16 - 30 april 2013 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 6 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Namen; hier niet. Vriendlief wil er pas na 20 weken over na denken.. Dus dat wordt nog even wachten ! Vind het wel heel spannend hoor, wat het is...

@ juul; nee gelukkig geen harde buiken meer gehad. Maar was wel een teken voor mij om het rustiger aan te gaan doen. Dus ik pak nu meer mijn rust. Morgen inderdaad naar de gyn. Voor de 3e keer baby kijken. Ik vind het niet erg hihi! Ben wel benieuwd wat ze voor plan hebben opgesteld!

@ geslacht; tja.. ik ga er nu vanuit dat het een meid is.. Omdat ik me zo anders en slechter voel. Maar dat hoeft natuurlijk niet per se. Moet denk ik maar gewoon het blijven zeggen haha anders ben ik er zo op ingesteld en moet ik zo omschakelen!

@ ego; pfff op het werk is echt bagger.. Heb steeds minder uren omdat mensen gaan bezuinigen en te druk hebben (ik werk als zangdocente). Echt ik ga er komende maand paar honderd euro op achteruit, en ik werk al super weinig... Niet echt ideaal.

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Oh balen zeg meis!! Dan moet je aan het vocht infuus.. Heb ik ook 3x gehad bij Mira. Hoop dat je je snel beter voelt! Je knapt er wel erg van op..

@Moon; Leuk moviepark! Welkom terug :D
    @Geslacht; Ik wist bij Mira dat ze een meisje was en dat ze 1 mei geboren zou worden.. Was er gewoon heilig van overtuigd haha.. Had helemaal gelijk.. Dit keer weet ik het echt niet! Heb serieus helemaal geen gevoel.. Ik dacht eerst een meisje, toen een jongen &nu weet ik het niet meer :p
    @Janneke; Beterschap met je zoontje, hoop dat hij snel beter is.. Het is altijd zo sneu als die kleintjes ziek zijn.
    @Maartje; balen van je werk zeg!!

3. Janneke1904

Janneke1904 Actief lid

17 mei 2010
    216
    0
    0
    @geslacht: Tja ik geloof ook niet zo in al die bakerpraatjes. De 1 zegt dat als je misselijk bent een jongen krijgt, de ander juist een meisje. Ik denk dat je eigen gevoel vaak nog meer zegt!

Straks mijn vieze vette vervelende verloofde kijken! Laatste aflevering volgens mij, vanavond komt t erop dat ze gaan trouwen. Ben benieuwd of het haar lukt. Leuk om te kijken! Alleen zou zelf nooooooit zover gaan!

4. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    @ Frommel..wat balen meis, gelukkig ben je in goede handen en voel je je hopelijk snel beter...

@ geslacht..heb geen idee, 16 nov. hebben we een echo, hopelijk weten we het dan!

@ namen..zijn we al wel mee bezig! spannend!!

fijne avond!

5. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    @ Bloem, waar laat je geslachtsbepaling doen?

iemand ervaring met Jan de koning? hoor daar zoveel over...

6. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    hey meiden even gauw een berichtje vanuit hier. heb niet bijgelezen doe ik heel snel hier zelf ziekjes en een meisje die niet helemaal in de haak is. wens jullie allemaal een fijne avond en hoop snel wat meer te reageren...

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Butterfly; bij Twinkelster in Purmerend!
    Echt een aanrader! Het is een geweldige vrouw die het met plezier doet! Ik ben er bij Mira wel 6x geweest hahahahaha!
    Nee ze is echt geweldig.

8. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL

haha! oke! nou super leuk! en ben benieuwd wat er in je buik groeit!!!

9. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ok, tijd voor een nieuwe buikfoto! :)

Bijgevoegde bestanden:

10. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    goedemorgen :)

@janneke, beterschap voor de kleine man!
    @maartje, dat is wel echt balen zeg van je werk....ik hoop dat jullie t verschil kunnen dragen.....of kan je particulier iets erbij doen?
    @unexpected, ja ik ken die theorie ook, maar doorgaans heb je niet 1 keer sex als je kindje probeert te maken hihi ;), en dan nog ligt t er maar net aan welke zwemmer op t goede moment t eitje probeert binnen te gaan ;)
    @geslacht, ik neig zelf naar een meisje, maar zou ook heel blij zijn met een knullie :)

@hier, gelukkig vannacht beter geslapen :) heb wederom de hulp van mini ingeschakeld ;) werkt goed :) hihi
    nu maar is beginnen hier aan t werk, morgen weer naar de vk, ws weer even naar onze uk kijken! :) zin in!!!!!
    kan er niet vaak genoeg naar kijken hoor :):)
    als t me nu te lang gaat duren voor de volgende doe ik pretecho tussendoor :D
    en ml kon van een collega een angelsound lenen, zal nog eens even vragen waar ie blijft ;):D

11. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Babyfotograaf; ik moet zeggen dat wij het verschil op zich wel kunnen dragen, maar we moeten wel andere dingen gaan laten. We willen nog graag een weekendje weg binnenkort maar eerst maar eens zien of dat er in zit. We zijn nu uit onze spaarrekening aan het putten en dat is niet echt de bedoeling!!!

Veel plezier bij de VK vandaag!

@ pretecho; zijn er meer meiden die een pretecho laten maken? Ik heb nu heel veel echo's maar dat gaat super snel. Zo van: is alles goed? Ja? Oke, uit dan. Da's wel jammer. Bij Niek heb ik nooit een pretecho laten maken, vond ik niet nodig maar nu twijfel ik toch..

