16 - 30 april 2013 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 6 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janneke1904

Janneke1904 Actief lid

17 mei 2010
    216
    0
    0
    @femmelepem: ALs ik je verhaal zo terug lees... is het wel toevallig dat t kindje net steeds verkeerd lag:) Kindje heeft zichzelf vast beschermd ;)

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Janneke; Ja! We hebben al bijna de geslachtsbepaling! Ik ben zo benieuwd :D

Ik ben zoooooo blij Fem! Wou het even nog een keertje zeggen. Haha

3. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Fem: Jeetje wat een verhaal!!! Zit hier met kippenvel en tranen in mijn ogen, er is dus een grote kans dat het allemaal gewoon goed is!!!
    Nu de bloeduitslagen van vrijdag dus afwachten, is dat dan de enige uitslag die je nog moet krijgen?
    Wat worden jullie toch heen en weer geslingerd tussen emoties, sterkte meis!! *KNUFF*

4. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fem, wat een goed nieuws dit! GRoot gelijk dat je dan niet de vlokkentest of punctie doet. De vk had ons van te voren gezegd dat een verdikte nekplooi alsnog weer normaal kon worden en dat het niets hoefde te betekenen, bij jullie kindje was dat het geval, dus nu genieten fem! en toch ook een knuffel, voor alle spanning die je hebt gehad de afgelopen tijd.

5. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Jezus Fem! Ik ben in shock! Positief dan. Beter nieuws kon je niet krijgen toch? Wat fijn!!!! Woehoeeeeee!

6. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Als jullie al in shock zijn, wat denk je dan van ons?

We zijn net naar de prenatal gereden en het eerste boxpakje gehaald. Nu durven we het wel aan.
    We zijn zo ontzettend blij. Natuurlijk ook nog wel wat gespannen maar al zoveel minder.
    Merk toch wel dat het erg spannend is geweest. Was na afloop doodmoe. Heb overal lichte spierpijn. En heb eerst een half uur zitten janken. Wat een opluchting.
    Ik geloofde nooit in wonders. Nou, ik geloof dat ik hier met een heel groot wonder te maken heb. En anders is er wel een hele grote berg engeltjes geweest die geholpen hebben.

7. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    En bedankt voor alle het duimen, al het denken en al die berichten. Het voelt zo goed om te weten dat er zoveel mensen aan je denken en met je meeleven.

8. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    @fem met tranen lees ik je bericht wat een goed nieuws zeg nu vrijdag nog een keer super goed nieuws en dan gewoon lekker gaan genieten...

9. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Ja, ik had er al een om 8:10, met de nekplooimeting. Alles in orde, maar het duurde een eeuwigheid voordat frummeltje de nek liet zien, het moest uiteindelijk zelfs inwendig. Maar alles prima, een kans van 1 op 988 dus de vergelijkbaar met de kans van een jonge blom van 26....niet elke dag dat ik 10 jaar jonger word :D

10. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Fem, wat een geweldig nieuws! Ik begrijp dat je nog even een slag om de arm wilt houden met de bloeduitslagen erbij, maar dit klinkt al een heel stuk beter! Blij :D

11. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    hi meiden ben ik weer even!

allereerst, @fem, wat fijn dat ze nu een dunnere nekplooi hebben gemeten zeg!!!! dat moet echt een opluchting zijn!! krijg je naast de bloeduitslagen ook nog een controle echo om de nekplooi nog een keer te meten??

@examen, thnx meiden voor t duimen! heb er zelf 0 vertrouwen in, en probeer me de instelling aan te meten "ik ga t toch verprutsen", zodat ik vannacht goed slaap en morgen relaxed het examen kan maken. mezelf onder druk zetten helpt niks en zorgt er toch alleen maar meer voor dat ik me niks kan herinneren. ik heb mn best gedaan en ik zal het wel zien morgen.
    ik vind het vooral spannend wat voor opgaves ik ga krijgen, het ene examen uit het verleden zou ik namelijk makkelijk halen, maar het andere juist totaal niet, het is echt niet met elkaar te vergelijken, behalve dan dat ze allemaal erg pittig zijn.
    gelukkig is het examen 's ochtends, dan heb ik de meeste energie en morgenmiddag lekker een dutje doen om het achter me te laten, en dan gaat al mn energie en aandacht op aan Mini :)

@echo's, natuurlijk duim ik ook voor iedereen voor goede echo's en mooie beelden!

@bloem, mooie foto's van jullie ukkie!

