16 - 30 april 2013 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 6 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Ah jeetje frommel, wat vind ik dit rot voor je!! Ik hoop heel erg voor jou dat het beter mag gaan!! Xxx

2. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    sterkte frommel hopelijk gaat het snel beter je bent in ieder geval weer thuis das nog altijd beter dan in het ziekenhuis.

3. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Frommel, fijn dat je weer thuis bent en dat de zetpillen een beetje helpen. Ik kan me voorstellen dat je een knauw hebt gekregen door alles wat je hebt meegemaakt. Misschien helpt hetgeen mij er meestal doorheen helpt (ik heb ook geen vertrouwen meer in mijn lijf) maar ik heb wel vertrouwen in mezelf, in mijn relatie en mijn man. Dus wat er ook gebeurt (en waar je echt helemaal niets aan kunt doen), we kunnen alles aan. Hou dat voor ogen meis. Zorgen maken over het huishouden en zo heeft geen zin. Jullie redden het wel deze periode. Zoals de dames voor me al zeiden, laat de boel de boel, zorg voor jullie kindje en zorg voor jezelf. En de rest kun je verder niets aan doen, en neem het maar zoals het komt.

4. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    @hier, uitgeput op de bank. Man is vanaf vanmiddag naar een vrijgezellenfeest. Vanaf vanmorgen half acht hadden we de gloaszetter om dubbel glas te zetten en die is nu pas weg want het zat allemaal tegen. Dus ik de hele dag schoonmaken, voor de kinderen zorgen, was doen, alle andere klusjes die we anders altijd gezamenlijk doen, cateren voor de werklui. Bah, de kinderen liggen er nu in en ik ga denk ik even snel wat chocola halen, heb ik wel verdiend ;)

5. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    @frommel; jeetje dat is nog eens niets. Ben het met juul75 eens, vertrouwen in je lijf krijgen is heel moeilijk. Onzekerheid is niet zomaar weg te krijgen. Maar probeer je in ieder geval niet om de kleine dingen druk te maken en je te richten op je eigen gezondheid en die van je kindje. En je inderdaad niet in de hand hebt wat er gebeurd maar niet alleen bent!

Hebben jullie al een buikje meiden? Ik voel zelf wel een soort hart randje maar is nig niks te zien:( soms denk ik weer, groeit het nog wel.. Misselijkheid begint ook wat minder te worden en voel me soms helemaal niet zwanger! Maakt me dan ook wel weer wat onzeker..

Gaan jullie nog wat leuks doen? Ik ga vanmiddag met vriendlief naar de love&marriage beurs:). 31 augustus 2013 gaan we trouwen!

6. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ elina; wat leuk dat jullie gaan trouwen! Wij zijn afgelopen september getrouwd :)

@ buik; hier een enoooorme buik, zal eens een foto plaatsen. Had nog buikje van Niek maar het gaat zo snel nu...

@ frommel; he meis... Sterkte, wat vervelend allemaal. Laat maar lekker voor je zorgen. Ik voelde me ook continue schuldig dus ik begrijp het wel.. Knuffel.

@ ego; lig nog even lekker in bed. Manlief zorgt voor Niek heeeerlijk!

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Elina; Wat leuk dat jullie gaan trouwen!
    @Frommel; Oh meis.. Kan me voorstellen dat het heel moeilijk is(vooral met een kleintje thuis) maar probeer er aan toe te geven. Het gaat nu om jou en de gezondheid van het babytje in je buik.. vertrouwen blijven houden in je lichaam is inderdaad niet altijd even makkelijk, ik probeerde zoveel mogelijk positief te denken &me er aan toe te geven. Hoe moeilijk dat natuurlijk ook is!
    @Buikje; Zie album! Heb ook al een echte zwangerschapsbuik haha

Heb een heerlijke avond gehad gisteren!
    Lekker wezen wokken, heerlijk gegeten en toen nog een kopje thee gedronken bij de open haard in het van der valk hotel. Heb weer energie voor 10! :D

8. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ bloem; wow mooie buik heb je meid!! Super!! Ben je al veel aangekomen??

9. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    @bloem; zeker een mooi buikje! Stiekem wel een beetje jaloers:)
    Ik moet denk ik gewoon wat geduld hebben..

10. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Nee ik zit helaas nog steeds op -2.. Dus het is echt alleen mijn buik die groeit!

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Kijk ook maar eens bij Mira's zwangerschaps album!
    Toen had ik veel en veel later pas een buik haha.. Dus inderdaad geduld.
    Ik ben met 16 weken getrouwd en je kon echt nog niets zien!

12. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    @buik, sinds deze week ineens, mijn baarmoeder komt nu omhoog.

@elina, bij mijn eerste zag je echt helemaal niets. Ik moest met 27 weken ophouden met werken en had toen een aantal externe firma's die niet eens wisten dat ik zwanger was! Bij een tweede en derde gaat het veel sneller.

13. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    hi meiden,

@frommel fijn dat je weer thuis bent, en probeer idd de boel even de boel te laten....jij en je kindje zijn op dit moment het belangrijkste.

@buikje, die van mij groeit ook al lekker door.....wel erg leuk :D
    mensen gaan t er nu aan zien ;)

@gewicht, neeeeeee ik ben al wel aangekomen hoor :D maar zo voelt t niet, klinkt dat heel stom??

@juul, hoe voel jij je nu?? heb je nog wel beetje je rust kunnen pakken met alle zieken om je heen??

