Nog 2 afspraken toe te voegen aan de lijst: 12 november geslachtbepaling (Jan Koning) 6 december 20-wekenecho Nog 10 nachtjes slapen dus voor we (hopelijk) weten of het een jongen of meisje is, iedereen om ons heen denkt dat het een jongen is, alleen ml denkt dat het een meisje is... Ben benieuwd! SM en haar vriend gaan gezellig mee, hebben jullie ook anderen meegenomen of zijn jullie met zijn tweetjes gegaan bij de pretecho? 20-Weken echo doen we wel met zijn tweetjes, is toch ook wel spannend. @Woerdie: Fijn dat je geslaagd bent voor de Maxi-Cosi! @Fem: Fijn dat de echo goed was, leuk een jongen! Ik ben zelf ook niet zo van de punctie (het idee staat me tegen), maar je moet natuurlijk zelf de voors- en tegens afwegen. Ook de vraag: Wat doe je als het écht niet goed blijkt te zijn? Sterkte met je keuze! Fijn weekend allemaal, ik moet het weekend overdag werken en zaterdag gaan we gezellig bowlen en tapas eten, leuk!
Zo, wij zijn weer terug van een midweek Drenthe! Heerlijk rustig niets doen, maar ga nu bijlezen, maar ben bang dat ik het niet ga redden op iedereen te reageren Sorry!
@tumtum, hahahahahahaha , nou als daar een lange teen zit heeft mini zich lenig opgevouwen hihi Ik weet ook echt niet hoor wat ik moet beeld, dit stukje was echt maar hooguit een seconde in beeld, voor de rest is t plat zeg maar dus dan zou je weer zeggen een meisje Eventjes afwachten nog @moon, spannend!! Ben ook benieuwd welk geslacht! @hier, vandaag wel begonnen met behang scheuren in de kinderkamer, paar uurtjes totaal gedaan, daarna rust, toen opgeruimd, lekker onder de douche en toen weer rust. Geen harde buik vandaag @weekend, morgen doe t zelf stuc halen, verder dus in de kinderkamer en zondag ook trouwens en morgenavond pannenkoeken eten bij vrienden en daarna breng ik ml en vriend naar delft voor hun mannenavondje, en dan ga ik lekker naar huis en lekker op de bank ofzo. Zal wel weer even raar zijn, gaan slapen terwijl ml niet thuis is.... Komt vast goed, als ik maar moe genoeg ben hihi Ben dan wel weer bezorgd.......mjah hij ook over mij en mini dus wat dat betreft
@Geranium: Leuk leuk shoppen met een zwangere vriendin Ik ben wel eens bij prenatal hearts geweest in amersfoort. Opzich wel leuk, maar had het veel groter verwacht. Ik vond het vergelijkbaar met de prenatal hier in de buurt... Heb ff geen puf om overal op te reageren Wel alles gelezen! Ik zie trouwens ook een jongetje babyfotograaf Zijn er hier meer mensen erggg moe. De laatste week ben ik vanaf 20 uur zo moe. Kan ik echt niet meer mn ogen open houden. Fijne aaf en fijn weekend iedereen!
@babyleeuwtje, gefeliciteerd en welkom! Hier had ik voor de 2e ook geen voorkeur, een meisje zou leuk zijn want die hadden we nog niet, en een jongen zou leuk zijn omdat ze dan wellicht iets meer aan elkaar hebben.... @Janneke, wat lastig dat ze je geen ondersteuning geven! Ben benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen, er vallen overal zoveel ontslagen, dan zou je toch zeggen dat ze wel iemand naast jou kunnen neerzetten (zal wel aan het budget ook liggen ) En wat vervelend dat de ondersteuning dan ziek is.... @echo's met 30 en 37 weken niets van gehoord, maar ja ik krijg dadelijk standaard groeiecho's om te zien wanneer ze gaan inleiden... @Pookie, wat leuk een jongen! Gefeliciteerd! @Fleurop, wat vervelend dat je zo'n vervelende inleiding hebt gehad! Ik vond het ideaal, en zou er zo weer voor tekenen...maar wellicht dat het ook scheelt dat het bij mij de 2e was, ze meteen m'n vruchtwater konden breken en ik nog geen 2 uur na start van het infuus al volledige ontsluiting had...mij hebben ze met 38w5d ingeleid, en ze hebben haar ruim een kilo zwaarder geschat dan ze uiteindelijk was... @Butterfly, wat leuk ook een zoon! @Moon, leuk Rome, wil ik ook ooit nog eens heen, maar voorlopig zie ik het nog niet gebeuren! @Tumtum, fijn dat er nog een half jaar aan vast geplakt kon worden! @unexpected, wat schrikken dat je niet goed reageerde op de medicatie! En bij een volgende maar hopen dat je alle misselijkheid nu al gehad hebt! @Meriam, gefeliciteerd met je dochtertje! @bfg, ik vond het heerlijk om onder de douche te sttan op het einde, lekker wiegen met de heupen (bij J ook bekkenklachten gehad) enne bij onze zoon dacht ik ook dat het een meid was, was erg in shock toen bij de 20 weken echo werd gezegd dat het een jongen was....de echoscopist vroeg ook bezorgd of het niet leuk vonden.... @frommel, lastig zo'n beslissing! En je immuunsysteem draait natuurlijk ook op volle toeren met jullie meid! @Fem, leuk hoor ook een jongen! Duidelijk geval van it's raining men in dit topic! En ik zou voor de punctie gaan, vnl omdat ik het echt zeker wil weten! @minnie suc6 morgen, en bij mij reageerde de oudste net zo met de nekplooi meting, alleen dacht hij dat de baby er even uitkwam heerlijk die logica! @woerdie, ik vind hem ook wat meer voor een meid....maar.....je kunt er altijd een hoes voor kopen als het een jongen is! @maartje, heftig dat je binnenkort met de spuiten moet beginnen! Nu hopen dat het allemaal helpt en je (voor je gevoel) een hele lange zwangerschap hebt! Hoop dat ik nu iedereen gehad heb
Thx voor alle felicitaties!! ben echt helemaal blij @Moon83, wij hebben alleen onze dochter meegenomen naar Jan.het zal wel passen hoor maar de ruimte is vrij klein! @ alle andere meiden hoop dat alles goed met jullie gaat! fijn en gezellig weekend! @prenatal Amersfoort, mijn vriendin had het er laatst over en ook dat je daar gratis ecgo kan laten maken ..kan dat bijna niet geloven... @Menzis Luierservice...kwam er bij toeval achter dat als je verzekerd ben bij Menzis je behoorlijk goedkoop luiers kan afnemen, ze komen het zelfs kosteloos bezorgen! mischien een idee?!