@meriam?? dat is zeker schrikken als je kindje zo valt en met al dat bloed! brrr

@janneke...hmm...wordt er dan niet een gesprek met die collega aangegaan waarom zo elke maand ziek is en waarom het altijd in het weekend is? bij ons zijn er nu nieuwe regels waardoor je als je je ziek meldt ook je leidinggevende moet bellen en vertellen wat je hebt (dat is arbotechnisch dan weer niet helemaal jofel omdat ze er niet naar mogen vragen, maar goed....), hiermee proberen ze de drempel van t ziekmelden te verhogen en dus het ziekteverzuim terug te dringen. heb je je 3x ziek gemeld ofzo krijg je gesprek met je leidinggevende en die stuurt je dan wel/niet door naar de arboarts enzo.
    maar anyway, frustrerend is het zeker! weet er alles van van zulke collega's ;) of überhaupt collega's die de kantjes er vanaf lopen....

@wondertje, klote zeg dat je nog steeds zo beroerd bent! zou idd aandringen op andere medicijnen hoor! want die zijn er heus!

@rest, sorry als ik iets vergeten ben, mn hoofd zit op t moment vol met examen ;)

heeft iemand ook gister private practice gekeken? zoooooo zielig he met die baby :( ik heb echt zitten janken niet normaal, had mn knuffel vast (van ml gekregen, staat altijd op de bank :)), mn buik vast, en ml had t redelijk gauw in de gaten dus die kwam ook bij me zitten met armen om me heen
    manmanman wat een verdriet zeg
    t idee dat er iets met je eigen kindje zou kunnen zijn waardoor je t kwijtraakt, nou ik wist echt ff niet waar ik t zoeken moest hoor :)
    moet sowieso zeggen dat ik de laatste week heeeeeeeeeeeeeel erg emo ben, voornamelijk wat traantjes betreft...pfff...zal vast met examenstress te maken hebben ;) en hormonen natuurlijk ;)

12. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Bfg: Ik was echt helemaal flabbergasted van die aflevering van private practice. Ik was echt in shock. Eerst een baby zonder hersenen, met een plat hoofd. Vervolgens gingen ze die opensnijden :$:$:$ Ik wilde echt serieus dat ik dat niet had gezien.

En daarna ging die addison gelijk seksen!! Echt :$ Wat een bizarre aflevering. Ik was er echt een beetje ondersteboven van.

13. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    Goede avond meiden :)

@babyfotograaf: SUCCES met je examen morgen!! Ik ga voor je duimen...

Vandaag van mijn lieverd een erg leuke luiertas gekregen...

Babymoov Free Hand luiertas black/red

Tweede plaatje (zwart met grijze)
    Ook nog een eerste boxpakje gekocht bij babydump...
    En een voedingskussen (vnl om lekker te slapen want heb gruwelijk last van mijn rug,bekkenpijn?!geen idee!)

Nog twee nachtjes slapen en dan krijgen wij onze tweede echo...morgen gelukkig werken tot 23.00 en dan donderdcag een vrije dag maar voldoende plannen om de dag door te komen ;) hihi

nu lekker op de bank voor GTST en Barbies baby...en dan lekker naar bedje toe
    Fijne avond meiden
    liefs xxx

14. Peeter

Peeter Actief lid

26 jun 2010
    115
    0
    0
    Hoi Meiden,

Sorry dat ik maar zo weinig (eigenlijk niet) reageer op jullie berichten. Ik lees wel alles, maar meestal op m'n telefoon en dat vind ik dan weer zo lastig reageren. Ik hoop dat niemand het erg vind dat ik wel lees, maar niet reageer.

Maar nu moet ik toch echt even reageren!!

@FEM: wat een fantastisch nieuw!! Ik heb het nooit geschreven, maar ik heb zo ontzettend veel aan je moeten denken en voor je geduimd!!

O ja, ik heb inmiddels de termijnecho gehad en ben iets vooruit gezet. Mijn uitgerekende datum is nu 18 april. Ik heb 22 oktober een afspraak bij de verloskundige.

Doei!!

15. Janneke1904

Janneke1904 Actief lid

17 mei 2010
    216
    0
    0
    @woerdie: Wat super lief van je man:)
    @babyfotograaf: Heeeel vee suc6 dan maar straks!!
    Ach praat me er niet van ;) Er volgt bij ons na 3 x een verzuim gesprek. Maar mijn leidinggevende is veel te lief. Die gaat er gewoon in mee, en pakt haar niet hard aan. Frustrerend! Ik vind dat ze bij dat soort mensen gewoon controleurs moeten langs sturen. Want collega's zitten ermee. T maakt haar niks uit... nou als ik me ziek meld, voel ik me altijd schuldig. zal ze wel geen last van hebben. Ze was die dagen ook niet bereikbaar, terwijl we meerdere keren hebben gebeld of ze zondag wel kwam werken, beetje vreemd allemaal!!

