16 - 30 april 2013 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 6 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Ik krijg wat extra's controles, want ze zijn bang dat mijn baarmoedermond misschien te zwak is, wat kan inhouden dat de kans op een vroeggeboorte te groot word (?) Het is allemaal maar afwachten, iig veel rust nemen, niet tillen en niet bukken. En tussendoor uurtje plat

2. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sammie, oh wat moet dat schrikken zijn zeg! Ben je gelijk naar het ziekenhuis gegaan? Gelukkig is alles goed met je kindje. Blijf je nu strenger onder controle? oh zie nu dat je inderdaad extra controle krijgt. Toch goed dat je er achter bent nu alles goed is met de baby misschien.. Maar ik zou een hartverzakking krijgen als ik zo wakker werd, oh meid wat moet jij geschrokken zijn!

@frommel en janneke, sterkte! Hou moed, het komt goed! knuffels meiden.

@moon, ja hormonen en vermoeidheid.. wat ontzettend fijn dat je zo'n lieve collega hebt die je goed ondersteunde. jij ook knuffel vanaf hier!

@plopjes, De meeste plopjes voelde ik toch toen ik net uit ziekenhuis kwam. Misschien dat beeb er toch wat gestressed van is geweest en daardoor drukker ging bewegen.

@me, Hier gaat het gelukkig ietsje beter, heb zo'n 3 uur per dag dat ik nauwelijks misselijk ben en iets kan eten. Nog niet alles maar het is iets. :)
    Van het weekend gaan we babymeubels kijken. Zin in! Tegenwoordig interesseerd alleen de baby me nog. Kleding voor mezelf kijk ik niet naar want dat kan ik voorlopig toch niet dragen en ga niet nu al dingen kopen voor na de zwangerschap. En babyspulletjes zijn zo leuk en schattig! Heb al een stapeltje rompers liggen.

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Even snel een berichtje van mij!
    Twee hele drukke dagen gehad dus duik zo snel mijn bedje in..
    Heb er harde buiken van! Dus even rustig aan doen.
    Ik kom morgen even lezen en reageren! Hoop dat alles goed gaat hier!

4. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Nou schiet mij maar lek!

Onze derde zoon is toch echt een meisje!!!

5. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    @ sammieschiba..jee meid wat heftig en wat schrikken zeg,bah...ik ken iemand bij wie ze een ring om de baarmoedermond hebben gedaan... is daar bij jou ook sprake van?

@ de misselijke meiden..gatver zeg wat vervelend. hoop dat het einde nu toch echt in zicht komt...

@voelen. bij mijn 1ste voelde ik haar pas met bijna 20weken. placenta lag toen voor.Nu ligt ie weer voor, maar voel ik hem zo nu en dan al wel.maar dat komt puur doordat ik het herken van de vorige keer..

zo..nog ff een stukkie fruit en dan maar weer naar bed..ben helemaal op..

slaap lekker meiden!

6. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL

GEWELDIG!!!! gefeliciteerd! super leuk een meisje!!!

7. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh leuk! ja meiden hebben we ook nodig! haha anders alleen jongens hier in April. Leuk hoor, weer wat anders :) Lijkt mij leuk om een jongen en een meid te krijgen. :)

8. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Hallo meiden, ik meld me ook weer eens.
    Heb niet heel veel bladzijdes terug gelezen, wel een beetje gescand.
    Niet uit desinteresse, maar het gaat zó hard hier soms..

Zag wat (oude) nieuwe meiden. Allemaal welkom en gefeliciteerd!

@De nog steeds misselijken: wat moet dat vreselijk zijn. Ik heb echt met je/jullie te doen. Ik hoop toch echt dat het gauw beter gaat, maar ja dat roepen we ook al vanaf de 12 weken polonaise.

@Sammieshiba: jouw verhaal heb ik wel even gelezen. Jeetje wat moet je enorm geschrokken zijn van al dat bloed! Maar je ukkie maakt het nog goed? Hopelijk kan een (te) vroeggeboorte verholpen worden en tja als dat met bedrust is.. dan moet dat maar. Alles voor je hummeltje toch?

