Ik ben ook nog steeds moe hoor Gisteren weer naar de vk geweest, alles was goed. Hartje weer gehoord dat maakt me wel weer wat zekerder! Wij gaan pas na de 20 weken klussen, dan weten we het geslacht en of het gezond is..! @harde buiken, hebben jullie ook al last van harde buiken..? Ik heb het regelmatig. Soms gewoon als ik rustig in bed lig.. Is dit nornaal..?!
@elina, wel harde buiken gehad vorige week, maar dat was wel echt bij activiteit zeg maar. Weet je zeker dat t harde buik is? Ik heb bijv ook wel eens ff last van darmen (zonder verder ergens iets van te voelen), en dan zet mn buik iets verder uit en voelt ie ook wat harder aan, dit heb ik wel paar keer ook gehad al, ook liggend.
Ik zit op de telefoon dus is even moeilijk om op iedereen te reageren. ik hoop dat ik alles een beetje onthouden heb wat er geschreven is(ben lekker vergeetachtig) @baby voelen voel al een tijdje de kleine bewegen en nu sinds een weekje heel duidelijk ben dan ook meteen afgeleid wel fijn om het te voelen @ moe pff ben nog steeds heel snel moe kan ook niet wachten tot ik meer energie ga krijgen @iedereen die op controle zijn geweest fijn dat alles weer goed was Hier ook last van maagzuur. ben op zoek naar een stoere maxi-cosi maar heb nog niet het ja dat is hem gevoel gehad. Voor de rest weet ik het niet meer dus vergeef het me als ik iets vergeten ben
wij kregen de onze met de aankoop van de kinderwagen. Veel keus is er niet maar je kunt volgens mij ook eentje met spijkerstof krijgen.
Hoi Dames, Ik heb in het begin mee geschreven, daarna een aantal weken even afwezig geweest. Klussen, een weekje vakantie en een hevige bloeding zorgde daarvoor. Mijn excuses alvast. Ik hoop dat ik nog welkom ben??? Ik heb een poging gedaan om een beetje terug te lezen maar jullie zijn erg actief en ruim 250 bladzijde terug lezen vond ik iets te veel van het goede. Mijn uitgerekende datum was 25 april, die is tijdens de termijn echo 4 dagen achteruit gezet, namelijk 29 april. Ik zit nu op het randje nog van april en wie weet krijg ik wel een prinsje of een prinsesje Hangt iiig ieder jaar de vlag uit voor de uk. Ik zag zo gauw nog heel wat bekende namen voorbij komen. goed om te horen dat het met iedereen nog steeds goed gaat. Rond de 4 maanden zitten we nu allemaal. Het word nu wel heel erg echt.
Hoi dames ik leef ook nog heb vorige week wel meegelezen maar ben vorige week weer veel aan het spugen geweest zelfs nog naar de ha post geweest op vermoeden van uitdroging. Weer medicijnen gekregen en nu gaat het een stuk beter. Medicijnen ben ik wel weer mee gestopt werd er zo ontzettend suf van. Vanaf nu lees en schrijf ik weer mee
Lijkt me inderdaad eng om nu een bloeding te krijgen. Nog wel alles goed? @ harde buiken.ja weet wel zeker dat. Het harde buiken waren, heb ook geregeld last van m'n darmen maar dit was echt anders! Volgens de vk kan het geen kwaad zolang het niet met regelmaat komt en geen pijn doet. Maar voor de zekerheid doe ik toch wat rustiger aan!
Heb wel gehoord dat harde buiken vooral komen als je je te druk maakt, dus inderdaad rustig aan doen maar! Lijkt me heel vervelend. Het liefste voel ik mijn kindje de hele tijd bewegen. Helaas doet ie dat niet altijd en dan baal ik dat ik geen plopjes voel. Kindje wil natuurlijk ook wel eens slapen.