Zo ik ga straks ff bij me nieuwe neefje kijken :) is nu 9 dagen oud!
    Als er nog meiden echos hebben: Heeel veel suc6!!

16. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hier ook even een snelle zwaai! Lees wel mee maar niet altijd tijd om te reageren.

@ Fem: Meis wat een geweldig nieuws!!! Hopelijk sluiten de bloeduitlslagen hier ook mooi op aan.

Hier vanmiddag 3e echo alweer, wel de laatste in het ziekenhuis als alles goed is. En dan blijven we lekker alleen bij vk.

Zaterdag al lekker op pad geweest om spullen voor de nieuwe kamer voor onze dochter te shoppen. Die gaat op zolder slapen. En we willen haar denk ik ergens begin volgend jaar 'verhuizen' zodat ze voldoende tijd heeft om te wennen.

17. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    Goedemorgen :)

IEdereen met een echo vandaag veel succes (geen idee of er iemand moet).
    Iedereen met goede echo's tot nu toe: Gefeliciteerd!
    Iedereen die de 12weken hebben bereikt: GEFELICITEERD!!! :D

Ik mag zo f fbij de dokter langs, heb al een kleine twee dagen een zeuriderig gevoel in mijn onderbuik en een beetje vreemde urine,denk zelf aan een blaasontsteking dus plasje word zo gecontroleerd! :(
    Hopen dat t niks is...
    Vanmiddag weer werken en morgen EIN-DE-LIJK die tweede echo!
    Ben best zenuwachtig...
    Gisteren een voedingskussen gekocht bij HEMA maar vannacht lekkerder geslapen en zonder rugpijn wakker geworden dus hopen dat t kussen helpt ;)
    Ik wens iedereen een mooie dag toe vandaag...
    Ik ga mijn plasje even brengen!

Liefs
    W xx

18. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Meiden met een echo, succes!

Babyfotograaf, hoop dat het examen goed gaat!

19. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    hi meiden!

hoefde gelukkig niet zoveel bij te lezen hihi :)

@janneke, idd controleur langssturen, maar volgens mij gebeurt dat helemaal niet meer?

en idd wat betreft ziek zijn, ik ben vandaag weer beter gemeld en morgen ga ik weer werken, maar ik vind t altijd verschrikkelijk!
    t komt ook altijd op een moment dat ik er helemaal geen tijd voor heb :( zoals nu ook....word nog leuk als ik er morgen weer ben, mag ik mezelf 3x in de rondte werken om weer beetje op schema te komen...

@examen, bedankt voor de succeswensen! hij is achter de rug en nu ga ik gewoon lekker zwanger zijn, en me alleen maar lekker met onze mini bezig houden :) niet meer studeren!!! jeeeeeej!!!
    nu barstende koppijn dus ik plof met een filmpje op de bank en doe vanmiddag helemaal niets meer!
    en ik hoop natuurlijk dat ie goed is gegaan, voor mn gevoel ging ie lekker, mjaaa of ik ook de goede antwoorden en formules en alles heb gebruikt...;) :D

@echo's vandaag, veel plezier en succes meiden! geniet van jullie spartelende en zwaaiende ukkies en geniet van t mooie knipperlichtje! :)

20. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Hallo dames,

Ik doe nu officieel mee met de polonaise hoor! :)
    Vanochtend de combitest gedaan. Uitslag bloedtest moet uitteraad nog komen, maar de echo was helemaal top! Wat een prachtig en ontroerend gezicht dat kleine perfecte mensje.
    Hij (zij?) maakt ook een heel grappig soort sprongetje toen we net met de echo begonnen. Ik was er echt helemaal stil van. Wauwie!

Nekplooi was 1,7mm dus helemaal perfect en verder zag ook alles er goed uit. Bijna 6,5 cm lang en ik ben een paar daagjes vooruit gezet. Uitgerekende datum nu 18 april.

Ik zal zo even een foto van mijn nu al knappe kind posten ;)

Wat gaat het tot nu toe allemaal goed met de april mama's he? De polonaise wordt al langer. Genieten allemaal meiden! :D

Deel Deze Pagina