Succes vast maandag Bloemm! Ik zou m ook maandag hebben maar ben gebeld door het ziekenhuis en verplaatst naar woensdag dus nog iets langer geduld. Babyfotograaf, succes met leren en hopelijk knap je zelf op. Juul; Succes dinsdag! Wondertje: Vervelend van het bloedverlies maar gelukkig een mooi hartje gehoord. Femmelepem: Geen zorgen maken over ego, dat mag nu gewoon. En begrijpelijk dat je gevoelens alle kanten opgaan. Ik sluit em aan bij wat Bloemm zei. Wij doen ook geen verdere testen omdat we hoe dan ook het kindje uit zouden dragen maar ik zal nooit oordelen over de keus van een ander. Wij maken het niet mee en voor jou is het wel werkelijkheid. Heel heel veel sterkte!
OOeehhhh zit in spanning te wachten op t mannetje van TNT... ALs t goed is wordt mijn angelsound vandaag gebracht! Ik hoop dat ie komt voor ik moet gaan werken en dat ik een hartje kan vinden! @helemaalinspanning FIjne dag allemaal xxx
Heb twee weken geleden positiekleding besteld en zit er echt heel erg op te wachten maar iedere week veranderen ze de leverdatum... ze schuiven het steeds vooruit. Weet ondertussen nog nauwelijks wat ik aan moet! ohw die buik van mij..
Ik hoop ook een hartje te horen...waar kan je de angelsound t beste houden? TNT is onderweg volgens track and trace dus hoop dat ze snel komen haha
als je op voordeligzwanger.nl besteld heb je t vaak de dag nadien al in huis! Heb nu 2broeken van mamalicious besteld en beide waren ze de volgende dag al in huis! Succes met wachten xx
ik vergat nog wat leuks te vertellen... Kom ik gisteren op mijn werk,staat daar een mega grote luiertaart op tafel met roze en blauwe strikjes met een kaartje eraan... Van mijn collegaatje... Zo leuk! Zonde om straks open te maken hihi
12 weken polonaise bibberend onder een dekentje onder t genot van keelsnoepjes en paracetamol, maar joepie mijlpaal! hoop snel weer bij te lezen
Wat lief van je collega Woerdie! @Babyfotograaf; Jeeeeeej!!!! Ook jij hebt de 12 weken gehaald. Heerlijk gevoel he?
lief van je collega's woerdie. hier nu aan het werk bijna weekend en zwaar nodig. ons meisje is ziekjes en vannacht dus behoorlijk lopen spoken. op een gegeven moment lekker tussen ons in genomen en zo heeft ze nog lekker een paar uurtje kunnen slapen en wij ook. vanavond dus lekker vroeg naar bed en morgen tenniscompetitie en daarna met vrienden een hapje eten en in de avond naar de film. jullie plannen voor het weekend ? knuffel
@iedereen: erg leuk van mijn collega @weekend: Ml gaat morgen klussen dus ben alleen denk dat t een ideaal moment is om de badkamer onder hande te nemen en daarna met een grote mok thee en Christian Grey op de bank... @angelsound: zit nog steeds te wachten ze zouden volgens track and trace code tss 9.30-14.30 komen...pfffff om 14.30 moet ik echt naar mijn werk anders kom ik te laat!!! Ben vet telleurgesteld haha ben ook zo een ongeduldje! naja hoop dat ze lek moment aanbellen en anders hoop ik dat ie er vanavond is! toedeloeeeeeeeeeee xxxx
@woerdie werk ze en anders heb je hem zeker vanavond maar ik zou net zo ongeduldig zijn hoor haha. wat is Christian Grey ?
Hallo hallo, Even snel een berichtje van mij, voel me hondsberoerd, spugen, hoofdpijn, vreselijk! Zou ik dan alsnog zwangerschapsmisselijkheid krijgen, na bijna 11 weken?! Nog 1.15 uur voor de echo, gelukkig rijdt ml, want ik hou al anderhalve dag niks binnen...bleegh! Duim voor me! Liefs, Moon