@mone: haha nee hoor ! Gewoon in overijssel! En helemaal geen ouderwets dorp ofzo ! Geen idee waarom dat hier nog zo gaat
Whehe toen ik het zh lag. Vorig jaar werd in continue getoucheerd ook door veel mannen hoor.. Tja hoort erbij haha!
Wat naar zeg! Ik hoop dat ze snel iets vinden wat wel helpt. En dat je je er inderdaad wat beter bij neer kunt leggen, dat geeft een beetje meer rust.
@gyns: het maakt mij echt niet uit of het een man of vrouw is. Ook niet met uitstrijkjes bij de HA trouwens. Het is hun werk zeg ik altijd maar, en ik heb na alles wat ik heb meegemaakt echt geen gevoel van prive meer hoor
@ Gyn of fert.arts: heb wel voorkeur voor vrouw. Mijn fertiliteitsarts was een vrouw. Mijn bevalling is ook gedaan door voornamelijk vrouwen maar gyn deed knip en vacuum en dat was een man, maar toen was ik op een punt dat het me echt geen bal meer uitmaakte. Ik heb wel een paar keer met IUI en later met punctie bij ICSI mannen gehad, maar die waren wel heel aardig. Maar toch op 1 of andere manier heb ik liever een vrouw.....hoe vaak ik ook al met de billen bloot gelegen heb.
@ Frommel, wat rot voor je zeg. hoe vervelend ook geef je nu maar over, dat is het beste om snel op te knappen, beterschap en sterkte! *knuffel* @gyn. het maakt mij ook echt niet uit. mijn vaste gyn. is een man en oh wat heb ik hem hoog zitten! zo lief, zo begripvol! @ zorgen, ik ben nu 13+1 en ondanks dat ik die 12wkn uit ben, blijf ik me ook zorgen maken. pfff..hadden we maar een uit knop he. @ geslacht..als we op de vlg echo moeten wachten duurt t nog ruim 4wkn...maar als ik een pretecho laat doen (korte voor 25euro) kunnen we het over 2 wkn al weten. #dilemma.... @kamers, ml is begonnen met het schilderen van kozijnen e.d. pff wat stinkt dat.zeg. ik heb de ramen 24/7 openstaan en onze slaapkamer dicht, maar maak me toch een beetje zorgen... tis vef op terpentine basis.....
Vanavond is het dan zo ver Wat zal de tijd langzaam gaan vandaag zeg!!! We mogen onze miniiii weer bewonderen, heb er zo'n zin in.
goedemorgen meiden @frommel, veel sterkte meid!! hoop dat je je gauw beter voelt!! @bloem, veel plezier vanavond! hoop dat jullie t goed te zien krijgen @gyn, bij ons in t ziekenhuis maar 1 man maar heb zo'n idee dat t me bij bevalling geen hol uitmaakt en dat mn enige gedachte zal zijn "t moet eruit en wel nu en maakt me niet uit hoe" @echo, gister weer echo gehad! mini lag erg eigenwijs met de rug naar ons toe en wilde echt niet omdraaien en daarna ging mini zich zo diep en ver mogelijk weg verstoppen eigenwijs ding <3 wel 5 foto's meegekregen maar we zien vrij weinig daarna heeft ze ook t hartje laten horen, wauw!! dat is ook wel zo bijzonder! verder groeit alles goed mn bm ook, die ligt nu tot 2 cm onder mn navel en dat vond ze helemaal prima we hebben verwijsformulieren meegekregen voor de 20 weken echo (SEO) in t zkh dus we kunnen een afspraak gaan maken (schijnt daar nogal druk te zijn hoor ik van mn vriendin (die staat onder controle van zkh al hele zwschap), dus ik ga vandaag of morgen maar eens bellen en over 4 weken mogen we weer naar de vk dus volgende afspraak bij VK is 14 november
hoi meiden, daar ben ik weer..... weer helemaal bijgetrokken dochterlief is nog wel heel verkouden maar het blijkt dat ze 2 tandjes tegelijk krijgt dus daar zou ik ook wel even niet lekker van zijn. @bloem heel veel plezier vanavond ben benieuwd? ga je het trouwens vertellen wat het wordt of houden jullie het voor jezelf? @babyfotograaf mooi he hartje horen. dat beloofd wat dat hij / zij nu al eigenwijs is . even voor de lijst 8 november controle vk 22 november geslachtsbepaling
Haha, ik zou niet eens weten hoe ik zoiets voor me zou moeten houden.. Iedereen krijgt het gewoon te weten hoor, jullie dus ook Fijn dat je dochter weer helemaal opgeknapt is.. Tandjes zijn altijd zo rot en zielig. Hier nu ook een meisje die bezig is met haar laatste kiesjes (en dan begin ik straks bij de tweede weer van voor af aan ) en ook heel verkouden is. Dus leef met je mee
Zo die Mira, die is snel dan! Janneke krijgt nu (heel comfortabel) haar laatste 4 kiezen, daarbij verkouden, verhoging etc, dus ik heb haar 'lekker' aan de sinasspril!