@Voelen: volgens mij... heb ik mijn beeb vandaag voor het eerst gevoeld! Prachtig gevoel, ik zou het zelf niet als een plopje omschrijven, maar hoe dan wel vind ik ook lastig.
    Ik twijfel trouwens echt over het geslacht. De echo toen zei 100% meisje maar zeker met ál die jongens hier, hou ik toch nog even een slag om de arm. 28 november de 20 weken echo en dan hoop ik op zekerheid (en een gezonde uk natuurlijk!)

@Reiki: ik heb zelf ook reiki 1 en 2 en heb van dat niet kruisen nog nooit gehoord eigenlijk.. Grappig. Eigenlijk doe ik er nooit meer iets mee. Wil ik wel weer gaan doen. Maar weer eens in verdiepen..

Hier: enorm drukke tijd. Daarom ook weinig tijd voor en zin in het forum gehad. Beetje meelezen hier en daar maar echt geen zin om uitgebreid te reageren.
    Schoonmoeder ligt nog steeds in het ziekenhuis, morgen alweer 2 weken. Na een week ging ze naar CCU (hartbewaking) en weer 2 dagen later naar de IC en daar ligt ze nu nog. Wel is ze nu ietsjes aan de beterende hand, maar we zijn er nog lang niet.. Voorlopig moet ze ook nog daar blijven. En zelfs als ze naar huis gaat is het maar de vraag hoe dan.. Waarschijnlijk moet er een bed in de woonkamer komen en nog meer zorg enz. enz.

Het beheerst ons leven nu. Elke dag soms meerdere keren per dag naar het ziekenhuis. Dan nog regelmatig bij schoonvader thuis om te koken ofzo en verder hebben we het er samen veel over. het is heel moeilijk om mijn lieve vriend zoveel verdriet te zien hebben.
    Plannen staan een beetje stil. Verjaardag? Kerst? de geboorte? We weten niet of ze erbij is en hoe.

Ik had afspraken met gastouders moeten plannen maar kan mezelf er gewoon niet toe zetten. Maar ja die kleine laat niet op zich wachten, het leven gaat gewoon door.
    Het is zo dubbel en moeilijk allemaal.. Die onzekerheid. Is het over mijn zwangerschap net voorbij, komt het volgende eraan!
    Ik heb ook veel pijn in mijn buik, stress denk ik.

Vorige week hebben we een doppler gekocht en hebben we naar het hartje geluisterd. Prachtig! Zo houden we in elk geval contact met het nieuwe leven..

Sorry meiden dat ik niet op iedereen gereageerd heb. Ik ben een beetje ego op het moment en ik hoop maar dat jullie me dat vergeven..

9. moon81

moon81 Actief lid

22 apr 2010
    230
    0
    0
    Utrecht
    ha lieve meiden,

Ik lees zo af en toe mee, maar kan het niet allemaal bij houden. Ik vind het wel heel leuk om de verhalen van iedereen te horen.

Hier gaat alles goed. Met de nekplooimeting een goede uitslag gehad. Ze durfde toen al te zeggen dat we voor 80% een meisje gaan krijgen.

Voor in het schema:
    Moon81, uitgerekende datum 18-04, mogelijk een meisje en 22-11 de SEO

Fijne avond!

10. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Amezen, veel sterkte meid. Wat moet dit een ontzettend spannende tijd zijn met je schoonmoeder in het ziekenhuis. en dat allemaal tijdens je zwangerschap. knuffels

11. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    ♥ ZWANGERSCHAPSLIJST ♥

14 april
    - Pookie66 (35 jaar) Tweede Kindje, ??

