♥ ZWANGERSCHAPSLIJST ♥ 14 april - Pookie66 (35 jaar) Tweede Kindje, ?? 16 april - Bloemmm (23 jaar) Tweede kindje, ?? - Mamamooimeisje (28 jaar) Tweede kindje, ?? - Fleurop (26 jaar) Tweede Kindje - Zara75 (36 jaar) Eerste Kindje, ?? - Annekeruiter85 (27 jaar) Eerste Kindje, ?? - Tamjedebamje (27 jaar) Derde Kindje, ?? - Geranium32 (32 jaar) Eerste Kindje, ?? 17 april - Monica076 (35 jaar) Tweede Kindje, ?? - Isaa (29 jaar) Tweede Kindje, ?? - Mamavandrie (27 jaar) Vierde Kindje, ?? - Shahrazed (?? jaar) Derde Kindje, ?? 18 april - Tinusjeikke (27 jaar) Eerste Kindje, ?? - Minnie22 (26 jaar) Derde Kindje, ?? - Unexpectedmom (33 jaar) Eerste Kindje, ?? - Wondertje1985 (26 jaar) Tweede Kindje - Mone (35 jaar) Derde Kindje, ?? - Peeter (30 jaar) Tweede kindje, ?? - Amezen (32 jaar) Eerste Kindje, ?? 19 april - MamaJens (26 jaar) Tweede Kindje, ?? - Sonjaa (32 jaar) Tweede Kindje, ?? - Madizon (28 jaar) Tweede Kindje, ?? - Moon81 (30 jaar) Tweede Kindje, ?? - Babyfotograaf (24 jaar) Eerste Kindje, ?? 20 april - Clientje (28 jaar) Tweede kindje, ?? - Mamavanalisha (31 jaar) Tweede kindje, ?? - Woerdie (32 jaar) Eerste Kindje, ?? - Frommel (28 jaar) Tweede Kindje, ?? 21 april - Loes1990 (21 jaar) Eerste Kindje, ?? - Minimeee (29 jaar) Eerste Kindje, ?? - Mausi (?? jaar) Tweede Kindje, ?? - JosenAnnemieke (24 jaar) Eerste Kindje, ?? 22 april - Tiraa (?? jaar) Eerste Kindje, ?? 23 april - Juul75, (36 jaar) Derde kindje, ?? - Femmelepem (33 jaar) Tweede kindje, ?? - Butterfly12 (31 jaar) Tweede Kindje, ?? 24 april - Sammieshiba (27 jaar) Eerste Kindje, ?? - Shiny (?? jaar) Eerste Kindje, ?? - Piekie81 (30 jaar) Tweede Kindje, ?? - Moon83 (29 jaar) Eerste Kindje, ?? 25 april - Skatje (28 jaar) Derde Kindje, ?? - Zora (29 jaar) Tweede kindje, ?? - Loch88 (24 jaar) Eerste Kindje, ?? - Sweetyangel (26 jaar) Eerste Kindje, ?? - Meriam22 (27 jaar) Tweede Kindje, ?? - Juf Gigi (?? jaar) Eerste Kindje, ?? - Missiemaartje (25 jaar) Tweede Kindje, ?? 26 april - Suzetje (?? jaar) Eerste Kindje, ?? - TumTum, (30 jaar) Eerste kindje, ?? 27 april - Ukkie87 (25 jaar) Eerste Kindje, ?? 28 april - Janneke1904 (26 jaar) Tweede kindje, ?? 29 april - xSchaapjex (24 jaar) Eerste Kindje, ?? - Zeewoldemama (32 jaar) Vierde Kindje, ?? 3 mei - Mopperkonijn (34 jaar) Derde Kindje, ?? ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ Woerdie: 11 Oktober - Tweede Echo Missiemaartje: 16 Oktober -Controle Gyn Loch88: 16 Oktober -Termijnecho Babyfotograaf: 17 Oktober -Controle VK Bloemmm: 18 Oktober - Geslachtsbepaling Mone: 18 Oktober - Controle + uitslag combinatietest Bloemmm: 19 Oktober - Controle Gyn + uitslag Combinatietest Juul75: 19 Oktober - Controle Gyn Peeter: 22 Oktober - Controle VK juf Gigi: 24 Oktober - Controle Gyn Frommel: 30 Oktober - Controle VK Bloemmml: 30 Oktober - Controle VK Moon83: 2 november - Intake VK Minnie22: 3 november - Geslachtsbepaling Skatje: 7 november - Geslachtsbepaling Skatje: 9 november - Controle vk Minnie22: 26 november - SEO ♥ 53 Mama's / .. Jongens / .. Meisjes / 2 Verrassing ♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷVLINDERMAMA'S Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Saja87 - 3 september - 6+2wk Janneke1904 - Een van de Twee ---------------------------------------------------------------- Wil je iets veranderd of toegevoegd op de lijst? Zet dit dan in kleur a.u.b!! Bloemmm , Frommel of Skatje passen de lijst voor je aan! ----------------------------------------------------------------
@Skatje: het is net of je kindje met beide handjes achter zijn/haar hoofdje heeft, zo in zo'n ontspannen houding. Echt schattig. Leuk om te zien hoe lekker zorgeloos die kleintjes in hun mama liggen.
