Nieuwe meiden.. Gefeliciteerd en welkom! Jeetje meiden ik krijg echt al een buikje.. Heb een paar broeken die echt al niet meer lekker zitten.. Reden om te shoppen komende week.. We gaan lekker met zijn tweetjes of nouja.. Met zijn drietjes eigenlijk een weekje naar Maastricht.. Liefs, Loes
broeken zitten hier ook niet lekker maar dat meer door gevoelige ()() en minder door het buikje. Maar mijn zomerjurken kan ik wel prima aan nog. Ga pas shoppen voor de winter.
Ik meld me hier ook. Volgens ff is uitgerekende datum 21 april 2013. Ik ben nu 29 jaar. Met de bevalling 30 (als alles goed mag gaan). Dit is ons eerste kindje.
welkom nieuwe meiden! en gefeliciteerd!!! @positiekleding, mijn kleding zit ook niet lekker meer, en voor mn gevoel is mn buik echt al heel duidelijk en echt een bolletje aan t worden, en nu heb ik gister en foto gemaakt (staat in t buiktopic), en dan denk ik "ooo...dat valt echt mee je moet t echt weten ", maar gister wel via marktplaats broek gekocht! nieuwprijs 200 euro (7 for all mankind), en ik heb m voor 30! wat zit dat lekker zeg zo'n broek! ik ben verkocht
Mijn buik valt wel mee, alleen 's avonds op de bank zit het nietzo lekker, dus nu wel een lekkere joggingbroek gehaald Niet charmant, maar zit wel lekker!
Hoi! Ik mag me ook aanmelden hier. Gisteren een zwangerschapstest gedaan en volledig verrast dat hij positief was! We waren niet echt bezig maar op vakantie een beetje onvoorzichtig geweest Maar zo welkom! Ik ben alleen wel een beetje voorzichtig, hoop deze keer de roze wolk wel te vinden maar ben wel afwachtend. Dit is mijn derde kindje, mijn vijfde zwangerschap, en ik ben de 23ste april uitgerekend. Heb 4 september de eerste echo al, en waarschijnlijk 2 weken daarna een afspraak bij de gynaecoloog. Ik zal denk ik eerst een beetje op de achtergrond meelezen, heb bij mijn vorige zwangerschappen zo vaak de roze wolk voor de andere dames verpest met mijn zwangerschappen en miskramen, ben een beetje huiverig om het ongedwongen gevoel bij anderen te verstoren
---------------------------------------------------------------- ♥ ZWANGERSCHAPSLIJST ♥ - Minnie22 (26 jaar) Derde Kindje Uitgerekend op: 12 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Pookie66 (35 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 14 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bloemmm (23 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Mamamooimeisje (28 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Babyfotograaf (24 jaar) Eerste Kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Fleurop (26 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 16 april 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zara75 (36 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Annekeruiter85 (27 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Monica076 (35 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 17 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Moon81 (30 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 18 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Tinusjeikke (27 jaar) Eerste Kindje Uitgerekend op: 18 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Geranium32 (32 jaar) Eerste Kindje Uitgerekend op: 18 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sonjaa (32 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 19 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Unexpectedmom (33 jaar) Eerste Kindje Uitgerekend op: 19 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Clientje (28 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 20 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Mone (35 jaar) Derde Kindje Uitgerekend op: 21 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Loes1990 (21 jaar) Eerste Kindje Uitgerekend op: 21 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Janneke1904 (?? jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 21 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Skatje (28 jaar) Derde Kindje Uitgerekend op: 26 April 2013 (Jongen/Meisje) - Suzetje (?? jaar) Eerste?? Kindje Uitgerekend op: 26 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Missiemaartje (25 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 27 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Ukkie87 (25 jaar) Eerste Kindje Uitgerekend op: 27 April 2013 (Jongen/Meisje) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ Monica076: 8 augustus - Moeders voor Moeders Bloemmm: 13 augustus - Moeders voor Moeders Unexpectedmom: 15 augustus - Moeders voor Moeders Babyfotograaf: 20 augustus - Afspraak Huisarts Sonjaa: 20 augustus - Moeders voor Moeders Zara75: 20 augustus - Moeders voor Moeders Pookie66: 23 augustus - Eerste echo! Monica076: 27 augustus - Eerste echo! Loes1990: 27 augustus - Verwijsbrief halen + Bloed prikken Zara75: 27 augustus - Eerste echo! Bloemmm: 31 augustus - Intake Verloskundige Sonjaa: 4 september - Intake Verloskundige Babyfotograaf: 5 september - Intake Verloskundige en eerste echo! Mone: 6 september - Afspraak Gyn Moon81: 6 september - Intake Verloskundige Clientje: 6 september - Eerste echo! Clientje: 9 september - Intake Verloskundige Annekeruiter85: 10 september - Eerste echo! Loes1990: 10 september - Intake Verloskundige Fleurop: 11 september - Eerste echo! Moon81: 12 september - Eerste echo! Bloemmm: 17 September - Eerste echo! Annekeruiter85: 17 September - Intake Verloskundige Skatje: 18 september - Eerste echo! Monica076: 21 september - Tweede echo Loes1990: 21 september - Eerste echo Skatje: 28 september - Intake Verloskundige ---------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - - ---------------------------------------------------------------- Even mijn afspraken erbij gezet.
