16 - 30 april 2013 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 6 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Oh Maartje! Kan me helemaal voorstellen dat je hier niet weer op zit te wachten.. Goed gesprek over voeren inderdaad!
    Knuf

2. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Woerdie
    Woehow! Gefeliciteerd dat je ook bij de polonaise aansluit en dat de echo goed was. Leuk he die 12 weken echo's met zo'n kindje wat al helemaal af is en lekker beweegt. :)

@ wondertje
    beterschap meid. Ik weet hoe vervelend het is die misselijkheid. bleegh echt vreselijk, je komt de hele dag nergens aan toe. :(
    als t nou echt niet weg gaat, gewoon je huisarts stalken, laat em maar in zn farmacotherapeutisch kompas klimmen, er zijn genoeg middeltjes.

@ unexpected mom
    blij dat het met jou misselijkheid wat beter gaat. :)

@ woerdie
    na gemeenschap schijnt dat normaal te zin, kan gebeuren. als je krampen krijgt zou ik wel ff gaan bellen. tot dan, niet teveel zorgen maken.

@ tumtum
    hoera! gelukkig heb je em gevonden de hartslag! moet wel een opluchting geweest zijn joh. en nu ook mee met de polonaise, super!

@ juul
    heb ik ook. leg nu af en toe mn hand wel op mn buik, maar ondanks dat ik weet dat er wat zit, heb ik het meestal ook pas echt als ik het eenmaal kan voelen.

@ janneke
    nog twee nachtjes slapen voor de polonaise :)

@ meriam
    ook welkom bij de polonaise
    heeeeeeeerlijk he, zorgen minder, hoeft het niet meer geheim te houden en je buik te verstoppen. super

@ FEM
    WAUW wat super goed nieuws zeg. Heb veel aan je gedacht de afgelopen tijd, las daarnet je bericht over je avontuur in Breda/Rotterdam, en nu dit bericht. Super zeg. Wel balen dat je je voor niks zorgen hebt gemaakt, en wat een ei zeg, die die echo gemaakt heeft!?
    Maar goed, neem aan dat dat je een rotzorg is, allang blij natuurlijk dat je zorgen voorbij zijn!

@ missiemaartje
    Was je vorige zwangerschap eentje met vroege weeen? Sterkte in elk geval!

Wat mijzelf betreft. Ik werk momenteel ook veel over omdat mn directe collega op vakantie is. Ik ben eindverantwoordelijk voor veel dingen dus maak veel uren nu. Ben nu ziek, beetje ook van de stress denk ik, dus heb me nu maar ziek gemeld. Heb een flinke verkoudheid, koorts en giga koortslip. Niet zo charmant helaas.....
    En bij mij blijft de vermoeidheid aanhouden, is dat bij jullie al minder? Ik kan eigenlijk nog steeds heel veel slapen, dat zou toch wel over moeten zijn......? Vorige keer voelde ik me rond deze tijd in elk geval een stuk fitter. Balen.
    Verder gaat t wel goed. Minder plassen, minder bandenpijn en buikpijn. Rugpijn is ook wat minder.

3. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    @Woerdie, wat vervelend dat bloedverlies, maar gelukkig is het alweer over!

@Tumtum, wat een leuke verrassing! Ben ook benieuwd of ze het meteen doorhebben!

@Juul, wat vervelend voor je ego ;) en wat fijn dat jullie het samen zo goed regelen!

@Fem, wat een supernieuws! Nu lekker gaan genieten!

4. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Oh jeetje ja, dan kan ik me goed indenken dat je hier verdrietig van wordt. Hebben ze niet kunnen vinden waardoor je vroegtijdige weeen hebt gekregen?

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
  6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Zo! Mijn meisje ligt in bed.. Heb heerlijk gedoucht!
    Nu lekker met thee en fruit voor GTST en The voice!

7. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ juul; ik heb een zwakke baarmoeder hals.. Betekent dat hij op zich wel lang genoeg is maar heel zwak. Dus hoe meer gewicht erop komt, hoe meer hij gaat verweken en op een gegeven moment krijg ik weeen en zet de bevalling in.

Zit bij pa en ma in de familie. Dus.. In de genen. Echt heel erg balen maar ik wist het van te voren en we zijn ook positief ingesteld. Niek heeft het geweldig gedaan. Maar maak me wel weer zorgen.. Tja tis niet anders. We hebben een gezond kindje. Ik hoop dat ik deze zwangerschap kan uitdragen maar wrs zal dat niet zo zijn.

8. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net ff flink wat friet en frikandel speciaal gegeten, echt ff uit een rotgevoel.

9. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL

10. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    @Maartje, dat je nog tot dinsdag kunt wachten, respect! En lekker he? Ml is gisteravond voor me naar de snackbar gegaan :)

@Tumtum, haha zul je altijd zien!

11. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Mone; hoe bedoel je, dat jij meteen gebeld had?? Mja, weet je.. ik kan dan wel weer gaan bellen.. maar ik weet dat ze er nu toch niks aan kunnen doen..

12. Janneke1904

Janneke1904 Actief lid

17 mei 2010
    216
    0
    0
    @tumtum: Leuk zeg:) dat je het zo lang geheim kon houden voor je ouders ;)
    @missiemaartje: Wat vervelend zeg. Hopelijk valt het mee! Maar een onbezorgde zwangerschap heb je zo echt niet!
    @femmelepem : Wat fijn zeg:) Gefeliciteerd!! Nu lekker gaan genieten meid:)
    @shahrazed: wat vervelend dat je het niet echt rustig aan kan doen! Das wel een nadeel van eindverantwoordelijk zijn! Probeer toch je rust te pakken :) hopelijk voel je je snel beter!!

13. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    @Maartje, volgens mij kunnen ze een bandje om de baarmoederhals aanbrengen (is wel een operatie) en doen ze dat tussen de 15 en 20 weken. En als ze in Geldrop nog aan het nadenken zijn wat het te volgen pad is.....zou ik ze liever vandaag al onder druk zetten :) maar dat ben ik dan......want 15 weken is best dicht bij....

14. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ mone; ja heb je ook helemaal gelijk in! We zouden eigenlijk het plan horen met 10 weken, maar ze hadden geen info van veldhoven opgevraagd dus vandaar nu 2 weken later.. Dus das wel slecht eigenlijk. Maar ja... Ik ben wel benieuwd wat ze gaan zeggen dinsdag.

15. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Heb je een cerclage dan deze keer? Of helpt dat niet in jouw geval? Edit: Ik zie dat Mone dit ook al vroeg en dat het pas vanaf 15 weken kan. Gewoon zorgen dat ze dinsdag echt met een behandelplan komen hoor! En anders overstappen naar een ander ziekenhuis (zei de ziekenhuisconsument, ik shop voor elke aandoening ;))

Vwb vroeggeboorte, ik hoop zo dat je deze keer ver genoeg kunt uitdragen dat de kleine mee naar huis kan. Natuurlijk red je je met elke situatie, maar het verschil tussen mijn zoontje die met 39 wk is geboren en mijn dochtertje die met 33 wk is geboren is zo groot. Niet qua kinderen, dat trekt bij, maar een a terme baby vraagt zo veel minder zorg en aandacht, het is niet te vergelijken en ik hoop van harte dat je dat mee mag maken. Ik liep de hele kraamtijd van mijn zoontje alleen maar te bazelen:"Wat is dit makkelijk, hier kan ik er wel twee van hebben!" ;)

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hoop dat ze nou serieus een plan gaan maken maartje!

Goedemorgen meiden!!!
    Ik ga zo wat schoonmaken in huis, vanavond hebben we visite. Wel heel gezellig! Misschien maak ik straks nog wat hapjes.
    Jullie nog plannen?

17. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik ben trouwens ook begonnen aan de 50 tinten boeken!
    Hahaha

18. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Wij hebben vandaag helemaal niets! Wat een heerlijkheid :D Mijn man staat nu de nieuwe kozijnnen te schuren want volgende week krijgen we dubbel glas, maar voor de rest niets. En er staat een lekkere stoofpot in de oven dus hoef ik verder ook niets te doen!

Morgen lekker met mijn dochtertje naar een activiteit hier in de buurt (even niet meer detail want dan weet heel ZP waar ik woon ;)) Ook lekker, even de dames met zijn tweetjes er op uit.

19. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vervelend joh. Is er vorige zwangerschap niet gepraat over een beleid voor een volgende zwangerschap? Dat ze er iets van te voren aan kunnen doen. Plat liggen, of zo'n ring die je ook krijgt als je baarmoeder verzakking hebt?

Maar kan me voorstellen dat je je rot voelt. Was geen fijne ervaring en dat je het nu al weer voelt aankomen. :(

Kan me voorstellen dat je je ook zorgen maakt over een een vroeggeboorte. Nou snel aan de bel trekken bij je gyn dan maar! Misschien dat ze nu op voorhand wel wat kunnen doen ter voorkoming van. Zet em op!

20. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL

Deel Deze Pagina