15 april
    - Bloemmm (23 jaar) Tweede kindje

16 april
    - Mamamooimeisje (28 jaar) Tweede kindje, ??
    - Fleurop (26 jaar) Tweede Kindje
    - Zara75 (36 jaar) Eerste Kindje, ??
    - Annekeruiter85 (27 jaar) Eerste Kindje, ??
    - Tamjedebamje (27 jaar) Derde Kindje, ??
    - Geranium32 (32 jaar) Eerste Kindje
    - Isaa (29 jaar) Tweede Kindje
    - Jahknows (?? jaar) ?? Kindje

17 april
    - Monica076 (35 jaar) Tweede Kindje, ??
    - Mamavandrie (27 jaar) Vierde Kindje
    - Shahrazed (29 jaar) Derde Kindje

18 april
    - Tinusjeikke (27 jaar) Eerste Kindje, ??
    - Minnie22 (26 jaar) Derde Kindje
    - Unexpectedmom (33 jaar) Eerste Kindje, ??
    - Wondertje1985 (26 jaar) Tweede Kindje
    - Mone (35 jaar) Derde Kindje, ??
    - Peeter (30 jaar) Tweede kindje, ??
    - Amezen (32 jaar) Eerste Kindje

19 april
    - MamaJens (26 jaar) Tweede Kindje, ??
    - Sonjaa (32 jaar) Tweede Kindje, ??
    - Madizon (28 jaar) Tweede Kindje, ??
    - Moon81 (30 jaar) Tweede Kindje
    - Babyfotograaf (24 jaar) Eerste Kindje, ??

20 april
    - Clientje (28 jaar) Tweede kindje, ??
    - Mamavanalisha (31 jaar) Tweede kindje, ??
    - Woerdie (32 jaar) Eerste Kindje, ??
    - Frommel (28 jaar) Tweede Kindje, ??

21 april
    - Loes1990 (21 jaar) Eerste Kindje, ??
    - Minimeee (29 jaar) Eerste Kindje, ??
    - Mausi (?? jaar) Tweede Kindje, ??
    - JosenAnnemieke (24 jaar) Eerste Kindje, ??

22 april
    - Tiraa (?? jaar) Eerste Kindje, ??

23 april
    - Juul75, (36 jaar) Derde kindje, ??
    - Butterfly12 (31 jaar) Tweede Kindje

24 april
    - Shiny (?? jaar) Eerste Kindje, ??
    - Piekie81 (30 jaar) Tweede Kindje, ??
    - Moon83 (29 jaar) Eerste Kindje, ??

25 april
    - Skatje (28 jaar) Derde Kindje
    - Zora (29 jaar) Tweede kindje, ??
    - Sweetyangel (26 jaar) Eerste Kindje, ??
    - Meriam22 (27 jaar) Tweede Kindje, ??
    - Juf Gigi (?? jaar) Eerste Kindje, ??
    - Missiemaartje (25 jaar) Tweede Kindje, ??
    - Elina1985 (26 jaar) Eerste Kindje, ??

26 april
    - Suzetje (?? jaar) Eerste Kindje, ??
    - TumTum, (30 jaar) Eerste kindje, ??

27 april
    - Ukkie87 (25 jaar) Eerste Kindje, ??
    - Loch88 (24 jaar) Eerste Kindje, ??
    - Femmelepem (33 jaar) Tweede kindje, ??
    - Lindsay83 (?? jaar) ?? Kindje, ??

28 april
    - Janneke1904 (26 jaar) Tweede kindje, ??

29 april
    - xSchaapjex (24 jaar) Eerste Kindje, ??
    - Zeewoldemama (32 jaar) Vierde Kindje, ??
    - Sammieshiba (27 jaar) Eerste Kindje, ??

30 april
    - Babyleeuwtje (28 jaar) Tweede Kindje, ??

3 mei
    - Mopperkonijn (34 jaar) Derde Kindje, ??

♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥

Zora: 8 november - Geslachtsbepaling
    Meriam22: 8 november – Controle VK
    Juul75: 8 november – Controle Gyn
    Skatje: 9 november - Controle VK
    Frommel: 9 november - Controle Gyn
    Moon83: 12 november - Geslachtsbepaling
    Geranium32: 13 november - Controle VK
    Mammavandrie: 13 november - Controle
    Babyfotograaf: 14 november – Controle VK
    Butterfly12: 16 november – Controle Gyn
    Wondertje1985: 19 november - Controle VK
    Meriam22: 22 november - Geslachtsbepaling
    Minnie22: 26 november - SEO
    Mone: 26 november - SEO
    Frommel: 27 november - Controle VK
    Bloemmm: 27 november - Controle VK
    Geranium32: 27 november - SEO
    Missiemaartje: 27 november - SEO
    TumTum: 28 november - SEO
    Amezen: 28 november - SEO
    Mammavandrie: 28 november - SEO
    TumTum: 29 november - SEO
    Woerdie: 29 november - SEO
    Frommel: 29 november - GUO
    Moon83: 29 november - Controle VK
    Babyfotograaf: 30 november - SEO
    Unexpectedmom: 30 november - Echo
    Bloemmm: 3 december - SEO
    Zora: 3 december - SEO
    Wondertje1985: 4 december - SEO
    Butterfly12: 5 december - SEO
    Janneke1904: 6 december - SEO
    Moon83: 6 december - SEO
    Juul75: 7 december - GUO

♥ 58 Mama's / 8 Jongens / 4 Meisjes / 3 Verrassing ♥

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷVLINDERMAMA'S Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Saja87 - 3 september - 6+2wk
    Janneke1904 - Een van de Twee

----------------------------------------------------------------
    Wil je iets veranderd of toegevoegd op de lijst? Zet dit dan in kleur a.u.b!!
    Bloemmm , Frommel of Skatje passen de lijst voor je aan!

----------------------------------------------------------------

12. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Amezen: hè meid wat naar allemaal! Heel veel sterkte in de komende tijd. *digitale knuffel*

13. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @amezen, probeer een beetje rust voor jezelf in te bouwen meid! nu al veel pijn in je buik en harde buiken betekent echt maar 1 ding is dat is gas terug. teveel harde buiken kunnen namelijk ook leiden tot vroeggeboorte (wanneer deze veelal voorkomen voor de laatste maand van je zwschap, dan zijn ze namelijk normaal).
    heel veel sterkte meid! *knuffel*

@skatje, geweldig dat jij er volledig naast zat en de rest t goed had ;):p hihi, weet je ook al welke naam t wordt? jij had toen een topic geopend toch?

@moon81, spannend of t wel echt een meisje is dan! ben benieuwd! nog maar heel eventjes wachten ;)

@hier, gister proefles yoga, is me erg goed bevallen, maar ze zit helemaal vol...dus ik kan mee gaan doen vanaf 9 januari, dus dan heb ik alsnog 3 maanden :)
    (bij haar kan je namelijk vanaf 13 weken meedoen en in principe elke week les en laatste les van de maand partnerles).
    maar ze zit dus vol...
    misschien ga ik nog wel een paar keer zwemmen :) op een of andere manier trekt dat me nu heel erg :D
    misschien gewoon maar eens proberen :)

en ik moet op zoek naar een ander voedingskussen....met normale vulling en niet met balletjes, en eentje die ik wel helemaal recht kan leggen, of in elk geval rechter dan degen die ik nu heb.

hebben jullie tips waar ik die kan vinden? net al beetje gezocht op internet maar wordt er toch niet heel veel wijzer van...

14. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Moon81; wat leuk, een meisje!! En fijn dat de nekplooimeting goed was meis.

@ moon83; Die huilbuien, herken ik heel erg van mijn 1e zwangerschap haha. Niets aan te doen. Blijven praten inderdaad. Je vertelde over dat het voor je man wat echter wordt als ie weet wat het is.. Hier is dat niet hoor. Manlief is heel nuchter, en hij geeft er veel om maar voor hem is het echt totaal iets waar hij niet veel mee kan. Hij regelt alle praktische dingen en dat vind ie super leuk, maar echt emotioneel betrokken issie niet. Maar goed, je kunt niet alles hebben denk ik dan maar. De spuit zelf viel trouwens wel mee, vond hem niet heel vervelend. Heb nu wel een blauwe plek, maar hij viel behoorlijk mee. Gelukkig want ik moet er nog 19 haha.

@ Frommel; knap dat je naar de verjaardag bent gegaan. En zonder medicijnen, ik hoop dat je het trekt. Heb je trouwens al uitslag van je urine?