hi meiden! eindelijk even de tijd om hier weer even te spieken @echo's jeeej goede! @woerdie, nog heeeeeeeeeeeeeeeel eventjes en dan is t zo ver! @moedergevoel, 1e echo vond ik al heel schattig, maar de 2e met al dat gespartel en gezwaai was ik echt verkocht dus jah ben ook al verliefd op mn uk! en t is nu niet zo dat ik me de hele dag zwanger voel ofzo, maar als ik mn hand(en) op mn buik leg dan krijg ik wel echt zo'n vertederd gevoel vind t daarnaast wel nog steeds een gek idee hoor dat er een kindje in mn buik zit, maar na de laatste echo wordt ook dat idee steeds minder gek @hier, vandaag weer aan t werk gegaan, drukdrukdruk, maar dat wist ik gelukkig al toen ik nog thuis was zo er weer gauw vandoor anders ben ik niet op tijd bij de dokter.... en dan hoop ik dat ze gewoon ff niet moeilijk gaan doen en me gewoon iets geven dat veilig is (ventolin dacht ik is gewoon toegestaan) dat ik kan gebruiken op t moment dat ik t nodig heb.... en gezien astma vooral 's nachts problemen geeft, heb ik daar nu dus ook last van...overdag zowat niks aan de hand, kan normaal ademen, maar 's nachts piep ik t bed uit.....grrr... dus ben benieuwd wat ze zegt als ze naar mn longen luistert straks i.p.v. alleen de opmerking "ja zit vol snot..." ja heel gek goed, dus nu ga ik rennen fijne avond allemaal! x
Dat heb ik dus echt totaal niet... vind ik wel jammer, maar had ik bij Niek ook niet.. Pas toen ik hem voelde, voelde het speciaal.. @ gewicht; pfff, ging vandaag op de weegschaal... en blij bij Niek was ik met 16 weken al 7 kilo aangekomen.. nu met 12 nog niks hihi.... gelukkig maar... Hopelijk kan ik het nog een tijdje zo houden, want ik heb er al 10 kilo teveel aan zitten, dus voor mij hoeft er niet zoveel bij Flinke buik heb ik trouwens al wel. En ik krijg nu al last van mijn rug, e.d. Ik heb me voorgenomen vanaf 20 weken gewoon rust te gaan houden en niet zoveel te doen. Moet ook wel, vorige keer begonnen de weeen met 26 weken.. Ooh en ook geen sex.. jammer voor manlief, maar daar begonnen de weeen mee. Neem dus liever dan ff geen risico!! Maar tot 20 weken daar nog even van genieten hihi!!!
Tik...tok...tik....tok!!! de tijd KRUIPT voorbij dames,zit gedouched en wel op de bank te wachten op ML!! t is bijna zo ver... Duimt iedereen mee? tot strakkies! xx
Goedemiddag! @Skatje & maartje: Jeej, in de polonaise! @Woerdie: Nog anderhalf uur, spannend meis! Als je een foto wilt bijvoegen bij je bericht, moet je op het paperclipje klikken dat boven het tekstvak staat waarin je je bericht typt (als je "Snel reageert" eerst op Meer opties klikken). Dan kan je een foto uploaden vanaf je computer of telefoon en deze staat dan onderaan je bericht. Hier is het verder rustig, het nieuws verspreidt zich gestaag door de vriendengroep, familie en collega's, dus we krijgen veel leuke reacties. Erg leuk!
WOERDIEEE!!! Ik (wij!?) zijn nieuwsgierig... Zometeen Grenzeloos verliefd kijken, ben altijd benieuwd of de relaties stand houden.
Ik ben ook benieuwd Woerdieee! Hier een gezellige dag gehad met vriendin. Vandaag mijn box verkocht! Kunnen we weer een nieuwe kopen.. Haha had zo'n leuke gezien! Dus ben erg blij.
POLOOOOONAISEEEEEEEEEE Ukkie doet t prima en is nu al lekker eigenwijs! Ging de hele tijd met t ruggetje en kontje naar ons toe liggen! Heel ff op t ruggetje gelegen (foto niet super maar we hebben er een ) zwaaide ff naar papa en mama en had flink de hik!! Zoooooo lief!!!! Mama is helemaal verliefd! Ook hebben we t hartje gehoord 6/11/2012 volgende controle VK Liefs Woerdie xxxx Uitgerekende datum blijft 20/4/2013!!!
@goede echo's super meiden @hier voel me gelukkig wat beter. De huisarts blijft volhouden dat er geen andere medicijnen zijn. Maar gelukkig is het spugen minder geworden dus hopelijk blijft dat zo en gaat het langzaam aan helemaal weg.
@unexpectedmom geen idee. Maar bij de zwangerschap van Mirre ben ik tot aan de bevalling zo ziek geweest en dit weten ze ook. Gelukkig gaat het nu een stuk beter dus hopelijk is het rond de 16 weken gewoon helemaal over. @nub topic heb net ook even onze echo foto erin gezet tot nu toe allemaal een jongetje. Ben benieuwd over max 29 zullen we het weten
help...lichte paniek hier! voor t eerst sinds ik ben, wat bloedverlies na t vrijen maar een paar drupjes maar wel flink geschrokken! Hoop maar dat t een adertje is ofzo .. Toch maar proberen te slapen