@goed nieuws!! mn huisarts wilde vanmorgen de strijd niet met me aan gaan (nog niet genoeg koffie op om te "vechten" met dit hormonster), en ik krijg weer b12 injecties!! hehe!! eindelijk geen gevecht meer leveren ervoor!! moet nog ff doordringen en alle spanningen moeten er nu nog even uit komen bij me, maar ik ga gewoon niet meer bloed prikken op b12, laat die injecties maar gewoon komen (al was mn waarde wel IETS gestegen door de tabletten die ik heb geslikt, dus zolang je maar hele hoge dosering gevoerd krijgt neem je er idd IETS van op) @natuurlijk ben je nog welkom! @wondertje, pfff dat klinkt echt niet fijn! gaat t nu wel weer zonder medicijnen?? @darmen, nou die van mij lagen stil, maar gisteravond kwamen ze gelukkig weer tot leven! zelfs vanmorgen ook weer bizar haha
Pfff hier echt een waardeloze nacht, misselijk, woelen en overgeven. Ik denk van die spuit. Hopelijk voel ik me weer wat beter morgen
@bfg, fijn dat je de injecties gewoon krijgt! @maartje, vervelend dat je de hele nacht ziek was. Hoop dat je je nu beter voelt
Sammieshiba, welkom terug Wondertje1985, vervelend dat spugen, hopelijk blijf het goed gaan nu. Welke medicijnen had je? Babyfotograaf, fijn dat je arts niet tegen je in ging! Missiemaartje, hopelijk voel je je gauw beter! Hier van het weekend naar een kinderverjaardag geweest. Denk dat we het een half uur vol hebben gehouden. Jeetje mina wat stinkt alles en iedereen zeg! En dan al die mensen bij elkaar! En voedsel en koffie! Echt geen succes als je zo misselijk bent. Al die geuren bij elkaar. Maar ben blij dat ik toch even geweest ben. Werden door andere gasten wel raar aangekeken dat we alweer weg gingen. Maarja, degene waar we waren snapten het wel.. Vandaag voor het eerst zonder medicijnen. Hoop erg dat dat goed blijft gaan. Ben met vlagen flink misselijk, maar zolang ik niet hoef te spugen vind ik het toch een prettiger idee zonder de medicijnen.. Wordt er ook duf en slaperig van. Verder de afgelopen 2 dagen last van een menstruatieachtig gevoel onderin m'n buik & steekjes. Volgens de vk was het groei/banden en hoef ik me niet druk te maken. Heb wel voor de zekerheid urine ingeleverd bij de HA om een blaasontsteking uit te sluiten. Moet vanmiddag bellen. Verder vind ik het ook tijd dat ik de kleine ga voelen.. Placenta ligt vooraan, dus het zal vast nog even duren. Heb wel dat als ik ga liggen dat ik wat onrust in m'n buik voel.. maar geen schopjes of duidelijke plopjes. Het is ook moeilijk uit te leggen wat ik wel voel.. Twijfel dus of het het kindje is. Het is wel op de plek waar ik het kindje hoor.. maargoed, dan zal het vanzelf wel sterker worden.
@frommel, vind t knap dat je gewoon gegaan bent naar de verjaardag! ben bang dat ik zelf gezegd zou hebben "ik blijf thuis, gaan jullie maar"... maar snap t ook dat de muren zo onderhand op je af beginnen te komen. hoop dat jij je ook gauw beter voelt en eindelijk kan gaan genieten! @maartje, beterschap!!
