Ik heb ook veel aan de verloskundige gegeven Pookie! Heb Maandag nog een tasje voor hun.. De rest verkoop ik. @Frommel; Balen van de slechte beeldkwaliteit! Maar fijn dat alles goed was.. Lekker genieten nu.
@ babyfotograaf: een meid wat leuk! @Amezen: welkom terug en ook een meid wat leuk!!! T gaat aardig roze kleuren hier, GIRLPOWER!!! Wij hebben vandaag de seo gehad en ook onze uk is helemaal goedgekeurd! Ukkie was weer lekker eigenwijs lag weer lekker met kontje en ruggetje naar ons toe en wilde zelfs gezichtje niet laten zien (deed de handjes er zelfs een paar keer voor hihi) Maar tegen t einde gingen spontaan de beentjes open en werd er gevraagd of we t wilde weten en ik kan je vertellen meiden... Mijn gevoel was juist, we krijgen een meisje !!! En wat is ze mooi...ze heeft t uberschattigste wipneusje dat ik ooit gezioen heb... *zucht* Zo gelukkig.... Volgens mij is t aardig gelijkstand blauw tegen roze Ik ga straks gelijk bij babydump kijken of ik iets leuks kan scoren!! Fijne dag allemaal! liefs een heole verliefde mama <3
@woerdie, jeeej nog een meid erbij! Wordt idd misschien toch nog 50/50 hier en jeeej ook alles goed met de kleine!! Ik vind ze allemaal wel erg cameraschuw hoor hhaa @fleurop, en en en?? @skatje, tja...ik snap je frustratie maar ergens hebben ze wel gelijk (weet dat je dit niet wilt horen) maar ben t er wel mee eens dat ze t dan ff eerder moeten melden en dat je dan tot .... De tijd hebt om aanpassingen aan te brengen. @hier, niet vergeten om morgen mn telefoonrek te betalen, en de eci :ad, de anwb wacht maar even , heb toen ik mn nieuwe auto kocht halverwege te jaar wegenwacht op kunnen zeggen (omdat ik afschrijvingsbewijs had), maar ben wel nog lid, ze hebben nog wel eens leuke aanbiedingen en voor pechhulp kan ik gewoon de service van toyota bellen En niet vergeten om mn annuleringsverzekering op te zeggen , misschien moet ik eens eenlijstje maken haha En ik kreeg me net toch een waanzinnig briljant idee! Een eierkoek met hagelslag! Mjam! Dus ik vroeg aan mini of t haar lekker leek en heb spontaan honger :zd, nou dat zit wel goed Kind van dr vader hoor gek op chocola @tumtum, als je weet wanneer je weer in nl bent zou ik idd ook een afspraak maken hier voor een pretecho!
Het bij mij een klein tasje, maar er komt nog wat bij. Ik heb de spuugvlekken uit de rest van de kleertjes kunnen krijgen denk ik. Maar in maat 50/56 had ik relatief veel neutrale kleertjes. Ik houd niet van het zoete babyroze. Helaas is de kledingkast van mevrouw nu heeeeeeeeeeeeel veel roze, wel fel roze gelukkig.
Hoi! Even tussendoor want druk druk druk op werk: dat klopt, ik vond het bij mijn zoontje ook eng. Mijn dochtertje is met open lip, gehemelte en kaak geboren. De kaak kunnen ze op de echo zien, de lip meestal, maar het gehemelte niet. Dus ze hebben direct na de sectio geveold en toen was alles dicht. Maar dat is een onzekerheid die je blijft houden tot de geboorte
Het inschatten van het gewicht kunnen ze gewoon niet zo goed, met alle groeiecho's die ik heb gehad...hadden ze Janneke een kilo zwaarder geschat dan ze was....
