16 - 30 april 2013 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 6 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @bloem, ik heb je even een pb gestuurd :)

@buik, ik wil helemaal geen rust nemen, t was de bedoeling dat ik nu meer energie zou krijgen (in t weekend heb ik dat ook wel), en nu strooit ten 1e die stomme b12 alweer roet in t eten...en nou ook nog dit...:( en we gaan nu juist zaterdag zooi halen om 3 muren glad mee te maken in de kinderkamer, dus we gaan nu juist lekker beginnen met het gereed maken van het kamertje, en dat vind ik nou juist zo leuk om te doen!
    als ik straks ook nog een muurschildering wil maken (jaja let op, de hele muur van 4m bij 2,6m hoog) zou t wel fijn zijn als dat ook echt kan zeg maar...
    helaas is t niet de 1e keer deze week zo'n buik :(
    dus vanavond doe ik sowieso niks, en morgen heb ik vrij genomen dus kan ik ff lekker uitslapen, en wilde ik toch wel alvast begin maken eigenlijk met behang eraf halen van de enige muur waar normaal behang op zit :D maarja...als t dagje bankhangen wordt is dat ook prima......;)

2. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0

Ik ook en dan moet ik nog zoooooo lang wachten :p

3. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    Nou ff een korte snelle update vanaf hier...
    Ik heb gisteren en vandaag een ochtendje gewerkt van 8-12.
    Ben thuis gekomen beide dagen even rondje met onze hond gelopen en gelunched en ben als ene blok in slaap gevallen tot 16.00 *bloos*
    Mijn leidinggevende vroeg me gisteren al om 8.30 (meiden was net een half uur aan t werk!!!! wanneer ik dacht weer normaal te komen werken!!???) Ik was helemaal verbijsterd...
    Ik heb gelijk contact opgenomen met de arbo-arts! Deze zei gelukkig je bent zwanger en niet lekker dus dat "normaal"werken zit er voorlopig niet in!!!
    mag nu tot 13/11 4ochtendjes van 4uur blijven werken daarna zien we wel weer...
    De jongetjes zijn dik vertegenwoordigd hiero :D
    ben benieuwd...blijf overtuigd van een meisje ;)

Top 3 meiden namen staat zo goed als vast jongensnamen nog niet echt naar gekeken haha!

@Sm: kan op zich wel aardig met der door een deur,maar ze is gewoon stronteigenwijs...en toen ALTIJD der eigen zin en weet ALTIJD alles beter dus vandaar de keuze gastouder...
    Ik ga mijn avondeten klaarmaken ML is ook net thuis!
    Fijne avond!
    Liefs
    x

4. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @woerdie, wanneer komen jullie t te weten?? :):):):)

5. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Hier ook jaloers op de meiden die het geslacht al weten!!!

Nog 6 nachtjes slapen en dan weten wij het ook als het goed is :D Ik denk echt een jongen, vriend is ervan overtuigd dat het een meid is. Bij mijn boys lustte ik niks en vond ik bijv. augurken ook echt goor en nu zuip ik het liefst het sap erbij uit het potje :)

Ik heb constant honger, super irritant. Ik ben nog niet echt aangekomen, maar bij allbei de jongens was ik rond deze tijd 3 kilo kwijt en kwam ik aan het einde op +7 uit. Dat ga ik nu echt niet redden. Gisteravond de frituurpan nog aangezet om 21.00 (schaaaaam!)

Morgen worden voor het laatst mijn mvm piesflessen opgehaald, ben er helemaal klaar mee.

6. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    @naam: wij beginnen meestal te bedenken na de 20 weken echo, dat scheelt weer namen kiezen omdat we dan het geslacht weten :D

Bah morgen een bruiloft. Ik ben nog niet helemaal lekker in orde en ik heb al zo'n hekel aan bruiloften! En dan allemaal mensen die niets anders tegen elkaar zeggen dan 'gezellig he?' Moet ik dan zeggen dat ik de uren aftel? :x Maar goed, het is wel een hele dag, maar daarentegen is het ook maar 1 dag en die kom ik wel door :D

7. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    In het kader van werkontwijkend gedrag heb ik net alle babypakketen besteld die ik kon vinden hier :) Dat was ook heel nuttig, toch?

8. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek

Sorry, gevalletje kleurendoof:)

9. Janneke1904

Janneke1904 Actief lid

17 mei 2010
    216
    0
    0
    Pfff wat is hier veel geschreven in 1 dagje tijd zeg ;) Moest echt weer ff bijlezen!