---------------------------------------------------------------- ♥ ZWANGERSCHAPSLIJST ♥ - Minnie22 (26 jaar) Derde Kindje Uitgerekend op: 12 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Pookie66 (35 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 14 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bloemmm (23 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Mamamooimeisje (28 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Babyfotograaf (24 jaar) Eerste Kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Fleurop (26 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 16 april 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zara75 (36 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Annekeruiter85 (27 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Monica076 (35 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 17 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Moon81 (30 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 18 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Tinusjeikke (27 jaar) Eerste Kindje Uitgerekend op: 18 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Geranium32 (32 jaar) Eerste Kindje Uitgerekend op: 18 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sonjaa (32 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 19 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Unexpectedmom (33 jaar) Eerste Kindje Uitgerekend op: 19 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Clientje (28 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 20 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Mone (35 jaar) Derde Kindje Uitgerekend op: 21 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Loes1990 (21 jaar) Eerste Kindje Uitgerekend op: 21 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Janneke1904 (?? jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 21 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Amezen (32 jaar) Eerste Kindje Uitgerekend op: 21 April 2013 (Jongen/Meisje) - Skatje (28 jaar) Derde Kindje Uitgerekend op: 26 April 2013 (Jongen/Meisje) - Suzetje (?? jaar) Eerste?? Kindje Uitgerekend op: 26 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Missiemaartje (25 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 27 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Ukkie87 (25 jaar) Eerste Kindje Uitgerekend op: 27 April 2013 (Jongen/Meisje) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ Monica076: 8 augustus - Moeders voor Moeders Bloemmm: 13 augustus - Moeders voor Moeders Unexpectedmom: 15 augustus - Moeders voor Moeders Babyfotograaf: 20 augustus - Afspraak Huisarts Sonjaa: 20 augustus - Moeders voor Moeders Zara75: 20 augustus - Moeders voor Moeders Pookie66: 23 augustus - Eerste echo! Monica076: 27 augustus - Eerste echo! Loes1990: 27 augustus - Verwijsbrief halen + Bloed prikken Zara75: 27 augustus - Eerste echo! Bloemmm: 31 augustus - Intake Verloskundige Sonjaa: 4 september - Intake Verloskundige Babyfotograaf: 5 september - Intake Verloskundige en eerste echo! Mone: 6 september - Afspraak Gyn Moon81: 6 september - Intake Verloskundige Clientje: 6 september - Eerste echo! Clientje: 9 september - Intake Verloskundige Annekeruiter85: 10 september - Eerste echo! Loes1990: 10 september - Intake Verloskundige Fleurop: 11 september - Eerste echo! Moon81: 12 september - Eerste echo! Bloemmm: 17 September - Eerste echo! Annekeruiter85: 17 September - Intake Verloskundige Skatje: 18 september - Eerste echo! Amezen: 19 september - Eerste echo en intake Monica076: 21 september - Tweede echo Loes1990: 21 september - Eerste echo Skatje: 28 september - Intake Verloskundige ---------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - - ---------------------------------------------------------------- Mezelf er ook maar even tussen gezet
Oh nu is de hele opmaak veranderd... Ik ben daar niet zo goed in.. Kan iemand anders dat weer aanpassen? Sorry!