@Amezen, wat vervelend dat je niet terug hoeft te komen na je verlof, voordeel idd dat je wat langer van je meisje kunt genieten. Heb ik met onze oudste ook gedaan, mijn contract verliep gedurende mijn verlof. En ben heerlijk een half jaar bij Pieter gebleven (voor je een baan hebt duurt toch altijd even. Fijn dat je sm weer thuis is! En dat de echo goed was. Goed geshopt trouwens @Tumtum, mooie echo foto! Fijn dat alles goed is, en wat een eigenwijsje! @Skatje, volgens mij lopen de contracten toch tot 1 jan? Dan kun je het volgens mij op 31 dec nog wel opzeggen, en verder zouden ze een opzegtermijn moeten hebben van max 1 maand als ze het al een keer stilzwijgend hebben verlengd (wet van dam) enne dat boos worden ken ik
@frommel, jammer dat de echo tegenviel! Maar wel fijn dat het nog steeds en jongen is En idd wij kregen ook te horen dat het lipje dicht was maar dat ze het gehemelte niet kunnen zien.
20 weken echo gehad. Bijna alles was goed. Bijna... want 1 van de hersenkamers is iets groter. Heel minimaal maar reden genoeg om terug te komen voor nog een echo. Ergens anders trouwens, waar ze betere apparatuur hebben. Het zegt nog niks. Het zou kunnen dat er wat meer vocht zit, maar wat dat betekent is nu nog niet te zeggen. Kortom.. toch wel spannend en een lichte zorg. Hoewel ik het moet zien als een check, die extra echo. We willen trouwens niet weten wat het wordt dus het geslacht is expres niet in beeld gebracht
Oei! Toch niet iets wat je wilt horen bij zo'n echo.. Hopelijk is het niets (ernstigs). Wanneer moet je terug?
Bfg: een meisje leuk had ik gelijk haha. Verder zag ik allemaal prachtige foto's van echo's en shopwoede langs komen, super. En wen schoentje met cadeautjes zo lief. Meiden met de goede echo's gefeliciteerd en alle meisjes mama's gefeliciteerd. Wel leuk wat meer roze hier! Zo blijven we in balans haha. Ben benieuwd naar alle namen straks. Meiden met echo morgen: succes! Sorry voor de samengevatte reactie maar zit op iPhone.
@ Fleurop: hope;ijk is t niets ernstigs~!! Knuffel @iedereen: eerste roze setje is gekocht hoe kan ik foto's plaatsen krijg t echt niet voor elkaar! hier is de muur geverfd,net de beamer bij zwagerlief opgehaald en morgen is de grote dag (eerst meubeltjes babykamer ophalen en op hun plek zetten) en dan gaat deze handige mama de tekening tekenen (wil graag zien hoe de indeling van de kamer is alvorens ik de tekening op de muur zet) Zo leuk allemaal! Ik loop al een hele dag met een big smile van oor to oor! Ben zooooo blij Nu lekker met de voetjes omhoog voor GTST en derek ogilvie! Fijne avond lieve meiden... xx
Even Ego: De echo was verplaatst van morgen naar vandaag (vind ik niet erg) En mijn gevoel wat ik vanaf het allereerste begin heb dat het een jongetje is klopt! Het is een ZOON Dat was niet te missen Alles is gelukkig goed, zag er heel goed uit. De kleine man lag heerlijk opgerold te slapen dus het was wel even moeilijk om alles te zien. Ik moest zelfs een deel inwendige echo omdat hij met zijn hoofdje helemaal opgerold naar beneden lag. Wat ik trouwens verrassend vond was dat mijn placenta voor ligt. Ze zei dat ik hem daardoor wat minder zou voelen en dat het ook langer zou duren. Maar ik voel hem al heel lang! En hij schopt echt hard. Gister was hij ook goed van buiten te voelen, ik was bij een vriendin en die vroeg of ze mocht voelen en ze riep uit dat ie wel heel krachtig schopt. Dus kun je nagaan, als die placenta er niet tussenzat... Ben gelijk gaan shoppen met mijn moeder. Toch wel veel neutraal. Wit staat toch heel lief bij een pasgeboren kleintje. Heb ook wel wat echte jongens dingetjes gekocht hoor. Zo schattig allemaal! Ben helemaal blij met mijn zoon!
