Mijn man voelt net duidelijk mini schoppen! Echt wel 3-4 keer! Zo speciaal! Een stuk eerder dan bij Mira, lang leve mijn placenta die dit keer achter ligt!!! Zo fijn om het met hem te kunnen delen!
Wat leuk bloem! De kleine hier is een stuk rustiger denk ik, want na 1-2 schopjes voel ik 'm niet meer, en dat is dus te laat en pesten reageert ie niet op.... Nog 10 dagen en dan weten we wat het wordt (hoezo aan het aftellen )
@sammie, jeeej een meisje! leuk! welk gevoel had je in 1e instantie?? @bloem, leuk dat je man t ook voelt! t schoppen gebeurt hier nog niet echt ja ws wel, maar ik voel t nog steeds als "gekriebel" haha @baby pesten, ik lees nu overal dat kindje nu al van dingen kan schrikken enzo, hebben jullie t wel eens expres gedaan door bijv een tijdje helemaal stil en dan opeens hard "boe" zeggen naast de buik? lijkt me zo grappig als je je kindje dan voelt reageren of ben ik nu erg sadistisch? moet wel toegeven dat ik wel altijd sorry zeg als ik in mn buik heb lopen porren 's avonds om te voelen waar mini ligt haha
en als we dan toch aan t aftellen zijn nog exact 2 weken voor de 20 weken echo, en hopelijk komen we er dan achter wat t is
Hey kletskousen!Ik heb niet alles bijgelezen, maar ben er een beetje snel doorheen gebladerd, jullie gaan zo snel! @ Sammie; Gefeliciteerd! een meisje, meisjes zijn erg leuk weet ik uit ervaring. @ Bloemm: Wat leuk dat je man het duidelijk gevoeld heeft. Hier heb ik nu ook placenta achter (bij dochter voor) en voel het ook echt al dagelijks,zo bijzonder. manlief heeft het nog niet echt gevoeld maar dat kan dus snel gaan gebeuren als ik jou zo lees. @ Mone: lekker nieuwsgierig naar het geslacht, ik ben ook benieuwd wat jullie krijgen. Nog even aftellen maar..... @ babyfotograaf; Sadist haha, nee hoor moet wel lachen nu ik het zo lees, maar is nog nooit in me opgekomen. Jullie hebben dus het geslacht niet kunnen zien? jammer, maar houdt wel de spanning erin, hopelijk werkt uk dan met de 20 weken echo beter mee! @ hier: lekker druk, lekker aan het shoppen voor kleine uk. Zo leuk, kan nie wachten tot straks de kamer van mijn dochter klaar is en de ieniemienie kleertjes in de kast op de babykamer (nu kamer dochter) kunnen.
Ja mini was heel actief! Dus toen gingen we wel echt even 20 minuutjes ervoor zitten haha! Dus heel spontaan was het niet hoor. Al het gekriebel dat ik voel, voelt hij niet. Maar al die schopjes voelt hij duidelijk! Ben er nog helemaal vrolijk van Vandaag even een rustig dagje. Huispak aan en niets doen! Heb wel zin om een cake te maken vanmiddag haha! Fijne dag meiden!
Ik heb morgen een pretecho! Vrouwlief werd ongeduldig en heeft een afspraak gemaakte voor morgenochtend.<3 vinden het erg spannend!
@frommel, leuk!!! ga je dan ook voor geslacht? @bloem, gelijk heb je! lekker rustig aan! en ooohhhh lekker cake!! @zora, ik wil ook shoppen @vraagje ik heb van die ontzettend droge en gevoelige tepels, is daar nou een lekker spullie voor waardoor t allemaal wat minder wordt? ik gebruik de zwitsal buikzalf en borstencreme (maar die mag je dus eigenlijk niet op je tepels smeren). ik heb de olie van weleda gebruikt, maar mn handen reageerden hier niet goed op, dus daar ben ik mee gestopt... iemand DE gouden tip???