@butterfly en Pookie: Wat leuk allebei een jongen!
    @geslacht: Spannend voor veel mensen nog!! Wij hebben toch maar besloten dat we het met de 20 weken echo nog niet willen weten. Als we dan een x een extra echo krijgen, kunnen we het altijd nog vragen, en anders is het een leuke verassing :) Lijkt me ook wel leuk:)!
    @tumtum: dat plassen snachts kan wel weer beter worden hoor ;) Ik had op een gegeven moment ook een periode dat het ff niet hoefde!! Fijn dat je vriend een half jaar contrac theeft gekregen. Mijn man zn baan is ook erg onzeker, werkt in de bouw en t gaat erg slecht, niet fijn!
    @moon: gaaf Rome!! Suc6 morgen bij de vk.
    @unexpectedmom: Oeei das schrikken zeg! Lijkt me erg naar! Gelukkig is het goed afgelopen!
    @meriam: Alvast gefeliciteerd met je meisje! Maak er een leuke dag van morgen!
    @Woerdie: groot gelijk! Gewoon voor jezelf opkomen! Een ander doet dat niet!!
    @juul: Is het een bruiloft van mensen die verder van je af staan dan? Als t familie of goede vrienden zijn, is t vaak wel leuk toch?!
    Ego: Hier vandaag gewerkt, maar de extra ondersteuning was ziek, heeel fijn, moest dus volledig de zorg in, voelde op een gegeven moment mn bekken veel te goed, echt heel veel steken erin! Herkenbaar voor iemand? Baalde er echt van! En ik weet dat ik er nog 3 moet. Toch maar ff naar mn manager geweest, dus mag waarschijnlijk t weekend( in de late diensten) 2 uur eerder naar huis! Das dan wel weer fijn! Kan ik iets meer rust pakken!

10. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    Als ukkie meewerkt 29nov

;)

11. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben blij inderdaad dat het niet schadelijk is, tenminste, ik ga wel vragen aan de verloskundige of ik tussentijds even naar het hartje mag komen luisteren want vond het toch we eng allemaal. Vooral ook omdat ze eerst dagen dat ik een allergische reactie had op iets wat ik had gegeten en me daarvoor dus ook vogespoten hebben met medicijnen.. (hoewel wel minder dan normaal vanwege mijn zwangerschap)

Nu mag ik niets tegen de misselijkheid. Alleen nog rennie tegen maagzuur en ORS als ik dreig uit te drogen. Het is nu op hoop van zegen dat het snel over gaat omdat ik al 16 weken zwanger ben. Ik ben al blij dat ik het tot 16 weken heb kunnen gebruiken. bij een eventuele volgende zwangerschap mag ik dus op geen enkel moment medicatie tegen spugen. Maar nu eerst maar aan deze beeb denken.

12. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Skatje, mag ik wat van jouw honger?

Janneke, Oh wat vervelend dat die ander ziek was! Jeetje, pas wel een beetje op jezelf hoor!

Tumtum, leuk he, al die voorpret

Juul, het is dus niet een bruiloft waar je veel mensen kent begrijp ik. Poging doen om een leuk praatje te maken met andere mensen kan je helpen, soms kom je dan (na een stuk of 4 a 5 x proberen) ook nog echt leuke mensen tegen. :)

13. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Zeuren: maagzuur!! :x

14. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat de arts met jou mee denkt in plaats van met je leidinggevende. Ziek is ziek hoor, daar kun jij ook niks aan doen. Goed dat je hem/haar gelijkt hebt gebeld.

15. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    rennies! dat mag tijdens de zwangerschap ;)

ps heb ons forum weer mooi zitten spammen met al mijn posts, maar ja, ik onthou gewoon anders niet wie wat zegt.

16. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @unexpected, mag je ook geen emefesane? Of zoiets? Of hielpen die niet bij jou??
    Ik hoop echt dat je er gauw van verlost bent en eindelijk eens kan gaan genieten!!

@douchen, wij hebben helaas geen bad, maar kan me nu al zo voorstellen dat zitten op t eind wel prettig is. Hebben jullie ervaring met douchekrukken en waar haal je ze uberhaupt?

@woerdie, bij de 20 weken echo dus? Wij hebben t geluk dat we tussendoor nog even naar de vk mogen, en dan ook weer even naar mini gaan kijken :) ga t dan wel vragen of ze naar geslacht wil kijken :)

@bloem, zal straks op de comp ff kijken of ik t op kan lossen met mn link ;).......

17. frommel

frommel Fanatiek lid

26 apr 2010
    1.042
    0
    0
    ♥ ZWANGERSCHAPSLIJST ♥

14 april
    - Pookie66 (35 jaar) Tweede Kindje, ??

