Nee, dat denk ik ook niet Maar ik bedoelde meer dat als je van te voren door de obstipatie al een beetje last hebt van (inwendige) aambeien, dan is het na het persen van de bevalling waarschijnlijk helemaal een ramp. (al lijkt me het me idd sowieso geen pretje om na de bevalling ook maar iets op de wc te doen.) Overigens wordt het gebruik van vochtig toiletpapier met klem afgeraden als je aambeien hebt. Waarom ben ik inmdiddels vergeten. @ego: Hihi, terwijl ik dit typ, voel ik van alles bewegen van binnen. ik heb geen idee waar mijn placenta ligt, en misschien ben ik me gewoon meer bewust van alles wat er in mijn buik gebeurt, maar k heb de afgelopen week toch het idee dat ik dingen voel die ik voor mijn zwangerschap niet voelde. Als het echt de beeb is belooft dat nog gekneusde ribben voor straks!
@ mone. de kindjes reagerden een beetje teleurgesteld haha ze hadden zo gehoopt op een zusje. maar nu vinden ze het wel leuk dat er een broertje bij komt. en hier het bewijs zo ziet een jongetje er dus uit
Fijn dat de kinderen het nu ook leuk vinden! Weet niet of ik het hier verteld had, zoonlief zegt dat er een broertje in mijn buik zit, en heeft hen Archibald gedoopt....
mammavan3, ze wennen er vast nog aan , jij in ieder geval gefelciteerd met je jongen! Ik moet straks bijna wel een meisje krijgen, met alle jongens die al op de lijst staan! @Mone, nou das dan duidelijk hoeven jullie ook niet meer over een naam na te denken! hihi
Mv3 wat leuk ook al een knul!! Gefeliciteerd Overmorgen kan ik jullie officieel mededelen dat er nog een jongetje bij mag op de lijst Obstipatie, aambeien: gelukkig geen last van, heb ook niet echt tips. Hier alleen echt last van maagzuur. Ik weet dat ik rennies mag, maar die zijn zo goor en dan voel ik het nog steeds omhoog komen, alleen brandt het minder. Misschien de gaviscon eens proberen.
@tumtum, echt waar?? Voor zover ik weet wordt t gebruik van vochtig toiletpapier hier dus juist nog aangeraden beeeeeetje vreemd allemaal Nou moet ik wel toegeven dat ik geen toevoegingen erin hoef te hebben a la parfum of andere rotzooi
Hier ook geen last van obstipatie (en alles wat erbij komt kijken) gelukkig.. Wel net als Skatje maagzuur! Zo irritant! Ben ook niet echt dol op Rennies helaas.
Hier echt een enorm drukke beeb in mijn buikje, ik voel continue beweging en ploppen zo leuk!! Morgen weer controle en mijn eerste spuit. Ben benieuwd hopelijk niet al te veel last. Wel even aangeven dat ik enorme pijn heb aan mijn buik, heel gespannen. Had ik bij niek ook, vanaf 20 weken of zo. Mja hopelijk gewoon alles goed.
@mamma van 3: Wat leuk zeg!! Geniet ervan!! @sharazed: Wat belachelijk. Helemaal als je zoveel haalt! Je zou haast in 2 of 3 x gaan betalen @babyfotograaf: He bah, beterschap en rustig aan. Hopelijk gaat het meevallen! @aambeien: nou pff denk dr nog naar aan terug... T voelde bij mij toen alsof ik glas poepte, zo'n pijn. Geen pretje! En idd, het enige wat bij mij hielp, was vezelrijke voeding en niet persen tijdens stoelgang. Al die middeltjes hielpen bij mij allemaal niet! @spugen: vanavond alles er weer uit gespuugd. brr dacht dat het ook wel een x over zou zijn. Ben nog steeds - 3 kilo, mag toch onderhand wel een x wat bij aan komen. Mn buik groeit wel goed! @missiemaartje: Heerlijk dat getrappel in je buik Wanneer weten jullie wat het word? @hier: Vanmorgen mn leidinggevende gebeld. Gelukkig reageerde ze goed, ze had het al van collega;s gehoord. Nu heb ik de komende 3 dagen meer ondersteuning en mag ik 3 uur eerder weg! Heel fijn gelukkig! Pff ben ook niks niet fit. mn holtes volgens mij ontstoken en een druk op mn oren, zal wel weer een ooronsteking aankomen, en das niet fijn :S
Janneke fijn dat ze zo goed reageerde en je eerder naar huis mag!! Hier ook maartje! Voel echt de hele tijd geplop!
@geslacht: Zullen er dan echt nog zoveel meisjes bijkomen! Dr zijn nu wel heeeel veel jongetje! Zal dat aan de tijd van het jaar liggen ofzo? Is wel toevallig !
Wij weten het donderdag, mijn gevoel zegt ook een jongetje maar volgens de statistieken hier moeten er nog wAt meisjes bij, ben benieuwd...
Nee hier wordt het een meid hoor!! Al weet ik dat over 3 weken zeker maar denk het wel hihi. Spannend vind ik het.. Voel het geplop eigenljk alleen als ik zit. Waarom zou dat zijn?
Ben ook benieuwd hoeveel meiden er nog bij komen! Maartje ik voel mini ook alleen als ik zit of lig! Vooral als ik op mijn rug lig..
Haha Ik denk ook een meisje bij mij ! Maar we gaan het afwachten!! Ben echt heel benieuwd! Spannend Zora!!
Wat grappig zeg zoveel jongetjes meisje is ook erg leuk! @ energie...ik blijf ook zoo moe. morgen 16weken maar ik ben echt moe. @ nieuwe moeders, welkom! @ geheugen...die van mij als een zeef!
Slaap lekker allemaal! Drukke dag gehad...cursus bhv ! Moest op een gegeven moment een soort voetverband Bij mezelf aanleggen, moest mijn voet op een stoel leggen Buik zat in de weg Haha... Morgen meer, luikjes vallen haast dicht! Xx
*jaloers* lk wil ook mn ukkie voelen bewegen en verhalen "ik had ook voorliggende placenta, maar voelde gewoon met 16 weken" helpen niet....maak ik me dus alleen maar ongerust om..... ik hoor liever verhalen "ik had ook voorliggende placente en voelde ook pas met 20 weken" ofzo, die zullen meer helpen *einde jaloezie*