Die 30 jaar vonden ze te kort, en dat t een doppler was, daar zijn ze wel van op de hoogte hoor Als ik hier ergens iets verkeerd beschreven heb dan is dat mijn eigen onkunde De angelsound an sich kennen ze niet dus de rest zal ik ze nog ff doorgeven. Beide zijn professoren, 1 zelfs hoofd afdeling oncologie in een academisch ziekenhuis dus ze weten wel een beetje waar ze het over hebben mag ik hopen. Waar het ze voornamelijk om ging is dat de technologie te kort op grote schaal in gebruik is om met zekerheid te kunnen zeggen dat het volkomen onschadelijk is. Vroeger nam men röntgen foto's van de voeten om schoenen te kunnen passen, en had men radium zeep omdat de huid daar zo mooi van werd waren onder andere voorbeelden die ze aanhaalde. Nja goed. K heb zelf ook zoiets van die ene minuut in de week zal toch wel wat meevallen, maar k ben stevig gewaardschuwd
Dat was hun punt dus, dat het niet een medisch instrument is en dus op die manier de testen en goedkeuring zou kunnen ontlopen.
hi meiden, nou, wat cervelaat betreft, als ik me niet kan bedwingen ga ik me niet schuldig voelen als ik eens een broodje met cervelaat eet , maar wil verder wel gewoon rekening houden met geen rauw vlees enzo en verder even snel voor de afsprakenlijst 30 november SEO (20 weken echo) in het zkh.
@babyfotograaf, ik zou me er niet te druk over maken, 5 jaar geleden was het lijstje anders dan het nu is. Laat staan 20-30 jaar geleden, en uiteindelijk gaat het goed... Natuurlijk wil je er alles aan gedaan hebben om ervoor te zorgen dat het niet aan jou ligt mocht er toch iets zijn of gebeuren. Maar bv de discussie of een dier verdoofd moet worden geslacht of niet, wat voor effect zal deze verdoving hebben op je kindje? Of de hormonen die gebruikt worden? Misschien mogen zwangere vrouwen over 10 jaar wel helemaal geen vlees meer (even overdreven )
♥ ZWANGERSCHAPSLIJST ♥ 14 april - Pookie66 (35 jaar) Tweede Kindje, ?? 15 april - Bloemmm (23 jaar) Tweede kindje; JONGEN 16 april - Mamamooimeisje (28 jaar) Tweede kindje, ?? - Fleurop (26 jaar) Tweede Kindje - Zara75 (36 jaar) Eerste Kindje, ?? - Annekeruiter85 (27 jaar) Eerste Kindje, ?? - Tamjedebamje (27 jaar) Derde Kindje, ?? - Geranium32 (32 jaar) Eerste Kindje, ?? - Isaa (29 jaar) Tweede Kindje; JONGEN 17 april - Monica076 (35 jaar) Tweede Kindje, ?? - Mamavandrie (27 jaar) Vierde Kindje, ?? - Shahrazed (?? jaar) Derde Kindje, ?? 18 april - Tinusjeikke (27 jaar) Eerste Kindje, ?? - Minnie22 (26 jaar) Derde Kindje, ?? - Unexpectedmom (33 jaar) Eerste Kindje, ?? - Wondertje1985 (26 jaar) Tweede Kindje - Mone (35 jaar) Derde Kindje, ?? - Peeter (30 jaar) Tweede kindje, ?? - Amezen (32 jaar) Eerste Kindje, MEISJE 19 april - MamaJens (26 jaar) Tweede Kindje, ?? - Sonjaa (32 jaar) Tweede Kindje, ?? - Madizon (28 jaar) Tweede Kindje, ?? - Moon81 (30 jaar) Tweede Kindje, ?? - Babyfotograaf (24 jaar) Eerste Kindje, ?? 20 april - Clientje (28 jaar) Tweede kindje, ?? - Mamavanalisha (31 jaar) Tweede kindje, ?? - Woerdie (32 jaar) Eerste Kindje, ?? - Frommel (28 jaar) Tweede Kindje, ?? 21 april - Loes1990 (21 jaar) Eerste Kindje, ?? - Minimeee (29 jaar) Eerste Kindje, ?? - Mausi (?? jaar) Tweede Kindje, ?? - JosenAnnemieke (24 jaar) Eerste Kindje, ?? 22 april - Tiraa (?? jaar) Eerste Kindje, ?? 23 april - Juul75, (36 jaar) Derde kindje, ?? - Femmelepem (33 jaar) Tweede kindje, ?? - Butterfly12 (31 jaar) Tweede Kindje, ?? 