---------------------------------------------------------------- ♥ ZWANGERSCHAPSLIJST ♥ - Minnie22 (26 jaar) Derde Kindje Uitgerekend op: 12 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Pookie66 (35 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 14 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bloemmm (23 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Mamamooimeisje (28 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Babyfotograaf (24 jaar) Eerste Kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Fleurop (26 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 16 april 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Zara75 (36 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Annekeruiter85 (27 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Monica076 (35 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 17 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Moon81 (30 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 18 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Tinusjeikke (27 jaar) Eerste Kindje Uitgerekend op: 18 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Geranium32 (32 jaar) Eerste Kindje Uitgerekend op: 18 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sonjaa (32 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 19 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Unexpectedmom (33 jaar) Eerste Kindje Uitgerekend op: 19 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Clientje (28 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 20 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Mone (35 jaar) Derde Kindje Uitgerekend op: 21 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Loes1990 (21 jaar) Eerste Kindje Uitgerekend op: 21 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Janneke1904 (?? jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 21 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Amezen (32 jaar) Eerste Kindje Uitgerekend op: 21 April 2013 (Jongen/Meisje) - Skatje (28 jaar) Derde Kindje Uitgerekend op: 26 April 2013 (Jongen/Meisje) - Suzetje (?? jaar) Eerste?? Kindje Uitgerekend op: 26 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Missiemaartje (25 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 27 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Ukkie87 (25 jaar) Eerste Kindje Uitgerekend op: 27 April 2013 (Jongen/Meisje) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ Monica076: 8 augustus - Moeders voor Moeders Bloemmm: 13 augustus - Moeders voor Moeders Unexpectedmom: 15 augustus - Moeders voor Moeders Babyfotograaf: 20 augustus - Afspraak Huisarts Sonjaa: 20 augustus - Moeders voor Moeders Zara75: 20 augustus - Moeders voor Moeders Pookie66: 23 augustus - Eerste echo! Monica076: 27 augustus - Eerste echo! Loes1990: 27 augustus - Verwijsbrief halen + Bloed prikken Zara75: 27 augustus - Eerste echo! Bloemmm: 31 augustus - Intake Verloskundige Sonjaa: 4 september - Intake Verloskundige Babyfotograaf: 5 september - Intake Verloskundige en eerste echo! Mone: 6 september - Afspraak Gyn Moon81: 6 september - Intake Verloskundige Clientje: 6 september - Eerste echo! Clientje: 9 september - Intake Verloskundige Annekeruiter85: 10 september - Eerste echo! Loes1990: 10 september - Intake Verloskundige Fleurop: 11 september - Eerste echo! Moon81: 12 september - Eerste echo! Bloemmm: 17 September - Eerste echo! Annekeruiter85: 17 September - Intake Verloskundige Skatje: 18 september - Eerste echo! Amezen: 19 september - Eerste echo en intake Monica076: 21 september - Tweede echo Loes1990: 21 september - Eerste echo Skatje: 28 september - Intake Verloskundige ---------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - - ----------------------------------------------------------------
update voor de lijst: 22 augustus moeders voor moeders ik laat de wijzigingen maar aan iemand anders over, weet uit ervaring dat t 1 grote zooi kan worden als teveel mensen zich met een lijst bemoeien.....
@juul, welkom en voorzichtig gefeliciteerd dan! en ben je mal we zijn er hier toch voor elkaar? ook om je zorgen te kunnen uiten?? ga duimen voor een goede plakbeeb!
Juul: ben je gek joh, het is al naar genoeg als iemand een mk krijgt, daar kun je hier ook gewoon over praten hoor. Maar deze moet anders maar gewoon blijven plakken, daar gaan we voor! Ik denk trouwens niet dat ik mee ga doen aan mvm.. Heb ik de vorige keer wel gedaan, maar ik ben gastouder en ik heb drie verschillende gezinnen die bij mij 's ochtends kindjes komen afleveren, plus een peuter die op de wc plast en over aan wil zitten wat hij niet kent.. Maar aan de andere kant voel ik me daar wel schuldig over. Maar ik weet echt niet waar ik die flessen anders moet neerzetten, een beetje discreet.
Juul, wekom en gefeliciteerd! Je mag rustig mee praten natuurlijk. Vooral van genieten. Het kan helaas bij iedereen mis gaan, maar ik denk dat het niet goed is als we ons dan ook nog schuldig zouden gaan voelen omdat het voor de andere geen leuk bericht zou zijn. Ik hoop dat we allemaal in april onze baby in de armen hebben. Je houdt het altijd in je achterhoofd dat het mis kan gaan, maar ga je niet zorgen maken over of het voor de andere vervelend kan zijn. Je mag hier gewoon alles delen. Hoop dat je toch kunt genieten van je zwangerschap.
Ik twijfel ook aan MvM. Ik ben altijd een heel rationeel mens, maar beide keren dat ik er aan mee heb gedaan werd het een MK, en de keren dat ik nie mee heb gedaan ging het goed. Nu weet ik in mijn hoofd wel dat dat niets met elkaar te maken heeft maar toch....moet er nog maar eens over nadenken. Dan wordt het ook wel heel erg echt, misschien pas na de termijnecho, als dan alles goed is. Ik heb er zo'n hekel aan om te bellen dat ze de flessen weer op kunnen halen vanwege een MK, en dan die lullige tegoedbon voor 5 euro bij de Fleurop (wel lief bedoelt hoor, maar ik heb ze hier nog liggen).