Ik ben 32 en het is mn tweede kindje. Heb al een dochtertje. Ik heb 4 september de intake bij de verloskundige.
**** Breek effe in**** Bloemmm gefeliciteerd!!!!!! Wat fijn dat Mira ook grote zus wordt Ik kletse niet meer zoveel in het topic wat eet je baby want van het schrijven alleen werd ik misselijk Hoop dat het jou beter vergaat!!!
---------------------------------------------------------------- ♥ ZWANGERSCHAPSLIJST ♥ - Bloemmm (23 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Mamamooimeisje (28 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Babyfotograaf (24 jaar) Eerste Kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sonjaa (32 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 19 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ Bloemmm: 13 augustus - Moeders voor Moeders Babyfotograaf: 20 augustus - Afspraak Huisarts Bloemmm: 31 augustus - Intake Verloskundige Sonjaa: 4 september - Intake Verloskundige Bloemmm: 15 September - Eerste echo! ---------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - - ---------------------------------------------------------------- Je staat erop Sonjaa!
Zijn er nog geen andere meiden die al positief getest hebben? Hier misselijk met vlagen overdag.. Vooral als ik opsta. Ben moe moe moe, maar slapen lukt ook niet echt En heb af en toe krampjes en wat steekjes!
---------------------------------------------------------------- ♥ ZWANGERSCHAPSLIJST ♥ - Bloemmm (23 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Mamamooimeisje (28 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Babyfotograaf (24 jaar) Eerste Kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Monica076 (35 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 17 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sonjaa (32 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 19 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ Bloemmm: 13 augustus - Moeders voor Moeders Babyfotograaf: 20 augustus - Afspraak Huisarts Bloemmm: 31 augustus - Intake Verloskundige Sonjaa: 4 september - Intake Verloskundige Bloemmm: 17 September - Eerste echo! ---------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - - ---------------------------------------------------------------- Je staat erop Monica!
@bloem: oh dat herken ik zeg. Ik ben doodmoe maar in slaap komen 's avonds ho maar. Pff zit hier te gapen op m'n werk. Verder niet veel kwaaltjes. Als ik opsta ben ik wat misselijk, thats it. Kan me herinneren van de vorige keer dat ik erge buikpijn had en zere borsten. Nu niet.
Ja dat had ik bij Mira ook! Nu helemaal geen last van mijn borsten! Misschien omdat ze al een keer die 'groei' mee hebben gemaakt? Heb af en toe wat steekjes en krampjes in mijn buik, maar echt buikpijn zoals ik bij Mira had heb ik inderdaad ook niet.. Ik kom ook echt niet in slaap, heel vervelend!
Ik voeg mij bij jullie!!! Zondag al een licht streepje te zien, gisteren een goede streep. Vermoedelijk 16 april uitgerekend. Ik zal mezelf op de lijst zetten! Spannend allemaal! Ik ben sinds een paar dagen iedere middag moe, en verder meer afscheiding dan normaal. Verder geen kwaaltjes!
---------------------------------------------------------------- ♥ ZWANGERSCHAPSLIJST ♥ - Bloemmm (23 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Mamamooimeisje (28 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Babyfotograaf (24 jaar) Eerste Kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Fleurop (26 jaar) Tweede Kindje uitgerekend op: 16 april 2013 Verrassing - Monica076 (35 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 17 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sonjaa (32 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 19 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ Bloemmm: 13 augustus - Moeders voor Moeders Babyfotograaf: 20 augustus - Afspraak Huisarts Bloemmm: 31 augustus - Intake Verloskundige Sonjaa: 4 september - Intake Verloskundige Bloemmm: 17 September - Eerste echo! ---------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - - ----------------------------------------------------------------
Gefeliciteerd zwangeren, ik kom hier ook rondkijken. Alleen gezien mijn verleden wacht ik nog even met het officieel aanmelden. Due date is berekend op 14 april maar mijn dochter kwam meer dan 14 dagen te laat dus ik ga er vanuit in de 2e helft van april uitgerekend te zijn. Maar dat allemaal pas als ik de eerste 12 weken doorkom. En met een beetje hulp............wie weet.
Welkom!!! En gefeliciteerd natuurlijk Fijn dat je het zelf even op de lijst zet, kan je me helpen voortaan Oh dat is snel inderdaad! Vertel je even hoe het ging? Ik zal heel hard met je mee duimen, voor ons allemaal. We komen de 12 weken gewoon door! Het gaat gelukkig veel vaker goed dan fout, maar ik begrijp absoluut dat je er onzeker door bent als je het al in het verleden heb meegemaakt.. Je wilt nog niet op de lijst dus?
---------------------------------------------------------------- ♥ ZWANGERSCHAPSLIJST ♥ - Bloemmm (23 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Mamamooimeisje (28 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Babyfotograaf (24 jaar) Eerste Kindje Uitgerekend op: 16 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Fleurop (26 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 16 april 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Monica076 (35 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 17 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sonjaa (32 jaar) Tweede Kindje Uitgerekend op: 19 April 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ Monica076: 8 augustus - Moeders voor Moeders Bloemmm: 13 augustus - Moeders voor Moeders Babyfotograaf: 20 augustus - Afspraak Huisarts Sonjaa: 20 augustus - Moeders voor Moeders Monica076: 27 augustus - Eerste Echo! Bloemmm: 31 augustus - Intake Verloskundige Sonjaa: 4 september - Intake Verloskundige Bloemmm: 17 September - Eerste echo! Monica076: 21 september - Tweede echo ---------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - - ---------------------------------------------------------------- Ik heb alle afspraken erop gezet. Als er meiden zijn die nu al weten dat het een 'verrassing' wordt.. Dus als jullie het geslacht niet willen weten kunnen jullie het woord verrassing een kleurtje geven! Of het even tegen mij zeggen, dan doe ik het