Bfg fijn dat jullie zo gerust gesteld zijn!! Alleen maar fijn dat ze de groei in de gaten gaan houden. Lekker genieten meis!!!
Bfg fijn dat je zo goed gerustgesteld bent. Blij voor je. Ego vanmiddag vrij genomen. Ben doodmoe van alle stress en spanning. Lars is ook nog eens superverkouden dus hoest ons heel de nacht wakker. Lekker op de bank gelegen en even wat geslapen. Heerlijk!! Morgen samen met Lars door de sneeuw heen ploeteren. Heb er nu al zin in. Moet het wel nog eerst sneeuwen maar goede hoop daarop. Verder hebben we gezeik met schoonouders(zou het in de lucht hangen ofzo). Ze vonden het onzin dat we een vwp zouden doen. En hebben niks van zich laten horen. Mijn ouders hebben constant klaargestaan voor ons. Opgepast wanneer nodig. En zij hebben niet eens gebeld. En dan wel vragen naar de echo. En verbaast zijn dat de uitslag al binnen is. Vervolgens roepen ze ook nog dat ze altijd geweten hebben dat er niks aan de hand is. Kan ik echt niet tegen.
Bfg, fijn dat jullie gerustgesteld zijn! Goed dat de groei verder wel extra in de gaten wordt gehouden. Heb je leuke dingen gekocht? Fem, wat vervelend dat gedoe met je schoonouders! Wat is dat toch ineens met die schoonouders. Lekker links laten liggen en je richten op de mensen die wel meeleven.
Vervelend van je schoonouders Fem.. Daar zit je natuurlijk niet op te wachten! Geniet van je vrije dagen. Ik lig lekker met een kruik, thee en chips op de bank. Even tijd voor mezelf
Hoe hebben jullie bericht gehad dat de blije doos opgehaald kan worden? Ik heb mij wel opgegeven maar nog niets gehoord?
Bfg: fijn dat alles goed was!!! Fem: wat flauw van je so, het is toch jullie keuze? Waar bemoeien ze zich mee? bv: ik wil 1 tip geven, zeker voor de meiden werken. Vanaf een week of 4 moet je écht 2 of 3 keer per week een flesje gaan aanbieden. Ik heb met Kyran de fout gemaakt om te denken 'o hij kan het' met 4 weken en het toen weken niet meer geprobeerd. Toen bleek dus dat hij op geen enkele manier de fles meer pikte. Flesweigeraar, fijn. Daardoor ben ik gestopt met zoeken naar werk, kon ik het huis niet langer uit dan 2,5 á 3 uurtjes.. Dus, dat Aventflesje, ik weet niet wie het zei, dat dat handig is 'voor als de bv niet loopt', dat moet je dus écht wel gaan gebruiken
Skatje, ja was ik van het avent flesje. Maar kun je niet later beginnen met flesjes dan? Heb ook al gehoord over het probleem van zuigverwarring. Baby's die bv en fles kregen, wilden dan ineens niet meer aan de borst.
Nee, niet als je om de dag 1x een flesje geeft. 3x per week of zo. De eerste weken zijn wel belangrijk, maar na 3 á 4 weken moet je wel beginnen hoor! En als je het dan door een ander laat geven, koppelt het kindje de voeding uit de fles niet aan jou maar wel aan een ander.
