16 - 30 april 2013 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 6 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed juist dat je contact hebt opgenomen! Dat is geen falen, dat is juist heel verstandig zijn. Als we lichamelijk ergens veel last van hebben gaan we toch ook naar de dokter? Meid, echt ga je niet nog eens rot daarover voelen. Al die hormonen kunnen je gewoon flink wat last bezorgen. Knuffels!

2. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @frommel, goed dat je die beslissing hebt genomen! in plaats van falen vind ik het lef hebben :) ervoor uitkomen dat je er niet helemaal goed mee kan gaan nu door de hormonen en dat je daar hulp bij wilt zodat 1. jij het beter naar je zin hebt en 2. je kindje t ook beter naar zn zn heeft ;)
    ik hoop dat ze wat voor je kunnen betekenen!

@vraagje....*onzekere muts*
    ik stond vanmorgen op met een soort van harde buik, niet helemaal echt een harde buik, maar t zit ertegenaan...
    die is nog steeds niet over..
    mn buik voelt ook zwaar...
    en zo druk als mini maandag was en hoe ik heb genoten van al het gekriebel....zo voel ik vandaag helemaal niks :(
    is dit nou normaal of moet ik me toch zorgen gaan maken? (wat ik natuurlijk al doe, maar ik hoor t graag als ik daarmee kan stoppen....)
    wel een hoop gerommel in mn buik maar dat zijn echt 100% mn darmen en niet van mini die ligt te spartelen...

3. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Ook hier een Mutsy! 4 wielen. Met 1 hand te rijden bij wijze van spreken! Super. En hoog idd, handig met een vriend van 2m!

4. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    @bfg: ik heb vandaag ook een soort hard/zwaar gevoel in mijn buik! Heel gek, maar ook niet pijnlijk of zo.
    Baby voelen: ik voel de baby af en toe maar het valt me nog niet zo op als ik haar niet voel, dus ik weet niet hoe het bij jou is. Heb je een angelsound of zo? Kun je ff luisteren.

5. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Joh ik krijg een meisje, ik typte eerst 'hem' in bovenstaand bericht :p
    Is nog steeds niet bezonken haha!

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @frommel; In vind het ook eerder lef hebben dan falen! Ik hoop dat je je er snel beter door voelt!
    @Wagen; Wij gaan weer voor de Stokke Xplory(2013 dit keer) de blue melange kleur!
    @Felicitas; Kreeg ook een mail, moet 'm alleen nog halen. Zaten er leuke dingen in Zora?

Wij hebben net een paar uurtjes gezwommen!
    Mira vond het weer geweldig, ze is er echt dol op.
    Die ligt nu KO in bed natuurlijk haha.. Dus ik ga ook even een dutje doen!

7. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @felicitas doos, billendoekjes, speentje geloof ik, jillz 0% en wieckse rose 0% en wat foldertjes zo even uit mn hoofd ;)

@skatje, zou t in de lucht hangen? ;) zal morgen vast beter zijn, ik moet me gewoon niet gelijk zo ongerust maken, voor mini ook niet goed
    en hahaha ach, kind zal er niks aan overhouden als je t soms per ongeluk nog "hem" noemt :D

moest gister wel lachen eigenlijk :D elke keer voel ik om half 9 's ochtends gekriebel ("jeej mini is wakker, gezellig"), dus om 9 uur had ik nog niks gevoeld dus ik schud mn buik met mn handen beetje op en neer "mini wakker worden ;)"
    haha voel ik me daarna toch opeens weer gekriebel :D hahahaha
    wat ben ik toch een sadist...gewoon mn kind wakker maken :):$:D
    voel inmiddels heel zachtjes en langzaamaan weer wat gekriebel *opluchting*

en pfff over kwartier weer naar huis, tijd vliegt voorbij 's middags als je opeens een uur minder werkt ;)

8. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    dag dames

heb niks gelezen sorry

vanavond is het dan zover het geslacht komen wij te weten misschien!:D
    heb er zo zin in!

