16 - 30 april 2013 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 6 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    Goedemiddag meiden!!

Ben ik weer...ik blijf potverdrie snotteren,nog iemand tips?

@Fem: heel veel sterkte meis! een dikke virtuele knuffel vanaf hier!

@Frommel: fijn dat t <3 nog klopt en je beebje lekker spartelt!

@spulletjes: Wij hebben kinderwagen buggy en maxicosi voor een prikkie kunnen overnemen van mijn man zijn collega,net een half jaar gebruikt...
    Een mooie zilvergrijze dus kan zowel voor j als m...
    het kamertje nemen we ook voor weinig over van schoonzus en zwager,heb een badje standaard en tummietub ook van collega man overgenomen ziet er echt als nieuw uit :)
    Verder wil ik graag een stokke triptrap meegroeistoel en zo een doomoo poef,iemand enige ervaring mee?
    Oh ja iemand ervaringen met autostoeltjes wat je t beste kan nemen en of een goedkoper merk net zo goed voldoet als een vb maxi cosi autostoel?
    Nou was een dag vrij,ben net gebeld of ik wil komen werken er is iemand uitgevallen...ik kon weer eens geen nee zeggen...:(
    Zo ff douchen en dan maar weer naar de oma s en opa's ;)
    Fijne dag allemaal!
    liefs
    Wendy xxx

2. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @femmelepem, woorden schieten idd te kort...heel veel sterkte en een heel dikke knuffel voor jullie!!

@mopperkonijn, fijn dat de echo goed was!

@tumtum, fijn dat ze je er eventjes tussendoor persen voor nog een echo! :)

@andere goede echo's, jeeej!!

@12weken gefeliciteerd!

@bekken, ik heb t vermoeden dat gaat beginnen, heeeeeel laag in mn rug naast mn stuit boven mn billen. gister aan de fysio gevraagd waar je dat nou voelt als je er last van hebt (beginner he dan weet je dat niet ;):p), en hij wees wel precies die plekken aan. maar kan ook gewoon wel mn rug of kont zijn, weet niet :D tegenwoordig sowieso vaak kramp in mn bil ;) beetje apart...
    en daarnaast voelt t zo rond mn heupen niet echt lekker tegenwoordig aan t eind van de dag, en dan maakt t eigenlijk niet uit of ik nou wel of niet veel bewogen heb die dag...maar ik lig heel graag met mn benen over elkaar op de bank enzo, en dat voelt niet echt prettig :( maar weet van gekkigheid soms niet meer hoe ik nog comfortabel kan hangen ;)

@kleding, ik pas mn eigen broeken al niet meer sinds ik 7 weken zwanger was....shirtjes pas ik nog wel, die rekken wel mee :D tenminste, heb alle rekbare shirts enzo in mn kast gelegd, en alles wat niet rekt in dozen gestopt :D
    maar zit toch echt maar 1 mini in mn buik :) mijn darmen reageren gewoon erg "enthousiast".
    bij de 8 weken echo maakte de vk er nog een opmerking over dat ze zo ontzettend geirriteerd en opgezwollen waren....tja je hebt een stel pds darmen of niet he ;):p

@groeipijn, heb nu t idee dat ik t langzaamaan ga beginnen te voelen dat mn bm wat meer naar boven gaat verhuizen, pijntjes voelen weer net ietsjes anders dan voorheen...we zullen t wel zien :)

@vlees, ik heb een lichte afkeur van vlees (ja broodjes met knakworstjes vind ik wel nog steeds jammie :D), ik lust het nog wel, en kan er ook wel trek in hebben, maar na 3 happen is t "blegh", geen zin meer in....herkennen jullie dit???
    mn lievelingsvlees moet ik nu ook echt niks van hebben, en van t weekend aten we heerlijk italiaanse quiche, maar mini vond dat blijkbaar ook niet zo'n goed idee :( dat is toch echt wel 1 van de gerechten die er bij mij altijd in gaan...
    is dit iets van de 1e 3 maanden, of blijft t rest van de zwschap zo??

sorry als ik iemand vergeten ben, was zoveel bij gekletst :)

3. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    @fem: oh nee :( getverderrie. Ook een knuffel vanaf hier..

Doomoo: hebben wij ook. Is wel leuk. Mijn jongste is helemaal verliefd op dat ding, hij lounget er hele dagen op.

4. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @woerdie, mijn schoonzus en zwager hebben zo'n doomoo, neefje vond t echter helemaal niks aan....maar die heeft verder ook nooit in wipstoeltjes o.i.d. gezeten....denk dat t echt per kind verschilt ook....ik vind t echter wel zo'n tof ding, wij nemen m lekker over van ze :D vind kindje t nou niks kunnen we vast ook ergens nog wel een wipstoeltje vandaan toveren om te kijken of dat beter bevalt :D

5. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fem, heel veel sterkte! Wat een vreselijk nieuws is dit. Echt een nachtmerrie. Knuffels vanaf hier. Kan je geen opbeurende woorden zeggen, die zijn er in dit geval niet. Hoop dat jullie veel steun aan elkaar hebben.

6. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bollebuik, heb nu al een behoorlijk buikje, kon het al een tijd niet meer geheim houden en telkens krijg ik de vraag of het een tweeling is. Ik moet dus ook al in de positiekleding, maar dat draag ik nu al 3-4 weken ofzo. Het gekke is dat ik maar 1 kilo ben aangekomen. Ga toch eens vragen of dat allemaal normaal is. Iemand zei dat je dan gewoon veel vruchtwater hebt, maar als dat zo is dan is dat een slecht teken. Dus hoop dat het ook gewoon mijn darmen zijn.

7. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    @fem o nee wat erg. Heel veel sterkte meis. En een hele dikke knuffel

8. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Dikke digiknuffel!

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Wat is een Doomoo meiden?
    Zal eens even google'n haha :D

10. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Femmelepem; heel heel veel sterkte...!!

11. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    @ femmelepem, wat een ontzettend naar nieuws voor jullie. heel veel sterkte de aankomende weken en een hele dikke knuffel....

@ mopperkonijn, fijn dat alles.goed was!

@ ik, druk op mijn werk :$

12. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    @woerdie hier ook een doomoo en vond het ideaal en straks als ze iets ouders zijn is het weer handig om lekker op te zitten.
    @bloemmm doomoo is een zitzak in verschillende kleuren van baby tot een jaar of 10 geloof ik.
    @mopperkonijn mooi dat alles goed is!!

@ego ik heb vannacht heerlijk gedroomd maar niet heus. ik droomde dat het echocentrum belde of ik vandaag voor een echo wilde komen ik helemaal enthousiast en toen werd ik wakker en het blijkt toch echt dat ik nog een week moet wachten pffff.
    @vlees ja hier redelijk een afkeer van vlees moet zeggen dat eten in het algemeen ineens niet lekker gaat. begin nu pas misselijk te worden dus eet voor een zieke kip tegenwoordig.
    @ik, ook druk op me werk ;)

13. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    @Buikje: ook hier al positiekleding aan hoor,broeken krijg ik niet meer dicht,ook ik word geplaagd op mijn werk dat t er wel eens twee kunnen zijn dat er eentje verstopt zit achter de andere :)
    Denk ook dat t mijn darmen zijn die overenthousiast reageren...
    Hoop niet dat ik in dit tempo blijf groeien want dan ben ik straks een tonnetje haha! In gewicht gelukkig maar een kleine 2kg aangekomen...
    Ik ga maar weer eens want de plicht roept weer:(
    Fijne dag allemaal!

xxx

14. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Femellepem: Wat een K**nieuws! Heel veel sterkte, dat worden een paar heel erg spannende weken denk ik.

@vlees: hou ik normaal al niet zo van, maar nu al helemaal niet. Wij aten sowieso al 3/4x per week vegetarisch, maar nu bijna alleen nog maar. Gelukkig voor mijn vriend kreeg ie afgelopen weekend een enorm stuk kalkoen van de buren. Ik heb een heel klein stukje geprobeerd, maar het smaakt me echt niet. Sowieso warm eten is elke dag weer heel hard nadenken waar ik eigenlijk zin in heb. En normaal toasten wij ons brood altijd (ze verkopen hier bijna geen brood wat vers lekker blijft) maar daar walg ik nu van. Ondertussen wel de hele dag honger, dus dat is vrij hopeloos.

15. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @wondertje/mopper: fijn dat de echo goed was!

@fem: nogmaals een dikke knuff!! Sterkte meis...

@gewicht: Hier ongeveer 1,5kg erbij, maar hier zit ook de vakantie bij in. Verder bolle buik, kan 'm gelukkig nog wel verbergen!
    Na vrijdag hoeft dat (hopelijk) niet meer, dan kan ik eindelijk met de buik vooruit gaan lopen...:D

16. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor wie allemaal wil weten wat de doomoo is:

Doomoo Seat

17. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Goede echo's: gefeliciteerd!

@vlees, niet meer een gewoon stuk vlees maar oh wat kan ik genieten van de vleessnacks die je overal kunt krijgen incl hamburgers van mcdonals of burgerking

@ego, mag de gratis doos van de etos op gaan halen!

18. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Fem; he meisje toch.. Dit was niet wat je gehoopt had, wat een ontzettend naar nieuws.. heel veel sterkte de komende weken

@ ego; net weer beebje gekeken. Alles was goed. Baarmoedermond lengte ook prima 3,5 (moet boven de 2 zijn). Ben alleen niets wijzer geworden. We zouden vandaag bespreken wat het plan van aanpak is, maar de gyn had niet genoeg gegevens van het MMC over mijn bevalling de vorige keer, dus ze kon geen advies geven.

Dus over 2 weken terug, weer echo en dan plan bespreken.

Oh vorige keer kwamen ze trouwens uit op 24 april, maar vandaag is 25 april vastgesteld.

Wil iemand mij wijzigen naar 25 april?

Volgende afspraak: 16 april afspraak gyn

19. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Wat heb jij toch met april...:p Neem aan dat je afspraak 16 oktober is? Anders krijg ik direct medelijden met je...:D
    Ach, alles is de schuld van de zwangerschap...:$:p

20. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    whaha shit inderdaad... goeiemorgen!!!

16 oktober idd ;)

Deel Deze Pagina