Heb ze besteld via T shirt bedrukken | Spreadshirt en dan zelf gemaakt! Weet je wat... Ik heb de gewoon helemaal geen foliumzuur genomen... Ik heb heel netjes vsm mama gekocht, dacht zal wel goed zijn...blijkt dat daar geen foliumzuur in zit...nou echt lekker weer! Dus net naar de winkel gespurt, snel andere gehaald... Heb ook net een heel leuk zwangerschapsdagboek gekocht Heb ik bij m'n meiden ook altijd bijgehouden (alleen dan al vanaf 4 wkn) Vanavond eens even lekker schrijven
Minnie, ik heb ook een potje vsm puur mama hier staan. Maar daar zit wel foliumzuur in hoor! Staat helemaal bovenaan, 400! Ik vind alleen de capsules van Davitamon compleet mama fijner.. Vooral als ik misselijk ben.
@ foliumzuur; wanneer zijn jullie daarmee begonnen? Ik pas toen ik wist dat ik zwanger was. Ja je verwacht ook niet dat je binnen 2 weken zwanger bent natuurlijk.. Dus een paar dagen na de innesteling begonnen. Met 3,5 week. Verder nog nergens last van trouwens gelukkig. @ aankondiging; ik vind een speen met ik word grote broer ook wel leuk! Maar ja mijn schoonmoeder kijkt eigenlijk altijd naar zijn shirtje, omdat ie vaak wat nieuws aan heeft, dus misschien toch maar shirtje maar ben bang dat ze dan de hint niet snappen haha.
@Juul; Ik heb bij Mira met 7 weken ook dagenlang vers roodbloed gehad.. Maar er was niets met haar aan de hand. Ik hoop zo dat dat voor jou ook het geval is! @Maartje; Ik slik al sinds 4 maanden foliumzuur. Ronde 4 was ik dus zwanger.
Ik heb dus visolie capsules... Ik dacht dat dat er dan óók in zat, maar niet dus... Het nu puur mama van davitamon, veel beter te slikken inderdaad haha Ik ben begonnen met foliumzuur vandaag dus haha, nee maar ik ben begonnen (dacht ik dus) met 5wkn 3 dgn, toen wist ik dat ik zwanger was.
@Anneke, heel veel plezier vandaag! @Maartje, niet teveel aantrekken van assistentes, de arts bepaald! Ik kreeg bij Janneke de controles bij de ziekenhuis vk, maar laatste controle (wist ik toen nog niet) vond de vk haar nog ok qua gewicht, heb toen om de gyn gevraagd, die heeft gekeken en besloot tot inleiden! (ik mijn zin ) @Tira, welkom!
@bloemmm, sterkte! Hoe vervelend ook je weet waarvoor je het hebt! Mijn misselijkheid begint af te zakken, dus het broekloeren is begonnen.....en wat duurt 6 sept dan nog lang....En ik weet dat het niets hoeft te betekenen (bij P en J helemaal niet misselijk geweest) maar toch.... Bij ons weet de familie het, en een paar goede vrienden. Die weten ook dat het al eens mis is gegaan, en kunnen gelukkig hun mond houden wij hebben het de opa en oma's verteld met een babyspeeltje, een knisperboekje met 1...2.....3 op eenvolgende pagina's.
@foliumzuur, wij hadden op za besloten er voor te gaan, di afspraak bij ha (ik had problemen met vit B6, dus wilde graag advies over vit), door naar de apotheek, foliumzuur, omega 3&6, calcium met vit D gehaald en meteen geslikt. 2 weken later posi test ook hier wie had kunnen denken dat het meteen raak zou zijn....
Ineens had ik zoiets... wat ben ik toch een geluksvogel... Heb me dus toch maar aangemeld voor moeders voor moeders... Ik zat me even in te denken dat het mij nu nog niet gelukt was om zwanger te worden (bij de 1e een jaar bezig geweest en dat leek al eeuwen te duren!) En nu krijg ik alweer mijn 3e wondertje. Iedereen moet dit kunnen meemaken.
Super minnie en Skatje! Wij hebben 3 jaar over onze 1e gedaan en 'maar' een jaar over deze zwangerschap. Juul: sterkte meid! Foliumzuur: ik slik het alweer een jaar, ik ben meteen begonnen toen we weer de mmm ingingen voor een brusje. Hier opgegeven voor mvm net nu wachten tot ze bellen. Mijn 1e echo heb ik 14 sept. Wil iemand dat op de lijst zetten?
Top Skatje!! Wij hadden dezelfde gedachte Ja precies Zora, 3 jaar is lang hoor, pfff ik weet hoe 1 jaar voelt en toen werd ik al gek.
Ja, ik kon het niet over mijn hart verkrijgen of zo om het niet te doen. Terwijl ik de vorige keer riep: dit doe ik noooooooit meer! Haha! Maar ja toen was het ook heel koud, steeds ondergesneeuwde/bevroren flessen, plassen water bij de wc omdat die sneeuw en ijs smolten.. Blech.
Ja ik zei het ook, even nog niet, die vieze stink flessen, maar ja moet je kijken wat er tegenover staat. Heb wel even gemaild, ik kan tot bv 10 weken de flessen zelf halen brengen (dan ziet niemand het) en daarna worden ze opgehaald, ideaal! Ik zie er wel tegenop hoor, maar ja het is voor een super goed doel!
@Juul; wat een rotbericht. Ik hoop dat het meevalt. Houd je ons op de hoogte? @foliumzuur: ik ben hier ook 2 weken geleden (pas) mee begonnen, ik had nog een potje staan van m'n 1ste zwangerschap. Ik zag vanochtend alleen toevallig dat deze houdbaar waren tot mei 2012. Denken jullie dat dit kwaad kan? Zoiets vergaat toch niet? Er zit nog best veel in het potje en vind het eigenlijk zonde om weg te gooien en nieuwe te kopen (hoezo krenterig haha). Wat denk jullie?