Nee! ik zit nog steeds te wachten op die strakke buik!!! Mijn buik is echt verschrikkelijk dik nu (wat wil je ook, 10 kilo erbij als t niet nog meer is inmiddels, en het lijkt allemaal in mijn buik op te hopen ) Maar ik kan hem helemaal niet showen, want er zit nog steeds zo'n stom deukje in van deel 1 naar deel 2. DAT DEUKJE MOET NU EINDELIJK EENS WEG WANT IK WIL EEN STRAKKE BABYBUIK!!!!!!!!
Hallo hallo! @Jan Koning: Hij rijdt er ook een mooie auto van én heeft een prachtig huis (van de buitenkant dan in ieder geval). Ach, er is een markt voor, en hij is gek als ie het niet zou doen, toch!? @unexpected: Wj vinden het ook spannend hoor, de 20-weken echo. Hoop inderdaad maar dat alles in orde is (voor zover ze dat kunnen zien). Fijn dat je geslaagd bent voor een wiegje! @Woerdie: Ik herken de steken hoor, ene dag erger dan de andere dag. Soms ook 's nachts bij het draaien in bed een felle steek onderin mijn buik. En wat fijn dat je zo'n lieve vk hebt, bij ons kan je gelukkig ook altijd bellen als je je zorgen maakt, meestal kan je dan dezelfde dag nog terecht om het hartje te luisteren. @Janneke: Ach, die arme knul van je! Dikke knuffel voor jullie! En heerlijk, een weekje vrij. Neem je naast het klussen ook wel tijd voor jezelf? @Fem: goed om iets van je te horen en fijn dat het goed gaat met je! Spannend hoor, vwp, maar denk dat het in jullie geval de juiste keuze is. Ander blijf je zitten met die onzekerheid! En praat al je twijfels en gevoelens hier maar van je af hoor, we zijn er tenslotte om elkaar te helpen! Alvast heel veel succes voor dinsdag, dikke knuffel! @bfg: Wat jammer dat jullie uk zo eigenwijs was, heeft de vk nog geprobeerd in je buik te 'porren'? Dat was bij mij nodig om uk ertoe te bewegen te draaien. Wel fijn dat het hartje mooi klopte! En ik vind de zwangerschap ook zo snel gaat, voor mij nog 3 weken en dan ben ik al op de helft! @baby voelen: Voel nog geen gekriebel, soms denk ik een klein 'plopje' te voelen, maar dat kunnen net zo goed mijn darmen zijn. Ik wacht rustig af, nog alle tijd! @frommel/smetvrees: Kan het me best voorstellen hoor, ziek worden is nooit leuk, en nu helemáál niet. De baby zal écht niet snel iets oplopen hoor, kans dat jij je niet goed voelt is groter Bij ons op de afdeling heerst er een buikgriepvirus, erg leuk, NOT! De ene na de andere bewoner wordt geveld, gelukkig na anderhalve dag wel weer over bij de meesten, maar ik zit er niet op te wachten! Paar collega's hebben ook al klachten (gehad), hoop echt dat het mijn deur voorbij gaat! @tumtum: die strakke babybuik komt vanzelf, geduld is een schone zaak, daar zijn wij zwangere vrouwen toch goed in, geduld hebben? Morgen babywinkels afstruinen, Babymax, Babydump én Babypark. Zin in, ben benieuwd welke onderstellen in mijn kofferbak passen en hoe ik de wagens en kamertjes in het echt vind! Fijne dag allemaal!
@voelen, wat leuk al die plopjes en kriebels... dat is de baby volgens mijn vk. Ik voel de kleine ook echt wel bewegen, maar meer als ik me kan concentreren want het is nog heel licht. Maar dan voel ik echt beweging, kan het ook niet uileggen maar gewoon dat er iets beweegt.. @buikje, ja bij mij zie je nu wel een goede bolling. als iemand nu nog denkt dat ik gewoon dik ben dan is die niet helemaal slim. @angelsound, lijkt me eigenlijk wel wat tegen alle ongerustheid. Maar nu ben ik al 18 weken en over niet al te lange tijd ga ik m vast voelen schoppen, voel m nu al bewegen. @bfg, wow wat heb jij veel controles! Zelf heb ik al een extra controle gehad nadat ik uit het ziekenhuis was. Wil ook niet teveel zeuren.. goed dat je meer rust gaat nemen, je kunt niet anders en het is voor je kindje. @smetvrees, nu nog niet. In het begin van de zwangerschap had ik het wel, ik poetste alles schoner dan schoon en haalde regelmatig een extra doekje langs het aanrecht enzo.. maar toen werd ik dus zo ziek en ben ik het bij het hoogstnodige gaan houden. Die nesteldrang die zou vanzelf moeten komen. @jjanneke, sterkte met je zoontje! zo sneu voor zo'n kleintje om zo ziek te zijn. @bfg, dit is de wieg: http://www.basiclabel.nl/image_loader/vshogewiegwitgrenen_v2.jpg voor dekentjes wacht ik nog even de 20 weken echo af. Als het toch een meisje is... dan ga ik misschien toch voor een beetje roze.. of koraal ofzo.
