16 - 30 april 2013 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 6 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sammieshiba, wat een narigheid zeg. He meid toch. Gelukkig gaat het weer wat beter maar wat ontzettend naar allemaal voor je. Dikke knuffel, bid voor je dat alles vanaf nu gewoon goed gaat. Ben wel blij voor je dat met de baby alles goed is.

2. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    He bah wat naar meis~!
    Heel veel sterkte!
    Knuffel

3. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    Wow wat een mooi buikje al! Nou die van mij is nu een klein bescheiden buikje, begin sinds een weekje of 2 pas te groeien. Het gaat nu ineens hard ja!

4. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    hallo en welterusten??????
    drukke tijden zo met sinterklaas.

@woerdie; leuke muurschildering

@bloem; gefeliciteerd met je trouwdag. Maar buiten eten???????? Het vriest. En ook weer lekker geshopt. Ik heb van de week ook weer een setje gescoord uit de wintersale. 1e setje is dus helemaal voor elkaar.

@geranium; succes met de familiestress. Altijd lastig en vervelend zoveel gedoe. Oeps ik lees vl steeds als vrouwlief maar het is dus toch een man:) Dat zal wel komen doordat ik teveel potjes ken:p

@fleurop; jammer dat de echo niet helemaal OK was. Nu maar hopen dat het loos alarm is en het bij de 30 weken echo OK blijkt te zijn.

@juul; Nog gefeliciteerd!

@zora; fijn nog een goede echo. En handig dat het geslacht hetzelfde is gebleven.

@janneke; bah schoenpoets eten. Lijkt mij heeeeeeeeeeel vies, het stinkt ook zo. Ongelooflijk wat dat kleine grut soms uitvreet.

@sammishiba; oei dat klinkt allemaal niet fijn. Rustig aan dan nog maar en hopelijk komt het allemaal goed.

blehhhhh hier begint het maagzuur weer op te spelen. Volgens mij ligt broertje al met zijn hoofd naar beneden en duwt mijn bm lekker tegen mijn maag aan.

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    He wat vervelend meis :( Dikke dikke knuffel!!
    Goed je rust pakken hoor.

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Was bij mijn eerste ook zo hoor, ging het een stuk langzamer:p

@pookie; Hahahahaha buiten eten als in; uit eten. Dus niet buiten in de tuin ofzo haha

7. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Jeetje sammie wat heftig! Moet je nu bedrust houden thuis? En kwamen die bloedingen van hematomen in je BM om heb je stollingsproblemen?

8. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    Hallo dames,

Een paar weekjes geleden heb ik mij hier ook "aangemeld", maar nog voorzichtig geweest met het feit, net als jullie, zwanger te zijn.

Sinds een week kan ik m'n kindje voelen en voel me daardoor op en top zwanger... Afgelopen donderdag hebben we een geslachtsbepalingsecho laten maken en zondag zijn we via een Gendercake erachter gekomen dat we een zoon krijgen....

Ik zit nu op een enorme blauwe wolk en durf nu met trots zwanger te zijn, dus ik hoop dat ik nu (weer) met jullie mee mag kletsen!

Zal me nog even kort voorstellen; ik ben Kim, 24 jaar, kom uit de omgeving van Rotterdam en zwanger van m'n eerste kindje

9. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Pfffff wat kunnen jullie kletsen zeg, niet normaal! Ik kan het echt niet bijhouden..

Sammieshiba wat naar zeg al 2x opgenomen geweest. Dat hakt erin, dat geloof ik. Hoop dat het nu goed blijft gaan. Veel sterkte gewenst in elk geval!

Schaapje gefeliciteerd met je blauwe wolk ;)

De rest: sorry..

10. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Zijn jullie allemaal al uit de naam trouwens?
    Wij zijn er al een tijdje uit en nu vind ik het zoooooo moeilijk om het aan niemand te vertellen!

11. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    @sammie: sterkte :( hopelijk ben je snel op de been om o.a. fijn zelf te kunnen shoppen voor jullie kindje.

@Amezen: Wij zijn nog niet uit over de naam. Ga jij jullie naam hier vertellen? Weet jij ook al het geslacht van jullie kindje?

@Bloem: Wat een mooie bolle buik!

