16 - 30 april 2013 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 6 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb dat ook unexpected! Ook bij Mira had ik dat sterke 'mijn kindje' gevoel.. Haha maar lees inderdaad ook wel eens dat vrouwen dat niet hebben, pas tot ze hun kindje voelen.

2. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Oh zeker weten, ik ben sinds vanochtend echt he-le-maal verliefd!
    Die kleine ukkepuk maakte gewoon een klein sprongetje toen ie op tv kwam en toen moest ik echt even een traantje laten.

Eigenlijk voelt het vanaf vandaag ook pas écht echt. Heel gek.. Maar nu weet iedereen het en heb ik veel minder stress over of het allemaal wel goed komt.

Ik ben helemaal weg van dat kleine mooie perfecte minimensje in mijn buik!!!

3. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Oh en ik heb de foto's in het nub-topic geplaatst en 3 van de 3 zeggen meisje. Ben benieuwd ;)

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Spannend Amezen!!!

5. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb het iets minder, maar had dat bij de eerste ook heel erg, bij de tweede al minder ect....ben zo druk bezig met die andere 2.....

6. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Grappig is dat he? Laatst had ik het er over met een vriendin die nog geen kinderen heeft en ze moest heel hard lachen (op leuke manier) dat ik nu al last had van dat "mijn kind is zooo ontzettend leuk' gevoel. Dat zijn van die dingen die je vroeger als tiener (ik en vriendinnen dan) altijd zo overdreven vond bij moeders :D We konden er wel om lachen dat ik dat gevoel nu al heb.

7. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    @heupen: ik heb er ook er last van. Slaap nu thuis op 2 slaapzakken, dat ligt veel zachter en helpt goed. Logeer nu bij ouders, dus ben benieuwd hoe ik morgen wakker word...

@moedergevoel: ik heb niet het idee dat er iets vreemds in mij zit, maar een moedergevoel is ook nog niet te bekennen. Ik zie mezelf nog steeds niet echt hoogzwanger zijn ofzo. Misschien veranderd dat wel als ik t hartje gehOord heb ofzo, het is me nu stiekum toch nog wat te onzeker denk ik...

8. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    Waar vind ik dat NUB-toppic?? ;)

xx

9. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Onder zwanger zijn en dan bij onderzoeken en echo's.

10. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Oh je hebt het al gevonden zie ik!

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Goedemorgen meiden!
    Mijn beste vriendinnetje is vandaag jarig, dus daar gaan we vanmiddag even heen.. Even kopje thee doen!

Jullie nog plannen vandaag?

12. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Jaaaaa mijn echo was goed!

En ik mag meedoen in de polonaise. Nieuwe uitgerekende datum is 25 april, 1 dagje dus terug vooruit gezet.

Showerdeshow:

13. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie echo skatje!!!

Jeeej ik mag vanaf vandaag ook meedansen!

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Jeeeeeeeeeeeeeeeej Skatje!!!
    Mooie echo!

De polonaise is bijnaaa klaar geloof ik toch? :D

15. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ gevoel; ik voel verder helemaal niets of zo... 1e zwangerschap vond ik geweldig, was ik er dag en nacht mee bezig. Nu 'vergeet' ik het soms wel eens omdat ik er al 1 heb.

Behalve dat ik me beroerd voel (nu alweer iets beter moet ik zeggen), had ik dus ook gewoon ziek kunnen zijn en niet zwanger. Zwanger voel ik me niet, maar had ik bij de 1e ook niet. Pas toen ik hem voelde.. En dat was pas met 22 weken. Eer dat ik daar aan gewend was, ben ik toen bevallen dus ja..

16. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Bij de nub club is het nu 1:1 :) houdt het spannend!

Vandaag weer huis poetsen, boodschappen al gehaald, en natuurlijk even lekker knuffelen met de kindjes :D

17. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    @Skatje, gefeliciteerd!

@maartje, dansze!

18. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Fijn dat de echo goed was Skatje. En welkom in de polonaise!

Vandaag; vrij en beetje lui. Ben al uren wakker maar lig nog in bed. Moet er zo uit om mijn poesje op te halen. Die is gesteriliseerd.
    Verder beetje rommelen in huis en eind van de middag richting schoonouders om daar te koken en eten.

Gisteravond trouwens eerste kennismakingsgesprek gehad met een gastouder bureau. Wel een goed gevoel bij. Maar we hebben er nog een paar staan..

19. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0

Gefeli meis!!!! :D
    Ik moet nog een poosje wachten :(
    Heb een beroerde nacht achter de rug...slecht geslapen en zit hier nu ook een beetje zenuwachtig op de bank!
    Hoop dat t gauw 18.15 is en dat strakjes ook met onze uk alles goedgaat!

Fijne dag allemaal!

Oh ja kan iemand me uitleggen hoe ik de echo hier moet plaatsen?

XX

20. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Als je op plaats reactie drukt, en dan naar beneden scrolled, dan zie je beheer bijlage, kun je op klikken, krijg je een ander scherm en daar kun je op uploaden van je computer, of van een URL...

Deel Deze Pagina