gister had ik de controle alles was goed. en op termijn en een kloppende hartje dit keer gehoor. ze hoefde niet te zoeken in ieder geval

sinds gister voel ik ook wat gefriemel in mijn buik. niet krachtig dus bij andere dingen voel ik het niet eens, maar eindelijk is het er

wel een krachtige gevoelt toen ik net in slaap begon te vallen, werd met een schrik wakker hahaha.

vanavond om 19:00 moet ik er zijn

ik denk jongen
    de papa meid
    mijn dochters hebben beide zusje in hun buik want willen een zusje, maar mama heeft jongen!
    dus ben enorm benieuwd

9. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Heel goed, heel verstandig en helaas heel herkenbaar. Vooral dat gevoel van falen :( Maar je zult zien hoeveel je er van opknapt en dan lucht het wel enorm op! Wat ga je doen? Cognitieve gedragstherapie?

10. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Frommel, bekijk het zo, jij hebt helemaal zelf geregeld dat iemand je steun en informatie gaat geven. Uiteindelijk moet je er zelf wat mee gaan doen!

11. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Klinkt mij normaal. Zelfs verder in de zwangerschap heb ik soms tijden dat ik de baby helemaal niet voel *schrik slaat om hart en paniekgedachten komen direct op* Maar het gebeurt vaker, ik had zo'n zware buik tijdens mijn buikgriep, net alsof je een harde buik hebt idd. Is waarschijnlijk een beetje drukte, vermoeidheid, stress of te veel inspanning. En de mini ligt nog echt wel te spartelen hoor. Denk maar zo, de kans dat mini ligt te spartelen is extreem veel groter dan de kans dat het niet zo is. Dat wil niet zeggen dat er niets kan gebeuren, maar de waarschijnlijkheid dat mini even ligt te tukken of jij te druk bent of mini te voelen is groter dan andere opties. Zo heeft mijn psychologe het me tenminste geleerd.

12. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @juul, ja is ook zo, heb je ook wel gelijk in :)
    Voelde t kort erna weer kriebelen dus was ik weer helemaal gerust gesteld :D *tutje*

@OMG ik weet gewoon niet meer wie :$....
    Ohjaaaaa mopperkonijn!! Je hebt nu de echo!! Ben benieuwd!!! Je laat wel even weten he :):):):)

13. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Ff snel tussendoor: zo schattig! Mijn dochter heeft net uitbundig en hoopvol 2 sinterklaasliedjes gezongen bij de kachel....kijken of Sint nog langs komt om iets in haar schoen te doen ;)

14. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Goedenavond allemaal!

@mvm: Ik heb vanwege vakantie niet de volle 10 weken mee kunnen doen, dus waarschijnlijk geen wikkeldeken voor mij, helaas!

@Skatje/Winnie: Leuk kamertje zeg! Weet je nog waar je het behang gekocht hebt?

@Fem: gelukkig viel de prik mee, hoop zo dat jullie vrijdag al goed nieuws krijgen en dan over 3 weken nog een keer! Duim voor je meis!

@Minnie: Wat balen zeg, dat je nog steeds misselijk bent! Wel fijn dat je in de middag wel goed kunt eten, dan kom je tenminste aan je voedingsstoffen.

@moe: Nou, hier ook nog steeds niet op-en-top fit hoor, en bruisen van de energie ook niet... Baal er enorm van dat ik zo moe ben aan het eind van de middag, lijk wel een oud wijf, haha!

@Wondertje: Fijn dat de controle bij de vk goed was én dat ml weer thuis is! Geniet ervan!

@wagen: Neig steeds meer naar de Maxi-Cosi Elea, lees er met name op Engelse sites veel goede verhalen over. Ga nog even verder snuffelen en dan hoop ik een keuze te kunnen maken, ml maakt het niet heel veel uit. Ben blij als ik dit onderdeel kan afvinken!

@frommel: Goed van je dat je hulp zoekt, beter op tijd dan te laat! En het zou inderdaad fijn zijn als je je angsten onder controle kan krijgen en meer kan genieten van je zwangerschap, het is zo'n speciale periode, en hij komt nooit meer terug! Sterkte meis!

