16 - 30 april 2013 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 6 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Woerdie: Jeeeetje wat een K**streek zeg! Hij weet inderdaad wel je weekend te verpesten zo. Ik ga alvast voor je duimen dat het allemaal wel meevalt!

@Skatje: Ja, ik vond die honger ook maar niets, ben al dik 10 kilo aangekomen! :O Goddank valt het op het moment weer mee, denk dat mijn maag wat in de verdrukking aan het komen is :D

@bfg: Gefeliciteerd!!!!! fijn dat het ook weer wat nieuwe motivatie geeft om straks door te gaan!

@the voice: Kijken jullie ook? Ik moest net zó hard lachen toen er massaal op Johannes gestemd was. Gelukkig waren de anderen niet zo heel veel beter, dus ik vond het in dit geval vooral heel erg lachen dat ie door is :D

Wat ik wel jammer vind is dat mijn favoriet, Sam, zo vals zong :( daar had ik echt meer van verwacht!

2. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    spoke too soon :D Sam is door :D Wel jammer dat dit dan wel weer ten koste gaat van iemand anders!

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Woerdie wat eeeeeeeen botte zak zeg die baas! Wat een naaistreek!
    Gooi het er maar lekker uit hoor :( Dikke knuffel!

Bfg; Gefeliciteerd!! Wat goed van je!!!

Hahaha hier ook the voice! Ben goed geslaagd vandaag bij de Ikea!
    Ook heerlijk gegeten :D Zo lekker mijn warme bedje in.

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Jeeeeeeeeeeeeeeeej niet meer misselijk!! Wat fijn meis!
    Ben superblij voor je!

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hopelijk helpen alle tips en oefeningen!

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Fijn dat je zo'n begripvolle leidinggevende hebt! Scheelt een hoop.
    Veel succes morgen :D

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Zoooooo! Een pagina vol Bloemetje Haha :D :D

8. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ babyfotograaf, dat was inderdaad in het begin mijn idee, meidenkant, jongenskant. Maar heb er toch vanaf gezien omdat je dan aan een bepaalde indeling vast zit. Kan je het nooit meer anders neerzetten, dus dat leek me toch niet handig. Dus nu heb ik besloten de kamer neutraal te doen en alles wat je kan verplaatsen wordt gewoon lekker stoer, dan wel lekker meisjes.
    En woot woot!! Super dat je je examen gehaald hebt!!! Lekker feesten en kun je dat eventjes uit je hoofd zetten voorlopig!

@ janneke, sluit me aan bij de rest, pak je rust ook al heb je er geen zin in. Ik snap het wel hoor. Je voelt je ook kut naar je collega's, zou ik ook hebben. Maar uiteindelijk heb je alleen maar jezelf ermee.
    En die lage bloeddruk, ik snap je helemaal. Is heel leuk voor de verloskundige, maar je voelt je zooooooow slap en sloom en gevoel soms alsof je ieder moment kan flauw vallen. Ik eet heel veel drop, salmiak en drink veel zoethout-thee die ik eigenlijk niet lust......
    Ook niet echt gezond, maar t helpt wel een beetje.

@ juul, hele dikke knuffel. Tuurlijk ben je het ziekenhuis he-le-maal beu, geef je groot gelijk! Hoop dat het allemaal meevalt met je zoon. Zo'n broekje aan de hele tijd is ook geen lolletje en tractie.........., nog maar even niet aan denken!

@ moon, ja kleding is ook zoiets. Heb al een beetje kritisch is kledingkast van dochterlief zitten neuzen. Nou kan bijna niks opnieuw gebruiken. Witte vestjes zitten dan toch weer roesjes op. Beige broekjes waar de kontzakken in de vorm van hartjes zijn, spijkerbroeken waar dan toch weer roze stiksels en bloemetjes op genaaid zijn. Echt drama gewoon. :(
    Ik ga voortaan geloof ik maar jongensbroeken voor haar kopen.Heb ik al vaker gedaan omdat ik het vertikte om hotpants en skinny jeans voor een peuter van anderhalf te kopen. Vooral in de zomer kun je bijna geen normale meisjesbroeken vinden. :x
    En kwam laatst ook tot de conclusie dat ik dingen als sokjes, rompers en zelfs slaapzakken allemaal ook opnieuw moet kopen. Het is allemaal roze of bloemetjes, op een paar witte rompers (met dan wel weer kanten randjes....) en sokjes na....... :)

@ unexpected mom, ik heb de H&M ook opgegeven na 3 bestellingen. Lijkt wel alsof ze je alleen wat toesturen als het over is gebleven uit de winkels..... Je kan rustig weken op je spullen wachten.
    Geef mij dan maar de Wehkamp of Bol.com of zo, gelijk Ideal betalen en hup 1 of 2 dagen later in huis + betaald. Bij H&M kun je ook nog weken wachten op de acceptgiro, daar hou ik niet van. Ik vergeet ze altijd........:)
    En HOERA dat je niet meer misselijk bent. heerlijk zeg, dat is wel een opluchting!

