@misselijk met p: postafen! Wonderbaarlijk genoeg ben ik nauwelijks misselijk geweest de afgelopen weken, maar als ik niet zwanger ben, dan ben ik wel heel snel misselijk, vooral van pasta, vet vlees en appelmoes. Postafen helpt dan erg goed. Mag ook tijdens zwangerschap gebruikt maar daar heb ik zelf dus eigenlijk geen ervaring mee. @polonaise: ik mag ook meedoen!!!! Vanavond angelsound opgehaald en ben wel een dik uur bezig geweest (met onderbrekingen en YouTube filmpjes als uitleg) en eeeeiiiindelijk een hartslag gevonden ❤❤❤❤ morgen krijgt mijn moeder voor haar verjaardag een ingelijste foto van mij + vriend. Op zijn trui heb ik daddy to be gephotoshopt en op de mijne een ei waar een baby uitspringt. Ben benieuwd of ze het gelijk ziet, hihi heb het zo onopvallend mogelijk gehouden. @rest: ik zit op mijn telefoon en dat typt beroerd, maar alle goeie echo's gefeliciteerd!!!!
Goedemorgen dames! @goede echo's, jipie! @al een band met je kindje: dat heb ik ook nog niet, begint bij mij pas wanneer ik ze echt voel. Ik vergeet nu vaak dat ik zwanger ben vooral in het tweede trimester als ik minder moe ben @aankomen, hier tot nu toe 2 kilo kwijt. Ik val altijd af tijdens mijn zwangerschappen (gezond eten) en kom aan tijdens mijn verlof (uit verveling snoepen) @bloed na vrijen: hier ook heel af en toe hoor, is met een paar drupjes wel weg. Gisteravond een late vergadering gehad, heel moe, heb ik op de parkeerplaats mijn mistachterlicht van mijn 3 weken oude auto kapot gereden! Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan :x
@juul, kan jij niet een stapje terug nemen met werken? jij maakt echt uren niet normaal.....je moet wel beetje aan jezelf denken he @medicijnen, zolang t veilig is om te gebruiken heb ik er geen problemen mee...maar misschien ben ik daar ook wel makkelijker in omdat ik al zolang als ik me herinner medicijnen gebruik... natuurlijk zeggen ze "liever niks", maar als je t nodig hebt heb je t nodig hoor.....ik heb nu ventolin gekregen, en die is alleen voor de noodgevallen, dus als ik 's nachts spaansbenauwd wakker word (zoals afgelopen nachten), en heb m dus vannacht ook gebruikt...wat een heerlijkheid zeg! en effect op de baby is niet bekend, maar goed, dat risico nemen we dan maar, want de baby moet ook wel genoeg zuurstof krijgen natuurlijk... en als ik niet uit mn ogen kan kijken van de hoofdpijn neem ik ook gewoon paracetamol in, ik ga t mezelf niet onnodig moeilijk maken. tuurlijk, als ik net als woensdagmiddag lekker even een dutje kan doen probeer ik eerst of dat helpt, en ik kan gelijk voelen aan de hoofdpijn welke soort t is en of pijnstillers überhaupt zouden werken @sexleven.....moet eerlijk bekennen dat die nog steeds foetsie is .....toen ik eindelijk weer wat energie kreeg werd ik ziek....dus t schiet nog niet erg op moet ook wel bekennen dat ik er nu weer even gene behoefte aan heb, en op de momenten dat ik wel behoefte heb kan ik me haast niet meer bewegen van vermoeidheid? ben wel erg benieuwd hoe t nou is nu alles beter doorbloed is @woerdie, jeej goede echo! idd wel jammer dat de foto wazig is, maar live is idd zoveel leuker! hebben jullie t ook gefilmd vanaf t scherm? @hier, half dagje werken en dan weekend en dan drukdrukdruk! vanmiddag eerst lunchen bij vriendin en ff lekker bijkletsen (alweer veeeeeeeeeeel te lang geleden), en eind van de middag kijken bij kdv, en morgenochtend naar schoonzus en zwager, denk dat we gaan bespreken wat we allemaal over kunnen/willen nemen en hoeveel zij ervoor willen hebben enzo daarna cadeaubonnen halen, ik gok op een dutje en 's avonds verjaardag en zondag gelukkig helemaal niks dus zondag ga ik heel lui lekker zitten niksen heerlijk zeg, hoef niet aan de studie fijn weekend allemaal! x
WOerdie: Gefeliciteerd! Fijn! Maak je maar niet te druk Je bent de 12 wk voorbij, en hebt net nog een goede echo gehad! Dat zal vast goed gaan. Al snap ik goed dat je ff schrikt ! @Kindje voelen: Heb ik idd ook. Voel pas echt een band als ik het voel. En dan raak je alleen maar verliefder erop @babyfotograaf: Heerlijk idee zeker dat je niet meer de druk van leren/studie achter je hebt?! Dan heb je echt rust @Juul: Das balen zeg. Ben je wel goed verzekerd? @misselijk: Hier ook nog steeds. Gebruik de pillen niet meer, maar ben nu ongeveer om de dag misselijk. En ben elke x zooo snel vol! dus er zit hier ook niks aan. Iedereen vraagt of ik afgevallen ben.. maar t gewicht is gewoon hetzelfde. Nog 2 nachtjes, dan mag ik de polonaise ook lopen Ben wel blij als de grens echt bereikt is!