@ Amezen; wat een rot tijd voor jullie.. Je wilt zo graag genieten en blij zijn met de kleine uk, maar daar tegenover kun je dat nu een stuk minder.. Ik wens je veel sterkte meid, ik hoop dat de feestdagen bij jullie gewoon door kunnen gaan en dat je schoonmoeder dan weer een stukje beter is! En wat fijn dat je wel je uk gevoeld hebt waarschijnlijk!! Dat is dan weer een lichtpuntje !!

@ Skatje; proficiat met jullie meid!!

@ Bloem; he harde buiken.. rustig aan meid. Pak je rust!

@ unexpected; fijn dat je 3 uurtjes per dag niet misselijk bent. Maar wat ontzettend klote dat de je het de rest van de dag nog wel bent.. Pfff.. geen pretje!!

@ Sammie; pff wat een stress… Hopelijk is je baarmoedermond niet te zwak hoor.. Ik ken het .. Mijn eerste is dus met 30 weken geboren, en krijg nu hormoon spuiten om mijn baarmoeder rustig te houden. En inderdaad veel rust houden! (maar da’s moeilijk als je er al eentje hebt ;))

@ babyfotograaf; wat leuk, yoga! Ik heb de vorige keer aan zwangerschapszwemmen gedaan, was erg leuk! Ik zou ook wel graag iets van yoga of pilatus of zo doen.. Maar normaal is dat pas over een tijdje en bij mij is het zo onzeker dat ik niet eens weet of ik dat wel ga halen. Dus ja. Oh en ik las dat je nu toch weer injecties krijgt, wat fijn!!

@ Janneke; he bah wat vervelend dat je niets kunt binnenhouden? Je bent dus niet misselijk? Tja, de een is misselijk en hoeft niet te braken en de andere andersom.. Nog even doorbijten, hopelijk gaat het snel over.

@ ego; hier weer wat beter gelukkig. Ik denk toch dat het van de spuit was, hopelijk heb ik dat niet elke week zo. Vandaag weer een rustig dagje. Vanavond nog even werken en daarna repeteren met de band. Ik merk dat ik het toch wel zwaar begin te vinden, nu al. Wandelen gaat amper meer, heb het idee dat alles aan het verweken is. Vandaag 16 weken en ik heb reuze zin in 27 november. Ben zo benieuwd wat we krijgen! Zo jaloers op iedereen die het al weet!!!

Voor de lijst:

14 november controle gyn + proluton spuit

15. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    @ Skatie, leuk een meisje, gefeliciteerd, de broers zullen wel trots zijn

@ Amezen, Heel erg veel sterkte, ik hoop dat jullie toch nog een beetje kunnen genieten van jullie hummeltje

@moon81, Gefeliciteerd, leuk. Waarom konden ze het eigenlijk nog niet zeker zeggen dan?

@ butterfly12 Zo'n bandje cercelage heet het volgens mij, doen ze alleen als je baarmoeder insufficientie hebt, en dat kan pas geconstateerd worden als je echt je kind verlies met 20-25 weken. (wat ik trouwens echt absurd vind) Echter heb ik weinig behoefte om daar op te gaan zitten wachten natuurlijk, Dus bedrust nemen we nu gewoon wat vaker. Zodra het kan hou ik een siësta s'middags. En als het total bedrust word, dan is het vervelend maar voor een goed doel iig.

@babyfotograaf, ik heb die van de kruitvat, is niet recht maar wel zonder balletjes.

@ bloem, rustig aan doen hoor meid

Net weer even langs de dokter en hoppa 5de blaasontsteking heeft zich aangediend :S Wil gewoon kunnen genieten van me zwangerschap, maar met alle gezondheidsklachten gaat het nogal moeilijk grrrrr. Morgen weer naar de verloskundige ben benieuwd

16. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    @ Amezen, meis wat heb ik met jullie te doen zeg. ik hoop echt dat je toch wat rust voor jezelf kan pakken en dat je geniet van het wonder in je buik. bijzonder he als je je kindje voelt! koester die momenten! heel veel sterkte. *dikke knuffel*

@ Sammie..jemig echt wat absurd zeg dat ze dit hanteren.. kan daar echt boos om worden.
    goed dan inderdaad zowiezo maar zoveel mogelijk bedrust houden.net wat je zegt het is voor een goed doel.
    ikzelf kreeg erg weeen met 24wkn daarna vanaf een week of 27 met ontsluiting gelopen. mocht alleen wassen en plassen. uiteindelijk heb ik de bevalling kunnen rekken tot 36+4. hopelijk gaat dat nu anders..

