@mone, ben benieuwd, hoop dat alles goed is. @positiemode, zit te kijken of ze ergens nog iets moois hebben voor de feestdagen. Maar het is allemaal alsof zwangere vrouwen alleen nog maar op de bank hangen en alleen nog maar lekker 'confi' gekleed willen zijn. Zucht.
Ik ben ook erg benieuwd naar Mone! Uiteindelijk heb ik een jurk besteld van Esprit Maternity, uit de aanbiedink Hoop dat hij past. Ik heb namelijk verder alleen 1 spijkerbroek en 1 spijkerrok, wilde voor de kerst en zo wel even wat leuks hebben.
Menstruatie achtige krampen; hier ook! Is inderdaad de groei van de baarmoeder. Had ik bij Mira ook veel last van, hier ook harde buiken zo af en toe. @Minnie: wat een mooie echo!!! Smelt! @Zora; beterschap met je meisje, hoop dat ze snel beter is! @tillen; Mira is ook 12,5 kilo en probeer het ook zoveel mogelijk te vermijden, maar gelukkig kan ze een hoop zelf. Het is alleen commode - ledikant en haar stokke stoel. Wij zijn de stad in geweest, nog de laatste dingetjes voor sinterklaas en kerst gekocht! Heerlijk vind ik dat, de December maand Nu languit op de bank en kom er niet meer vanaf haha.
Hey meiden, hier even een zwaai van mij!werk op moment erg veel en blijf zoo moe. ik voel de kleine steeds wat beter Jeej! ben nu 14kilo bij gekomen.... Zie dat de 1ste 20wkn echo's zijn begonnen! Spannend!!! ikzelf kan niet wachten tot het 5dec is...ben wel veel zenuwachtiger dan de vorige keer, maf he! @naam, wij hebben m al! denk dat veel mensen bij ons achterover slaan van verbazing haha, komt nl niet zo vaak voor fijne week allemaal!!
Hi meiden, Duurde idd even...hadden om 15:30 een afspraak, liet een uur uit...en daarna dus snel naar huis, eten koken, eten kindjes op bed...en nu even lekker op de bank Alles is helemaal goedgekeurd, 10 vingertjes en 10 tenen, wel erg druk dus was soms lastig alles scherp in beeld te krijgen. Wat wel snel duidelijk was.....was dat het een meisje is! En het was dus maar goed dat we dat dit weekend nog niet wisten ben namelijk een weekend met m'n zusje naar dusseldorf geweest, 3 dagen shoppen
@tillen, let vooral op hoe je tilt, niet teveel draaien tijdens het tillen. Ik draag onze zoon van 18 kg ook nog met tijd en wijlen en gaat goed. Bil en beenspieren goed trainen, die moeten het samen met je onderrug gaan opvangen. Commode gebruiken we al tijden niet meer, verschoon Janneke staand, en ik zit dan op de grond. @naam, daar kunnen we nu over gaan nadenken
Mijn meisje laat zich toch ook nog een hoop tillen en eigenlijk gaat dat nog best goed. Maar het is dan ook wel een lichtgewichtje met haar 12,5 kg. @mone; een meisje, leuk. Een goede reden om weer te gaan shoppen. En fijn dat alles ok was. Blehhhhh. ik zit nu weer ziek thuis, vorige week 2 dagen thuis gezeten omdat ik heel erg benauwd was en nu krijg ik er een zware verkoudheid overheen. Vooral de keelpijn ellende, geen trachitol en dat werkt bij mij juist vaak zo goed. Gelukkig was meisjevandaag op kdv dus veel gelapen, morgen gaan we beiden naar mijn ouders en dan kan ik daar een bedje induiken en vertroeteld worden.
@mone, fijn dat jullie meid goedgekeurd is!! En jeej nog een meisje erbij op de lijst!! @unexpected, heel eerlijk , ik zit heel graag erg comfi op de bank hihi, stofjes t liefst zo zacht mogelijk en niks niet ingewikkeld hihi , mjaah naar t werk wil ik er toch wel beetje leuk bij lopen En voor kerst heb ik nog een echt kerstvest, in combinatie met shirtje eronder en een van mn positiebroeken komt t helemaal goed @hier, lekker op de bank, private practice kijken (want net5 is beetje achterlijk, wederom, en stopt grey's anatomy weer na een paar aflevering....zucht...grrr ....elke keer t zelfde liedje met grey's....) Nu maar hopen dat private practice niet zo zielig is als vorige seizoen...dan kan ik t niet kijken zolang ik zwanger ben
Leuk weer een meid erbij!! en nog belangrijker dat alles goed is @ Private practice...ik was helemaal verbaasd dat het nu alweer was begonnen, maar net wat je zegt typisch greys en net 5! vind pp wel heerlijk om naar te kijken hoor! daarna snel naar bed!
Mone, wat fijn dat jullie baby is goedgekeurd! En leuk! Nog een meid! Heb je het je kindjes al verteld... word dus geen archibald oid? geniet ervan! Greys, zat alweer helemaal klaar op de bank ... Buhhh.. Pp volgens ik niet-lid vl wilt nu csi en bones kijken.. Zat hier net jumpsuits en stofjes te bekijken... Krijg ineens koopdrang! En zin om achter de naaimachine te kruipen.. Mn hoofd stroomt vol met projectjes..
Supermooie echo foto's! En wat een schatjes zijn Janneke en Pieter zeg!!!! Heb ook even in hun albumpjes gespiekt haha
Bedankt voor alle lieve reacties! Ben weer een beetje opgeknapt. Alles blijft tot nu toe gelukkig binnen maar nog wel slapjes. Morgen nog niet werken, ff dagje rustig aan doen nog! En ook de 20 weken echo om 9.30! Zal morgen eens weer achter de pc kruipen en op iedereen reageren! Slaap lekker!