hey! wist niet dat je hier ook zat haha okee! ga ik vanmiddag gelijk ff kijken bij de kruidvat moet ik toch heen misschien wel zo verstandig om even een boodschappenlijstje te maken met mijn dementerende geheugen
Nou zit ik ook eigenlijk niet haha, was toevallig beetje aan het rondkijken op t forum Moet je even opletten, weet eigenlijk niet of het ook tepelklovenzalf heeft of dat het gewoon de babyzalf is... Ik heb de Bepanthen ook veel gebruikt toen Féline klein was en nu af en toe nog als ze een zeer plekje heeft, helpt echt super! Schrijf het maar op
Hallo Allemaal: Dr is weer een hoooop gekletst. Zal ff reageren ! @sammie: Wat leuk een meid!! Nu kun je lekker shoppen!! @bloemm: Wat leuk dat je mannetje het ook kan voelen! Das wel mooi vlot hoor ! Is je meisje alweer een beetje opgeknapt? Beterschap! @bfg: Ja klopt, die bepanthen helpt goed! Ook als je borstvoeding geeft, maar zal daarvoor ook vast wel helpen! @frommel: Wat leuk! Suc6! Fijn dat je dan nog zo snel terecht kan @juul: Zijn jouw kindjes alweer beter? Niks aan als ze ziek zijn! Beterschap! @snel gaan: Ik vind het ook snel gaan. Ik ben er wel veel minder mee bezig dan bij de 1e. Bij de 1e ging de tijd veeel langzamer! @buikje: hier ook een buikje aanwezig. Ben nog steeds 2 kilo onder mijn normale gewicht, dus al mijn broeken lubberen, gelukkig groeit mn buik wel! @missiemaartje: Zijn de spuiten meegevallen? Of waren ze erg pijnlijk? Hopelijk ben je er niet zolang misselijk van, vervelend! Rustig aan dan maar! @hier: Mn zoontje knapt niet op, krijgt weer een ab kuur, en we krijgen een verwijzing voor de kno arts. Das wel fijn! hopelijk kunnen ze hem daar goed helpen! Pff ben echt misselijk weer, al 2 dagen. niks aan. Had echt gehoopt dat t wel een x over was. Maar helaas. Ook moeee en duizelig van de lage bloeddruk. Gelukkig lekker veel vrij. Vanmorgen bij de bedrijfsarts geweest, ga dagen van 6 uur werken, en niet meer dan 2 achter elkaar. Das wel fijn! Kan ook niet anders, gister ff gewinkeld 2 uurtjes, maar bij elke stap voel ik steken/pijn in mn bekken. Dus was geen succes. Iedereen een fijne dag, en fijn weekend!
Janneke: beterschap voor je kleine man! Fijn dat je een doorverwijzing hebt, misschien kunnen ze daar wat voor hem doen. Vervelend dat je zo misselijk bent! Binnenkort gaat het vast wel over, maar daar koop je nu niks voor Buikje: ik heb wel een buikje. Zit nu ongeveer nog op mijn startgewicht, ik vreet me een bult maar van de week was ik zelfs een halve kilo afgevallen, haha! Heb ik normaal nooit last van (helaas). Vandaag heb ik lekker wat geshopt! Een lief wit zacht jurkje van Gymp en bij de Hema een maillotje en een grijs rompertje. Dat wordt het eerste pakje. Het jurkje is met korte mouw dus het rompertje met lange mouw en de maillot is ook grijs. Een vriendin van mij haakt een schattig mutsje die doe ik erbij. Dan alleen nog een paar slofjes of zo en dan is het klaar Blij mee!
Frommel: leuk!! Veel plezier morgen! Scheelt ook dat het zo kort van te voren is, hoef je niet zo lang af te tellen
Wat denk jij wat t word BFG?? En hoelaat moeten jullie? Wij mogen al om 9.15 Ik denk nog steeds een meisje,vannacht heel weird gedroomd was aan t bevallen en t was een jongentje zegt mijn man zie je nou wel jij met je meisje haha... Ben zoooo benieuwd maar vind zowal jongen als meisje erg leuk!! xx