@mopperkonijn, hoe was je echo? @broeken, kan geen gewone meer aan, iedereen vraagt of ik zeker weet dat het geen tweeling is. @12 wekengrens, nog een paar dagen, donderdag ben ik 12 weken zwanger!
@frommel; schrikken, maar gelukkig nog een hartje. @tumtum; fijn dat je toch eeen echo krijgt. Worden er in Zweden geen pretecho's gedaan? Anders was dat misschien een optie. Hier in nl zijn die 30 euro. Niet zo heel duur dus. hier al 12 weken maar morgen na de echo pas echt juichen Ik merk dat ik heel onzeker ben tijdens deze zwangerschap en dat vind ik niet zo leuk. Misschien dat ik maar zo'n angelsound koop om thuis het hartje te kunnen horen dan wordt het ook misschien wat echter.
@ frommel, gelukkig maar dat alles goed is! @ mopperkonijn, hoe was je echo?! @ kleding..draag al weken positiebroeken,kan mijn eigen broeken niet meer aan ben inmiddels ruim 7kilo aangekomen! en heb een buik alsof ik 16weken zwanger ben.
Ik kan één pantalon die vrij hoog sluit niet meer aan, verder pas ik al mijn broeken nog prima. Ben ook nog niet eens een kilo aangekomen. Ergens fijn, maar aan de andere kant kan ik niet wachten tot ik mijn mooie bolle buikie mag showen Verder nog steeds erg onzeker.. zit het er nog wel? Leeft het nog? Er is niets wat er op wijst dat het niet zo is, maar ja ook niet veel wat erop wijst dat het wel zo is.. Volgende week woensdag weer een echo (en nekplooimeting) en dan moet het maar eens afgelopen zijn met dat onzekere gemuts. En zondag ga ik het evengoed aan mijn vriendinnen vertellen!
Ben blij dat ik niet de enige ben! Ik ben gewoon 10 kilo zwaarder dan vorig jaar deze tijd!!!! maar dat is in april al een beetje begonnen tijdens mijn eerste zwangerschap (mk) De afgelopen weken lopen echter echt de spuigaten uit @pretecho's: dat kan hier op zich ook wel, maar dat kost omgerekend ongeveer 70 euro en dat vind ik een beetje zonde, helemaal omdat je volgens mij uitwendig nog helemaal niet zoveel ziet nu
Fijn dat ze het hartje zo snel kon vinden! Hopen dat dit snel ophoudt, je gaat van emotie naar emotie zo
Hallo Allemaal, Hier ook een druk weekend gehad, dus weinig gereageerd en gelezen, sorry! Frommel: Das wel weer ff schrikken dan! Maar gelukkig is het goed!! Mopperkonijn: Hoe was je echo? Mensen die 12 weken zijn: Gefeliciteeeerd Heerlijk gevoel lijkt me dat ! Hier gisteren voor het 1st tante geworden Mn broer en schoonzusje hebben een zoontje gekregen, zoooo leuk En zooo klein!! Verder vergeet ik heel veel mensen volgens mij, sorry zal zo nog ff goed bijlezen !
@tumtum: PFffff das ook niet leuk! Met 18 wk pas een echo! Dat lijkt me erg onzeker. Heb jij ook zooolang zwangerschapsverlof dan? Das volgens mij wel heerlijk in zweden? @femmelepem: Hopelijk kun je toch genieten van je vakantie! Hoop echt dat het allemaal meevalt voor jullie! @ bekken: Hier vandaag weer veel last van mn bekken na werken. Wacht ff de echo af van donderdag, en daarna in gesprek met leidinggevende voor aangepast werk. Gelukkig is ze erg meelevend! Heb liever dat ik het tot 34 wk volhoud met op tijd aangepast werk en minder uren, dan dat ik straks met 20 wk verplicht thuis moet zitten. meer mensen die al bekkenklachten hebben?
Ja, op zich heb ik ook zoo lang verlof alleen halverwege de verloftijd verhuizen we naar alle waarschijnlijkheid naar een ander land, en ik weet niet precies in hoeverre ik het mee kan nemen. @bekken: Ik weet het niet zeker, maar ik begin te vermoeden dat ik daar ook een beetje last van heb. Maar misschien zijn het ook wel mn heupen? het doet pijn aan de zijkanten als ik me in bed omdraai of als ik ga staan vanuit een stoel ofzo. Joggen en paardrijden zijn denk ik vrij belastende sporten voor dat gebied, maar ik heb er tijdens beide dan weer geen last van.
@tumtum het zou ook bandenpijn kunnen zijn zoals je het omschrijft. en joggen valt wel mee maar paardrijden is wel heel belastend voor je bekken ja maar als je het al lange tijd doet dan zou je dat ook gewend moeten zijn. maar omdraaien in bed en dan pijn aan de zijkant herken ik echt als bandenpijn
Zo dames kom me ook weer even melden. Heel druk weekend gehad. Gister naar de premiere van sprookjesboom de musical geweest en daarna nog lekker bij de buurtjes wat gedronken. @echo's gefeliciteerd meiden @12 weken hier ook bijna Vandaag termijnecho gehad en alles was in orde 2 dagen vooruit gezet dus uitgerekende datum is nu 18 april.
Hallo Gister niet meer kunnen geraken hier.... Alles is goed met de kleine beweegt. Hartje klopt en klein mens boontje gezien en ben ik precies 9.4 weken.. De innestelingspijn die ik dus gevoeld hebt .en dus die felle ongpijn zo ineens vier dagen voor nod klopte dus ook pRecies! Ben opgelucht en geen kwalen dan alleen sneller moe en wat last van stuit.....
Iedereen met een goede echo; Gefeliciteerd!!! Hier nog 6 daagjes, dan mogen we eindelijk weer Heb er zo'n zin in.. Drukke dagen gehad hier, dus even uitrusten de komende dagen.
Terug uit het ziekenhuis. Nieuws is niet positief. De nekplooi is 4,4 mm en er zitten tussenschotten in. Dit duidt bijna altijd op chromosomale afwijkingen. Volgende week vlokkentest. Dan twee weken wachten op uitslag. Daarna weten we pas meer. Maar dat het niet goed is is zo goed als zeker
Oh Fem.. Wat vervelend nieuws.. Ik baal zo ontzettend voor jullie! Sterkte met dit alles meis Dikke knuffel!!!!!
Oh Femmelepem wat erg! Ik leef echt met je mee. weet niet zo goed wat te zeggen maar wil je graag sterkte wensen..
Femmelepem: Wat een teleurstelling zeg! vind het super rot voor jullie!!! En wat lijkt het me slopend om nu nog 3 weken te moeten wachten zeg!veel sterkte ermee!