24 april - Sammieshiba (27 jaar) Eerste Kindje, ?? - Shiny (?? jaar) Eerste Kindje, ?? - Piekie81 (30 jaar) Tweede Kindje, ?? - Moon83 (29 jaar) Eerste Kindje, ?? 25 april - Skatje (28 jaar) Derde Kindje, ?? - Zora (29 jaar) Tweede kindje, ?? - Sweetyangel (26 jaar) Eerste Kindje, ?? - Meriam22 (27 jaar) Tweede Kindje, ?? - Juf Gigi (?? jaar) Eerste Kindje, ?? - Missiemaartje (25 jaar) Tweede Kindje, ?? - Elina1985 (26 jaar) Eerste Kindje, ?? 26 april - Suzetje (?? jaar) Eerste Kindje, ?? - TumTum, (30 jaar) Eerste kindje, ?? 27 april - Ukkie87 (25 jaar) Eerste Kindje, ?? - Loch88 (24 jaar) Eerste Kindje, ?? 28 april - Janneke1904 (26 jaar) Tweede kindje, ?? 29 april - xSchaapjex (24 jaar) Eerste Kindje, ?? - Zeewoldemama (32 jaar) Vierde Kindje, ?? 3 mei - Mopperkonijn (34 jaar) Derde Kindje, ?? ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ Bloemmm: 19 Oktober - Controle Gyn + uitslag Combinatietest Juul75: 19 Oktober - Controle Gyn Peeter: 22 Oktober - Controle VK juf Gigi: 24 Oktober - Controle Gyn Frommel: 30 Oktober - Controle VK Bloemmml: 30 Oktober - Controle VK Zora: 1 november Controle VK Moon83: 2 november - Intake VK Minnie22: 3 november - Geslachtsbepaling Elina1985: 5 november - Controle VK Woerdie: 6 november - Controle Skatje: 7 november - Geslachtsbepaling Zora: 8 november - Geslachtsbepaling Meriam22: 8 november Controle VK Skatje: 9 november - Controle VK Babyfotograaf: 14 november Controle VK Meriam22: 22 november - Geslachtsbepaling Minnie22: 26 november - SEO (20weken echo) Babyfotograaf: 30 november - SEO (20weken echo) Bloemmm: 3 december - SEO (20weken echo) ♥ 53 Mama's / 2 Jongens / 1 Meisjes / 2 Verrassing ♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷVLINDERMAMA'S Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Saja87 - 3 september - 6+2wk Janneke1904 - Een van de Twee ---------------------------------------------------------------- Wil je iets veranderd of toegevoegd op de lijst? Zet dit dan in kleur a.u.b!! Bloemmm , Frommel of Skatje passen de lijst voor je aan! ----------------------------------------------------------------
Grappig, tot nu toe heeft iedereen die in kleur vraagtekens achter haar naam had staan, toch het andere geslacht Hier nog 2 weken wachten, ben erg benieuwd. De hele wereld behalve mijn vader en ik, denkt een meisje.
Hoi allemaal, Hoe is het met jullie vandaag? Moe zijn... Ben de hele dag wel moe haha, maar 10x lievet moe dan misselijk. Ik word dat nu wel een beetje zat hoor. Zijn er nog meer die echt nog misselijk zijn? Frommel natuurlijk...hoe is het met jouw misselijkheid unexpected? Zijn er ook meer meiden met al bekkenklachten? Heb gelukkig hele goede fysio...we komen er wel doorheen alles voor de kleine frummel Wie is de volgende voor de geslachtsbepaling?? Wij mogen volgende week zaterdag...!!!!!! Ben zoooooo benieuwd...snap echt hoe ik het de vorige 2x tot de 20 wkn echo heb kunnen wachten haha. Wij doen t verder rustig aan vandaag...vanmiddag weer zwemles van de oudste.... Fijne dag iedereen xxxx
29 November 8:15 hebben wij de 18 weken echo Want de 20 weken echo is hier met 18 weken @geslacht, hopelijk horen we dat dan ook stiekum, maar eigenlijk mogen ze het dan nog niet zeggen. Ik heb echter wel van anderen gehoord dat t wel es gebeurd, maar ook gehoord dat ze er heel strict in zijn, dus afwachten hoe soepeltjes onze arts is en hoe goed de beeb zich laat zien denk ik...