@Amezen: Hè, hè, daar ben je weer! Fijn dat de echo goed was en wat leuk dat jullie een meisje krijgen! Weet niet of je zover hebt teruggelezen, maar zoals het er naar uit ziet krijgen wij een jongen Wat ben jij schandalig tekeer gegaan zeg met shoppen, I'm in SHOCK! Fijn dat je schoonmoeder weer thuis is, hoop dat het redelijk goed met haar zal gaan de komende tijd. Wat klote dat je straks geen werk meer hebt, blijf positief meis! En stuur die kennis van jou eens deze kant op, ik wil ook wel extra echo's!! @tumtum: Fijn dat alles goed is met uk, inderdaad een eigenwijs kind hoor, hihi! Maar wel een knapperd! @Skatje: kan me je boosheid over de ANWB helemaal voorstellen, vind het ook geen stijl...:x Hoop dat je klachtenbrief helpt. @frommel: Hoera, je mannetje is weer goedgekeurd, top! Wel jammer dat je de echo wat teleurstellend vond, je hebt er van tevoren toch een bepaalde verwachting over... @Woerdie: Een meid, hoera! Het aantal jongens/meisjes gaat inderdaad richting 50/50 denk ik? @Fleurop: Kan me voorstellen dat je toch licht ongerust bent, wanneer kan je terecht voor de extra echo? Spannend meis! @unexpected: Een zoon, joepie! Zo, ik ben weer 'bij' volgens mij, morgen een dagje niksen en dan het weekend werken. Ga eens op Werkspot een opdracht plaatsen voor een stucadoor, eens kijken met wat voor prijzen ze komen. Er moeten 2 kamertjes gedaan worden (dan is het maar gelijk klaar, mocht er OOIT een 2e komen...) fijne avond!
@unexpected, eigenwijze dubbelgevouwen donders in onze buiken zeg maar leuk een jongen! Dacht ik al bij jou! lekker genieten nu! @fleurop, dat hoop je toch idd niet te horen....wanneer kan je terecht voor de echo of weet je dat morgen pas?? Ik hoop dat er gewoon helemaal niks aan de hand is! @moon, jah als je dan toch bezig bent zou dan ook gelijk alles in 1 keer laten doen @naam, oohhh vind m zo mooi! Zou m t liefst van de daken schreeuwen...mja hahaha toch leuker als ie nog even geheim blijft @shoppen, we gaan morgen ws 1e setje samen kopen voor ons meisje <3, vind ik toch wel zo leuk als we t eerste samen hebben uitgekozen En ml verraste me helemaal, als de echo morgen helemaal goed is gaan we gezellig met zn 3tjes () uit eten morgen bij de italiaan! Mjaaammmmmmm! Nu al honger hahaha gelukkig houdt mini ook van pizza haha Hoop toch dat we t morgen nog een keertje te horen krijgen hoor , zal hier ws wel pas laat berichtje kunnen plaatsen hoor, na de echo gaan we ws gelijk door naar de stad
Ja het Jongen straalde er bij mij echt vanaf geloof ik Iedereen dacht van mij een jongen. Was alleen 1 kindje van vrienden die zei dat ie dacht dat ik een meisje zou krijgen. Maar hij kon nog niet lezen dat het op mijn voorhoofd stond. Jij een meid toch? Jij had toch die goede foto van de onderkant? Ik weet het niet geod meer, erg he? Wel leu een meid, kun je lekker gaan hsoppen! @amezen, zoooo jij bent ook lekker los gegaan! haha er is ook zoveel meer vor meisjes dan voor jongens. haha heerlijk, lekker van geneiten meis. @fleurop, dat is nog even spannend dan. Maar kan heel goed zijn dat er niks aan de hand is. Ik bid voor je dat je kindje gewoon gezond is knuffel