15 april
    - Bloemmm (23 jaar) Tweede kindje

16 april
    - Mamamooimeisje (28 jaar) Tweede kindje, ??
    - Fleurop (26 jaar) Tweede Kindje
    - Zara75 (36 jaar) Eerste Kindje, ??
    - Annekeruiter85 (27 jaar) Eerste Kindje, ??
    - Tamjedebamje (27 jaar) Derde Kindje, ??
    - Geranium32 (32 jaar) Eerste Kindje
    - Isaa (29 jaar) Tweede Kindje

17 april
    - Monica076 (35 jaar) Tweede Kindje, ??
    - Mamavandrie (27 jaar) Vierde Kindje, ??
    - Shahrazed (?? jaar) Derde Kindje, ??

18 april
    - Tinusjeikke (27 jaar) Eerste Kindje, ??
    - Minnie22 (26 jaar) Derde Kindje, ??
    - Unexpectedmom (33 jaar) Eerste Kindje, ??
    - Wondertje1985 (26 jaar) Tweede Kindje
    - Mone (35 jaar) Derde Kindje, ??
    - Peeter (30 jaar) Tweede kindje, ??
    - Amezen (32 jaar) Eerste Kindje

19 april
    - MamaJens (26 jaar) Tweede Kindje, ??
    - Sonjaa (32 jaar) Tweede Kindje, ??
    - Madizon (28 jaar) Tweede Kindje, ??
    - Moon81 (30 jaar) Tweede Kindje, ??
    - Babyfotograaf (24 jaar) Eerste Kindje, ??

20 april
    - Clientje (28 jaar) Tweede kindje, ??
    - Mamavanalisha (31 jaar) Tweede kindje, ??
    - Woerdie (32 jaar) Eerste Kindje, ??
    - Frommel (28 jaar) Tweede Kindje, ??

21 april
    - Loes1990 (21 jaar) Eerste Kindje, ??
    - Minimeee (29 jaar) Eerste Kindje, ??
    - Mausi (?? jaar) Tweede Kindje, ??
    - JosenAnnemieke (24 jaar) Eerste Kindje, ??

22 april
    - Tiraa (?? jaar) Eerste Kindje, ??

23 april
    - Juul75, (36 jaar) Derde kindje, ??
    - Butterfly12 (31 jaar) Tweede Kindje

24 april
    - Sammieshiba (27 jaar) Eerste Kindje, ??
    - Shiny (?? jaar) Eerste Kindje, ??
    - Piekie81 (30 jaar) Tweede Kindje, ??
    - Moon83 (29 jaar) Eerste Kindje, ??

25 april
    - Skatje (28 jaar) Derde Kindje, ??
    - Zora (29 jaar) Tweede kindje, ??
    - Sweetyangel (26 jaar) Eerste Kindje, ??
    - Meriam22 (27 jaar) Tweede Kindje, ??
    - Juf Gigi (?? jaar) Eerste Kindje, ??
    - Missiemaartje (25 jaar) Tweede Kindje, ??
    - Elina1985 (26 jaar) Eerste Kindje, ??

26 april
    - Suzetje (?? jaar) Eerste Kindje, ??
    - TumTum, (30 jaar) Eerste kindje, ??

27 april
    - Ukkie87 (25 jaar) Eerste Kindje, ??
    - Loch88 (24 jaar) Eerste Kindje, ??
    - Femmelepem (33 jaar) Tweede kindje, ??

28 april
    - Janneke1904 (26 jaar) Tweede kindje, ??

29 april
    - xSchaapjex (24 jaar) Eerste Kindje, ??
    - Zeewoldemama (32 jaar) Vierde Kindje, ??

30 april
    - Babyleeuwtje (28 jaar) Tweede Kindje, ??

3 mei
    - Mopperkonijn (34 jaar) Derde Kindje, ??

♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥

Moon83: 2 november - Intake VK
    Femmelepem: 2 november - Controle Gyn + Echo
    Minnie22: 3 november - Geslachtsbepaling
    Mammavandrie: 5 november - Geslachtsbepaling
    Elina1985: 5 november - Controle VK
    Woerdie: 6 november - Controle
    Missiemaatje: 6 november - Controle Gyn + prolutonspuit
    Skatje: 7 november - Geslachtsbepaling
    Zora: 8 november - Geslachtsbepaling
    Meriam22: 8 november – Controle VK
    Juul75: 8 november – Controle Gyn
    Skatje: 9 november - Controle VK
    Frommel: 9 november - Controle Gyn
    Geranium32: 13 november - Controle VK
    Mammavandrie: 13 november - Controle
    Babyfotograaf: 14 november – Controle VK
    Butterfly12: 16 november – Controle Gyn
    Wondertje1985: 19 november - Controle VK
    Meriam22: 22 november - Geslachtsbepaling
    Minnie22: 26 november - SEO
    Mone: 26 november - SEO
    Frommel: 27 november - Controle VK
    Bloemmm: 27 november - Controle VK
    Geranium32: 27 november - SEO
    Missiemaartje: 27 november - SEO
    TumTum: 28 november - SEO
    Amezen: 28 november - SEO
    Mammavandrie: 28 november - SEO
    TumTum: 29 november - SEO
    Woerdie: 29 november - SEO
    Frommel: 29 november - GUO
    Babyfotograaf: 30 november - SEO
    Unexpectedmom: 30 november - Echo
    Bloemmm: 3 december - SEO
    Wondertje1985: 4 december - SEO
    Butterfly12: 5 december - SEO
    Janneke1904: 6 december - SEO
    Juul75: 7 december - GUO

♥ 56 Mama's / 5 Jongens / 1 Meisje / 2 Verrassing ♥

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷVLINDERMAMA'S Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Saja87 - 3 september - 6+2wk
    Janneke1904 - Een van de Twee

----------------------------------------------------------------
    Wil je iets veranderd of toegevoegd op de lijst? Zet dit dan in kleur a.u.b!!
    Bloemmm , Frommel of Skatje passen de lijst voor je aan!

----------------------------------------------------------------

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Nou hoop dat het snel voorbij is Unexpected, want dit is natuurlijk niets!
    @Babyfotograaf; Is helemaal goed!

Oh ja hoor.. Hier is de maagzuur ook begonnen. Fijn! Bleh!
    Had het bij Mira pas veel later...... Maargoed, heb Rennies in huis en heb het alleen in de avond, dan helpt even liggen meestal ook.

19. frommel

frommel Fanatiek lid

26 apr 2010
    1.042
    0
    0
    Butterfly12, leuk een jongen!

tumtum, vervelend van de onderbroken nachten. hoop voor je dat je nog een periode krijgt waarin je er niet zo vaak uit hoeft ;) Herken het helaas wel, wordt er ook helemaal gestoord van ;) Fijn dat je vriend nu zekerheid heeft qua werk!

@unexpectedmom, eng hoor, die reactie op de primperan, en alle medicatie die je hebt gekregen. Hoop ook dat je kleintje er geen last van heeft gehad. Ik heb bij de eerste opname ook primperan gekregen, maar reageerde ook overgevoelig. Gelukkig niet zo'n reactie als bij jou, maar vond het een naar medicijn.. Daarna over gegaan op de emesafene.

juul, succes met de bruiloft.

Moon83, Succes vandaag met de vk!
    Femmelepem, jij ook met je controle!

@naam, hier totaal nog niet uit. Hoop dat we straks ineens inspiratie krijgen als we weten wat het word.. Ik hoop dat ze het zien/vertellen op 29 november bij de GUO. Weet eigenlijk niet of ze dat doen.

Hier ben ik sinds gister afgebouwd naar 1 emesafene tablet p/d. Gaat dus duidelijk wat beter, al blijf ik erg misselijk. Zolang ik niet hoef te spugen... Hoop binnenkort zonder de medicijnen te kunnen. Blijf me er druk over maken of het echt geen kwaad kan voor het kindje.
    Om die reden ook nog steeds niet besloten over de griepprik. Straks ff overleggen met ha.

20. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Geslacht: wat superveel jongetjes! Leuk hoor! Ik begin wel heel nieuwsgierig te worden, maar toch wil ik het niet weten :p Heb wel het gevoel dat het een jongetje is trouwens!

Bevallen: ik wil eigenlijk graag in het ziekenhuis, maar heb ik nog niet overlegd met de vk. Niet om het risico hoor, maar gewoon wat gevoel betreft!

Heb de afgelopen dagen wel meegelezen, maar niet veel tijd gehad om te posten. M'n verstopping is gelukkig weg! Had maandag 2 glazen roosvicee gehad en toen ging het al veel beter! Nu dus maar elke dag doen!

Morgen met een vriendin die ook zwanger is lekker shoppen bij de Prénatal in Amersfoort! Gezellig zonder de kerels babydingen kijken, heerlijk! Is iemand daar trouwens ooit geweest? Heb er wel van alles over gelezen, maar nog nooit geweest!

Deel Deze Pagina