16 - 30 april 2013 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 6 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Hier ook allemaal ziek geweest afgelopen weekend. Echt buikgriep. Gelukkig duurt dat niet heel lang.

2. frommel

frommel Fanatiek lid

26 apr 2010
    1.042
    0
    0
    bfg, succes straks!

3. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Thnx meiden!! Ben zoooo benieuwd!!! En zooooooo zenuwachtig!!! Bij elke kriebel heb ik aan mini gevraagd om t alsjeblieeeeeeeeeft aan ons te laten zien vanavond :D

@blauwespeen, natuurlijk! Welkom en gefeliciteerd! Lijkt me toch pittig met zo'n kleintje erbij :)

@hier, ik voel af en toe heeeeeeeeel laag (zeg maar schaamstreek) plopjes, kan dit mini zijn of zijn t gewoon losse plopjes???
    Ook als ik heeeeeeel volle blaas heb en ben m aan t legen en hang lekker beetje naar voren (je weet niet de goede houding maar ben soms gewoon echt te lui :D), dan voel ik een soort van heeeeeel raar gevoel (ja heel duidelijk he ;)), een soort van draaibeweging van binnen....maar ook dat zit erg laag, maar zou dat dan toch ook mini zijn of toch ook weer wat anders??? Al die vragen ;) ;) hihi

Nu maar even eten, en dan nog even (on)geduldig wachten tot we naar de echo mogen!!! :):):):):)

Duimen jullie met me mee dat we t te zien krijgen? :)

4. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Babyfotograaf; dat is de baby hoor. :) wordt nu alleen maar meer!!

5. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Babyfotograaf: dat is je kleine hoor! Zeker weten! Geniet ervan je gaat het nu met de week beter voelen. Heeeel veel succes straks, ben benieuwd of ik gelijk heb....

6. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Fijn dat ik mee mag kletsen. Op werkdagen reageer ik vaak niet, maar andere dagen lees ik alles terug en reageer ik :D

Babyfotograaf. Ik had dat bij mijn vorige zwangerschap ook. En zei toen tegen me moeder: me onderbuik doet een beetje gek... Zei riep toen heel hard: DAT IS JE KIND! Dus dat zeg ik nu ook tegen jou. Die plopjes is zeer waarschijnlijk het kleintje in je. Leuk joh!
    Jij hebt morgen ochtend de echo? Spannend, ik pas ver eind van de middag. Morgen zal het wel een zeunuwslopende dag worden...

Zora: mee gedaan aan MVM? Nu al de doek. Ik ben benieuwd of ik hem krijg... Ik heb tien weken mee gedaan, dus hoop stiekem wel op nog een klein kadotje.

missiemaartje, leuk, we lopen echt bijna gelijk. En jou kleintje is twee weken jonger zie ik. Gaat het daarmee goed? Krijg je ook van de opmerking: een ongelukje zeker! ? Bij ons helemaal geplant en zeeeeeeer welkom.

Iedereen die ziek is: Beterschap. Hopelijk snel weer beter.
    Er zijn dus veel die een echo krijgen deze dagen of gehad hebben. Spannend vind ik het hoor. Het is toch iets medisch.

7. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Janneke: beterschap!

Hier vanmiddag naar ha geweest met dochterlief. Ze heeft al een paar dagen hoge koorts en klaagt over pijnlijke oortjes. Onze nachten zijn kort geweest pffff. Nu gelukkig antibiotica kuur gehad. Zelf ook moe en snip verkouden. Merk dat mijn weerstand echt laag is. Met dochterlief was ik voorjaar/zomer zwanger en had ik daar geen last van. Nu echt veel ziek zwak en misselijk maar ik ben hier niet de enige.

Fijne avond!

8. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Leuk zeg! Hier voel ik baby ook al wat hoger maar nog wel onder navel.

9. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Juul: Wat fijn zeg, dat je zoontje zijn spreidbroekje uit mag! Fijn (vroeg) Sinterklaascadeau voor de kleine man!

@Bloem: Fijn, ook weer goedgekeurd!

@bfg: Ik zenuw een beetje met je mee, ben wel erg nieuwsgierig geworden hoor naar het geslacht van jullie uk, met name omdat hij/zij het zo goed verborgen probeerde te houden! Succes nog even met wachten! Enne, wel gelijk melden hoor, desnoods in geheimtaal (die wij uiteraard wel begrijpen en je beste vriendin niet...;))

@geranium: Denk om jezelf en uk!! Eigenwijssie...;)