@woerdie, wat een rotgesprek! Jeetje zeg, kan me goed voorstellen dat je je behoorlijk vervelend voelt nu! En wat een timing inderdaad, echt een mannenstreek, bah!! Sowieso een naaistreek als je ontslagen wordt als zwangere, en men dan met een andere reden zogenaamd komt aanzetten........
    Probeer het maar van je af te zetten hoe moeilijk dat ook is. Je kan er nu toch niet zoveel meer aan doen! Wordt misschien wel een lekker lang verlof. Misschien moet je het zo maar bekijken.....
    Ik moet trouwens zelf in december op gesprek, ben benieuwd.......

@skatje, ik ben bij mijn dochter wel misselijker geweest dan deze zwangerschap en de eerste, wat dus jongens zijn/waren. Alleen was het bij mn dochter ineens na 11 weken helemaal over. Bij de eerste bleef het af en toe een dagje terug komen, en is nu ook weer. Heb ook andere trek, met de jongens meer ongezonde trek, terwijl ik bij mn dochter alleen droomde van lekkere vis met gestoomde groente. Nu meer kroketten en chips, hahahahah. Ik was hiervoor ook meer van de 'ach iedere zwangerschap is anders', maar dat gaat dus niet altijd op. :)

@tumtum, heb ook net naar the voice gekeken. Vond het een beetje jammer dat Johannes doorging, niet echt verdiend, maar tis een sympathieke jongen, dus ik snap het wel. Ik was vooral blij dat Tess door is.
    Dat Maame doorging vond ik ook mwah. Iedereen is zo wild enthousiast over haar, maar dit liedje van vandaag vond ik nou niet echt wauw... Ik had liever gezien dat Nicola doorging, stom gedoe met die paal, maar mooie stem.
    En Sifra niet door, nou jaaaaaaaaaa zeg.......

9. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Oh dan mag ik niet klagen, hihi! Maar ik moet wel zeggen dat ik van mezelf al best wel dik ben..

112 kg nu bij 1.81 ahum :)

@Woerdie: hoe is het nu? Is het al een beetje gezakt?
    @Amezen: meid hoe is het bij jullie? Ik denk aan jullie!

Stieken heb ik gisteren toch wat voor de baby gekocht. Wilde eigenlijk wachten tot de 20 wekenecho maar kon me niet inhouden :p Een bolero'tje en een legging. En een schattig slabbetje met Tweety erop. Niet extreem dus haha!

10. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    @skatje: met 1.81 ben je vrij lang, dan is 112kg natuurlijk nog steeds overgewicht, maar in verhouding vált het mee. Ik was 70kg met 1.68, dus er mochten al wel wat kilotjes af, maar inmiddels zit ik op 80 :( Dat was toch wel even een behoorlijke schok. En hoewel ik steeds honger had, heb ik wel zo gezond mogelijk proberen te eten steeds. Hopelijk doet borstvoeding in combi met boswandelingen straks wonderen :D

@voice: Ja, ik vond ook niet zozeer dat johannes terecht door is hoor. Maar de andere 2 die niet door zijn vond ik nou ook weer niet zoveel beter dat ik om deze actie niet meer kon lachen :D Heel Nederland lijkt een fries plotseling wel te kunnen waarderen :D.

Met Sam had ik iets meer gemengde gevoelens. Het was wel jammer geweest als ie eruit had gelegen want de vorige keren was ie steengoed, maar dit was echt een slecht optreden, en ging ten koste van Sifra, die echt veeeeeeeeeel beter was.

11. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Goedemorgen :)

@the voice, kijk t niet....audities vind ik dan a,tijd nog wel aardig maar daarna houdt t toch wel op....ben ook behoorlijk talentenjachtmoe. Je wordt er echt mee doodgegooid tegenwoordig, is de een afgelopen en dan begint de volgende weer...pfff...
    Is t geen zang, dan is t wel alles door elkaar, en dan weer alleen dans.......hou nou toch eens op met die talentenjachten!!!
    Maar dat is mijn mening ;)

@skatje en tumtum, ik heb ook meer honger, laatste keer was ik 5 kilo totaal aangekomen (dat was uhhhh toen ik uhhhh 13 weken was? Zo ongeveer?) en waar ik nu sta weet ik niet, geen weegschaal in huis :):) en die komt er voorlopig ook niet :):)

Wie heeft er ervaring met t voedingskussen van kruidvat?? Is t mogelijk om die recht te leggen?? Of in elk geval zo recht mogelijk??