@polonaise ik sluit me ook aan bij de polonaise @misselijk en moe begint hier nu eigenlijk pas echt heel raar en niet leuk @ego, ik lees wel mee maar reageer niet zoveel momenteel echt te moe en met een stuiterbal van 11 maanden in huis gaat daar echt veel aandacht naar toe. ik hoop snel wat meer te reageren is wel zo gezellig :-0
Haaihaai, hier heel druk. Pookman is een weekje op stap voor werk en plezier dus hier is het werken, Y verzorgen en naar bed. Weinig spannends dus. Fijn dat steeds meer meiden aan de polonaise aansluiten! @juul; jouw baan klinkt zeker veeleisend. Maar je zal er vast ook veel voldoening uithalen. Is je man ook zo druk of neemt hij de zorgtaken thuis waar als jij tot laat moet vergaderen?
Iedereen die de 12 weken bereikt heeft; gefeliciteerd!!! @Juul; oh wat balen zeg!!! @woerdie; niet in paniek raken hoor meis! Dat kan gewoon gebeuren @babyfotograaf; fijn dat je nu wat meer rust hebt! Wij doen vandaag even helemaal niets. Hebben een druk weekend met verjaardagen en visite. Dus even rust nu het nog kan haha
Net telefoon gehad uit het ziekenhuis. 1 0p 384 opp down, 1 op 4562 op trisomie 18 en een nog veel lagere uitslag op trisomie 13. Oftewel, alles is goed. en ik sluit me aan bij de 12 wekenpolonaise. Ben zo blij. Net het nieuws ook maar op facebook verteld, Nog niets te zien Maar wel aanwezig Hoe zou je eruit zien? Dat houdt ons bezig Alles moet nog groeien Je bent nog zo klein Zou je een jongen of een meisje zijn? Blijf maar lekker veilig binnen Snel genoeg zal voor jou ook het avontuur beginnen. Met zijn vieren is het nog leuker!!
Fem: Wat geweldig fantastisch en weet ik zoveel meer, ben ook super blij voor jullie! Bloemm: bedankt!
@ fem; super nieuws meid! @ ego; hier wat minder nieuws. Sinds vandaag een gespannen buik EN harde buiken... Ben zo bang dat het gezeik nu al begint.. Was zo positief maar ik ben zo verdrietig. Dinsdag maar eens overleggen met de gyn.
@ fem: gefeliciteerd en welkom in de polonaise VAN T WEEKEND SAAMPIES LEKKER DANSUH DANSUH DANSUH @hier:bloeden is gelukkig over...wel nog wat zeurend gevoel inonderbuik,maar ze was ook niet echt zachtjes met echoapp gisteren dus zal welovergaan hoop ik FIJNE DAG ALLEMAAL! XXX
Je hebt wel gelijk hoor. Het probleem is dat ik het zo leuk vind, en alles leuk vind, dat ik niet echt een rem heb Maar ik heb al volgende week een daglekker vrij genomen, en een project overgedragen aan een collega, dus het zou nu wat beter moeten worden. Lief dat je zo bezorgd bent!
Leaseauto gelukkig. Dus het enige wat pijn doet is mijn gekneusde ego Er stonden 2 collega's bij toen ik het licht eruit reed
Hij heeft net zo'n veeleisende baan, maar we delen het huishouden en de zorgtaken. Dus als ik een late vergadering heb zorgt hij voor de kinderen, en andersom. En we hebben een afspraak dat we niet meer dan 1 ding laat op de avond per week hebben (tenzij het echt niet anders kan) want anders zie je elkaar nooit meer. Maar het is echt fijn, hij is ook dag thuis bij de kinderen en zorgt er net zo veel voor als ik. Ik hoef hem dus eigenlijk ook nooit te vragen om iets te doen in de verzorging, want hij ziet het net zo snel en voelt het net zo goed aan als ik.
Ik ben het even kwijt, wat is er dan waar je bang voor bent? Is er bij Niek zijn zwangerschap iets niet goed gegaan?
Bij Niek ben ik met 30 weken bevallen.. Lag ik vanaf 26 weken met weeen en ontsluiting in het ziekenhuis. Met veel moeite kunnen rekken tot 30 weken. Niek heeft het geweldig gedaan maar ja zoals je snapt, ben ik nu erg verdrietig dat ik nu al harde buiken heb..