@Missiemaartje: Oh, wat irritant!!! Is het pakketje duur wat je besteld hebt? Hoop wel dat het pakketje terecht komt. Mij hebben ze een keer een pakketje voor een volslagen vreemde mee willen geven, gelukkig checkte ik zelf de naam, en zag ik op tijd dat het niet klopte. Maar erg slordig.
    En één keer heeft de pakketbezorger een pakket met €150 aan parfum in mijn achtertuin gezet (achtertuin is vanaf de zijkant niet afgesloten en dus vrij toegankelijk):$ Was echt zóó boos!:x
    Ow ja, en ze hebben mijn pakket ook een keer kwijt gemaakt. Stond op Track&Trace dat het afgeleverd was, ik was helemaal niet thuis, dus kon niet (ik moest ervoor tekenen). Kijk ik in het systeem, staat er een volslagen vreemde handtekening!:(
    Bleken ze het pakket bij mijn buren van 2 huizen verderop afgeleverd te hebben, die kwamen die avond het verloren gewaande pakketje gelukkig afgeven. Maar voor hetzelfde geld vonden ze de inhoud wel erg interessant en had ik kunnen fluiten naar mijn pakketje!
    Zo, ik ben mijn frustratie ook weer even kwijt...;)

@mamavandrie: Gefeliciteerd met de goed echo!

@blauwespeen: Natuurlijk mag je meekletsen, welkom! Weten jullie het geslacht al, of krijgen jullie het morgen te horen? Of willen jullie het niet weten, dat kan natuurlijk ook!
    Ik ben 29 jaar, getrouwd en zwanger van ons 1e kindje. Zo te zien loop je 1 dag op mij voor, ik ben de 24e uitgerekend.

@Janneke: Beterschap!

@bv/kv: Wil bv proberen, maar als het echt niet lukt, vind ik kv ook niet erg. Moet niet ten koste van alles gaan.

Morgen naar de VK voor mijn 'APK', hopelijk word ik weer goedgekeurd:D

Fijne avond!

10. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik dacht dat er zo weinig gekletst was hier, maar mijn abbo op het onderwerp was gewoon weg!

Maar weer gevonden :D

Bfg: nog effies meid!

11. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Even een vraagje tussen door: Is er ergens een lijstje met wie er mee kletsen en uitgerekend zijn? Is voor mij even makkelijk ;) Anders doe ik gewoon vanaf nu erg me best om iedereen zijn naam met verhaal te onthouden!

We willen heeeeeeel graag weten wat het word. We hebben al een jochie. En ik wil graag weten of ik nieuwe kleren mag shoppen of het met de "oude" kleertjes moet doen.

Zijn er al mensen bezig met de babykamer?

12. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    In mijn handtekening staat de lijst!

Mag je in dat topic ook even je gegevens zetten, dan kan ik dat een keertje toevoegen :)

13. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ blauwespeen; ja en ik ben ook 25 hihi. We lopen echt gelijk? Tot nu toe heeft nog niemand gevraagd of het een foutje was, in de vriendengroep waren er ook wel meer die zo vroeg alweer zwanger waren. Ik was deze keer binnen 10 dagen zwanger, en daar zijn we alleen maar blij mee!

Met mijn zoontje gaat het goed. Is 10 weken te vroeg geboren en is wel heftig geweest maar hij doet het super. Hoe heet jouq zoontje en denk je dat het nu weer een jongen wordt?? Of toch een meid?

14. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Hier even een snelle zwaai van mij!
    erg druk op het werk en vooral veel werk....

Wat fijn al die goede 20wkn echo's! ik ben echt aan t aftellen tot woensdag! ben ook best zenuwachtig, had ik bij mijn dochter helemaal niet zo....

@ onze naam! Aan de ene kant wil ik m hier wel neer zetten maar ben.zo bang.dat er toch 'stiekem' een bekende mee leest!

ik typ vanaf mijn telefoon vandaar de evt. fouten!!

fijne avond!

15. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik ben zo benieuwd naar de echo van bfg! :D Zo'n sterk meidengevoel, zou toch wat zijn als dit toch een knul is zeg!

Butterfly: nieuwsgierig!!

Ik ben ook zenuwachtig voor de 20 wekenecho. Hoop dat alles goed is en dat ze goed groeit en zo. En dat ze nog steeds een meisje is haha! Maar ik moet nog bijna 2 weken wachten, 13 dagen nog, pfff. Dan ben ik al bijna 21 weken, baal echt dat ze niet eerder plaats hadden.

16. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Kwam even snel spieken naar de uitslag van bfg.....

Hier moe maar voldaan en nu snel naar bed (echt erg en we zijn vandaag nogwel 3 jaar getrouwd....)

17. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Gefeliciteerd! Geniet maar van je 'huwelijksnacht' :D Vroeg naar bed, waarschijnlijk jij eerder dan hij..? Herkenbaar haha!

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik kwam ook spieken naar bfg! :D:D

Welkom blauwe speen! En beterschap voor alle zieke meiden!
    Hier ook nog snot verkouden, zo irritant.. hopelijk is het snel over.

Mira heeft vandaag haar schoentje gezet, staat zo schattig!
    Zo'n mini schoentje met cadeautjes.. manlief is de komende 2 dagen vrij, kunnen we saampjes kijken hoe ze morgen ochtend reageert :D

19. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Gefeliciteerd!! Wij zijn dinsdag 2jaar getrouwd :D

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894