@dozen, heb me aan t begin al opgegeven, felicitas krijg je doorgaans rond je 24e week zwschap. Blije doos doorgaans rond je 20e week (ik kreeg m woensdag geloof ik binnen (volgens hun gegevens toen 21 weken zwanger)). @bv, heb idd ook gehoord dat als je de voedingen cmbineert je t flesje niet zelf moet geven omdat ze dan idd de borst kunnen gaan weigeren. Ik wil in principe wel bv geven, en ga t dus ook zeker proberen. Maar lukt t niet dan lukt t niet, ben zelf ook een flessenkind en ben ook groot geworden. En ja ivm astma zou t wel beter zijn om bv te geven (zeggen ze), mjaah als t niet lukt dan lukt t dus niet en dan is t klaar (en zo'n kraamhulp wil ik ook, daar ben ik echt heel stellig in). Maar ik zorg wel dat ik flesjes im huis heb die ik wil gebruiken (en die ook goed zijn voor de overgang van borst naar fles). Als ik ml terplekke om flesjes moet sturen weet ik zeker dat ie met de "verkeerde" thuis komt @kamertje, we zijn bezig 1 muur is helemaal kaal, andere muren moeten glad gemaakt worden. 2 muren daarvan zijn inmiddels gedaan, dus nog een klein muurtje moet nog en het stukje bij de verwarming nog een keer. Er lopen ook hoop verwarmingsbuizen door de kmer, erg lelijk, dus we zijn ook bezig met een koof maken. Gelijk handig voor de stroomvoorziening, halen we nu uit het berghok en de draden lopen dan via de koof en er worden nieuwe stopcontacten gemaakt, op deze manier hoeft de bestaande afsluiting niet verplaatst te worden en hoeft er dus ook niet gefreesd te worden (ja ik wilde t per se helemaal netjes weggewerkt hebben ) Als de muren klaar zijn kan er egaal glasvezelbehang tegenaan en dan kan het verven beginnen Met kerst 2 weken vrij en dan ga ik beginnen aan de muurschildering! Zo'n zin in! @thema met blauw, bijna alles kan toch me to you, winnie de pooh, uiltjes (hoezo gek op ons thema haha), sprookjes, noem t maar op Ik zou alleen dan niet voor een prinsessenthema kiezen hihi @hier, lekker thuis dus, al lekker in pyjama en zometeen lekker naar bedje toe , misschien nog even in bed tv kijken ofzo of gewoon lezen zoals altijd en dan lekker naar dromenland en geen zorgen meer maken om ons meisje! Ze was natuurlijk wel weer stronteigenwijs bij de echo, maar dat zijn we in,iddels wel gewend Vind t zo vertederend te zien als ze beweegt helemaal scheetig Nog geen bericht van moon begrijp ik...hoop echt dat alles goed is en dst dit een kwestie is van"geen nieuws is goed nieuws" Slaap lekker alvast! X
Ik had de felicitas mail eerder.. Die kwam begin deze week. En gisteren kreeg ik de blije doos mail. Moon! Ik ben ook benieuwd!
Ik heb de felicitasdoos eergisteren al kunnen ophalen, de blije heb ik nog niet. Trouwens lekker nutteloos een speen van 6+ in die doos, hadden jullie dat ook?
Bij Pieter mocht het daardoor pas na 6 weken (met 3 mnd mee begonnen), bij Janneke moest het voor de 6de week....gelukkig geen flesweigeraars hier Trouwens alleen afgekolfde melk in de flesjes....
Nou precies, maar ik neem liever het zekere voor het onzekere dit keer! 1x een flesweigeraar, nou, dat wil ik nooit meer.
Hallo meiden! Even korte reactie vanaf telefoon, maar de echo was helemaal goed!! En we hebben nu een mooi potty-shot waar duidelijk op te zien is dat onze zoon ook echt een kereltje is... Zijn uit eten geweest om het te vieren, vandaar de late reactie. Morgen reageer ik uitgebreid op iedereen!! @bfg: Fijn dat jouw echo ook verder goed was!!
@Moon wat fijn! Gefeliciteerd! @doos, die van felicitas heb ik al tijden in huis. Geloof rond 12 weken al of eerder zelfs. Was heel vroeg. Naar de spenen heb ik nog niet goed gekeken. Maar in de andere dozen zaten ook spenen. @fles ed, wordt je dat allemaal ook uitgelegd door de kraamhulp?
Present! Ik kan wel goed kolven want heb het voor mijn dochtertje full time gedaan, maar als ik werk heb ik gewoon weinig produktie omdat ik met allerlei andere zaken bezig ben, dus ik geef ook het liefste een tijdje langer 'live' BV
Oh jaloers....ik kan geen kv en bv combineren want ik heb geen denderende productie....als ik een voeding mis moet ik dat gelijk bezuren met een regeldag