@moon, wat voor auto heb je? ik heb een aygo en de joolz past er in elk geval makkelijk in heel veel plezier met de winkels! deze vk was geen echoscopiste, en ze keek ook eigenlijk alleen om te kijken of ze t toevallig kon zien omdat wij t graag wilden weten @unexpected, mooie wieg! @buik, nee die is wel aanwezig hoor staat sinds vanmiddag in mn album ook @hier, pfff *gaaaaap* sorry hoor even een klaagmomentje mag ik al naar bed? t is maar goed dat ik zulke goede vriendjes ben met mn pyjama's en mn bedje hihi kijk er al naar uit!
Pfff, vind het helemaal niet snel gaan... Zeker sinds ik de datum voor de 20 weken echo weet kruipt de tijd weer voorbij... Heb al niet zo'n geduld! En begint het nu wel weer heel spannend te vinden. @misselijkheid, sinds gister weer wat beter. Eet voorlopig geen kruidige dingen, en probeer nogsteeds mn maag te ontzien. Was ook meteen weer aan het afvallen.. Na er met veel moeite een kilo aan te hebben gegeten. Wordt nu intensief begeleid door m'n dietiste, zodat ik wel genoeg voedingsstoffen binnen krijg, en probeer aan te komen. Voelt tegennatuurlijk, heb nog redelijk wat overgewicht en ben juist normaal alleen maar bezigmet afvallen. Maargoed, alles voor het kleintje! En moet natuurlijk wel gezonde voeding binnen krijgen. @ buik, ik heb best wel wat reserve, dus vindt ook niet dat ik al echt een zwangerenbuikje heb, maar hoor tóch terug dat je het wel begint te zien.. Kan overigens wel enorm genieten van dat bolletje als ik lig.. Mn dochter groeit uit dr kleren.. Heb het even genegeerd, maar het wordt nou wel triest, dus we zullen tóch weer moeten shoppen. En daar heb ik echt zo geen zin in! Terwijl ik normaal juist heel graag shop, maar wordt al moe als ik eraan denk...
De man van de tnt kent me ondertussen al. Heb positiekleding besteld maar ook dingen voor de baby, gewoon via internet. Ideaal. Maar over een tijdje wil ik wel live shoppen voor de beeb. Eerst even 20 weken echo afwachten.
Nou hier zijn de boodschappjes eindelijk binnen! Heb even goed ingeslagen. Dus vanavond voor de tv met thee en koekjes hahaha. Tijd; Ja joh! Het vliegt! Het gaat me veel te snel! Gekriebel; Ja ik voel mini ook, vooral in de avond als ik op de bank lig bijvoorbeeld! Heerlijk vind ik het Zag een mooie wieg voorbij komen!! En degene met een geslachtsbepaling heel veel plezier! Mira heeft ook een virus opgelopen, koorst.. Spugen.. Niet lekker in haar vel en daarbuiten alles doen wat niet mag. En oh wee als ze haar zin niet krijgt, gillen joh! Dus ik ben blij als het half 7 is en ik eindelijk languit op de bank lig..
Wauw babyfotograaf! Wat een mooie buik heb jij al!! Ik ben jaloers!! hahaha Ik zie er nu gewoon uit alsof ik zwaar getafeld heb ofzo haha, iedereen zegt ook: waar verstop je die baby joh? Maar ja, bij de vorige 2 zwangerschappen zag je het veel sneller...ach ik vind het niet erg hoor, want hij word nog heel dik straks...en dan zit het best in de weg Maar toch het is wel leuk als anderen het ook kunnen zien...ik ben nu nog zo gewoon ghehe
@bloem, sterkte met je meid! @frommel, idd even shoppen via internet maar of een keertje niet meegaan hoe ongezellig dat ook is? Als je t niet ziet zitten moet je t ook vooral niet doen @unexpected haha de postbode weet mij ook wel te vinden haha
Ja, hier ook heel af en toe kriebels. Maar over dat zorgen maken. Echt meis je moet daar met iemand over gaan praten. Ik merk ook dat tijdens zwangerschappen het erger wordt. Volgens mijn psych komt dat voor een groot deel door de hormonen. Maar je geeft nu zelf al aan dat het erger wordt en dat je het niet meer 'uit' kunt zetten, maar er zijn redelijk simpele technieken om te leren het uit te zetten. Mijn ervaring is dat als je dat niet leert het alleen maar erger wordt totdat je smetvrees, pleinvrees en angstaanvallen begint te krijgen. Dus echt even bij de HA langs en het aanpakken hoor, want het is nu nog relatief makkelijk op te lossen!
