16 - 30 april 2013 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 6 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Het resultaat van een middagje shoppen :p

Bijgevoegde bestanden:

2. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alles was goed!!! Maar wat een eigenwijs ding zeg!

Er was een leerling bij, dus we kregen alle onderzoeken 2x. Hij/zij was flink aan het tegenspartelen, en ze kon het geslacht ook niet zien, daarna het 'echte' onderzoek, maar ook toen werd het niet duidelijker wat we nou krijgen...ondanks dat ik dus bijna een uur lang een echo heb gehad blijft dat dus een verassing. Mijn vriend vond het wel grappig, helemaal omdat ik veeel nieuwschieriger ben.

Nou ja, ergens had ik het wel verwacht, typisch iets voor een kind van ons en ik ben allang blij dat alles verder goed is :D

3. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    En nog een foto van 't koppige ding:

Bijgevoegde bestanden:

4. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @tumtum, mooie echo! en fijn dat alles goed is!!! jammer dat jullie t geslacht nog niet weten...pretecho misschien een optie nog??

@amezen, leuk je weer eens te zien hier meid! fijn dat je schoonmoeder weer in haar vertrouwde omgeving is! hoop dat dit ook de nodige rust met zich meebrengt.
    en mooi dat alles goed is met jullie klein en het nog steeds een meid is! en lekker geshopt al zeg! :) misschien dat wij morgenmiddag de 1e dingetjes geslachtgericht kopen :D
    en enorm klote van je werk...idd beetje slap ja van ze...maar idd kan je er weinig tegenin brengen...
    probeer in elk geval zoveel mogelijk van je kindje te genieten! :)

5. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    En nu? Ga je nog een keer een pretecho laten maken of laat je het nu echt een verrassing? Pfff ik was zooooo benieuwd! Kon met 14 weken al niet meer wachten!

Wel een mooie foto trouwens, ik heb echt alleen maar vage foto's gekregen gisteren, maar had weer hele mooie van de pretecho.

6. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Amezeeeeeeeeeeen!!
    :D

Ik zat vanochtend nog te denken: haar moet ik eens pb'en hoe het is, die heb ik al zó lang niet meer gezien en haar laatste berichtje was niet zo blij.

Fijn dat je er weer bent!

Tumtum: fijn dat alles goed was! Lekker toch zo'n eigenwijsje ;)

7. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ohhh ik ben BOOS

Ik kreeg de nota van de ANWB, m'n vriend had die van de zomer aangepast omdat we op vakantie gingen naar Zuid-Frankrijk met een niet zo nieuwe auto en een nog minder nieuwe caravan, maar Europa Service met vervangende auto buitenland.

Dus ik krijg de rekening voor 2013, dat dat er weer op staat. Ik bel dus op dat ik dat niet meer wil, maar gewoon weer het basispakket Wegenwachtservice, wat ik altijd heb. Zegt die vrouw doodleuk dat dat niet kan, dat ze het wel naar NL service met vervangende auto kan worden omgezet, maar niet naar gewoon basis, want dat had ik voor 15 november moeten doorgeven

Stuur dan g*#^@#&!mme voor 15 november die factuur! Daar ga ik écht niet mee akkoord hè? Heb meteen een klacht geschreven waarin ik heb gezegd dat als ze het niet gewoon netjes voor me aanpassen, dit het laatste jaar is dat ik lid ben.

Stelletje vieze gore afzetters.

Don't mess with a pregnant woman

Sorry voor de ego en de overdosis boosheid. Ik zit echt te kóken! Fijn, die hormonen, normaal reageer ik helemaal niet zo :p

8. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat we het een verassing houden. Pretecho's zijn hier niet zo gebruikelijk, en ik heb wel een kliniek gevonden die geslachtsbepaling doet als onderdeel van een echo, maar dan betaal je omgerekend 120 euro, en dat vind ik het nou ook weer niet waard. Misschien kom ik nog in Nederland, en dan laat ik nog wel een echo maken. In dat geval ook wel leuk voor moeder/schoonmoeder om te zien.

9. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Whaha Skatje sorry hoor, maar idd zooo herkenbaar dit! :D

Neemt niet weg dat het van de ANWB heel onbehoorlijk is, Hoe had je dat moeten weten dan??

10. Janneke1904

Janneke1904 Actief lid

17 mei 2010
    216
    0
    0
    @amezen: Fijn dat alles goed gaat met je!!
    @sammie: hoe gaat het met jou? Ook al een poosje niks gehoord!
    @tum tum: Fijn dat alles goed gaat! En wat jammer zeg, dat je het geslacht niet kon zien. Wel beroerd dat je dan niet in nl woont ;) Dan kun je tenminste voor een betere prijs een geslachtsbepaling doen!
    @skatje: ooo dat is zoooooooooo herkenbaar! Ik heb vorig jaar precies hetzelfde gehad! Wou het hele abbo opzeggen. Kreeg ook een factuur 2 dagen na 15 nov voor het komende jaar. Ik bellen. Maar nee, dan zit je er gewoon weer een heel jaar aan vast. Denk echt dat ze dat dan bewust doen, heel gemeen! ben vorig jaar ook niet zo heel lief voor de telefoon geweest!

11. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Wat fijn dat alle echo's tot nu toe goed zijn zeg!!! Super. En er zitten dus wat eigenwijze donders bij haha. Ik mag over een uur voor de 20 weken echo. Hoop dat de baby een beetje mee werkt, bij mijn zoontje was het lastig want hij was steeds aan het draaien. We zullen zien!!!!!!

12. Janneke1904

Janneke1904 Actief lid

17 mei 2010
    216
    0
    0
    suc6 Fleurop!! Wil je weten wat het word? Spannend! Heb je een voorgevoel?

13. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Leuk! Een kennis van me vraagt net of ik zin heb om mee te werken aan een echografiecursus. Dus om echoscopisten op te leiden. Ik ga er dan 2x heen en krijg foto's en filmpjes mee naar huis! Ga ik denk ik wel doen..

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hai Amezen! Dacht ook nog aan je.. fijn dat je er weer bent!
    Superleuke dingetjes hebben jullie geshopt!! Zie wat spulletjes die Mira ook heeft :D
    Heerlijk al dat roze!!

Tumtum fijn dat alles goed was! Wat een eigenwijsje zeg haha..

Fleurop veel plezier!!!

Skatje jeetje daar zou ik ook boos om worden hoor!!

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Klinkt heel leuk!

16. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    @fleurop succes bij de echo.
    @amezen dat is wel heel erg leuk extra echo en dan ook nog foto's en filmpjes ik zeg doen :)

17. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    @skatje heb net even zitten kijken op de site van de anwb en lees het idd net maar ja hoe had je dit moeten weten. vind het niet netjes dat je nu gelijk voor een heel jaar er aan vast zit hopelijk werkt je boze mailtje en zijn ze coulant.

18. frommel

frommel Fanatiek lid

26 apr 2010
    1.042
    0
    0
    #4278 frommel, 29 nov 2012
    Laatst bewerkt: 29 nov 2012
    De kleine man is goedgekeurd! En is nogsteeds een kleine man...
    Sterker nog, dat is het enige wat duidelijk op de foto kon. Hij was lekker druk..

Vond het eerlijk gezegd een beetje een teleurstellende echo. Natuurlijk is het het allerbelangrijkste dat de kleine gezond is, maar vond het beeld erg onduidelijk, hebben niet echt herkenbare dingen gezien en er werd ook niet veel uitgelegd. De seo bij dochterlief was veel uitgebreider dan de guo vandaag. Weg hebben een uur gewacht, en stonden met 20 minuten weer buiten. Achteraf had ik liever de seo bij de echopraktijk gehad...

(hoop ook niet dat ik ondankbaar overkom, het is meer dat weg de keuze kregen, en ik het misschien toch liever bij de echopraktijk had gedaan bij de gynae... Maar heel belangrijk is dat natuurlijk ooke niet...)

De open gehemelte waar ik mee ben geboren kon ze ook niet uitsluiten met de echo. Wel dat de lip goed gesloten was.

Afijn, maar niet te lang over zeuren. Belangrijkste is dat hij goedgekeurd is.
    Daar zijn we natuurlijk mee in de wolken :)

19. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @frommel; jammer dat de echo wat teleurstelde. Maar wel ernstig dat de kwaliteit van de echo niet zo goed was. Zeker omdat je toch ook dat gehemelte beoordeeld had willen hebben lijkt mij. Was het in het ziekenhuis??

@amezen; leuk extra echo's. En je bent lekker los gegaan met roze:)
    Hier ben ik nu bezig al het roze te verstoten. Het babydeel gaat naar de vlos die heeft er een goed adresje voor. Alle recentere kleertjes staan op MP maar dat loopt niet zo lekker.
    Als ik al een reactie krijg wordt er niet meer geantwoord etc.... jammer hoor want het zijn echt nog wel mooie kleertjes die wil ik niet in de Humana bak gooien.

@tumtum; het geslacht blijft dus een verrassing voor jullie, grappig dat jullie kind dat zo voor elkaar krijgt:) dan moet je er bijna wel vrede mee hebben. En anders lekker een pretecho plannen als je in NL bent!

20. Janneke1904

Janneke1904 Actief lid

17 mei 2010
    216
    0
    0
    @amezen: Wat een lieve kleertjes zeg :D Gelijk flink ingekocht zie ik :)!
    En wat gaaf zeg, daar zeg je niet snel nee tegen :) altijd leuk om gratis extra naar je kleintje te mogen kijken :D
    @frommel: Fijn dat de echo goed was. Maar wat raar dat het maar 20 min was. Bij mij duurt het 45 min zeggen ze. gewoon een SEO. Had je de echo in het zh? Bij ons in het zh hebben ze ook veel oudere apparatuur dan bij het echo bureau. Ik moet helaas ook in het zh.

Deel Deze Pagina