!

14. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    @mopperkonijn succes met je echo!!
    @ego sorry heel druk weekend gehad met tenniscompetitie en dergelijk dus weinig mee gelezen nu ben ik er weer de rust is terug gekeerd.
    babykamer wij gaan een nieuwe kamer voor v.era kopen die we later om kunnen bouwen tot junior kamer dat scheelt weer in de kosten. we gaan voorlopig nog niet shoppen ik denk dat wij wachten tot we weten wat het wordt.

15. frommel

frommel Fanatiek lid

26 apr 2010
    1.042
    0
    0
    Hier sinds een uur weer oranje/bruin slijmverlies.
    Mag langs komen om naar het hartje te luisteren.

16. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    @frommel meis hoe laat mag je voor de echo hoop echt dat alles goed is!!! dikke knuffel

17. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Amezen: Heftig zeg, van je sm! Sterkte!
    Mooi kamertje hoor, ga binnenkort MP maar eens afstruinen!

@babyfotograaf: 50 tinten grijs/donkerder/vrij inderdaad (trilogie)...:D

@tumtum: Wat fijn dat je donderdag een echo krijgt!! Veel plezier!

@frommel: gelukkig mag je gelijk komen, succes!!

@ego: werkbroeken beginnen toch wel erg strak te zitten bij mijn buik... Maar met een elastiekje door het knoopsgat is het nog goed te doen gelukkig!:)
    Vanavond lekker vroeg naar bed, dan is het sneller vrijdag!

Fijne avond allemaal!

18. frommel

frommel Fanatiek lid

26 apr 2010
    1.042
    0
    0
    Kan niet al te uitgebreid reageren want we hebben vanavond een concert en zijn door alle stress van het bruiverlies een beetje gehaast nu. Maar ben dus net bij de vk geweest, en gelukkig kon ze het hartje vinden op de doppler! Klonk allemaal in orde :) Nu hopen dat het bruin/oranje verlies ophoud. Maar ben wel een beetje gerustgesteld. Voor nu was alles goed.

Moet dus weg nu, maar lees later bij! Fijne avond allemaal :)

19. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend meid! hoop dat je in de vakantie toch je gedachten even op iets anders kunt richten. En je weet, het alleen nog verhoogde kans, dus het kan nog altijd dat uit de vwp of vt komt dat het allemaal goed is. knuffel en ik bid voor je!

20. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ frommel, fijn dat je het hartje hebt gehoord!

Deel Deze Pagina