Goedemorgen meiden! FF een flink ego bericht... Voel me nog steeds ellendig! Gisterenavond op mijn werk ingestort! Heb tot 15min geleden an een stuk doorgeslapen sinds 23.20 gisterenavond! Heb net maar ff mijn trots aan de kant geschoven en heb me ziek gemeld! Mijn ukkie is me net iets teveel waard om op t spel te zetten...De ene huilbui naar de andere en sinds gisteren een zeurend gevoel in mijn buik! De rest van de week ff helemaal niks...lekker ontspannen en proberen mijn hoofdje wat leeg te maken! @frommel heel veel beterschap!! @iedereen die ik nu vergeet,zorry liefs Woerdie xxx
@woerdie, goed dat je even tijd voor jezelf en je ukkie neemt! is hartstikke belangrijk en ik vind t zeker een goede beslissing! sterkte! @skatje, is ook zo natuurlijk, elk jaar wordt er wel iets toegevoegd aan t lijstje , een hoop dingen vind ik erg overdreven, en ga er wat dat betreft best soepel mee om. ben sowieso niet zo'n panisch typje hihi maar rauw vlees (echt rauw zoals tartaar, filet american, rode biefstuk etc.) eet ik sowieso al niet, hou absoluut niet van rood vlees (ja goed, cervelaat en salami zit dan rauw vlees in...nou vooruit.....is ook echt t enige rauw wat ik eet ) en volgend jaar zullen ze vast verzinnen dat aardappels slecht zijn om te eten tijdens zwangerschap haha @angelsound, denk dat t geen kwaad kan zolang je t met mate gebruikt, dus niet dat je elke dag een uur naar t hartje gaat zitten luisteren, maar eens in de week een paar minuutjes zal heus geen kwaad kunnen.... en anders verkopen ze ook nog steeds van die toeters van vroegah @hier, weer gezeik met de huisarts over b12, ml gaat morgen babbelen bij ze....met mijn hormonen niet verstandig als ik mee ga....en ml gaat nu helemaal uit zichzelf, sta er echt van te kijken normaal is ie helemaal niet zo , hij is t ook echt zat... als ze niet mee willen werken aan mn gezondheid mag ie ook gelijk verwijzing vragen naar internist, ga ik daar ff second opinion vragen
Zo weer helemaal bijgelezen. @bloem en isa wat leuk een jongetje @Amazen een meisje wat leuk @frommel hopelijk voel je je snel beter @minie ik ben ook nog steeds erg misselijk en moet ook nog veel spugen. Gelukkig gaat het nu wel iets beter @woerdie goed hoor dat je aan jezelf en ukkie denkt @geslacht ben ik echt de enige die het niet wil weten? Hier gister weer naar de vk geweest alles was in orde Bm was goed gegroeid en weer even naar het hartje geluisterd. Vond Mirre erg interessant. Voor op het lijstje 19 november controle vk en 4 december 20 weken echo
Pfff...ik voel me zo onbegrepen! Meld ik me ziek en vervolgens zit ik nu al Bij de bedrijfsarts in de wachtruimte... Alsof er aan me getwijfeld word! Hoop dat ik gauw aan de beurt ben want zit me Op te vreten vd zenuwen... Wordt vervolgd! X
Ik vind het knap van je hoor wondertje! Ik zou het nooit kunnen, het geslacht niet weten haha @woerdie; He wat vervelend meis ben benieuwd wat ze te zeggen hebben zo...
Dat meen je niet woerdie!! Zet em op he! Dit gaat om je kindje!! En als ze daar geen begrip voor hebben mag je dat best laten weten! Succes xx
Hoi lieve meiden, Bedankt voor jullie support! Trof een erg lieve en begripsvolle Arts...die helemaal achter mee staat! Deze week lekker thuis uitrusten en vanaf maandag Ga ik 4 dagen van 8.00 tot 12.00 administratief week doen Voorlopig halve dagen en uit de zorg...en over 4 weken op controle! Hele opluchting en blij dak serieus genomen.wordt Xxx
Fijn Woerdie!!! Gelukkig nemen ze je serieus.. Nu lekker aan toegeven en je rust pakken! Sterkteee! Knuf!
Hallo Allemaal, @onregelmatige diensten: Klopt hoor, nachtdiensten zijn niet meer verplicht. Maar wou niet moeilijk doen om 1 week Achteraf gezien had ik de nachtdiensten niet gedraaid. @bekkenklachten: Hier ook al veel last! Vooral als ik gewerkt heb. AL bij de bedrijfsarts geweest, en krijg nu extra ondersteuning tijdens de zware zorgmomenten, das wel fijn, maar dan nog veel bekkenklachten. @woerdie: Goed aan jezelf denken! Fijn dat de bedrijfsarts zo meelevend is. En de zorg is ook gewoon zwaar! @angelsound: Denk ook niet dat het kwaad kan. Maar snap wel dat je als je het van 2 artsen hoort, wel weer ff onzeker word. @misselijk: Hier sinds de nachtdiensten alleen maar misselijker geweest. NIks aan. Manlief heeft ook nog steeds buikgriep, hoop niet dat ik het ook krijg... @geslacht: Ik zit nog steeds te twijfelen. BIj de 1e wisten we het niet. Maar nu ben ik echt veeeel nieuwsgieriger! Denk niet dat ik het volhoudt!