@all: krijgen jullie al (veel) reacties?

12. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    He meiden,
    Wou even laten weten dat ik mee lees maar vooral mee leef!!!
    Maar niet altijd tijd heb om op iedereen te reageren. wel vind ik het leuk en fijn om iedereen zijn verhaal te lezen.
    Weltrusten

13. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Ik twijfel heel erg. De naam die we hebben bedacht is heel apart en komt maar heel zelden voor. En ik ben bang dat er misschien zonder dat ik het weet bekenden hier zitten en ik wil eeeeeecht niet dat bekenden de naam te weten komen!
    Wij krijgen een meisje trouwens. Met 14 weken hoorden we dat al n.a.v. een pretecho en bij de 20 weken is dat bevestigd.

En wat voor reacties bedoel je? Van vreemden?

Wat ik wel echt verschrikkelijk vind, is dat mensen ineens aan mijn buik gaan zitten! Echt vreselijk! Hebben jullie dat ook?

14. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Buik voelen, valt tot nu toe mee. Een vriendin vroeg het toen ik zei dat mijn kleintje wel heel hard aan het schoppen was. Dat vond ik geen probleem, maar verder dan die vriendin gaat het 'aan buikje zitten' niet. Moet het echt niet hebben van kennissen, vage bekenden of (bijna) vreemden.

15. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ja, dat kan ik me voorstellen... Ben direct nieuwsgierig;)!! We wachten het wel af... Althans, als je het na de geboorte wel wilt vertellen natuurlijk ;)

Ja, reacties van vreemden.. Durft men al te vragen?

Ik heb nog geen last van vreemden gehad die ineens aan m'n buik willen zitten... Ik werk wel in een winkel, maar ik draag in deze tijd voornamelijk een lelijk grote fleecevest :D dus voorlopig valt het nog niet op...

16. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha nou ik show mijn buikje wel. Het gekke is alleen dat ik in het begin heel snel een buik had en mensen vroegen of het er twee waren, terwijl nu ik bijna 5 maanden zwanger ben zijn mensen verbaasd dat ik al zo ver ben. Van voren is het zelfs helemaal niet te zien. Van de zijkant wel, maar het ligt er dan wel aan wat ik aan heb.

17. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hier blijft de naam ook een geheimpje tot hij geboren is :D

Ik heb gelukkig geen last van mensen die aan mijn buik willen zitten. Vind dat ook helemaal niet fijn trouwens, dus gelukkig geen last van :D

18. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    Ook hier blijft de naam een geheimpje tot aan de geboorte!
    Al vind ik dat een hele moeilijke opdracht want t is zo een leuke en bijzondere naam...in mijn droom ontstaan een paar weken geleden, s ochtends gelijk tegen ML gezegd en die was er meteen weg van! :)
    Hier is t buikje ook erg rond en aanwezig en t gekke is van degene waarvan je verwacht dat ze eraan zouden willen zitten (fam enzo) die doen t niet en collega's op t werk dan wel maar die schrikken en verontschuldigen zich dan opeens zo van sorry weet eigenlijk helemaal niet of je dat wel wil...
    Zolang t geen wildvreemde zijn heb ik daar niet zo een problemen mee!
    Wie van jullie gaan er allemaal naar de 9maandenbeurs in Februari?
    IKKE IKKE IKKE :D
    nu al zin in !
    ik ga nu eerst een cdtje opzetten en de huiskamer opruimen en zuigen want t lijkt net of er hier een bom in ontploft!
    Fijne Sinterklaas allemaal!

Xxx

19. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Woerdie bij mij ging het precies zo! Midden in de nacht werd ik wakker met deze naam in mijn hoofd. Vriend wakker gemaakt en die vond en vindt hem helemaal geweldig. Sindsdien staat de naam dus vast

En jaaaa ik ga zeker naar de beurs! Ging altijd al naar de hhbeurs maar nu ook daar eindelijk eens kijken!

20. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    @naam, voor een meisje zijn we eruit. Een jongensnaam hebben we nog niet.we weten het geslacht nog niet maar mijn gevoel zegt sterk een jongen!

@9mb. Ja wij gaan ook naar de beurs, lijkt me erg leuk!

Deel Deze Pagina