Hè meiden. Even een kort berichtje van mij. Wij hebben sinds een paar dagen geen internet meer i.v.m. overstap naar andere provider en daar is iets mis gegaan. Vanmiddag komt er een monteur kijken.. Kan nu alleen vanaf mijn telefoon internetten en dat vind ik vrij irritant! Ik hoop gauw weer echt online te zijn en jullie verhalen weer te kunnen volgen. Met mij en Junior gaat het overigens prima. Ik ben alleen al een aantal dagen zoooooo moooeeee! Van de week bijna in de file in slaap gevallen! Gisteren en vandaag gelukkig lekker vrij en dus niet veel meer gedaan dan zitten en slapen.
Ja, met haar tanden is ze erg snel.. 1 van de laatste 4 kan elk moment door komen! Ze heeft een hele bobbel in haar mond! Jullie ook beterschap, zo sneu als die kleintjes ziek zijn.
@tandjes, succes meiden! @mini, ja nu al erg eigenwijs kan ook niet anders met zulke ouders mjaa haha ben benieuwd
@ Tandjes; ja vreselijk he. Hier ook... 1e tandje is nu door maar meneer werd vannacht weer krijsend wakker, denk van de pijn... Heb er wat druppels op gedaan, maar hij bleef daarna huilen. Wilde hem net een zetpil geven, maar toen hield hij op en ging hij weer slapen. Gelukkig maar.. Ik vind het altijd zo sneu!! Gelukkig heeft hij overdag geen last van! @ Bloem; Super veel succes meid, ben benieuwd! Laat je weten hoe het was? @ Hoogte baarmoeder; geen idee hier... Dat vind ik wel een nadeel van het zh. Die kijken verder nergens naar! Alleen ff naar mijn baarmoederhals en dat was het. En als ik geluk heb even naar de baby. Maar meer om even te zien of het hartje klopt en klaar. Geen gewicht, geen baarmoederhoogte, niet hoe snel het hartje klopt. Niks... Het enige voordeel daarvan vind ik dan weer, dat ze het gewicht niet bijhouden whaha! Al ben ik nu nog niets aangekomen gelukkig. Toch vind ik dat niet erg hehe.
Jij ook succes met de tandjes maartje! Zo sneuu he! Ik kom het gelijk laten weten In de auto al, beloofd! Haha
@maartje, was nu ook voor t eerst hoor, ze ging eerst even voelen hoe en waar mn bm zat, en daarna de echo erop ik moest helaas wel weer op de weegschaal, in 3 weken tijd weer een kilo erbij mjaah...gelukkig geen 3 kilo mijn vriendin zit ook in zkh, maar bij haar wordt gelukkig wel ook uitgebreider gekeken hoor, tenminste, als ze echt afspraak heeft bij echoscopiste, gyn kijkt bij haar idd ook alleen even snel of alles goed is...