Wat zijn jullie plannen voor t weekend??

@shahrazed, snap m :) idd wel fijn als je ook nog eens kan schuiven met meubeltjes :)

@hier, heb mn vilt en fiberfill! Leuk! ik gaat eens een keer iets proberen :):):)
    Wel beetje hoofdpijn nu :( maar hopelijk na een sloot thee voorbij ;)

Fijn weekend meiden!

12. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Goedemorgen meiden en een fijn weekend!

13. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh wat erg meid! He kan me voorstellen dat je moet huilen. Wat een rotstreek zeg. Je bent zwanger en oeps.. ineens "niet meer geschikt" voor je werk. Bah. Knufels meid

14. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    @shahrazed, in het verleden ging het altijd goed bij H&M. Nu wacht ik ineens ruim 2 maanden. Op de website staat dat het 2 weken geleden op verzonden is gezet. Leuk van ze, nu kan ik de bestelling ook niet meer verwijderen. Wat denken ze, dat ze positiekleding ook kunnen versturen na dat de baby geboren is..?
    Ok, dit moest er even uit. Nu even diep ademhalen........ zo, het gaat weer goed. :)
    Bestel mijn positiekleding nu vrolijk bij wehkamp..:)

15. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam

Sorry ik moest wel even lachen om t stukje "nadat de baby geboren is"
    Maar ik snap je frustratie!!
    Ik had vroegah wel altijd problemen met de h&m, dan was t op voorraad en duurde t alsnog een maand voor ze t eens op gingen sturen...
    Nu laatste 2 bestellingen zijn wel goed gegaan en had ik ook echt met een week binnen.
    Welke afleverdatum stond erbij dan toen je t bestelde??
    En wat staat er bij de track en trace waar t pakketje is??
    Zou anders gewoon eens opbellen waar t blijft.

16. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    De aflever datum werd elke week weer vooruit geschoven. Dan keek in het weekend en zag ik de volgende week staan, dan kwam er de hele week niks en keek ik weer en stond het een week verder. En dat doen ze dus al een hele tijd.

17. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan zou ik inderdaad ook gaan bellen. Leuke truc om op verzonden te zetten zodat je niet meer kan cancelen. Maar daar trappen we natuurlijk niet in.

18. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @unexpected, dat heb ik idd ook vaak gehad ja, alleen na een maand was ik t dan zat en heb ik de hele boel geannuleerd.....stond toen dus gelukkig nog niet bij verzonden...
    Ik bedacht me alleen vanmorgen nog wel dat ik nog moest betalen hahaha :D

19. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    Lieve meiden,

Ontzettend bedankt voor jullie lieve reacties!!!
    Ik heb gelukkig als een roosje geslapen :D
    Ook heb ik met mezelf afgesproken dat als t niet verlengd word ik me niet al te druk moet maken,idd zie t van de positoeve kant...lang zwangerschapsverlof ;) en dan zien we na de bevalling wel weer!
    En die vent is iid niet waard dat ik voor hem werk!
    Ik ga er gewoon een leuk weekend van proberen te maken en maandag zie ik wel...
    Wij gaan zo behangetjes kijken :D
    Jippieee,daar word je toch vrolijk van!
    Fijn weekend allemaal!
    xxxx

20. Janneke1904

Janneke1904 Actief lid

17 mei 2010
    216
    0
    0
    @bfg: Wat super zeg! Gefeliciteerd!! Is al dat leren toch niet voor niets geweest:)
    Ennuh je hebt wel gelijk hoor ;) met het minder werken! Maar ik voel me zo'n zeur... Vrijdag naar de bedrijfsarts, dan ga ik het maar wel aangeven. Anders kan ik idd straks veel te vroeg stoppen. En ik ben niet echt een thuiszitter...
    @moon: Gelukkig hier niet meer gespuugd:) En idd, ik erger me soms ook echt aan mensen die zich veeel te snel om elk wissewasje ziek melden. Grrr daar kan ik echt niet tegen.
    Fijn dat je je hart hebt kunnen luchten!! Dan weten ze er ook van, en kunnen ze er toch een beetje rekening mee houden!
    @moe: hier ook nog steeds. Ik ben om 20.00 uur echt uitgeteld, dan kan ik het niet meer opbrengen om ook maar me ogen open te houden.
    @unexpectedmom: Wat fijn zeg!! Hopelijk blijft het zo! Ze zeggen vaak dan rond de 16 weken he! Zou wel heeel fijn zijn! Kun je er wat meer van gaan genieten:)
    @woerdie: Wat een rotstreek zeg! Nooit fijn die onzekerheid!!

Zo reageer straks ff op de rest. nu ff koffiedrinken!

Deel Deze Pagina