@ Moon; mooie buikfoto hoor!

@ Bloem; ik wist het niet hoor, dat je zo vroeg al kunt zien wat het is!

@ Meriam; veel beterschap meisje!

@ Janneke; veel beterschap met je zoontje en welkom in de polonaise!

@ Juul; zwaai! Alles goed?

@ Frommel; hoe is het met je meid?

@ ego; slechte nacht gehad hier. Manlief begon midden in de nacht echt super raar te doen haha. Hij begon allemaal te rommelen onder zijn kussen en overal in het bed. Ik zeg: wat is er schat? Zegt ie: ik zoek iets! Ik zo: wat dan schat? En allemaal rommelen weer, helemaal in paniek. Zegt hij: de baby!!! Ik ben de baby aan het zoeken!! Ik ben de baby kwijt!! Waar is de baby? Ik zeg schatje die ligt lekker in zijn bedje te slapen. Zegt hij: echt waar, echt waar??? Ik zeg: echt waar! Oh oke... gelukkig... en toen ging hij (gelukkig) weer slapen...

Nou zo'n nachtelijke onderonsjes heb ik het niet zo op. Want dan ben ik wakker en kan ik niet meer slapen. Heb nog wel even bij Niek gekeken of hij echt wel in zijn bed lag haha!

Maar achteraf kan ik er wel om lachen. Jozef heeft wel vaker dat ie slaapwandelt of dingen zegt. Maar dit was wel echt extreem haha. En hij zei ook geen Niek ofzo maar echt 'de baby'. Lol!

Straks afspraak bij de gyn en dan ben ik heeeeel benieuwd wat er is afgesproken en of ik het er mee eens ben. Wel even baby kijken, da's wel super leuk!!!

12. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Kan op sommige plekken zelfs met 13 weken al.
    Zag laatst een echo foto bij 13 weken en een dag en je zag heel heel heel duidelijk dat het een jongen was. Mijn man zag het zelfs direct, en dat zegt eigenlijk wel genoeg :p
    Hahaha! Bij Mira wist ik het 2 dagen later dan nu.

13. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bloemm, zijn de 2d echo's daar ook beter dan die je bij de vk krijgt? Ik zie soms namelijk verschil. Bij de vk is de echo zwart wit en niet heel duidelijk.

14. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @unexpectes, ik zie hier op t forum idd ook veel verschil in kwaliteit van t beeld van de echo :) ben ook wel benieuwd :)

@geslacht, weet toch niet helemaal wat ik ervan moet denken hoor met 13 weken al....zou betekenen dat als ik nu afspraak maak ze t al zouden kunnen zien....maar zit theoretisch niet de NUB er nog met 13 weken??? ik weet niet of ik er volledig op zou kunnen vertrouwen in elk geval ;) hihi, maar dat ben ik :D ben misschien beetje een muts daarin :D
    al ben ik wel echt zoooooo nieuwsgierig!
    kan natuurlijk gewoon een afspraak gaan maken....die 25 euro....

@maartje, hahaha hilarisch! de baby kwijt :D bedoelde hij anders niet de baby in je buik?? :D
    ik ben thuis meestal degene die rare dingen doet en dit vervolgens te horen krijg hahaha :D

15. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ babyfotograaf; dat zei mijn moeder inderdaad ook al!!! 'bedoelde hij niet de baby in de buik..'. Ja hij was in bed aan het zoeken. Dus geen idee welke hij bedoelde.. Vindt het wel raar als hij Niek kwijt was inderdaad.. Waarom zou hij dan niet gewoon Niek zeggen haha. Maar nu was het echt 'de baby'. Lol... hihi.

Schatje is het! toch onbewust bezig ermee he ;)

16. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denk ook dat met 16 weken wat meer zekerheid geeft en dan kun je dat nog controleren bij je standaard 20 weken echo. Wij hebben het geluk gehad dat we precies met 12 weken een echo hadden en dat de vk de nub even goed in beeld wilde brengen en er een foto van wilde meegeven. Dus die van 20 weken is dan een bevestiging of niet. Het lijkt me sowieso leuk om een pretecho te maken, gewoon omdat het zo leuk is je kleintje te zien. :D

17. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ego, heb trouwens naast de kinderwagen ook al wat draagdoeken besteld. Wat gaan jullie doen of hebben jullie bij de andere kinderen gedaan? Dragen en wagen of alleen 1 van de twee?

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja absoluut, ze heeft een scherm zo groot als de muur &heel goed apparatuur.
    Daarnaast kom je gratis terug als ze het niet zeker weet of niet kan zien.

@draagdoek; Ik had er bij Mira 1, maar ze vertikte het erin te blijven.. Was altijd gillen en brullen, dus dit keer wacht ik gewoon tot het kindje er is.

19. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @maartje; wat grappig van je man! Ik deed dat dagelijks toen Mira net geboren was.. In mijn slaap zoeken naar haar! Hahaha terwijl ze gewoon in haar wiegje lag.

20. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    @maartje, hoe was de afspraak? Wat vervelend dat het werk zo terug loopt! Je spaart idd niet voor nu al... En wat grappig dat ml de baby kwijt was!

@draagdoek, ik had idd een draagdoek voor #2 en een plankje voor #1 en daardoor de mogelijkheid, of allebei vast of eentje vast. Vond het ideaal. En nu weet ik nog niet hoe het gaat lopen, dus denk dat ik het maar even aanzie :)

Deel Deze Pagina