Hoi dames, ik heb 29-8 de intake bij de vk. En 17 september 1e termijn echo. Dus nog heel veel geduld hebben. MvM heeft nog geen contact opgenomen dus wacht dat nog af.
Poeh wat hebben jullie allemaal al snel een afspraak gemaakt hihi. Ik moet dus een keer de gyn gaan bellen, maar zou niet weten wanneer je daar heen moet, met hoeveel weken. Ben het echt allemaal even kwijt haha.
Hier met 7 weken de eerste afspraak bij de gyn! Maar ik ga die van mij verplaatsen omdat ml die dag niet meekan en bij de eerste keer moet en wil hij mee!
Goed van jou Loes dat je een afspraak hebt gemaakt! Gewoon even bellen Missiemaartje! Ik belde ook op van: ehh ja ik heb vandaag een test gedaan en ik ben zwanger... ehh ja en nu? hahaha (is m'n derde zwangerschap he hahahaha) Wat is dat dan mone? Nog nooit van gehoord... Ik mag over 2 weken voor de 1e echo...spannend!! 30 augustus.. Eigenlijk pas 10 september, maar ik las op de website dat je met 7 wkn ook een echo krijg, dus ik gelijk gebeld en kan nu met 8 wkn komen
Het is een studie om te kijken of er voorspellende factoren in het begin van de zwangerschap zijn voor complicaties in de zwangerschap. Voor de zwangere houdt het in dat ze een buisje bloed van jou en ml willen, van de 6e t/m 12e week elke week een 3d echo, een aantal vragenlijsten en bloed van de navelstreng
@Mone: Nee, heb het wel gegoogled. Als ik dichterbij had gewoond, was het misschien een optie geweest. Nu betekent het, uur heen, half uur afspraak, uur terug. Dat wordt me iets te gek. Wel een super kans!
De studie heb ik naar gekeken, lijkt me leuk, maar ik woon in den haag, P gaat maandag voor het eerst naar school, daarnaast heb ik muziekles, zwemles etc en nog een 2 is NEE peuter en het is in Rotterdam. Dus logistiek gezien een uitdaging die voor mij een brug tever is..
hi meiden, hier weer even een berichtje van mij weer terug van vakantie! maar gelukkig nog zeker 1,5 week vrij! heb ook nog even mn testjes erbij gedaan we vinden t nog steeds erg onwerkelijk, maar langzaamaan beseffen we het wel al moet ik t wel 100.000x op een dag tegen mezelf zeggen... mn buik groeit gestaag voor mn gevoel, maar ben nog niets aangekomen (gelukkig!! en zeker met t stoppen met roken valt t me echt mee!) heb me vanmorgen aangemeld voor MvM, dus wacht nog op een telefoontje, en heb de vk gebeld, maar ze was bezig dus ze belt me straks terug ml is inmiddels ook wakker, hij gaat straks gelijk de gaten in de voordeur opvullen en gaat van t weekend verven "dan ga jij maar lekker bij mn ouders in de tuin zitten", dus ff zien ik vind verven juist leuk! ook al kan ik er niet goed tegen, want t is hoogglans, maar goed. kijk wel ff morgen gaan we t mn schoonzus en zwager vertellen dmv shirtje voor ons neefje! hebben ook shirtje in zweden gekocht voor m, die doen we bovenop dus dan zien ze t niet gelijk als ik meer weet laat k t natuurlijk weer horen! liefs
Mag ik mij hier ook aansluiten? Ik heb vandaag positief getest! En het mooiste van alles: dit kleintje is verwekt op onze trouwdatum haha!
Ook ik wil mij graag aansluiten! Vooralsnog is de uitgerekende datum 21 april.. 19 sept eerste echo en dan zullen we het zeker(der) weten het is mijn (ons) eerste kindje trouwens. retespannend allemaal!
update voor de lijst 5 september 1e echo en intake vk! @suzetje, welkom!!! ook hier gefeliciteerd! @amezen, welkom!!! gefeliciteerd!
Alohaaa! Ik kom mij voorzichtig melden. Op 10 en 12 dpo een licht positieve test, hoop op een donkerdere morgen Ik ben uitgerekend op 26 april en het is ons 3e kindje Had gedacht dat het nogal lang kon duren met zwanger worden, in die ene cyclus die ik heb gehad, had ik namelijk een luteale fase van maar een dag of 7. Maar in 2 rondes dus toch zwanger! Kan het nog moeilijk geloven en het klinkt misschien debiel, maar ik hoop dat ik gauw misselijk word Wat een luxe, maar 2x ongesteld geweest na de geboorte van mijn jongste!