Hallo, hallo! Begin even ego hoor, maar ik heb me gisteren op mijn werk toch een huilbui gehad, niet normaal! Het werd me allemaal even teveel, was mijn 4e (drukke) dag, er is een reorganisatie aan de gang en er speelt een hoop op de afdeling. Gelukkig had een collega door dat ik niet lekker in mijn vel zat, en toen zij vroeg of het wel ging, gingen de sluizen open... Ze is toen heel lief een deel van de avond gebleven tot het avondeten en de grootste drukte achter de rug was, toen ging het met mij ook weer goed gelukkig. Vind het echt zo lief van d'r, heb d'r ook echt een dikke knuffel gegeven toen ze weg ging. Na een goede nachtrust gaat het wel weer, maar blijf last houden van mijn nek, met als gevolg hoofdpijn, niet echt fijn. Morgen ga ik maar eens even met mijn leidinggevende babbelen om mijn 'ei' kwijt te kunnen, hopelijk lucht dat op. Zo, tot zover mijn ego-bericht, nu over tot de orde van de dag @bfg: Wij zijn ook helemaal 'in love' met onze uk! Ml is wel blij als we maandag (hopelijk) te weten komen wat het geslacht is, zo wordt het voor hem ook wat 'tastbaarder' en 'echter'. Hebben jullie partners dat ook niet? Fijn dat je je B12 weer gewoon krijgt! @Janneke: Ik werk inderdaad ook in de zorg, als verpleegkundige op een geriatrische revalidatieafdeling. Ik werk fulltime (36 uur), maar na de bevalling ga ik 24 uur werken. Zoals je hierboven kunt lezen ging het gisteren niet echt makkelijk, maar over het algemeen is mijn werk tot nu toe nog goed vol te houden. Ben je vandaag ook nog misselijk geweest? @unexpected: jij ook bedankt voor de kledingtip! Fijn dat je het hartje gehoord hebt, toch weer een hele geruststelling! @maartje: Viel de spuit zelf mee of tegen? En hoe voel je je nu? @sammie: Natuurlijk ben/blijf je welkom, een forum is echt geen verplichting hoor, het is alleen maar leuk en fijn om met elkaar lief en leed te kunnen delen! @wondertje: Gelukkig voel je je inmiddels beter! Zo, ik ga een beetje rommelen, fijne dag allemaal!
Hallo allemaal! @bfg: Fijn dat je de injecties krijgt! Scheelt weer een hoop frustraties!! @frommel: Hopelijk blijft het goed gaan zonder medicijnen! Zou wel fijn zijn!! @wondertje: Heftig zeg.. niet makkelijk zo, helemaal omdat je er al 1 hebt rond kruipen/lopen... Doe het maar lekker rustig aan! @missiemaartje: Balen zeg, beterschap, en rustig aan! @moon83: Vervelend zeg! Maar het kan soms wel goed opluchten he Wel super fijn dat je collega het zo goed oppakte zeg!! En als je in de zorg werkt, moet je altijd maar blijven zorgen he . Je kunt nooit een chago dag hebben, want dat merken de mensen gelijk! Vandaag ook nog weer gespuugd. Ben totaal niet misselijk, maar zo gauw ik wat eet, komt het er weer uit! Denk idd dat het op mn maag drukt ofzo, want drinken blijft er wel in! Hoop dat het snel weer voorbij is ! Je word zo slap ervan aan het einde van de dag !
Was zeker erg eng, werd vorige week wakker in letterlijk een plas met bloed. Meteen de verloskundige gebeld, werd even twijfel of ik opgenomen moest worden omdat ik echt veel bloed heb verloren. Maar mocht gelukkig thuis rust houden. Met de baby was alles goed, was ook geen bloed te zien in de baarmoeder, echter ligt mijn baarmoedermond heel erg laag en ze vermoeden dat die even een "zwak" momentje had :S Hier nog geen kindje gevoeld maar dan ook pas net 15 weken Geduld hebben is niet mijn allersterkste kant. @Moon83 Misschien kan je als het wat zwaarder word iets anders ervoor in de plaats doen? @janneke @frommel, balen zeg die misselijkheid, blijft er echt helemaal niets in?
@sammie, oei dat klinkt echt heel eng! Kon t verder geen kwaad dat je bmmond een "zwak" moment had?? @moon, zelfde vraag is er uiteindelijk plaatsvervangend werk mogelijk voor als t niet meer gaat strakjes?? @geslacht weten, even aan ml gevraagd en hij weet niet of t dan tastbaarder wordt of niet @hier, straks proefles zwangerschapsyoga, ben erg benieuwd! En net lekker luikse wafels met chocola gekocht, mjam!!! Had ik zooooooo'n trek in (of nou ja, mini )