@felicitas doos: Vorige week opgehaald, geen babydoekjes, wel o.a. speen, jillz en wieckse rosé en 2 luiers van Pampers. Ach, alles wat je krijgt is meegenomen, toch?!
    Heb ook de doos van BabyDump, daar zat helaas een roze speen in (tja, en we krijgen toch echt een jongen!). Jammer dat ze die speen niet wat neutraler van kleur in de doos hebben gedaan, maar ja.

@bfg: Gelukkig voel je weer gekriebel, ik voel nog niks, maar kan gelukkig in geval van twijfel de Angelsounds pakken:)

Nog even een grappig verhaal over de Angelsounds: vriendin van mij is nu 12 weken zwanger en wilde afgelopen weekend graag het hartje luisteren, wij zoeken met Angelsounds, en na ongeveer 4 minuten zoeken héél zachtjes horen kloppen.
    Was ze gisteren bij de VK, kon zij het hartje niet vinden, hihi!:D
    Echo gemaakt, hartje wel zien kloppen, maar horen ho maar.
    Dus nu vindt ze dat ik maar VK moet worden, schijn er feeling voor te hebben zegt ze, haha:)

Verder weinig nieuws hier, donderdag en vrijdag nog werken en dan zaterdag weer op jacht naar wagens en kamertjes. Hopelijk slagen we!

Fijne avond!

15. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    Mopperkonijn we zijn benieuwd!!!
    Roze of blauwe muisjes? :)

16. frommel

frommel Fanatiek lid

26 apr 2010
    1.042
    0
    0
    Thanks allemaal voor de lieve berichtjes over psych. Hopelijk kan zij me verder helpen. Vrijdagochtend eerst een gesprek om te kijken wat er nodig is..

@ mvm, ik heb de laatste 2 weken niet meegedaan door ziekenhuisopname en continue spugen. Verwacht dus ook geen pakketje meer. Wel jammer als ik het zo hoor...

@dozen, welke dozen hebben jullie aangevraagd? Hier nog niks, ben een beetje bang dat we dan gebombardeerd worden met
    reclame en telefoontjes. Dat was toch bij felicitas? Had bij dochterlief wel de blije doos.

@wagen, wij hebben bij dochterlief een mutsy transporter gekocht. Zitten nu te twijfelen voor een nieuwe wagen. De wandelwagen inzet was namelijk tot 1 jaar echt niet stevig genoeg (loopt zelfs helemaal plat nog krom) voor ons meisje, terwijl de wagenbak na 5 maanden al echt te kleine was.. Maar wil er dan ook weer niet opnieuw enom veel geld aan uitgven, en het voordeel is wel dat hij heel soepel rijd en makkelijk inklapt. . En het heeft ook wel iets dat ze in dezelfde wagen hebben gezeten... Gelukkig heb ik nog wel even..

@mopperkonijn, en???

17. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    dag dames wij hebben een prachtige meid gezien!!! joehoe! 3 meiden de papa krijgt het zwaar haha

maar jij hij wilde nog een meid en is hij gehoord he

en ik sloeg de plank mis!
    maar ben mega blij en nu helemaal nieuwsgierig!
    heb straks vergelijkingsmateriaal

18. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Gaaf mopperkonijn!!

19. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL

jeej jij ook drie meiden! ook gefeliciteerd!

20. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Frommel: ik ben het helemaal eens met de andere meiden: juist super goed dat je hulp zoekt als je voelt dat je het zelf niet meer helemaal onder controle hebt. Respect!

Mopperkonijn: leuk een meid erbij! Ik had jou uit de lijst gehaald, omdat je langer dan een maand niet was geweest. Als je wilt, zet ik je er weer in, maar ik weet je leeftijd en uitgerekende datum niet meer.

@ ego: ik had vanochten nog wel uuuuuren kunnen liggen, maar om 8.00 zou mijn oppaskindje komen (ben gastouder). Krijg ik om tien voor 8 een whapje dat ze niet komt :x Dat weet ze verdorie toch wel eerder? :p

Deel Deze Pagina