@fem: als je weet wat je gaat doen met de uitslag van een punctie zou ik het doen, als je er zo'n zorgen over maakt. Mijn man en ik hebben altijd gezegd dat we het willen weten, laten daarom ook alle uitgebreide testen doen, en zullen een kindje met een heel erge handicap niet laten komen. Daarom zou ik het doen. Maar dat is alleen mijn persoonlijke mening hoor, maar ik vind wel dat je of je het wel of niet laat doen af moet laten hangen van wat je met de uitkomst gaat doen. Als je het kindje hoe dan ook laat komen zou ik het niet doen omdat het toch een risisoc is. @bruiloft: laat ik het zo zeggen, gelukkig waren dit de laatste van de vriendegroep van mijn man die nog niet getrouwd waren. En vanmorgen stond om half 8 de glaszetter op de stoep (nadat we er om 2 uur in lagen) dus ik ben een beetje moe
@juul, oef dat is vroeg al!! Succes vandaag met wakker blijven.... En scheelt dan weer voorlopig geen bruiloft @hier, begin langzaam te wennen aan t idee dat t wel eens een jochie zou kunnen zijn , ipv dat t vreemd voelt voel ik nu ook bij de gedachte aan een jochie vlinders, en vannacht gedroomd over de kinderkamer en de felgroene en felblauwe accessoires die ik dan kan doen komt wel goed allemaal haha Alleen die naam he.......pfff.....moeilijk!! Wij gaan straks eerst even langs de garage om te laten nakijken of ml nu wel of niet isofix heeft in zn auto , dan steken we over naar de gamma voor een grote emmer doe t zelf stuc, en dan gaan we lekker verder klussen in de kinderkamer Ik ga in ieder geval de ene muur van gister helemaal behangvrij maken, even de laatste restjes eraf weken Vanavond pannenkoeken eten bij vrienden, en daarna zet ik de heren af in delft voor hun mannenavondje En morgen weer klussen Fijn weekend allemaal!
Hallo daar!! @babyfotograaf: Leukkkk klussen in de babykamer! Leuk idee ook hoor met uiltjes! En absoluut niet te meisjesachtig! @mone: Ik werk in de zorg, en ze hebben echt heel veel tekorten. Het is geen geld kwestie, want het uwv vergoed het gewoon. Maar ze hebben gewoon de mensen er niet voor. Heel vervelend. Want ik zadel collegas ermee op... Heb je trouwens bij de 3e ook nog een voorkeur? Of nu al helemaal niet omdat je toch allebei al hebt @butterfly: De luierservice heb je ook bij izz, ben het toen wel nagegaan, maar ik was toch veel goedkoper uit als je bv bij kruidvat luiers haalt in de aanbieding. Wel handig dat ze bezorgd worden! @Minnie: Spannend!! Als het goed is weet je het nu al Leuk leuk, ben benieuwd! @Hier: Hier gaat t niet zo lekker, lig nu op bed te rusten. Heb zo'n druk op mn bekken, alsof de onderkant helemaal blauw en beurs is. Weet niet wat het is... en mn bekken doet ook gewoon pijn. Vandaag en morgen werken, maar zie dr gewoon tegenop, kan om elk ding wel huilen. T is gewoon frustrerend dat mn lichaam niet meewerkt, terwijl ik geestelijk gewoon wel graag door wil gaan, en geen zeur wil zijn op het werk...
@Janneke, ik heb nu een lichte voorkeur voor een jongen....we hebben nogal een pittige dame! Ook heel lief hoor! Maar goed kan heel goed het karakter zijn, maar link het pittig en lastig met slapen aan het geslacht . Had door dat je in de zorg zit, maar aangezien jij erbij bent voor alle medische handelingen zou ik verwachten dat je iemand ernaast kunt hebben zonder medisch diploma. Waardoor, met de massa ontslagen die er zijn (geweest) er toch geen tekorten zouden hoeven zijn....maar wellicht denk ik er te makkelijk over Mijn moeder werkte met geestelijk gehandicapte (met gedragstoornissen) en ik ging af en toe mee en daarnaast ben ik jaren als vrijwilliger op vakantie gegaan met geestelijk gehandicapten. Heb de nodige mannen gescheerd
It's a girl !!! Whaaaa zooo leuk Ze zag het meteen ... Ik vond het heel spannend, want ik dacht echt dat ik een jongen zou krijgen haha, gewoon omdat ik me zo anders voel. Maar wij krijgen onze 3e meid