@zieke kindjes: hier ook al. Dochter en zoon hebben vanacht het bed ondergespuugd :x Gaat lekker zo, eerst hadden ze buikgriep, toen heel erg verkouden en snotterig en nu beginnen ze gewoon weer opnieuw :x @snel gaan: echt wel! Ik vergeet de helft van de tijd nog steeds dat ik zwanger ben, ben ook zo druk op het werk en prive, en voel de kleine nog niet zo heel vaak. Dus ongelooflijk dat ik de 17 weken alweer voorbij ben @buikje, begint hier ook te komen. Ik draag nogal snel hoog, dus iedereen kan al zien dat ik zwanger ben en niet vet Wel handig, doordat het zo hoog zit kan ik nog steeds mijn gewone kleren aan.
@snel gaan, Vind het eigenlijk helemaal niet snel gaan! Misschien komt het ook wel omdat ik zo ziek was en het zwanger zijn toen echt niet leuk vond. Mijn kindje vond ik natuurlijk wel al heel leuk. Ik hield me dan ook vast aan de gedachte dat ik straks mijn kleintje in mijn armen houd. Het gevolg hiervan is wel dat ik zo heb uitgekeken naar het vasthouden van mijn kindje dat ik het moeilijk vind dat ik nog 5 maanden moet wachten! haha @bloem, sterkte met je meisje! beterschap voor haar. Vind mijn wiegje ook erg mooi.
@ snel gaan; ik vind het enorm snel gaan. Vandaag alweer 17 weken.. Nog 12 dagen en we weten wat het is, jeeeeej! @ Bloem; beterschap voor Mira! @ Frommel; gelukkig weer wat beter! Hier ook nog steeds erg misselijk. Maar bij mij komt dat van de spuiten (denk ik). Pfff.. echt ellende hoor vind ik. @ moon83; veel plezier morgen!!! @ Janneke; beterschap voor je zoontje. @ BFG; spannend die afspraak ben ook benieuwd!! @ Fem; goed dat je een beslissing hebt gemaakt . Kan me voorstellen dat je je enorm zorgen maakt. Hopelijk is alles gewoon goed. @ ego; hier dus maandag even naar het zh geweest, gelukkig was alles goed. Mijn buik is nu weer rustig. Het schijnt normaal te zijn rond deze periode. Verder enorm misselijk, ik reageer ontzettend op de hormoonspuiten. Baal er echt van. Voel me echt slecht. Hopelijk wordt dat snel beter. Nog 12 dagen en dan hebben wij de 20 weken echo. Heb er zin in!!!
Pfffff ben zo moe! Hele drukke week gehad en nergens meer puf voor! Kruip lekker in m'n bedje zo, nog 1 dagje werken morgen.
Ego : Net de geslachtsbepaling gehad, heel erg duidelijk hihi We krijgen een MEISJE Zit alleen maar stom te grijzen hier hahaha en heb al zo'n x gezegd "we krijgen een meisje" Na de geslachtsbepaling even langs een vriendin gegaan, kreeg meteen 2 tassen mee, met lakens, dekentjes, hoeslakens en heel erg veel kleertjes in maatje 56
Goodevening! @bfg/auto: Wij hebben een Hyundai Getz, heb ook al eens gehoord dat de Joolz in een Mini Cooper past, dus dat moet denk ik wel gaan lukken. Ik vind 'm alleen nog wel wat aan de dure kant... We zullen zien morgen waar mijn voorkeur naar uit gaat! @missiemaartje: Balen dat je zo heftig reageert op de hormoonspuiten, blijf denken aan je ukkie, daar doe je het allemaal voor! @sammie: Een meid, wat leuk! Gefeliciteerd, en fijn zo'n vriendin!! Ik ga zo lekker tukken, morgen drukke dag!
Druk hier. Lastig om alles weer te onthouden. Bedankt allemaal voor de condoleances. @sammie; een meid erbij hier op de lijst. Leuk misschien komt er wel een evenwicht in het aantal roze en blauw. Voor de rest goede echo's en veel gefrommel in de buiken gewenst.