@ meiden..langzaamaan komen ze op het lijstje erbij! leuk!!

ik ga nu werken! fijne dag!!

17. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    even snel tussendoor :)

@kussen, weet inmiddels dat ik een zijslaapkussen nodig heb ;) die beviel me zooooo goed gister bij yoga :)
    vind t alleen jammer dat ik dus pas in januari ermee kan beginnen, dus wil misschien toch wel heel graag dat zwemmen proberen...
    maar om nou in mn up te gaan....

meer mensen uit omgeving Vlaardingen/Schiedam/Maassluis/Hoek van Holland etc. hier in t topic??

18. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Sammie wat irritant!!! Beterschap weer dan!

Bf: zijslaapkussen, wat is dat? klinkt wel relaxt :D

Dit is trouwens mijn echo, vinden jullie het duidelijk een meisje?

19. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    #3619 tumtum, 8 nov 2012
    Laatst bewerkt: 8 nov 2012
    @skatje: Niet beledigend bedoeld, maar ik zie niet eens dat het een baby is! (dat is puur mijn eigen onkunde dus) maar gefelicteerd met je meisje! ff een schok als je overtuigd bent van een jongen, maar vast ook erg leuk :D Ik was zelf vroeger bepaald geen meisjesmeisje, speelde graag met lego en klom in bomen, en ik geef nog steeds weinig om merkspulletjes, ben de technische hier in huis en mijn vriend de zorgzame, maar toch lijkt een meisje me erg leuk, met name als ze wat ouder is en mee kan genieten van sauna's, winkelen en romantische comedies :D

@sammie: dat klinkt echt eng! maar aan de andere kant is die plas bloed misschien ook wel goed, als je baarmoedermond echt te zwak is. Anders waren ze daar misschien pas te laat achter gekomen, en nu wordt je alvast in de gaten gehouden. Dat is toch wel een beetje geruststellend denk ik.

@Amezen: Wat naar. Daar gaat je leven inderdaad flink van op de kop staan, alles wordt ineens erg onbelangrijk als er een naaste zo ziek is. Ik hoop dat ze snel opknapt en dat ze straks haar kleinkind in de armen kan houden! En die gastouders...ach dat komt wel...first things first!

@Kussen: dat klinkt interresant! heb je een linkje? ik slaap nu op 2 slaapzakken, en dat vinden mijn heupen op zich al erg fijn, maar er zijn vast betere oplossingen!

@yoga en zwemmen: dat lijkt mij ook erg leuk! maar ik heb 1 groot nadeel ontdekt van midden in het bos wonen, die dingen zijn allemaal zo ver weg. Het dichtstbijzijnde zwembad is 25 km verderop, via een hele akelige slingerweg die ik als het in de winter glad is (vrijwel altijd) echt niet wil nemen. En voor yoga moet ik in de stad zijn, 35 km verderop (dan wel gelukkig snelweg). En in de stad parkeren is hopeloos, dus dan zou ik op een pendelplek moeten parkeren en verder met bus en tram. Ook een heel gedoe dus :( Hier in het dorp wordt voor 'niet zwangeren' wel het e.e.a georganiseerd aan yoga en thaichi, misschien daar maar eens informeren naar de mogeljikheden.

20. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    blegh ik ben boos op manlief.. Hij blijft maar moeilijk doen over namen verzinnen. Wil er echt pas over 3 weken aan beginnen..

Terwijl ik zo graag wil weten wat hij dan wel leuk vindt.. Nu moet ik er zelf over fantaseren, terwijl het zo leuk kan zijn!!
    Heb een paar kei leuke namen, maar die kraakt hij alleen maar af. pfff...

Deel Deze Pagina