@hier, gister misbruik gemaakt van mn energie, dus lekker aan de sop gegaan! ml heeft de badkamer flink onder handen genomen, en ik de keuken en woonkamer, weer alles helemaal schoon ;)
    ik zou na t stofzuigen gaan dweilen, maar toen was ml al aan t dweilen toen ik nog bezig was in de slaapkam,er :) "ja ik dacht dat je wel moe zou zijn", zo lief :)

@seks....uhhh vandaag voor t eerst weer :).....was ff vreemd, raar en spannend, voor ons allebei, maar het schaap is over de dam ;)....en eigenlijk wel heel stom....misschien komt dat wel door die beter doorbloeding?
    ik had juist t idee dat ik soort was gekrompen zeg maar, en stond na afloop ook echt in de fik....terwijl ml juist t idee had dat t makkelijker ging :)
    herkent iemand dit???? ben er nog zo onzeker over......:):):)

@geslacht, wil t weten!!! *zucht*...stuk ongeduld hihi
    volgende week zaterdag kraambeurs, hopelijk 3d echo! en hopelijk dan te zien :) ik ga t mini in elk geval maar weer heeeeeeeeeeeel lief vragen avond ervoor ;)
    en anders hebben we 14 nov weer afspraak bij vk, dus dan vragen we t daar :)
    en daarna nog de 20 weken echo, moet nog even afspraak voor maken :)

@hier verder, steeds meer last van mn heupen en die regio....vind zo lastig, weet niet goed wat ik ermee aan moet....zitten of liggen is niet de oplossing, maar bewegen ook weer niet, niks helpt :(
    njaaa, zal t eens aan de fysio vragen volgende keer of hij nog tips heeft...:)

14. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Even geen tijd om uitgebreid te reageren, wel alles gelezen, dus alvast sorry!

@Frommel fijn dat je thuis bent! En idd zorg goed voor jezelf!

@bloem, mooi buikje al hoor!

@buik, ik heb nog niet echt een buikje, alwel 2 kg zwaarder en vandaag voor het eerst ook een compleet zwangerschapstenue aan :) maar nog niet echt een zwangere buik, meer een ze doet te weinig buikoefeningen buik. Ik denk dat het nu wat langer duurt omdat ik vlak voor deze zwangerschap veel gesport heb, en ik nog best aardige buikspieren heb (en train ze nog steeds, is wel zo verstandig met een hernia...). Verder met de bekken gaat het nog goed, van de week 1 dag wat minder, toen had ik te veel gewandeld, dus dat gaan we maar wat vaker doen (ik geloof erg in oefening baart kunst!) n verder wel druk bezig te letten op m'n houding (vnl in bed).
    Sex doen we hier ook weer aan, wordt waarschijnlijk wel weer minder als ik de kleine dadelijk echt heel duidelijk voel, is voor mij een grote turn off als ik de kleine tussendoor voel....en hier is het duidelijk beter doorbloed, moet goed uitkijken dat ik niet te snel ben.....

15. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    @rust, helaas niet gelukt dit weekend. Man ligt nu met een kater boven in bed na zijn vrijgezellenfeest. :D En gisteren was de glaszetter pas om half acht 's avonds weg terwijl man op zijn vrijgezellenfeest was. Ach ja. Volgens weekend beter.

@sex: gaat hier altijd door tijdens de zwangerschap ;) Door de betere doorbloeding vind ik het zelfs fijner. Ik moet alleen aan het einde oppassen. Bij mijn zoontje had ik last van harde buiken en als het dan wel heel erg fijn wordt krijg ik super veel harde buiken. Samentrekking door oxytocine. En da's niet fijn :)

16. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Sex; hier nog wel even... wil het eigenlijk tot 20 weken blijven doen, daarna niet meer ivm kans op harde buiken. Dus dan moeten we even afkicken haha. Oh en toen ik Niek ging voelen, was die tijdens de sex eigenlijk altijd rustig, mooi!!! Dus geen last van verder... Nu al even niet gedaan dus zei al tegen manlief, dat wordt lekker in bed liggen straks als de kleine slaapt hihi.... ;)

@ gewicht; hier nu een halve kilo erbij, toen ik vanochtend op de weegschaal stond. Hopelijk blijft het beperkt deze keer...

17. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor diegenen die nog wat zoeken.. Ik heb nog flink wat zwangerschapskleding over van Niek waar ik niet meer in pas.. Hoef er niet veel voor te hebben verder.

18. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Wow Bloem dat is echt al een flinke buik! Mooi!
    Hier begint ie nu ook echt te groeien. Een lief klein bolletje. Ik kan er ook echt niet vanaf blijven, de hele dag aai ik mijn buikje.

Gewone broeken kan ik ook echt niet meer aan. Zeker naarmate de dag vordert, gaan die echt knellen. Hele lage modellen gaat nog wel, maar verder is het al voornamelijk jurkjes en positiebroeken wat de klok slaat. En die zitten heerlijk!

Ik zal zo even een foto plaatsen van mijn buikje én van de echo van gisteren, maar dat moet weer vanaf mijn telefoon.

Babyfotograaf: wij hier gisteren precies hetzelfde! Mijn vriend heeft volgens mij ook echt al last van nesteldrang, zo schattig ;)
    Gisteren de hele slaap- en badkamer gesopt en gedaan en ook beneden alles weer lekker fris. Wel lekker hoor!

En vandaag zijn we naar de Utrechtse Bazaar geweest. Mijn ouders stonden daar met een kraampje. Ik heb een superschattig soort berenpak gekocht voor de kleine. En een badcape met oortjes gekregen van de buurvrouw van mijn moeder.
    Vond het wel echt heel moeilijk om niks te zeggen, mijn ouders willen namelijk nog niet weten wat het wordt!

19. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Maartje welke maat is dat en heb je er ook foto's van misschien?

20. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ amezen; ik heb je een bericht gestuurd!

Deel Deze Pagina